FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

FWTA Australian Open

+10
kimmie
Matthias
Fre7***
dieterk
wout
snowball3
mehor
olivier
Jan
HawkEye
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

FWTA Australian Open - Pagina 3 Empty Re: FWTA Australian Open

Bericht  Gast 24.10.08 2:32

"Bedankt Venus en Dinara!"

FWTA Australian Open - Pagina 3 Cornet_rg2_re

MELBOURNE __ De opluchting was groot bij Alizé Cornet. Eindelijk was het dubbeltornooi begonnen. Een tornooi waar véél van af hing. Ze moest en zou winnen. Enkel en alleen maar om te bewijzen dat de uitspraken van Anastasia Myskina haar niets deden! Helemaal niets. Samen met Viktoria Azarenka speelde ze in drie sets (2/6 6/3 6/4) Marion Bartoli, ook een française, en Serena Williams naar huis. Het was voor de Williams-zusjes een dag van winnen en verliezen want oudere zus Venus ging wel een ronde verder. Venus Williams versloeg samen met Dinara Safina de oponente van Cornet. Myskina ging na een spannende match uiteindelijk toch wel de boot in met haar dubbelpartner Maria Kirilenko.

"Jammer dat de vloer niet werd geveegd met dat Russische temperament," klonk het bij Alizé, "Hopelijk heeft ze nu door dat het hier op de FWTA niet enkel gaat om nonsens uitkramen maar ook om sportieve prestaties. Ik ben Venus en Dinara ongeloofelijk dankbaar dat ze zo hard voor mijn eer gevochten hebben. Tijdens de laatste punten naderde mijn hartslag toch zijn limieten. Hoe Dinara de match afmaakte, vond ik geniaal. Ik hoop dat Anastasia nog lang mag rondlopen met het merkteken van een tennisbal op haar voorhoofd. Schitterend. Ik hoop dat ze nu geleerd heeft uit haar acties en ik verwacht een dezer dagen haar excuses die ik natuurlijk zal aanvaarden."

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Matthias 24.10.08 10:12

Jeej voor Victoria Very Happy Maar wat is er aan de hand met Elena Question
Matthias
Matthias
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 345
Leeftijd : 36
Registration date : 06-08-08

Bericht  HawkEye 24.10.08 11:29

Flipkens en Kanepi dubbelrevelatie van Australian Open

FWTA Australian Open - Pagina 3 3667565218

Kwartfinales
Harkleroad/Mirza [1] d. Hingis/Müller [Q] 6/1 6/2
Flipkens/Kanepi [Q] d. Kuznetsova/Mattek 7/6(4) 6/1
Safina/V Williams [6] d. Ivanovic/Mauresmo [Q] 7/5 1/6 6/3
Clijsters/Krajicek [2] d. Azarenka/Cornet [8] 6/3 3/6 7/6(4)
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06

Bericht  HawkEye 25.10.08 17:15

Australian Open krijgt droomfinale in dubbelspel

FWTA Australian Open - Pagina 3 SvCLIJSTERS_wideweb__470x338,0
Clijsters is haar nummer 1-positie na deze week sowieso kwijt in het dubbelspel

Halve finales
Harkleroad/Mirza [1] d. Flipkens/Kanepi [Q] 6/2 6/1
Clijsters/Krajicek [2] d. Safina/V Williams [6] 7/5 5/7 7/6(0)
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Fre7*** 25.10.08 22:33

ik mag tevreden zijn over mijn eerst hoofdtabel Autralian Open Smile

Fre7***
God
God

Man Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06

Bericht  HawkEye 26.10.08 10:09

Eindelijk een Grand Slam-titel voor Ashley & Sania

FWTA Australian Open - Pagina 3 M66

Finale
Harkleroad/Mirza [1] d. Clijsters/Krajicek [2] 6/3 6/1

bravo

In hun indrukwekkende lijst van 15 titels (Dubai, 's-Hertogenbosch, Masters *4*, Brussel Pre-Masters *5*, Istanboel Pre-Masters, Toronto, Zurich *6*, Sydney, Miami, Los Angeles, Tokyo *7*, Charleston, Helsinki Pre-Masters, Olympische Spelen *8*, Toronto *8*) kwam tot voor de Australian Open van seizoen 9 geen grandslamtornooi voor hoewel ze in de statistiek 'weken op nummer 1' de concurrentie ver achter zich laten met hun 38 weken aan de top van het klassement. Eindelijk hebben Ashley Harkleroad en Sania Mirza een grandslamtitel binnengehaald. Het duo versloeg in de finale nummer 1 Kim Clijsters met haar Nederlandse partner Michaella Krajicek. Het werd een makkelijke zege: 6/3 6/1. Harkleroad en Mirza worden opnieuw nummer 1. Het is hun 16de titel, enkel Patty Schnyder doet beter met 17 titels waaronder drie grandslamoverwinningen. Clijsters en Krajicek verloren voor het tweede opeenvolgende jaar de finale in Melbourne.

FWTA Australian Open - Pagina 3 CADP107020417_1024x768
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Gast 26.10.08 15:04

Australian Open, stranden in de kwartfinales?!?

FWTA Australian Open - Pagina 3 1181316241

MELBOURNE __ Nadat ze vol vreugde een persconferentie had gegeven nadat zij de eerste ronde van het dubbeltornooi had overleefd (en Anastasia Myskina niet), moest Alizé Cornet het in de kwartfinales opnemen tegen Kim Clijsters en Michaela Krajicek. Zou ze samen met Viktoria Azarenka de kwartfinales overleven? Of zou ze net als in het enkel daar stranden met de halve finale en de finale in het zicht? Het was wederom een spannende match. Drie sets later waren het wel Clijsters en Krajicek die aan het langste eind hadden getrokken. Ze hadden de eerste set gewonnen en de tiebreak in de derde. Het was weeral net niet, net zoals ze in het enkel de tiebreak verloren had van Petra Mandula. De eindstand tenslotte was 6-3 3-6 7-6(4). Jammer. Maar ze boekt duidelijk vooruitgang. En de finales zullen wel komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast 26.10.08 15:19

Down Under zorgt voor Down-gevoel bij Peer

FWTA Australian Open - Pagina 3 695603

MELBOURNE __ Het duurt nu al een tijdje, het dipje bij Shahar Peer. Na het snelle verlies in het enkelspel, werd het zelfde scenario geschreven in het dubbelspel. Ze geraakte samen met Aranxta Rus niet voorbij Kirsten Flipkens en Kaia Kanepi. In drie sets gingen ze onderuit. De eerste set ging vrij vlug naar Peer/Rus en eindigde op 2/6. De tweede en derde set gingen met dezelfde score (6/4) naar de tegenstanders. Twee breaks maakten het verschil tussen winst en verlies. Hopelijk doen Rus en Peer het beter in Rome. En geraakt ze eindelijk uit het dipje. Kop op!

Gast
Gast

Bericht  Nick 26.10.08 22:13

Jammer van die finale maar toch al zover geraakt é Wink
Nick
Nick
God
God

Man Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34