FWTA Australian Open
+13
Kitty
Nick
snowball3
Wimpie
Geoffry
Fre7***
dries22
Grandslamer
olivier
dieterk
Chris
Dark Tiger
HawkEye
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
FWTA Australian Open
Australian Open
19 tot 25 maart 2007 // Melbourne (AUS) // Grand Slam
Mandula - Pennetta
Pierce - Q
Sharapova - Golovin [5]
Dechy [8] - S Williams
Harkleroad - Jankovic
Safina - Krajicek
Rubin - Kournikova [4]
Stevenson [3] - Mauresmo
Davenport - Petrova
Q - Q
Radwanska - Flipkens [7]
K Clijsters [6] - Medina-Garrigues
Hantuchova - Ivanovic
Schnyder - Mirza
Henin - Zvonareva [2]
Singles Qualifying Draw
Eerste ronde
Wickmayer [1] - E Clijsters
Myskina [2] - Kuznetsova
Dementieva [3] - King
Dulko [4] - Paszek
Doubles Main Draw
Eerste ronde
Pennetta/Sharapova [1] - Dechy/Henin
Paszek/S Williams- Medina-Garrigues/Schnyder
Mauresmo/Myskina - Davenport/Zvonareva
Q - Rubin/Safina [3]
Harkleroad/Mirza [4] - Dementieva/Dulko
Golovin/Stevenson - Hantuchova/Pierce
Krajicek/Mandula - K Clijsters/Ivanovic
Flipkens/Wickmayer - Hingis/Kournikova [2]
Doubles Qualifying Draw
Eerste ronde
King/Radwanska [1] - Bye
E Clijsters/Petrova - Jankovic/Kuznetsova [2]
Mandula - Pennetta
Pierce - Q
Sharapova - Golovin [5]
Dechy [8] - S Williams
Harkleroad - Jankovic
Safina - Krajicek
Rubin - Kournikova [4]
Stevenson [3] - Mauresmo
Davenport - Petrova
Q - Q
Radwanska - Flipkens [7]
Hantuchova - Ivanovic
Schnyder - Mirza
Henin - Zvonareva [2]
Singles Qualifying Draw
Eerste ronde
Myskina [2] - Kuznetsova
Dementieva [3] - King
Dulko [4] - Paszek
Doubles Main Draw
Eerste ronde
Q - Rubin/Safina [3]
Doubles Qualifying Draw
Eerste ronde
King/Radwanska [1] - Bye
Laatst aangepast door op 25.03.07 11:51; in totaal 3 keer bewerkt
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Chris- King Member
- Aantal berichten : 222
Leeftijd : 41
Registration date : 10-12-06
Re: FWTA Australian Open
Denk er dus aan dat je op jaarbasis 50 bonuspunten mag inzetten zoals je zelf wil. Dus wil je absoluut eens de Australian Open winnen, is het misschien niet zo onlogisch om hier al je bonuspunten aan te spenderen...
HawkEye- HawkEye
Wat zijn de te verdedigen punten Bart?
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
dieterk schreef:Wat zijn de te verdedigen punten Bart?
Singles
FLIPKENS Kirsten 456
RADWANSKA Agnieszka 292
ZVONAREVA Vera 162
GOLOVIN Tatiana 162
HANTUCHOVA Daniela 162
HARKLEROAD Ashley 162
HINGIS Martina 90
KOURNIKOVA Anna 90
WILLIAMS Serena 90
MANDULA Petra 90
MIRZA Sania 90
CLIJSTERS Kim 82
DECHY Nathalie 56
KRAJICEK Michaella 56
SAFINA Dinara 56
RUBIN Chanda 56
HENIN Justine 56
IVANOVIC Ana 56
SHARAPOVA Maria 56
PENNETTA Flavia 56
MEDINA-GARRIGUES Anabel 56
DAVENPORT Lindsay 56
SCHNYDER Patty 56
PIERCE Mary 56
STEVENSON Alexandra 13
WICKMAYER Yanina 13
MAURESMO Amélie 0
PETROVA Nadia 0
JANKOVIC Jelena 0
MYSKINA Anastasia 0
DEMENTIEVA Elena 0
DULKO Gisela 0
KING Vania 0
CLIJSTERS Elke 0
KUZNETSOVA Svetlana 0
PASZEK Tamira 0
Doubles
HANTUCHOVA Daniela 650
PIERCE Mary 650
MEDINA-GARRIGUES Anabel 456
SCHNYDER Patty 456
CLIJSTERS Kim 292
HINGIS Martina 292
IVANOVIC Ana 292
KOURNIKOVA Anna 292
GOLOVIN Tatiana 162
MANDULA Petra 162
PENNETTA Flavia 162
SHARAPOVA Maria 162
WILLIAMS Serena 162
RADWANSKA Agnieszka 82
DAVENPORT Lindsay 56
DECHY Nathalie 56
FLIPKENS Kirsten 56
HARKLEROAD Ashley 56
HENIN Justine 56
KRAJICEK Michaella 56
MIRZA Sania 56
RUBIN Chanda 56
SAFINA Dinara 56
WICKMAYER Yanina 56
ZVONAREVA Vera 56
STEVENSON Alexandra 21
CLIJSTERS Elke 0
DEMENTIEVA Elena 0
DULKO Gisela 0
JANKOVIC Jelena 0
KING Vania 0
KUZNETSOVA Svetlana 0
MAURESMO Amélie 0
MYSKINA Anastasia 0
PASZEK Tamira 0
PETROVA Nadia 0
HawkEye- HawkEye
Ohneeeee, punten vergeten insturen
olivier- King Member
- Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
Registration date : 11-12-06
Bart schreef:Australian Open
Mandula - Pennetta
Pierce - Q
Sharapova - Golovin [5]
Dechy [8] - S Williams
Harkleroad - Jankovic
Safina - Krajicek
Rubin - Kournikova [4]
Stevenson [3] - Mauresmo
Davenport - Petrova
Q - Q
Radwanska - Flipkens [7]
Hantuchova - Ivanovic
Schnyder - Mirza
Henin - Zvonareva [2]
Singles Qualifying Draw
Eerste ronde
Myskina [2] - Kuznetsova
Dementieva [3] - King
Dulko [4] - Paszek
Doubles Main Draw
Eerste ronde
Q - Rubin/Safina [3]
Doubles Qualifying Draw
Eerste ronde
King/Radwanska [1] - Bye
HawkEye- HawkEye
Together again!
Het nieuwe seizoen is twee weken geleden begonnen. De revelatie van vorig seizoen Kim Clijsters kan niet klagen over haar seizoensstart. Op de Hopman Cup wist ze de 4de ronde te bereiken en vorige week stond ze nog in de halve finale in Sydney. Pas aangekomen in Melbourne leek Kim Clijsters fit en zo waar nog sterker dan vorig seizoen.
"Ik heb tijdens de wintermaanden vooral geoefend op mijn conditie, want als die goed zit dan volgt mijn spel ook wel."
Gisteren leek dezelfde Kim Clijsters na de loting al iets minder positief. In de eerste ronde mag ze het al onmiddellijk opnemen tegen Medina Garrigues. Deze was vorige week nog finaliste in Sydney en lijkt gebrand om terug haar plaatsje aan de top in te nemen!
"Ja Medina is echt geen geschenk als eerste ronde. Geef mij maar eerst zo een kwalificatiespeelster om op te warmen. Ik besef dat ik er vanaf het eerste punt zal moeten staan wil ik mijn verblijf hier nog even verlengen. Het zou echt doodjammer zijn moest het hier al voor mij eindigen. Ik haal altijd graag de twede week van een grand-slam, voor zo een zaken werk je gewoon hard tijdens de winterstop!"
Kim Clijsters, die zowel in de top 3 stond bij sympatiekste speelster van het jaar als in de categorie bitch van het jaar heeft zich dit seizoen nog niet fel laten opmerken. Is het beest in haar getemt?
"Nee tuurlijk niet! Ik heb het gewoon super druk tegenwoordig, maar nee ik zal op de gapaste ogenblikken mijn gedacht nog wel zeggen hoor. Je bent voor of tegen mij, het is zwart of wit! Vandaar ook mij nominatie in beide categorieen! Maar momenteel ben ik nog braaf, ik ben gewoon enorm blij "that we are all togheter again". Na die stop kijk ik er echt naar uit om iedereen terug te zien! Ja zelfs de Swiss Bitch!
Wij wensen jou in alle geval enorm veel geluk Kim in de eerste ronde!
Aussie Kim voelt zich altijd goed in Australie. Maar is dat genoeg om Medina Garrigues te stoppen?
Het nieuwe seizoen is twee weken geleden begonnen. De revelatie van vorig seizoen Kim Clijsters kan niet klagen over haar seizoensstart. Op de Hopman Cup wist ze de 4de ronde te bereiken en vorige week stond ze nog in de halve finale in Sydney. Pas aangekomen in Melbourne leek Kim Clijsters fit en zo waar nog sterker dan vorig seizoen.
"Ik heb tijdens de wintermaanden vooral geoefend op mijn conditie, want als die goed zit dan volgt mijn spel ook wel."
Gisteren leek dezelfde Kim Clijsters na de loting al iets minder positief. In de eerste ronde mag ze het al onmiddellijk opnemen tegen Medina Garrigues. Deze was vorige week nog finaliste in Sydney en lijkt gebrand om terug haar plaatsje aan de top in te nemen!
"Ja Medina is echt geen geschenk als eerste ronde. Geef mij maar eerst zo een kwalificatiespeelster om op te warmen. Ik besef dat ik er vanaf het eerste punt zal moeten staan wil ik mijn verblijf hier nog even verlengen. Het zou echt doodjammer zijn moest het hier al voor mij eindigen. Ik haal altijd graag de twede week van een grand-slam, voor zo een zaken werk je gewoon hard tijdens de winterstop!"
Kim Clijsters, die zowel in de top 3 stond bij sympatiekste speelster van het jaar als in de categorie bitch van het jaar heeft zich dit seizoen nog niet fel laten opmerken. Is het beest in haar getemt?
"Nee tuurlijk niet! Ik heb het gewoon super druk tegenwoordig, maar nee ik zal op de gapaste ogenblikken mijn gedacht nog wel zeggen hoor. Je bent voor of tegen mij, het is zwart of wit! Vandaar ook mij nominatie in beide categorieen! Maar momenteel ben ik nog braaf, ik ben gewoon enorm blij "that we are all togheter again". Na die stop kijk ik er echt naar uit om iedereen terug te zien! Ja zelfs de Swiss Bitch!
Wij wensen jou in alle geval enorm veel geluk Kim in de eerste ronde!
Aussie Kim voelt zich altijd goed in Australie. Maar is dat genoeg om Medina Garrigues te stoppen?
dieterk- God
Golovin: "Ik geloof in mijn kansen!"
Tatiana Golovin, franse hoop in bange dagen, is ook afwezig in het eerste grandslam spektakel van het seizoen. De Francaise haalde hier vorig jaar de kwartfinale en heeft dus een hoop punten te verdedigen. Haar seizoen begin was een stuk minder mooi, ze verloor in de eerste ronde van Serena Williams. In de eerste ronde van de Australian Open speelt ze tegen Maria Sharapova. Duel der beauty's?
"Nee zeker niet! ik ben meer dan een mooi koppie! Dat kunnen we niet van Sharapova zeggen, ze heeft nog weinig gepresteerd en ben zeker blij met deze eerste ronde. Volgende ronde tegen Pierce of een qualifier.. ik zie mij zeker in de kwartfinale komen en misschien wel verder. Hingis kan ik verslaan, hopenlijk laat ik dat deze week ook zien! Ik geloof in mijn kansen!"
Tatiana Golovin, franse hoop in bange dagen, is ook afwezig in het eerste grandslam spektakel van het seizoen. De Francaise haalde hier vorig jaar de kwartfinale en heeft dus een hoop punten te verdedigen. Haar seizoen begin was een stuk minder mooi, ze verloor in de eerste ronde van Serena Williams. In de eerste ronde van de Australian Open speelt ze tegen Maria Sharapova. Duel der beauty's?
"Nee zeker niet! ik ben meer dan een mooi koppie! Dat kunnen we niet van Sharapova zeggen, ze heeft nog weinig gepresteerd en ben zeker blij met deze eerste ronde. Volgende ronde tegen Pierce of een qualifier.. ik zie mij zeker in de kwartfinale komen en misschien wel verder. Hingis kan ik verslaan, hopenlijk laat ik dat deze week ook zien! Ik geloof in mijn kansen!"
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
1R vs Anna K.
moet lukken voor Chanda
moet lukken voor Chanda
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
olei
veel te verdedigen met Kim hier maar het moet ons wel lukken hé
dieterk ... we gaan es trug moeten afspreken hé
veel te verdedigen met Kim hier maar het moet ons wel lukken hé
dieterk ... we gaan es trug moeten afspreken hé
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
Kuznetsova maakt weinig woorden vuil aan landgenote
Laatste kwalificatierondes
Wickmayer [1] d. E Clijsters 7/6(5) 6/2
Kuznetsova d. Myskina [2] 6/4 6/3
Dementieva [3] d. King 7/6(0) 6/3
Paszek d. Dulko [4] 6/1 1/6 7/6(1)
Yanina Wickmayer, Svetlana Kuznetsova, Elena Dementieva en Tamira Paszek plaatsten zich in Melbourne voor de hoofdtabel. Martina Hingis wordt de opponente van Dementieva, Mary Pierce opent tegen Paszek en Kuznetsova treft Wickmayer.
Laatste kwalificatierondes
Wickmayer [1] d. E Clijsters 7/6(5) 6/2
Kuznetsova d. Myskina [2] 6/4 6/3
Dementieva [3] d. King 7/6(0) 6/3
Paszek d. Dulko [4] 6/1 1/6 7/6(1)
Yanina Wickmayer, Svetlana Kuznetsova, Elena Dementieva en Tamira Paszek plaatsten zich in Melbourne voor de hoofdtabel. Martina Hingis wordt de opponente van Dementieva, Mary Pierce opent tegen Paszek en Kuznetsova treft Wickmayer.
HawkEye- HawkEye
Bijltjesdag op dag 1
Eerste ronde
Dementieva [Q] d. Hingis [1] 3/6 7/6(2) 6/4
Pennetta d. Mandula 7/5 2/6 6/3
Paszek [Q] d. Pierce 6/3 1/6 6/3
Sharapova d. Golovin [5] 6/2 3/6 7/6(10)
S Williams d. Dechy [8] 7/6(5) 0/6 6/0
Jankovic d. Harkleroad 2/6 7/5 6/3
Krajicek d. Safina 6/7(0) 7/6(2) 7/6(4)
Rubin d. Kournikova [4] 7/6(2) 4/6 7/5
Stevenson [3] d. Mauresmo 7/5 2/6 6/3
Davenport d. Petrova 0/6 6/2 7/5
Kuznetsova [Q] d. Wickmayer [Q] 6/2 7/6(3)
Radwanska d. Flipkens [7] 6/7(3) 7/6(0) 6/1
K Clijsters [6] d. Medina-Garrigues 7/6(2) 7/6(4)
Ivanovic d. Hantuchova 6/2 7/6(2)
Mirza d. Schnyder 6/3 6/3
Zvonareva [2] d. Henin 6/4 2/6 6/4
Eerste kwalificatieronde
Jankovic/Kuznetsova [2] d. E Clijsters/Petrova 6/7(2) 6/0 7/6(2)
Laatste kwalificatieronde
Jankovic/Kuznetsova [2] d. King/Radwanska [1] 6/0 6/3
Op dag 1 van de Australian Open gingen vijf van de acht reekshoofden er onherroepelijk uit. Op kop Martina Hingis die goed begon tegen qualifier Elena Dementieva uit Rusland maar daarna geen vuist meer kon maken. Ook haar beste maatje, Kournikova, mag naar huis. Het nummer 4 verloor van ex-winnares Chanda Rubin.
Verder gingen ook Golovin, Dechy en Flipkens eruit. Vera Zvonareva, nummer 2, ging wel door na een driesetter tegen Justine Henin. Ook Alexandra Stevenson, als derde geplaatst, mag een ronde verder door een zege op Mauresmo. Kim Clijsters, nummer 6, had een taaie klant aan Medina-Garrigues maar maakte het af in twee tiebreaks.
Gold Coast-winnares Dinara Safina werd hier meteen gestopt door Michaella Krajicek terwijl Sydney-kampioen Sania Mirza geen problemen had met Schnyder. De Zwitserse speelde vermoedelijk haar laatste Aussie Open.
Eerste ronde
Dementieva [Q] d. Hingis [1] 3/6 7/6(2) 6/4
Pennetta d. Mandula 7/5 2/6 6/3
Paszek [Q] d. Pierce 6/3 1/6 6/3
Sharapova d. Golovin [5] 6/2 3/6 7/6(10)
S Williams d. Dechy [8] 7/6(5) 0/6 6/0
Jankovic d. Harkleroad 2/6 7/5 6/3
Krajicek d. Safina 6/7(0) 7/6(2) 7/6(4)
Stevenson [3] d. Mauresmo 7/5 2/6 6/3
Davenport d. Petrova 0/6 6/2 7/5
Kuznetsova [Q] d. Wickmayer [Q] 6/2 7/6(3)
Radwanska d. Flipkens [7] 6/7(3) 7/6(0) 6/1
K Clijsters [6] d. Medina-Garrigues 7/6(2) 7/6(4)
Ivanovic d. Hantuchova 6/2 7/6(2)
Mirza d. Schnyder 6/3 6/3
Zvonareva [2] d. Henin 6/4 2/6 6/4
Eerste kwalificatieronde
Jankovic/Kuznetsova [2] d. E Clijsters/Petrova 6/7(2) 6/0 7/6(2)
Laatste kwalificatieronde
Jankovic/Kuznetsova [2] d. King/Radwanska [1] 6/0 6/3
Op dag 1 van de Australian Open gingen vijf van de acht reekshoofden er onherroepelijk uit. Op kop Martina Hingis die goed begon tegen qualifier Elena Dementieva uit Rusland maar daarna geen vuist meer kon maken. Ook haar beste maatje, Kournikova, mag naar huis. Het nummer 4 verloor van ex-winnares Chanda Rubin.
Verder gingen ook Golovin, Dechy en Flipkens eruit. Vera Zvonareva, nummer 2, ging wel door na een driesetter tegen Justine Henin. Ook Alexandra Stevenson, als derde geplaatst, mag een ronde verder door een zege op Mauresmo. Kim Clijsters, nummer 6, had een taaie klant aan Medina-Garrigues maar maakte het af in twee tiebreaks.
Gold Coast-winnares Dinara Safina werd hier meteen gestopt door Michaella Krajicek terwijl Sydney-kampioen Sania Mirza geen problemen had met Schnyder. De Zwitserse speelde vermoedelijk haar laatste Aussie Open.
HawkEye- HawkEye
Sun in her eyes!
Kim Cijsters of wel Aussie Kim lijkt het naar haar zin te hebben in Melbourne Park. De Belgische nam vandaag in twee spannende sets afstand van Sydney finaliste Medina Garrigues. De match ging voortdurend gelijk op, maar het was uiteindelijk Kim die juist op de belangrijke momenten het gaspedaal wist in te drukken. In de volgende ronde zal Kim het opnemen tegen haar dubbelpartner Ivanovic.
Proficiat Kim! Die eerste match winnen is nooit simpel. Je was er op voorhand ook niet gerust in want Medina is nog een ex toptien speelster.
"Ja zij speelt echt goed tennis, maar door een minder seizoen is ze gewoon fel afgezakt. Vandaag was het verschil dan ook niet zo groot. Maar ik had heel de tijd het gevoel dat ik die match winnend zou afsluiten. Door mijn winst op Roland Garros ben ik veel zelfzekerder geworden. Vorig jaar deze tijd had ik deze match verloren, dat weet ik zeker!"
Je geniet echt op het veld dat ziet iedereen. Je lijkt te spelen zonder enige druk. In een australische krant stond vanmorgen the sun in her eyes met daaronder een stralende foto van jou.
"Ja, maar ik speel dan ook ongeloofelijk graag in Australie. Het is een beetje mijn tweede thuisland ej. Overal waar ik kom noemen ze me Aussie Kim dat is echt wel leuk om zo een natie achter je te hebben. Of ik zonder enige druk speel weet ik toch zo niet. Na mijn winst in Roland Garros verwachten de mensen toch wel dat ik die eerste rondes weet door te komen. Die druk is wel te voelen!"
Het verschil met vorig jaar is groot zeker?
"Ja, natuurlijk. Vorig jaar deze tijd zat ik nu al terug op ene vliegtuig richting Belgie. Ik weet nog dat ik toen op één of andere bijbaan heb moeten spelen, maar ik was al zo moe van het spelen van de kwalificaties. Ik kan het dan ook amper geloven dat ik op één jaar al zoveel bereikt heb."
Niet elk reekshoofd is zo gelukkig als jou. Vandaag sneuvelde er heel wat.
"Ja maar dat zijn geen verrassingen ej! The Swiss bitch moet dringend eens op pensioen ej. Wat doet dat mens hier nog? Ze zou beter in schoonheid eindigen en als nummer 1 ter wereld je carrière beeindigen is toch mooi niet? Ach ik bemoei me er niet mee, ze zal het zelf ook wel vroeg of laat inzien."
Nu tegen je dubbelpartner Anna, wat verwacht je van die wedstrijd?
"Ja, dat is altijd moeilijk. Het is je dubbelpartner die aan de andere kant van het net staat eh dat doet altijd wel raar. Maar ik probeer daar zo weinig mogelijk aan te denken. Maar zij kent natuurlijk mijn zwakke punten en ik de hare, dat maakt zo een matchen altijd een dubbeltje op een kant. We zien wel, ik ga er in alle geval volledig voor gaan en Anna ook."
Oké veel succes Kim!
"Dank u"
The sun in her eyes!
Kim Cijsters of wel Aussie Kim lijkt het naar haar zin te hebben in Melbourne Park. De Belgische nam vandaag in twee spannende sets afstand van Sydney finaliste Medina Garrigues. De match ging voortdurend gelijk op, maar het was uiteindelijk Kim die juist op de belangrijke momenten het gaspedaal wist in te drukken. In de volgende ronde zal Kim het opnemen tegen haar dubbelpartner Ivanovic.
Proficiat Kim! Die eerste match winnen is nooit simpel. Je was er op voorhand ook niet gerust in want Medina is nog een ex toptien speelster.
"Ja zij speelt echt goed tennis, maar door een minder seizoen is ze gewoon fel afgezakt. Vandaag was het verschil dan ook niet zo groot. Maar ik had heel de tijd het gevoel dat ik die match winnend zou afsluiten. Door mijn winst op Roland Garros ben ik veel zelfzekerder geworden. Vorig jaar deze tijd had ik deze match verloren, dat weet ik zeker!"
Je geniet echt op het veld dat ziet iedereen. Je lijkt te spelen zonder enige druk. In een australische krant stond vanmorgen the sun in her eyes met daaronder een stralende foto van jou.
"Ja, maar ik speel dan ook ongeloofelijk graag in Australie. Het is een beetje mijn tweede thuisland ej. Overal waar ik kom noemen ze me Aussie Kim dat is echt wel leuk om zo een natie achter je te hebben. Of ik zonder enige druk speel weet ik toch zo niet. Na mijn winst in Roland Garros verwachten de mensen toch wel dat ik die eerste rondes weet door te komen. Die druk is wel te voelen!"
Het verschil met vorig jaar is groot zeker?
"Ja, natuurlijk. Vorig jaar deze tijd zat ik nu al terug op ene vliegtuig richting Belgie. Ik weet nog dat ik toen op één of andere bijbaan heb moeten spelen, maar ik was al zo moe van het spelen van de kwalificaties. Ik kan het dan ook amper geloven dat ik op één jaar al zoveel bereikt heb."
Niet elk reekshoofd is zo gelukkig als jou. Vandaag sneuvelde er heel wat.
"Ja maar dat zijn geen verrassingen ej! The Swiss bitch moet dringend eens op pensioen ej. Wat doet dat mens hier nog? Ze zou beter in schoonheid eindigen en als nummer 1 ter wereld je carrière beeindigen is toch mooi niet? Ach ik bemoei me er niet mee, ze zal het zelf ook wel vroeg of laat inzien."
Nu tegen je dubbelpartner Anna, wat verwacht je van die wedstrijd?
"Ja, dat is altijd moeilijk. Het is je dubbelpartner die aan de andere kant van het net staat eh dat doet altijd wel raar. Maar ik probeer daar zo weinig mogelijk aan te denken. Maar zij kent natuurlijk mijn zwakke punten en ik de hare, dat maakt zo een matchen altijd een dubbeltje op een kant. We zien wel, ik ga er in alle geval volledig voor gaan en Anna ook."
Oké veel succes Kim!
"Dank u"
The sun in her eyes!
dieterk- God
Go girl!
Go girl!
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
Martina
Anna
Hopelijk meer geluk in het dubbel.
Anna
Hopelijk meer geluk in het dubbel.
Geoffry- Prince Member
- Aantal berichten : 166
Registration date : 07-12-06
Dit is mooi, hopelijk kunnen we profiteren. We moeten het tornooi niet winnen, ver genoeg geraken om even de eerste plaats op de ranking te veroveren is voldoende.
Dinara toch, niks consistentie hé
Chanda
Chanda
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
hoera gewonnen
maar wat een slechte draw
nu al tegen Clijsters
en hoe groot is de kans dat zij in de 2 de ronde verliest????
0 of -100 ofzo
maar wat een slechte draw
nu al tegen Clijsters
en hoe groot is de kans dat zij in de 2 de ronde verliest????
0 of -100 ofzo
Fre7***- God
Go Mirza
snowball3- Prince Member
- Aantal berichten : 111
woehoe Michaella is door
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Mirza speelt nu ook Zvonareva naar huis, next up: Clijsters
Enkel Rubin en Safina overleven in dubbelspel
Tweede ronde
Pennetta d. Dementieva [Q] 6/4 2/6 6/2
Sharapova d. Paszek [Q] 7/6(2) 5/7 6/4
S Williams d. Jankovic 6/0 1/6 6/3
Rubin d. Krajicek 6/3 7/6(0)
Davenport d. Stevenson [3] 1/6 6/2 7/5
Kuznetsova [Q] d. Radwanska 6/0 7/6(8)
K Clijsters [6] d. Ivanovic 6/3 0/6 6/3
Mirza d. Zvonareva [2] 7/6(3) 6/0
In de tweede ronde op de Australian Open zijn het nummer 2 en 3 van de wereld uitgeschakeld. Vera Zvonareva verloor van Sydney-winnares Sania Mirza terwijl Lindsay Davenport landgenote Stevenson uitschakelde. Stevenson stijgt wel naar de tweede plaats op de wereldranglijst. Mirza blijft dus ongeslagen en we zijn benieuwd of Kim Clijsters, het enige overgebleven reekshoofd, daar iets kan aan veranderen. Ook qualifier Kuznetsova staat verrassend bij de laatste acht.
In de bovenste tabelhelft komt er een duel tussen de nummers 1 in het dubbelspel. Pennetta en Sharapova rekenden af met resp. Dementieva en Paszek. De Amerikaanse speelsters Rubin en Serena Williams vechten de andere kwartfinale uit.
Eerste ronde
Dechy/Henin d. Pennetta/Sharapova [1] 6/2 6/0
Paszek/S Williams d. Medina-Garrigues/Schnyder 7/5 3/6 6/3
Mauresmo/Myskina d. Davenport/Zvonareva 7/6(0) 6/4
Rubin/Safina [3] d. Jankovic/Kuznetsova [Q] 6/2 0/6 6/4
Dementieva/Dulko d. Harkleroad/Mirza [4] 0/6 7/6(1) 6/0
Golovin/Stevenson d. Hantuchova/Pierce 6/1 0/6 6/4
Krajicek/Mandula d. K Clijsters/Ivanovic 1/6 7/5 6/3
Flipkens/Wickmayer d. Hingis/Kournikova [2] 0/6 6/4 7/5
Na de bijltjesdag in de eerste ronde van het enkel moet ook het dubbelspel eraan geloven. Enkel Rubin en Safina gingen door na een zege op qualifiers Jankovic en Kuznetsova. Ook titelverdedigers Hantuchova en Pierce mogen meteen de boeken sluiten. Pennetta en Sharapova verloren kansloos van Dechy en Henin.
Enkel Rubin en Safina overleven in dubbelspel
Tweede ronde
Pennetta d. Dementieva [Q] 6/4 2/6 6/2
Sharapova d. Paszek [Q] 7/6(2) 5/7 6/4
S Williams d. Jankovic 6/0 1/6 6/3
Rubin d. Krajicek 6/3 7/6(0)
Davenport d. Stevenson [3] 1/6 6/2 7/5
Kuznetsova [Q] d. Radwanska 6/0 7/6(8)
K Clijsters [6] d. Ivanovic 6/3 0/6 6/3
Mirza d. Zvonareva [2] 7/6(3) 6/0
In de tweede ronde op de Australian Open zijn het nummer 2 en 3 van de wereld uitgeschakeld. Vera Zvonareva verloor van Sydney-winnares Sania Mirza terwijl Lindsay Davenport landgenote Stevenson uitschakelde. Stevenson stijgt wel naar de tweede plaats op de wereldranglijst. Mirza blijft dus ongeslagen en we zijn benieuwd of Kim Clijsters, het enige overgebleven reekshoofd, daar iets kan aan veranderen. Ook qualifier Kuznetsova staat verrassend bij de laatste acht.
In de bovenste tabelhelft komt er een duel tussen de nummers 1 in het dubbelspel. Pennetta en Sharapova rekenden af met resp. Dementieva en Paszek. De Amerikaanse speelsters Rubin en Serena Williams vechten de andere kwartfinale uit.
Eerste ronde
Dechy/Henin d. Pennetta/Sharapova [1] 6/2 6/0
Paszek/S Williams d. Medina-Garrigues/Schnyder 7/5 3/6 6/3
Mauresmo/Myskina d. Davenport/Zvonareva 7/6(0) 6/4
Rubin/Safina [3] d. Jankovic/Kuznetsova [Q] 6/2 0/6 6/4
Dementieva/Dulko d. Harkleroad/Mirza [4] 0/6 7/6(1) 6/0
Golovin/Stevenson d. Hantuchova/Pierce 6/1 0/6 6/4
Krajicek/Mandula d. K Clijsters/Ivanovic 1/6 7/5 6/3
Flipkens/Wickmayer d. Hingis/Kournikova [2] 0/6 6/4 7/5
Na de bijltjesdag in de eerste ronde van het enkel moet ook het dubbelspel eraan geloven. Enkel Rubin en Safina gingen door na een zege op qualifiers Jankovic en Kuznetsova. Ook titelverdedigers Hantuchova en Pierce mogen meteen de boeken sluiten. Pennetta en Sharapova verloren kansloos van Dechy en Henin.
HawkEye- HawkEye
Fre7***- God
what the frickin' frak
gelukkig is er nog de mixed
gelukkig is er nog de mixed
Kitty- Prince Member