Het Forumfestival - Berlin, Germany |1|
+18
snowball3
Kitty
fluvia
Chris
Koalaflesje
David
Jan
Wimpie
kmorel
kwartel83
Nick
Geoffry
dieterk
Grandslamer
dries22
raf
Fre7***
HawkEye
22 plaatsers
Pagina 11 van 16
Pagina 11 van 16 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16
Re: Het Forumfestival - Berlin, Germany |1|
Hoe gaan de stemmen weergegeven worden ? Eén voor één, in volgorde van doorsturen, om er een soort van spanning in te brengen ? En een bepaald uur afspreken om ermee te beginnen ?
Eventueel nog een eerste eliminatie, waarna nog een tweede stemming ?
Of zou je dat pas doen zodra het aantal liedjes de 30 overschrijdt ?
Finland heeft alvast een voorselectie gehouden : 9 kandidaten zijn weerhouden en 1 reserve, maar de laatst toegevoegde moeten nog worden beluisterd. In de finale-stemronde wordt de volgorde bepaald. Deze wordt morgen gehouden.
Finland heeft alvast een voorselectie gehouden : 9 kandidaten zijn weerhouden en 1 reserve, maar de laatst toegevoegde moeten nog worden beluisterd. In de finale-stemronde wordt de volgorde bepaald. Deze wordt morgen gehouden.
Gast- Gast
Father Vic schreef:Hoe gaan de stemmen weergegeven worden ? Eén voor één, in volgorde van doorsturen, om er een soort van spanning in te brengen ? En een bepaald uur afspreken om ermee te beginnen ?
Zaterdag om 20u worden de stemmen bekendgemaakt in alfabetische volgorde van de landen. Australië begint dus, VS eindigen.
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
De hosts voor de avond zijn ook bekend: Stefan Raab & Michelle Hunziker! (zie site)
HawkEye- HawkEye
Yeah we beginnen met Australie The aussies hebben hun favorieten al gekozen, enkel over de volgorde bestaat nog onenigheid
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
Zou het niet toffer zijn dat iedereen zelf zijn uitslag mag posten? Alle wel natuurlijk eerst de uitslag voor zaterdagavond naar Bart sturen zodat er niet meer kan gesjoemeld worden. Allé ik zou het bijvoorbeeld leuk vinden om zaterdag om 20.00 zelf mijn punten op het forum te posten. Ik weet natuurlijk ook dat niet elke persoon dat zal kunnen, maar dan doet Bart of Fre het voor hem of haar. Ik zou gewoon voorstellen om de mensen die zaterdagavond van 8 tot 9 kunnen posten op het forum zelf hun punten posten. Dat is mijn idee
dieterk- God
Is het noodzakelijk dat alle uitslagen op zaterdagavond bekend gemaakt worden? Op die manier hebben mensen die er zaterdag niet zijn er eigenlijk niets aan.
Ik zou voorstellen om iedereen zijn eigen uitslag te laten posten als hij/zij de tijd heeft. Het moet natuurlijk binnen een redelijke termijn gebeuren, maar dat kunnen Fré en Bart dan wel opvangen. We kunnen bijvoorbeeld zeggen dat iedere dag 5 landen hun uitslag moeten bekend maken, waarbij Fré en Bart aanvullen als het nodig is.
Ik zou voorstellen om iedereen zijn eigen uitslag te laten posten als hij/zij de tijd heeft. Het moet natuurlijk binnen een redelijke termijn gebeuren, maar dat kunnen Fré en Bart dan wel opvangen. We kunnen bijvoorbeeld zeggen dat iedere dag 5 landen hun uitslag moeten bekend maken, waarbij Fré en Bart aanvullen als het nodig is.
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Registration date : 07-12-06
Ja maar tzal leuker zijn als alles niet in 1 keer wordt gepost hé maarja tis moeilijke kwestie...
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Wimpie schreef:Is het noodzakelijk dat alle uitslagen op zaterdagavond bekend gemaakt worden? Op die manier hebben mensen die er zaterdag niet zijn er eigenlijk niets aan.
Is goed idee vind ik
dieterk- God
Mja, ik vind dat het dan al moeilijker wordt dan het al is... Sommige landen zullen bvb geen punten ingestuurd hebben voor de deadline en kunnen dat dan later nog doen als er 5 landen per dag aan de beurt komen, waardoor de uitslag voortdurend verandert... En als we elke dag weer 5 landen moeten afwachten, zijn we weer vijf dagen verder... Het gaat dan iets te lang duren. Bovendien weet je ook niet of die landen ook tijd hebben om het te posten op hun dag etc etc
En voor diegenen die er zaterdag niet kunnen bij zijn: onmiddellijk na de uitslag gepost door Fre en mij, post ik ook een link waar je de geautomatiseerde versie nog eens kunt zien en zelfs kunt instellen of dat de punten traag of snel moeten worden gegeven.
En voor diegenen die er zaterdag niet kunnen bij zijn: onmiddellijk na de uitslag gepost door Fre en mij, post ik ook een link waar je de geautomatiseerde versie nog eens kunt zien en zelfs kunt instellen of dat de punten traag of snel moeten worden gegeven.
HawkEye- HawkEye
Bart schreef:Mja, ik vind dat het dan al moeilijker wordt dan het al is... Sommige landen zullen bvb geen punten ingestuurd hebben voor de deadline en kunnen dat dan later nog doen als er 5 landen per dag aan de beurt komen, waardoor de uitslag voortdurend verandert...
Deadline is deadline, je maakt gewoon bekend wie er geen punten heeft ingestuurd en dus maar de helft van zijn punten krijgt.
Bart schreef:
En als we elke dag weer 5 landen moeten afwachten, zijn we weer vijf dagen verder... Het gaat dan iets te lang duren.
Dat vind ik juist het goeie eraan, zo bouw je de spanning op voor iedereen (die hier regelmatig komt kijken). Vijf of zes dagen is nu ook weer niet zo lang.
Bart schreef:
Bovendien weet je ook niet of die landen ook tijd hebben om het te posten op hun dag etc etc
Je laat ieder kiezen wanneer hij/zij de punten post. Jij en Fré vullen (willekeurig) aan tot 5 landen per dag. Wie te laat komt, heeft pech.
Bart schreef:
Dit vind ik wel een leuk alternatief
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
dat is wel een goed idee en zo maar eerst moet iedereen hebben ingestuurd naar BArt vind ik want anders gaat er misschien nog veranderd worden van gedacht als ze zien dat iemand die hen veel punten geeft van henzelf geen krijgt of omgekeerd....dieterk schreef:Wimpie schreef:Is het noodzakelijk dat alle uitslagen op zaterdagavond bekend gemaakt worden? Op die manier hebben mensen die er zaterdag niet zijn er eigenlijk niets aan.
Is goed idee vind ik
ik kan er normaal zaterdag avond ook niet bij zijn denk ik en ik vind dat ook heel jammer maar ja
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
Wimpie schreef:Bart schreef:
Dit vind ik wel een leuk alternatief
Zo wou ik het eerst gewoon te doen, maar toen zei Fre dat het wel leuk zou zijn om het stapsgewijs op het forum te posten.
Dat met dat elke dag posten, vind ik iets te omslachtig. Ik vind het al een hele prestatie dat iedereen een land en een liedje heeft gestuurd. En om nu ook nog eens na het stemmen binnen de deadline, ook nog je punten op een bepaalde dag te moeten komen posten...
Trouwens, die link met de geautomatiseerde puntentelling is behoorlijk spannend . Kheb het al uitgetest met de landen die al gestemd hebben
HawkEye- HawkEye
Kunt ge die link dan zo plaatsen dat ge niet kunt zien wie er al gewonnen heeft voordat je de kans heb gekregen om die af te spelen. Ik vind persoonlijk dit het beste idee. Als je weer elke dag punten moet insturen gaat dat toch weer niet door iedereen gebeuren en dan is er niet meer veel aan.
GO POLAND!!!
GO POLAND!!!
kaaswafel- Junior Member
- Aantal berichten : 32
Registration date : 10-12-06
kaaswafel schreef:Kunt ge die link dan zo plaatsen dat ge niet kunt zien wie er al gewonnen heeft voordat je de kans heb gekregen om die af te spelen. Ik vind persoonlijk dit het beste idee. Als je weer elke dag punten moet insturen gaat dat toch weer niet door iedereen gebeuren en dan is er niet meer veel aan.
GO POLAND!!!
Ja, ik open een topic daarvoor
HawkEye- HawkEye
zeer goed!
gij denkt ook aan alles he
gij denkt ook aan alles he
kaaswafel- Junior Member
puntentelling over 5 dagen vind ik ook iets te lang...
2 of 3 is mss beter
of ineens direct via die link is ook cool
2 of 3 is mss beter
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
Ik ben ook voor de link (tenminste: word er dan steeds per land de punten erbij geteld ofzo? toch niet meteen de uitslag.. da's niks)dries22 schreef:puntentelling over 5 dagen vind ik ook iets te lang...
2 of 3 is mss beter
Over 5 of 6 dagen vind ik niks... want sommige mensen hebben er al moeite mee om in het weekend punten verstuurd te krijgen. Laat staan in de week punten te posten
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Vote Germany: Stem SEEED
Groep: Seeed
Lied: Ding
Taal: Duits/Engels
You Tube: Klik
Afkomstig uit: Berlijn!
Inhoud: Een man gaat op een avond op zoek naar een 'lekker ding, tingelingeling' maar komt van een kale reis terug
Speciaal: Seeed won met dit lied vorig jaar het Bundessong Contest , een soort eurovisiesongfestival voor provincies in Duitsland
Meer weten?: www.seeed.de
Hoe stemmen?: Germany 12 points!
Groep: Seeed
Lied: Ding
Taal: Duits/Engels
You Tube: Klik
Afkomstig uit: Berlijn!
Inhoud: Een man gaat op een avond op zoek naar een 'lekker ding, tingelingeling' maar komt van een kale reis terug
Speciaal: Seeed won met dit lied vorig jaar het Bundessong Contest , een soort eurovisiesongfestival voor provincies in Duitsland
Meer weten?: www.seeed.de
Hoe stemmen?: Germany 12 points!
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
Grandslamer schreef:Ik ben ook voor de link (tenminste: word er dan steeds per land de punten erbij geteld ofzo? toch niet meteen de uitslag.. da's niks)dries22 schreef:puntentelling over 5 dagen vind ik ook iets te lang...
2 of 3 is mss beter
Over 5 of 6 dagen vind ik niks... want sommige mensen hebben er al moeite mee om in het weekend punten verstuurd te krijgen. Laat staan in de week punten te posten
Dat gebeurt alfabetisch en op Eurovisie-manier. "Hungary calling. Hungary gives 1 point to... ,..." En zo zie je het ook telkens mooi verspringen allemaal.
HawkEye- HawkEye
Dat vind ik wel coowl Vooral als Hungary 'the twelve points to Spain' zegtBart schreef:Grandslamer schreef:Ik ben ook voor de link (tenminste: word er dan steeds per land de punten erbij geteld ofzo? toch niet meteen de uitslag.. da's niks)dries22 schreef:puntentelling over 5 dagen vind ik ook iets te lang...
2 of 3 is mss beter
Dat gebeurt alfabetisch en op Eurovisie-manier. "Hungary calling. Hungary gives 1 point to... ,..." En zo zie je het ook telkens mooi verspringen allemaal.
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Dan is die link wel best neig
dieterk- God
pff ma zaterdag is nog zo lang he, ik kan ni wachte wa mijn favoriet duo gemaakt heeft!
kaaswafel- Junior Member
Komt er misschien nog een bookmaker-poll??
lijkt me wel vet gelijk je eens bij een grand-slam hebt gedaan!
kwil wel eens weten waar ik dan ergens sta!
kaaswafel- Junior Member
kaaswafel schreef:Komt er misschien nog een bookmaker-poll??
Sofie had het idee om telkens ook te pm'en van wie je dacht dat zou winnen, dus niet je persoonlijke voorkeur. Maar 'k ben dat vergeten te zeggen. Wie het toch wil doorsturen, mag altijd een top 3 pm'en.
HawkEye- HawkEye
POLL - IDEE
Als deelnemer aan het WMC moet je eig 2 dingen doorsturen naar bart:
(1): De punten = de vraag naar je muzikale voorkeur (1p, 2p, ..., 12p).
(2): Poll idee = de vraag naar wie jij denkt dat gaat winnen.
Dit zijn de 3 landen die jij denkt dat goed gaan scoren bij de anderen (en mss ook bij jezelf)
Alzo kan Bart een poll voorstellen die in de loop van deze week evolueert en ongetwijfeld voer tot discussie geeft.
Hopelijk vinden jullie mijn idee tof.
Groetjes
sofie,
Als deelnemer aan het WMC moet je eig 2 dingen doorsturen naar bart:
(1): De punten = de vraag naar je muzikale voorkeur (1p, 2p, ..., 12p).
(2): Poll idee = de vraag naar wie jij denkt dat gaat winnen.
Dit zijn de 3 landen die jij denkt dat goed gaan scoren bij de anderen (en mss ook bij jezelf)
Alzo kan Bart een poll voorstellen die in de loop van deze week evolueert en ongetwijfeld voer tot discussie geeft.
Hopelijk vinden jullie mijn idee tof.
Groetjes
sofie,
fluvia- Prince Member
- Aantal berichten : 106
Leeftijd : 39
Pagina 11 van 16 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Forumfestival - Manchester, UK |12|
» Forumfestival - Londen, UK |11|
» Het Forumfestival - Mexico-City, Mexico |3|