FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

+10
Chris
Pieter
dieterk
mehor
fluvia
raf
krullie
Grandslamer
jochemver
HawkEye
14 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  raf 10.09.07 20:41

Haha!

Ik vind er eentje zo slecht en kitsh zodat het weer erg goed is!
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Woonplaats : genk
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  mehor 12.09.07 16:04

Alleen nog maar gekeken naar artiest en nummer en daaruit concludeer ik nu al dat het een tweestrijd gaat worden om plek 1. Er zijn namelijk maar twee nummers die de top 40 hebben gehaald, dus een van die nummers zal (helaas) wel gaan winnen.
mehor
mehor
God
God

Man Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 57
Woonplaats : Hengelo
Registration date : 21-06-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  HawkEye 12.09.07 16:28

mehor schreef:Alleen nog maar gekeken naar artiest en nummer en daaruit concludeer ik nu al dat het een tweestrijd gaat worden om plek 1. Er zijn namelijk maar twee nummers die de top 40 hebben gehaald, dus een van die nummers zal (helaas) wel gaan winnen.

Nogmaals, 't gaat erom om muziek te kiezen die bij de meesten zal aanslaan, net als je voor Eurosong ook liedjes zoekt die bij het Europese publiek zal aanslaan. Eigen smaak moet daar dan soms voor wijken. Je kan er ook voor kiezen om volledig je eigen smaak te kiezen, maar dan neem je het risico dat je achteraan zult bengelen. Da's net het spel en dat hoeft echt niet elke editie herhaald worden wave
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Woonplaats : No
Registration date : 29-10-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  mehor 12.09.07 19:26

Bart schreef:
mehor schreef:Alleen nog maar gekeken naar artiest en nummer en daaruit concludeer ik nu al dat het een tweestrijd gaat worden om plek 1. Er zijn namelijk maar twee nummers die de top 40 hebben gehaald, dus een van die nummers zal (helaas) wel gaan winnen.

Nogmaals, 't gaat erom om muziek te kiezen die bij de meesten zal aanslaan, net als je voor Eurosong ook liedjes zoekt die bij het Europese publiek zal aanslaan. Eigen smaak moet daar dan soms voor wijken. Je kan er ook voor kiezen om volledig je eigen smaak te kiezen, maar dan neem je het risico dat je achteraan zult bengelen. Da's net het spel en dat hoeft echt niet elke editie herhaald worden wave

Niet mee eens. Het overgrote deel van de mensheid vindt automatisch nummers die ze vaak horen ook goede muziek. Als je dan vraagt waarom ze dit juist mooi vinden kunnen ze vaak alleen maar concluderen dat dit komt omdat ze het vaak horen. Echt onderbouwd is hun keuze niet tot nauwelijks. Smaak heeft hierbij geen enkele invloed, slechts de herkenbaarheid van een nummer.

Bij het stemmen in dit festival gaat het waarschijnlijk nauwelijks anders. Wil je hier dus winnen dan is het juist de bedoeling een nummer te kiezen die iedereen kent en gaat het er niet om of het nummer ook zal aanslaan.

Dit in tegenstelling tot het echt eurosongfestival waarbij de nummers nog geen bekendheid genieten. Daar speelt vooral het land waar het nummer vandaan komt een rol. Oost Europese landen maken veel meer kans om te winnen dan West Europese, maar dat heeft vooral te maken met vriendjespolitiek.

Toch zal ik waarschijnlijk wel eens punten kunnen geven aan een van deze twee nummers, maar dat heeft dan weer met eigen smaak te maken.
mehor
mehor
God
God

Man Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 57
Woonplaats : Hengelo
Registration date : 21-06-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  Gast 13.09.07 12:12

Ik trek mij alvast niets aan van al dat populair gedoe. Ik zie zelfs geen 2 liedjes die de top 40 hebben gehaald hoor.

Vind het ook jammer dat er zo weinig voor de eigen taal zijn gegaan, zeker nu het toch al met landen is van herkomst zou dit nog wel een extra balans kunnen geven.

Maja, ik vind mijn eigen gekozen nummer nog wel iets speciaals hebben tussen al de rest. Hoop dus wel stiekem op top-5.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  HawkEye 13.09.07 12:21

Mijn nummer van Enrique Iglesias zal je waarschijnlijk tot top 40 rekenen, maar dat liedje moet nog uitkomen in België. Het heeft zeker niet alleen te maken met dat mensen het een aantal keren horen, ook gewoon omdat ze die muziek het liefst horen (= pop(ulaire) muziek). Dat spreekt bij het overgrote deel van de bevolking aan.
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Woonplaats : No
Registration date : 29-10-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  mehor 13.09.07 15:35

Bart schreef:Mijn nummer van Enrique Iglesias zal je waarschijnlijk tot top 40 rekenen, maar dat liedje moet nog uitkomen in België. Het heeft zeker niet alleen te maken met dat mensen het een aantal keren horen, ook gewoon omdat ze die muziek het liefst horen (= pop(ulaire) muziek). Dat spreekt bij het overgrote deel van de bevolking aan.

Neen, jouw nummer schaarde ik daar niet onder. Over de definitie pop(ulaire) muziek zullen we het in elk geval niet eens worden, omdat er verschil is in visie. Jouw redenering klopt als je de mens als individu ziet. Helaas kent de mens teveel een kuddegedrag en laten ze zich enorm beinvloeden door anderen. In dit geval de media. Als de media het nummer enorm vaak draait, moet het wel goede muziek zijn en vindt men het dus leuk. Dat is dus omgekeerd aan jouw redenatie waar eerst de mens muziek mooi vindt en daardoor wordt het vaak gedraaid.

Omdat de mens dit kuddegedrag vetoond weten de producers ook welke liedjes ze als single uit moeten brengen en hoe dit succes te verkrijgen. Daarnaast weten er gelukkig ook altijd nog groepen door te breken die enige kwaliteit in hun muziek hebben. Maar de populairiteit van het overgrote merendeel van de muziek wordt door de media bepaald en in veel mindere mate door de luisteraar.
mehor
mehor
God
God

Man Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 57
Woonplaats : Hengelo
Registration date : 21-06-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  Grandslamer 13.09.07 15:49

mehor schreef:
Bart schreef:Mijn nummer van Enrique Iglesias zal je waarschijnlijk tot top 40 rekenen, maar dat liedje moet nog uitkomen in België. Het heeft zeker niet alleen te maken met dat mensen het een aantal keren horen, ook gewoon omdat ze die muziek het liefst horen (= pop(ulaire) muziek). Dat spreekt bij het overgrote deel van de bevolking aan.

Neen, jouw nummer schaarde ik daar niet onder. Over de definitie pop(ulaire) muziek zullen we het in elk geval niet eens worden, omdat er verschil is in visie. Jouw redenering klopt als je de mens als individu ziet. Helaas kent de mens teveel een kuddegedrag en laten ze zich enorm beinvloeden door anderen. In dit geval de media. Als de media het nummer enorm vaak draait, moet het wel goede muziek zijn en vindt men het dus leuk. Dat is dus omgekeerd aan jouw redenatie waar eerst de mens muziek mooi vindt en daardoor wordt het vaak gedraaid.

Omdat de mens dit kuddegedrag vetoond weten de producers ook welke liedjes ze als single uit moeten brengen en hoe dit succes te verkrijgen. Daarnaast weten er gelukkig ook altijd nog groepen door te breken die enige kwaliteit in hun muziek hebben. Maar de populairiteit van het overgrote merendeel van de muziek wordt door de media bepaald en in veel mindere mate door de luisteraar.
Da's grote onzin...

Als je elke dag een lied laat horen en het lied is heel slecht dan gaan mensen het echt niet mooi vinden..

Een lied word pas populair wanneer het commercieel is. Dat wil zeggen dat je er bijvoorbeeld lekker op kan dansen (vrolijke liedjes). Deze liedjes zijn meestal niet super goed kwa teksten of melodie maar de melodie herhaalt zich (en ook het refrein) en daarmee word het swingend (top 40) en dan gaan meer mensen het luisteren omdat ze er een goed gevoel bij krijgen..
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Man Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Woonplaats : Nederland
Registration date : 10-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  HawkEye 13.09.07 15:49

Blijven stemmen wave
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Woonplaats : No
Registration date : 29-10-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  Gast 13.09.07 16:08

mehor schreef:
Bart schreef:Mijn nummer van Enrique Iglesias zal je waarschijnlijk tot top 40 rekenen, maar dat liedje moet nog uitkomen in België. Het heeft zeker niet alleen te maken met dat mensen het een aantal keren horen, ook gewoon omdat ze die muziek het liefst horen (= pop(ulaire) muziek). Dat spreekt bij het overgrote deel van de bevolking aan.

Neen, jouw nummer schaarde ik daar niet onder. Over de definitie pop(ulaire) muziek zullen we het in elk geval niet eens worden, omdat er verschil is in visie. Jouw redenering klopt als je de mens als individu ziet. Helaas kent de mens teveel een kuddegedrag en laten ze zich enorm beinvloeden door anderen. In dit geval de media. Als de media het nummer enorm vaak draait, moet het wel goede muziek zijn en vindt men het dus leuk. Dat is dus omgekeerd aan jouw redenatie waar eerst de mens muziek mooi vindt en daardoor wordt het vaak gedraaid.

Omdat de mens dit kuddegedrag vetoond weten de producers ook welke liedjes ze als single uit moeten brengen en hoe dit succes te verkrijgen. Daarnaast weten er gelukkig ook altijd nog groepen door te breken die enige kwaliteit in hun muziek hebben. Maar de populairiteit van het overgrote merendeel van de muziek wordt door de media bepaald en in veel mindere mate door de luisteraar.
volledig mee eens, maar helaas zal er voor het forumfestival geen oplossing voor zijn. Maar ik moet zeggen dat het met de nieuwe regel al heel wat beter is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  Gast 13.09.07 22:39

Het Nummer van Rihanna vindt 80% van de bevolking echt slecht in het begin, maar omdat de andere 20% massaal kopen wordt het populair en vindt op de duur iedereen het niet zo slecht.

Mensen willen stemmen op winnaars (zo gaat het ook in de politiek) ... dus zullen ze sowieso populaire liedjes kopen en stemmen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  jochemver 13.09.07 22:53

nootsen schreef:Het Nummer van Rihanna vindt 80% van de bevolking echt slecht in het begin, maar omdat de andere 20% massaal kopen wordt het populair en vindt op de duur iedereen het niet zo slecht.

Mensen willen stemmen op winnaars (zo gaat het ook in de politiek) ... dus zullen ze sowieso populaire liedjes kopen en stemmen.
Ik hoor bij die andere 20% en heb niet massaal gekocht. Wink
jochemver
jochemver
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 496
Leeftijd : 30
Woonplaats : Venlo
Registration date : 26-06-07

http://www.anaivanovic.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  Gast 14.09.07 11:41

mehor schreef:Jouw redenering klopt als je de mens als individu ziet. Helaas kent de mens teveel een kuddegedrag en laten ze zich enorm beinvloeden door anderen. In dit geval de media. Als de media het nummer enorm vaak draait, moet het wel goede muziek zijn en vindt men het dus leuk. Dat is dus omgekeerd aan jouw redenatie waar eerst de mens muziek mooi vindt en daardoor wordt het vaak gedraaid.
Holalalalalaa, jij en ik kunnen goeie kameraden worden ! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  Gast 14.09.07 11:57

paka1987 schreef:volledig mee eens, maar helaas zal er voor het forumfestival geen oplossing voor zijn. Maar ik moet zeggen dat het met de nieuwe regel al heel wat beter is.
Ik organiseer inmiddels ook al m'n vierde forumfestival op een ander forum. Daarbij nauwelijks of geen pop-toestanden. Enerzijds heb ik het geluk dat maar weinigen het daar gaan zoeken, anderzijds dwongen er zich na editie twee (waarin Nirvana's Smells Like Teen Spirit op 't podium eindigde en de gecoverde Ram Jam song Black Betty het goud binnenhaalde) maatregelen op.

Bij de derde editie gebruikte ik de database op www.everyhit.com om te bepalen wat kon en niet kon. Omdat dit enerzijds misschien wat te streng was en omdat anderzijds nogal wat mensen zich hier liever niet aan hielden, besloot ik om bij deze vierde uitgave een jury in te schakelen. Die bepaalde wat bij dubieuze inzendingen kon en niet kon. 'k Heb er zes uitgekozen waarvan ik weet dat ze elk een wat ander genre graag horen (metal, hardrock en klassiekers, populaire rock en dance, alternatievere rock, pure pop, en iets specifieker ook nog ene dit alle soorten britpop verafgoodt). Bij 3 of meer nee-stemmers werd de song geweigerd. Bij 2 nee-stemmen hakte ikzelf de knoop door. In het geval de meesten de song als OK ervaarden, werd ze geaccepteerd.

Het is resultaat is dat de kwaliteit nog nooit zo hoog lag als nu. Minstens 25 en misschien wel 30 van de 42 songs verdienen de finale. Met 42 is weliswaar lang niet het recordaantal van 49 gesneuveld of geëvenaard, maar 't is niet de kwantiteit, maar de kwaliteit die telt ! Smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  Gast 14.09.07 12:14

Bart schreef:Nogmaals, 't gaat erom om muziek te kiezen die bij de meesten zal aanslaan, net als je voor Eurosong ook liedjes zoekt die bij het Europese publiek zal aanslaan.
Mwa, de songs die hier in de top drie eindigden, daarvan zal er misschien eentje in de finale komen in het forumfestival dat ik organiseer. Wink

't Hangt dus voor een groot deel ook af met wat voor soort publiek we te maken hebben. Daarom ook leuk dat er af en toe een coallitie wordt aangegaan met een ander forum, zodat dit toch even weer wat anders wordt. Er bestaat nu eenmaal niet iets als "de geijkte song om mee te winnen". In Europa zijn de strekkingen ook nogal ferm verdeeld. Ga je naar Noorwegen en Finland, en ze zullen er massaal metalsongs appreciëren, maar kom daar in Frankrijk mee aandraven, en dat soort songs eindigt achteraan. In Oost-Europa houden ze van wa folk-invloeden en nog iets meer van de klassieke school dan hier het geval is. Enzovoort...

Allee soit, om een lang verhaal kort te maken : Elke forumgroep steekt anders in mekaar, het verschil in uitslag zou dan ook navenant zijn. Smile Dus eigenlijk komt het erop aan, als je wil winnen, die song te kiezen waarvan jij denkt dat ze het best zal aanslaan bij deze forumgroep. Ikzelf blijf toch het liefst m'n eigen stijl trouw, en dat die soms ook onverhoopt succes kan kennen, bewijst nog steeds m'n uitslag in de allereerste editie. Dus waarom zou ik naar een andere stijl zoeken ? Gewoon het juiste nummer eruit nemen binnen m'n eigen stijl en 't is misschien ook eens bingo ! Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  Gast 14.09.07 12:23

Dubieuse inzendingen ? Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  Gast 14.09.07 13:32

Nu ik alle songs beluisterd heb, moet ik wel zeggen dat het deze keer zeer te pruimen was. Proficiat aan de inzenders van al deze leuke songs yes , waartussen het vaak moeilijk was om kiezen. scratch En alvast mijn excuses aan diegenen die net uit de boot vielen. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  Gast 14.09.07 16:29

Father Vic schreef:
paka1987 schreef:volledig mee eens, maar helaas zal er voor het forumfestival geen oplossing voor zijn. Maar ik moet zeggen dat het met de nieuwe regel al heel wat beter is.
Ik organiseer inmiddels ook al m'n vierde forumfestival op een ander forum. Daarbij nauwelijks of geen pop-toestanden. Enerzijds heb ik het geluk dat maar weinigen het daar gaan zoeken, anderzijds dwongen er zich na editie twee (waarin Nirvana's Smells Like Teen Spirit op 't podium eindigde en de gecoverde Ram Jam song Black Betty het goud binnenhaalde) maatregelen op.

Bij de derde editie gebruikte ik de database op www.everyhit.com om te bepalen wat kon en niet kon. Omdat dit enerzijds misschien wat te streng was en omdat anderzijds nogal wat mensen zich hier liever niet aan hielden, besloot ik om bij deze vierde uitgave een jury in te schakelen. Die bepaalde wat bij dubieuze inzendingen kon en niet kon. 'k Heb er zes uitgekozen waarvan ik weet dat ze elk een wat ander genre graag horen (metal, hardrock en klassiekers, populaire rock en dance, alternatievere rock, pure pop, en iets specifieker ook nog ene dit alle soorten britpop verafgoodt). Bij 3 of meer nee-stemmers werd de song geweigerd. Bij 2 nee-stemmen hakte ikzelf de knoop door. In het geval de meesten de song als OK ervaarden, werd ze geaccepteerd.

Het is resultaat is dat de kwaliteit nog nooit zo hoog lag als nu. Minstens 25 en misschien wel 30 van de 42 songs verdienen de finale. Met 42 is weliswaar lang niet het recordaantal van 49 gesneuveld of geëvenaard, maar 't is niet de kwantiteit, maar de kwaliteit die telt ! Smile
mag ik vragen op welk forum dat dan is? misschien is het ook wel wat voor mij om daar eens mee te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  HawkEye 16.09.07 13:07

Proficiat aan de winnaar!

Voor de eerste keer een ex aequo aan de top! En dan is er de regel die zegt dat het land dat van het meest aantal landen punten kreeg, wint. In dit geval staat dat land wel als tweede gerangschikt op 't eind, maar dat land is wel degelijk de winnaar.

de voting

HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Woonplaats : No
Registration date : 29-10-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  Gast 16.09.07 13:27

gefeliciteerd UK Very Happy Ik ben toch heel tevreden over de uitslag van dit forumfestival. Zeker met de tweede plaats van Mexico en met mijn 7de plaats.
Het laat zien dat het toch mogelijk is met metal hoog te eindigen in dit forumfestival. Smile
Vooral dank aan mexico en Kroatie voor de punten. Gelukkig heb ik aan jullie ook de meeste punten gegeven Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  krullie 16.09.07 13:58

Gefeliciteerd UK !!
krullie
krullie
King Member
King Member

Vrouw Aantal berichten : 350
Leeftijd : 43
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 07-12-06

http://www.xaviermalissesite.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  raf 16.09.07 16:28

Geweldig!

Ik had nooit verwacht om te winnen. Dank aan alle puntengevers.

(Bart, ik vind het wel jammer dat ik niet voor hetzelfde land kan sturen voor de volgende editie.)
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Woonplaats : genk
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  HawkEye 16.09.07 17:50

raf schreef:Geweldig!

Ik had nooit verwacht om te winnen. Dank aan alle puntengevers.

(Bart, ik vind het wel jammer dat ik niet voor hetzelfde land kan sturen voor de volgende editie.)

Daar kan ik weinig aan doen hé Wink

Snel zijn is de boodschap
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Woonplaats : No
Registration date : 29-10-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  jochemver 16.09.07 18:01

Bart schreef:
raf schreef:Geweldig!

Ik had nooit verwacht om te winnen. Dank aan alle puntengevers.

(Bart, ik vind het wel jammer dat ik niet voor hetzelfde land kan sturen voor de volgende editie.)

Daar kan ik weinig aan doen hé Wink

Snel zijn is de boodschap
Wat dacht je dat de helft al gekozen was toen jij het hier op het forum plaatste. Wink
jochemver
jochemver
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 496
Leeftijd : 30
Woonplaats : Venlo
Registration date : 26-06-07

http://www.anaivanovic.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  kimmie 16.09.07 18:09

Russia 4de laatste

merci aan de 10 landen die mij punten gaven weejv
kimmie
kimmie
God
God

Vrouw Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Woonplaats : Evergem
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Valletta, Malta |8| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Valletta, Malta |8|

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum