FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Us Open: Kim Clijsters' blog

3 plaatsers

Ga naar beneden

The Us Open: Kim Clijsters' blog Empty The Us Open: Kim Clijsters' blog

Bericht  dieterk 04.02.07 15:52

Deze week zal Belgian Girl Kim Clijsters jullie doorheen het laatste grand-slam tornooi van het jaar leiden. Ze kijkt er naar uit om alle toffe plaatsten van deze metropool voor te stellen en natuurlijk ook om iedereen op de hoogte te houden van haar tennisprestaties
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Woonplaats : Tienen
Registration date : 08-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

The Us Open: Kim Clijsters' blog Empty Re: The Us Open: Kim Clijsters' blog

Bericht  dieterk 05.02.07 16:20

Day 1

Hallo fans! Ik vind het echt super dat ik jullie gedurende deze week op de hoogte mag houden van alle juicy gossips binnen het circuit en ook over mijn belevenissen op de drukste grand slam van het jaar.

Een typische "New York morning" was het vandaag: mistig en grijs. Niet echt leuk om mee op te staan, maar na een verfrissende douche was ik helemaal klaar voor de dag. Ik ging naar het spelersrestaurant om rustig te ontbijten, maar wie kom ik al tegen jawel de Swiss Bitch. Aan het zeuren en ana het klagen zoals gewoonlijk dat haar koffie te koud is, de french donuts ( of zoals wij zeggen croisants) te hard en nog veel meer. Hoe dat mens toch blijft proberen om de show te stelen en blijft denken de superster te zijn van de FWTA. Maar stiekem hoop ik dat ze lang zal meegaan in het tornooi want zo kan ik nog veel schrijven over haar vreselijke houding. Eens ik plaats had gevonden in het spelersrestaurant sloeg ik de krant open en wie stond er op de voorpagina jawel Kirsten Flipkens! Niet te geloven dat zij toch nog iets van haar laat horen ,waarschijnlijk haalt ze hier weer onopvallend de finale om dan zeer onopvallend ten onder te gaan. Ik heb het haar al gezegd : in New York is het zien en gezien worden Kirsten! Blijkbaar heeft ze die raad iets te letterlijk genomen! Ze stond met een wenend gezicht op de voorpagina, want haar chiuaua werd hier in New York plat gereden door niemand minder dan Momo. Volgens Kirsten had het beestje wel een fluoriscerend vestje aan, maar om Mauresmo te doen stoppen heb je eerder een mini rok nodig! Ach ik zal straks naar het arme kind een smsje sturen, het leven van een topsporter kan toch soms hard zijn! Mijn plannen voor vandaag zijn zeer simpel. Na ik hier mijn ontbijt heb opgegeten train ik een paar uurtjes met Ivanovic en dan ga ik terug naar het hotel. Als blogster mag ik namelijk samen met de tornooidirecteur de draw loten! Ik heb dan ook iets moois gekocht om aan te trekken. Dat kleed zal ik deze avond ook dragen op de Players party! Ik zal me in alle geval weer volledig laten gaan deze avond en ik beloof jullie morgen alles te vertellen wat er op het feest gebeurd is!

Veel sportieve groeten, jullie hartskoningin Kim Clijsters!


The Us Open: Kim Clijsters' blog Sp
Kirsten na het verlies van haar hondje

The Us Open: Kim Clijsters' blog Dierendag-chihuahua
Ondanks haar opvallend vestje werd het beestje niet opgemerkt door Amelie Mauresmo
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Woonplaats : Tienen
Registration date : 08-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

The Us Open: Kim Clijsters' blog Empty Re: The Us Open: Kim Clijsters' blog

Bericht  dieterk 06.02.07 13:31

Day 2

Hallo mijn tennisliefhebbers! Hier zit ik weer voor mijn dagelijks verslag! Ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van mijn eerste blog gisteren.

Zoals ik gisteren al gezegd had, heb ik na mijn ontbijt een beetje gaan inslaan met Ana. Op de training loopt alles zeer vlot, enkel aan mijn opslag heb ik wel nog wat werk. Toch voel ik dat ik de ballen lekker zit te raken. Ook Ana voelt zich goed dus wie weet kunnen we ook in het dubbel een tweede grand slam binnen halen. Maar dat is noga allemaal te vroeg! Na mijn training ben ik mij gaan wassen in het hotel en heb ik mij op mijn chiquest aangedaan, je mag immers niet altijd de draw van een grand slam loten ej! Ik werd verwelkomt door tornooi organisator Bart en nog een paar hoge pieten uit New York. Ik moet van mezelf zeggen dat ik sommige mooi matchen geloot heb in de eerst ronde: Heinin-Mandula, Rubin-Mirza, Zvonoreva-Radwanska,.... Ook de theoretische kwartfinales ogen mooi: Flipkens-Krajicek, Kournikova-Dechy, Pennetta-Sprem, Rubin-Hingis. Toch zullen vele speelsters ,waaronder ik , natuurlijk proberen om een verandering te brengen in deze kwartfinales! Ik zelf moet het in de eerste ronde opnemen tegen Daniela Hantuchova, zij geraakte in de twee laatste voorbereidingstornooien steeds ver dus dat word een moeilijke opgave!
Na de loting ging het richtin playersparty en daar is er wel altijd iets te beleven! Maria Kirilenko lijkt weer in haar oude gewoontes te vervallen: ze zat de ganse tijd aan de drank en was volop bezig een van onze chauffeurs te strikken! Het is de vraag hoelang de FWTA dit weer gaat toelaten! Natuurlijk was ook de Swiss Bitch aanwezig. En hoe kon het ook anders dan dat ze probeerde de show te stelen! De organisatie had voor een toffe live band gezorgd maar voor Martina was dat niet goed genoeg, ze besloot dan maar zelf te zingen met alle gevolgen van dien! Ze gaf een "prachtige" performance van Celine Dion's my heart will go on! Heel de playersparty stond haar werkelijk uit te lachen, maar ja de bitch does everything for a bit of attention!Ik kon het natuurlijk niet laten om met mijn gsm haar optreden op te nemen, in bijlage vind je dus het optreden van La Hingis! Enjoy... Ik zelf heb op de playersparty een beetje gedanst en wat bijgepraat met Chanda Rubin. Geloof me zij is echt gebrand op een titel hier. Voor de rest wist ze me nog te zeggen dat ze Justine zou hebben zien buiten komen met een plastische chirurg! Zou mevrouw ZPVV dan toch eindelijk een borstvergroting overwegen? Ik weet niet waarop ze wacht, want het is echt vreselijk dat kind heeft gewoon niets! Nu ga ik afronden, ik ga zo dadelijk naar de kwalificaties kijken. Ik kijk vooral met argus ogen naar de match van Momo, zij deed het de laatste tijd zeer goed en is een outsider voor de titel! Ik zie jullie graag morgen terug!

Sportieve groeten, jullie hartenkoningin Kim Clijsters


https://www.youtube.com/watch?v=iqUtD_6VnBA
The Swiss Bith in concert

The Us Open: Kim Clijsters' blog Clijsters_cronin_05_190
Ik met één of andere hoge piet uit New York
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Woonplaats : Tienen
Registration date : 08-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

The Us Open: Kim Clijsters' blog Empty Re: The Us Open: Kim Clijsters' blog

Bericht  dieterk 07.02.07 16:00

Day 3: Wanna be my lover?

Hallo mijn liefste fans! Ik geniet hier echt volledig in New York. Ik speel hier vandaag mijn eerste match en in tennis kan elke match jou laatste zijn, dus wie weet is dit mijn laatste dag in New York! Ik hoop van niet, maar je weet nooit....

In alle geval heb ik gisteren nog een prachtig voorstel gedaan! Jullie kennen mij, ik ben moeder Theresa, ik ben furby, kortom ik ben de goedheid zelve! Wel ik heb besloten om geld in het laadje te brengen voor een goed doel hier in New York. Met valentijn voor de deur kwam ik onmiddellijk op het idee om een date te organiseren. Dus eender welke persoon die met het meeste geld op de proppen komt wint dus een fantastische date met mij! Oh be my lover, I know you wanna be my love, I know you wanna be miiine.Oh be my lover, yeeehhhh. Maar Mauresmo voor je denkt nu eindelijk je slag te kunnen slaan, vrouwen hun aanbod geld niet! Ik hoop dat jullie massaal op dit idee zullen reageren, het is tenslotte voor het goede doel! Maar nu even over de match van vandaag, Daniela wordt een zware tegenstander dus ik zal echt onmiddellijk mijn hoogste niveau moeten halen! Ik ben namelijk echt niet van plan om hier onmiddellijk te vertrekken. Ah, nog een nieuwtje vanop de tour! Flipkens heeft gisteren een nieuwe hond gekocht en ze gaf het de naam Martina! Het beestje lijkt sprekend op de Swiss bitch, het blaft naar iedereen en het laat overal shit achter (enkel bij Martina komt dat evenveel uit haar mond als uit die andere plaats Wink ). Ik heb tegen Kirsten gezegd dat het een passende naam is. Maar nu ga ik nog een beetje trainen en mij voorbereiden op de match van vandaag. Ik hoop jullie morgen goed nieuws te kunnen brengen!

Met vriendelijke groeten, jullie hartenkoningin Kim Clijsters (En Maria dat is eenmaal zo ik ben de hartenkoningin)


The Us Open: Kim Clijsters' blog Big2
Wie wint de date met Kim Clijsters? Bieden mag op de site van de Us Open!

The Us Open: Kim Clijsters' blog Poepen
Martina!
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Woonplaats : Tienen
Registration date : 08-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

The Us Open: Kim Clijsters' blog Empty Re: The Us Open: Kim Clijsters' blog

Bericht  boyke 07.02.07 16:15

Mauresmo: "Ho Kim maakt echt geen kans hoor bij me. Ik heb het niet zo voor dat zeemzoete, morantische gedoe op Valentijn. En tja, Kim die is gewoon hopeloos op zoek naar een vent. En waarschijnlijk vindt ze die ook wel hier in New York. Er zijn hier genoeg drugsspuitende jongens die uit de marginaliteit gehaald worden. Dan heeft Kim meteen 2 vliegen in 1 klap: de wereld een beetje mooier maken en een lief vinden. Wat is Kim toch een prachtmeid e, not dus. Ik heb haar al meermaals lief zien lachen naar de camera's, maar achter de schermen is ze echt een bitch. Ze verwijt mezelf, Hingis en Henin. Wij vieren vinden dat dit moet stoppen. Nog even iets over Hingis. Ik hou wel van haar hoor, ze heeft zo'n kinky kantje waar ik wel kan van genieten. Ze is graag dominant en ik kan niets anders zeggen dan: I lof it! Meermaals gebeurt het dat wij alleen zijn in de kleedkamers en tja wat er dan gebeurt, dat lees je misschien wel in een volgende blog van Kim." Razz
boyke
boyke
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 334
Leeftijd : 36
Woonplaats : Denderleeuw
Registration date : 10-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

The Us Open: Kim Clijsters' blog Empty Re: The Us Open: Kim Clijsters' blog

Bericht  HawkEye 07.02.07 18:17

boyke schreef:Ze verwijt mezelf, Hingis en Henin. Wij vieren vinden dat dit moet stoppen.

Mauresmo is duidelijk niet lang naar school geweest study
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Woonplaats : No
Registration date : 29-10-06

Terug naar boven Ga naar beneden

The Us Open: Kim Clijsters' blog Empty Re: The Us Open: Kim Clijsters' blog

Bericht  boyke 07.02.07 18:25

Bart schreef:
boyke schreef:Ze verwijt mezelf, Hingis en Henin. Wij vieren vinden dat dit moet stoppen.

Mauresmo is duidelijk niet lang naar school geweest study
nog een geluk dat Mauresmo dit zei lol!
boyke
boyke
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 334
Leeftijd : 36
Woonplaats : Denderleeuw
Registration date : 10-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

The Us Open: Kim Clijsters' blog Empty Re: The Us Open: Kim Clijsters' blog

Bericht  dieterk 08.02.07 16:01

Day 4: Panic in America

Liefste fans, eerst en vooral heb ik zeer goed nieuws! Ik heb de eerste ronde van de Us Open weten te overleven. In het begin van de match dicteerde ik de wet, mijn ballen belanden diep tegen de achterlijn en Daniela had geen schijn van kans. In de tweede set liet ik mijn niveau even zakken en Daniela ging erop en erover. Ik schrok wel even toen ik een baggle anagesmeerd kreeg, maar ik ben niet beginnen panikeren! In de derde set speelde we beide ons beste tennis en ging het gelijk op tot 6-6. In de tie-break gaf echter mijn ervaring de doorslag en zo wist ik de match winnend af te sluiten. Een opluchting als je het mij vraagt. Nu moet ik echter tegen de levende barbiepop Maria Sharapova. Zij vond deze week van mij dat ik nogal narsistisch ben, ach ja mijn wraak zal zoet zijn! Achter de schermen gebeurde er gistere nog iets veel ergers. Chanda Rubin kon op een bepaald moment haar emoties niet meer de baas. We waren rustig in de players lounge aan het praten en terwijl aan het kijken naar de match van Sprem tegen Petrova. Rubin was voortdurend aan het supporteren voor Nadia, maar toch wist de Russin de partij niet te winnen. Ondertussen was Serena rustig in een hoekje haar hobby aan het beoefenen: zoveel mogelijk taart eten. Toen Petrova echter binnenkwam kreeg Chanda een rare blik (eigenlijk kreeg ik even schrik), ze stond op nam de taart van Serena Williams af (die liet een harde kreet) en smeet de taart recht in het gezicht van Nadia. Alle spelers keken verdwaasd voor hun uit. Ik begrijp Chanda echt niet, je moet je woede toch leren beheersen, niet? Komaan hoeveel keer ik de Swiss Bitch al niet de lijf heb willen gaan. Maar dan denk ik altijd bij mijzelf, kalm Kim waar Mauresmo met haat fikken aanzit blijven wij af! Ja je hoort het goed! Mauresmo en Hingis wie had dat ooit gedacht, niemand. Gisteren kwam Amelie op mij af om te zeggen dat ze helemaal niet geintreseerd was in een date met mij (tuurlijk Amelie Razz ) want ze heeft al een vriendinetje. Hingis nog wel! Naar het schijnt doen ze het overal, ik ben er echt niet goed van. Vanaf nu moet mijn kleedkamer elke keer met chloor gekuist worden voor ik er ook maar één voet binnen zet! Ik hoop bovendien dat Amelie overal plastic zakjes meeneemt om Martina's shit op te kuisen. Maar dit allemaal even ter zijde. Ik, moeder Theresa, was helemaal onderste boven van al die haat binnen het circuit. Daarom was ik tornooi organisator Bart gaan voorstellen om een groepssessie te organiseren! Hij vond het onmiddellijk een pracht idee en verplichte alle speelsters om naar de groepsessie te komen. Ik en Bart mochten de sessie leide! Ik had ook een cameraman ingehuurd om deze sessie te filmen zodat jullie eens kunnen zien wat er echt omgaat binnen het circuit! Enjoy! Let vooral op Martina haar reacties!(rond de 2 min 45 en op een bepaald moment heeft Rubin een bepaalde wens die even visueel wordt voorgesteld op 6 min 45) Morgen maak ik ook bekend wie met mij die fameuse date wint! Ik hoop dan ook in de kwartfinale te zitten zodat ik jullie nog even kan blijven verwennen. Duimen jullie mee?

Vriendelijke groeten, jullie hartenkoningin Kim Clijsters

https://www.youtube.com/watch?v=7-PUfpnDRVA
Onze groepstherapie

The Us Open: Kim Clijsters' blog 27_clijsters5_dpa_300
Eerste klus geklaard!
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Woonplaats : Tienen
Registration date : 08-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

The Us Open: Kim Clijsters' blog Empty Re: The Us Open: Kim Clijsters' blog

Bericht  dieterk 09.02.07 13:24

Day 5

Liefste bloglezertjes! Ondertussen sta ik in de kwartfinale van de Us Open en vanaf nu begint het seriueze werk. Alhoewel de 2de ronde tegen Maria al seriues genoeg was voor mij. Het ging heel de match gelijk op en uiteindelijk besliste een paar punten wie de partij won. Gelukkig was ik vandaag diegene die die beslissende punten wist te winnen. Nu volgt Petra Mandula, die vandaag nummer 1 Kirsten Flipkens uit het tornooi kegelde. Dat wordt dus zekere geen gezondheidswandeling! Maar ik ben al blij te mogen strijden voor een plaats bij de beste vier, dat geeft echt zo een fantastisch gevoel op een grand-slam! Nog een opmerkelijke gebeurtenis vandaag is de uitschakeling van Martina Hingis.Dat vind ik nu echt eens jammer, met wie moet ik nu constant de zot houden? Toch chapeau van Stevenson die na haar winst in Wimbledon ook hier klaar lijkt voor de titel. Ik weet dat ik beloofd had vandaag te vertellen over mijn date, maar ik heb het momenteel zo druk dat dat voor mijn volgende blog zal zijn. Misschien post ik straks een tweede, als ik ergens een beetje tijd vind. Sorry!

Vriendelijke Groeten, jullie hartenkoningin Kim Clijsters
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Woonplaats : Tienen
Registration date : 08-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

The Us Open: Kim Clijsters' blog Empty Re: The Us Open: Kim Clijsters' blog

Bericht  dieterk 10.02.07 15:36

Day 6: I wanna love you

Liefste fans, ik ben echt blij dat ik in de halve finale van de Us Open zit. Dat word waarschijnlijk het eindstation, ik heb zo een vaag voorgevoel dat het vandaag niet gaat lukken. Jammer want een tweede grandslam finale had ik wel zien zitten hoor. Maar op het einde mag ik toch tevreden zijn met een halve finale plaats niet? En wie weet is mijn voorgevoel toch fout...

Maar zoals ik gisteren beloofd had ging ik iets meer van de date vertellen. Diegene dat de date met mij had gewonnen was Tursunov!! Normaal ging ik gisteren er alles over vertelle maar eerlijk gezegd had ik een beetje te diep in het glas gekeken die avond... De avond begon zeer leuk, Dimitry kwam me in stijl oppikken in een grote limo! Hij begon al onmiddellijk te zeggen hoe lastig Martina wel niet was dat hij zoveel geld had gegeven om met moeder Theresa op date te gaan! Maar naar het schijnt had onze groepstherapie goed geholpen want Martina wist haar woede te onderdrukken. Daarna hadden we een gezellig etentje in een van de chiqste restaurants van New York en Dimitry was een echte gentleman. En toch oh zo grappig! Wat hij allemaal niet van Martina heeft gezegd, je kan het niet geloven. Maar ik heb beloofd er niets over te zeggen, al zal ik in de komende weken wel hier en daar iets laten vallen. Maarr op een bepaald moment bleek Dimitry toch zo geen gentleman te zijn. Hij begon mij steeds meer en meer drank in te schenken en ja het duurde niet lang voor ik zat was. Iest daarna stelde hij voor het restaurant te verlaten en terug te keren naar het hotel. Hij begeleide mij naar mijn kamer maar begon daar ineens mij over te bepottelen, ik heb hem eerst vriendelijk gezegd nee nee Dimitry niet vlak voor mijn halve finale match morgen. Maar hij luisterde niet en ging steeds verder, ik begon zeer hard te roepen en daar kwam mijn redster in nood: Michaella Krajicek . Ik ben haar idool, ze lijkt zelfs zo geobsedeerd dat ze blijkbaar in alle tornooien de kamer naast mij boekt. Normaal zou ik haar aangegeven hebben voor stalking maar nu kan ik van geluk spreken dat zij in de buurt was.Zij nam één van haar grote blokke hollandse kaas en sloeg hiermee Dimitry op zijn hoofd. De rus viel onmiddellijk als een kaartenhuisje ineen. We sleepten hem naar de kamer van de Swiss Bitch. Maar toen zij hem zag liggen leek onze therapie toch niet helemaal gewerkt te hebben. Ze nam één van haar elegante voetjes en gaf Dimitry een stamp op een zeer gevoelige plaats Razz Voor één keer deed ze eens iets goeds. Maar nu ga ik afronden, ik ga me klaar maken voor mijn match. Morgen is het mijn laatste blog en jammer genoeg zal ik nier pronken met de beker. Volgende keer beter.

Vriendelijke groeten, jullie hartenkongin Kim Clijsters

The Us Open: Kim Clijsters' blog Stompetoren
De reddende Hollandse kaas

The Us Open: Kim Clijsters' blog Tursunov-shirt
Volgens Kim staat hier een grote fout op het T-shirt
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Woonplaats : Tienen
Registration date : 08-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

The Us Open: Kim Clijsters' blog Empty Re: The Us Open: Kim Clijsters' blog

Bericht  dieterk 11.02.07 20:53

Day 7: The end

Dag beste bloggers. Voor de laatste keer dit seizoen mag ik jullie gastvrouw zijn.

Zoals ik gisteren al voelde aankomen heb ik de halve finale match verloren. Vera speelde heel sterk, in die tweede set heb ik even een kleine kans gekregen maar dat was het dan ook. Toch ben ik blij met mijn halve finale plaats. Ik heb weer een paar plaatsen winst gemaakt op de FWTA ranking, enkel in de road to the championships ging ik achteruit ondanks mijn goede prestatie. Dat is het enige minpuntje aan deze week, toch blijf ik hopen er te mogen bij zijn in Madrid. Ik heb daarstraks ook de finale meegepikt tussen Vera en Alexandra. Dat was echt vrouwentennis van de ovenste plank hoor, begrijpelijk dat beide dames in de finale stonden. Toch wel fantastisch wat Stevenson doet, twee majors na elkaar winnen dat vergt veel doorzettingsvermogen. Haar come-back is een echte aanwinst voor het vrouwentennis. De dubbelfinale was gewoon grappig. De Swiss Bitch die weer naast een grandslam titel in het dubbel grijpt. Echt te grappig! Je had haar gezicht weer moeten zien. Wel jammer voor Anna dat kind verdient eigenlijk een betere partner. Zo dat was het ongeveer voor vandaag, zo op het einde van een tornooi zijn de meeste speelsters al doorgereisd naar het volgende tornooi dus veel roddels kan ik niet meer brengen. Ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van mijn blogs. Ik heb het in alle geval met enorm veel plezier gedaan! Ik zie jullie dan ook graag terug volgend seizoen.

Jullie hartenkoningin Kim Clijsters


The Us Open: Kim Clijsters' blog Kc
Kim Clijsters vlak na haar match tegen Vera, toch duidelijk ontgoocheld

The Us Open: Kim Clijsters' blog Kim_Clijsters
Iets erna was ze alweer de oude Kim: "Vera verdiende de zege"
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Woonplaats : Tienen
Registration date : 08-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

The Us Open: Kim Clijsters' blog Empty Re: The Us Open: Kim Clijsters' blog

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum