Inschrijvingen
+31
Gunter
twister001
ma_ve
flowergirl
wout
Matthias
ThomasV
Anatool
WesleyNobels
Matti_FCT
Nnelg
Zack
Sharke
Tijnie
Ovechkin
konijntje
kwartel83
olivier
Dark Tiger
jochemver
Grandslamer
mehor
lordfrans
Wimpie
raf
kken
dries22
dieterk
Fre7***
Thomasetti
HawkEye
35 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Inschrijvingen
Laat hier eenvoudig je gegevens achter om mee te kunnen spelen. In het Regels-topic vind je wat je moet doen om te kunnen deelnemen en wie reeds gekozen werd.
Laatst aangepast door Bart op 07.11.08 11:35; in totaal 3 keer bewerkt
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Re: Inschrijvingen
Thomas bereikt akkoord met Elena Dementieva
Gisteren is in Moskou een akkoord bereikt tussen Thomas en Elena Dementieva. Zij zal vanaf vandaag deelnemen aan de FWTA-Tour. Beide partijen waren zeer opgetogen.
Dementieva: "Ik verheug me er al op aan het circuit deel te nemen. De sfeer lijkt me geweldig. Ook weer op het hoogste niveau spelen zal me goed doen."
Thomas: "Het wordt een grote uitdaging voor mij als coach. Ik zal proberen Dementieva naar een hoger niveau te brengen. De eerste tornooien stel ik nog niet echt doelstellingen, alhoewel ze een zeer goede voorbereiding kende in Rusland. Hopelijk worden wij een mooi succesduo."
Na deze reacties vertrok Thomas onmiddellijk richting Zuid-Amerika. Welk toptalent zou hij daar vandaan halen? Eén ding staat vast: de FATP-Tour mag de aanmelding van een nieuwe speler verwachten.
Uw FWTA-FATP Reporter.
Gisteren is in Moskou een akkoord bereikt tussen Thomas en Elena Dementieva. Zij zal vanaf vandaag deelnemen aan de FWTA-Tour. Beide partijen waren zeer opgetogen.
Dementieva: "Ik verheug me er al op aan het circuit deel te nemen. De sfeer lijkt me geweldig. Ook weer op het hoogste niveau spelen zal me goed doen."
Thomas: "Het wordt een grote uitdaging voor mij als coach. Ik zal proberen Dementieva naar een hoger niveau te brengen. De eerste tornooien stel ik nog niet echt doelstellingen, alhoewel ze een zeer goede voorbereiding kende in Rusland. Hopelijk worden wij een mooi succesduo."
Na deze reacties vertrok Thomas onmiddellijk richting Zuid-Amerika. Welk toptalent zou hij daar vandaan halen? Eén ding staat vast: de FATP-Tour mag de aanmelding van een nieuwe speler verwachten.
Uw FWTA-FATP Reporter.
Laatst aangepast door Thomasetti op 20.12.06 20:33; in totaal 2 keer bewerkt
Thomasetti- Junior Member
- Aantal berichten : 10
Leeftijd : 32
Registration date : 16-12-06
Thomasetti schreef:Thomas bereikt akkoord met Elena Dementieva
Na deze reacties vertrok Thomas onmiddellijk richting Zuid-Amerika. Welk toptalent zou hij daar vandaan halen? Eén ding staat vast: de FATP-Tour zal er hoogstwaarschijnlijk een speler bijkrijgen.
Uw FWTA-FATP Reporter.
Welkom
Reservepunten (70) en punten voor Roland Garros (100 of 110) voor morgen 17u aub
HawkEye- HawkEye
Mijn broer Thomas heeft me overtuigd om vanaf nu opnieuw een speelster te gaan coachen. Daarom bekeek ik even de vrije markt en mijn keuze was snel gemaakt: Gisela Dulko. Een speelster met veel talent waarmee ik zeer goed zal kunnen opschieten.
Groeten,
Aaron
Groeten,
Aaron
Gast- Gast
Aaron schreef:Mijn broer Thomas heeft me overtuigd om vanaf nu opnieuw een speelster te gaan coachen. Daarom bekeek ik even de vrije markt en mijn keuze was snel gemaakt: Gisela Dulko. Een speelster met veel talent waarmee ik zeer goed zal kunnen opschieten.
Groeten,
Aaron
Okido, welkom!
Reservepunten (70) en punten voor Roland Garros (100 of 110) voor morgen 17u aub
HawkEye- HawkEye
Hier zou ik graag met de Deense jonge meid Caroline Wozniacki spelen.
Laatst aangepast door op 12.01.07 12:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Welkom!
- elke week stuur je dus 100 ptn over 3 sets (of 110 want je mag 5x per jaar 10 bonuspunten inzetten)
- nu moet je enkel nog 70 ptn over 3 sets sturen (reserveptn) , = eenmalig
- elke week stuur je dus 100 ptn over 3 sets (of 110 want je mag 5x per jaar 10 bonuspunten inzetten)
- nu moet je enkel nog 70 ptn over 3 sets sturen (reserveptn) , = eenmalig
HawkEye- HawkEye
allemaal nieuwtjes dankzij mij
i like it nog meer mensen om van te verliezen
i like it nog meer mensen om van te verliezen
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
paka1987 schreef:Ivan Ljubicic wil zich graag weer inschrijven
Oei
Daarvoor moet je bij FATP zijn
Hier zijn enkel de vrouwen
HawkEye- HawkEye
paka1987 schreef:Ivan Ljubicic wil zich graag weer inschrijven
Das het topic hieronder daar kan je Ivan terug inschrijven! Tof dat mijn dubbelpartner terug is
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
ja sorry, svetlana dusBart schreef:paka1987 schreef:Ivan Ljubicic wil zich graag weer inschrijven
Oei
Gast- Gast
paka1987 schreef:ja sorry, svetlana dusBart schreef:paka1987 schreef:Ivan Ljubicic wil zich graag weer inschrijven
Oei
welkom! ik verwacht je 70 reserveptn en je 100 (of 110) ptn voor Toronto!
HawkEye- HawkEye
Vandaag raake bekend dat de Japanse Akiko Morigami in zee gaat met Pluto. Beide partijen zien de toekomst positief tegemoet.
Akiko: "Pluto is iemand met bijzonder veel charisma en hij weet heel goed hoe hij met speelsters om moet gaan. Ik kon me geen betere coach dromen."
Pluto: "Akiko is een bijzonder leuk meisje, en ze kan uiteraard goed tennissen. Samen zullen we er een mooi jaar van trachten te maken."
Akiko: "Pluto is iemand met bijzonder veel charisma en hij weet heel goed hoe hij met speelsters om moet gaan. Ik kon me geen betere coach dromen."
Pluto: "Akiko is een bijzonder leuk meisje, en ze kan uiteraard goed tennissen. Samen zullen we er een mooi jaar van trachten te maken."
Gast- Gast
Die staan bij de regels. Vinde je onder Info en inschrijvingen en dan regels.
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
welkom akiko
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
joe molik