FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wimbledon, Londen-GBR

+6
mehor
Nick
kken
Dark Tiger
olivier
Wimpie
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wimbledon, Londen-GBR - Pagina 2 Empty Re: Wimbledon, Londen-GBR

Bericht  boyke 09.12.07 0:53

Op naar een 1e grandslamtitel !!!
boyke
boyke
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 334
Leeftijd : 36
Registration date : 10-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  kken 09.12.07 14:08

Monfils kan de druk niet aan.

Tim Henman def. Gael Monfils [5] 7/6(10) 6/7(1) 0/6 6/0 7/5

Monfils verloor van thuisspeler Henman. Ondertussen staat Tim in de finale van Wimbledon.

We gingen eventjes bij monfils vragen om een reactie.

Ten eerste wil ik Tim hartelijk feliciteren met zijn prestatie. En dat zeker voor eigen publiek. Ik verloor nipt in 5 sets tegen Tim. Natuurlijk was heel teleurgesteld. Vorig nog de titel nu er al in de tweede ronde uit. Maar ben toch fier dat Tim een 5 setter heb kunnen afdwingen.

Hoe heb je de nederlaag verwerkt gael?

Eigenlijk zeer goed. Sinds dit jaar heb ik begeleiding opgezocht voor zulke dingen. Ik kan mij nu weer onmiddelijk na een nederlaag opladen voor de volende wedstrijd. daar had vorig jaar problemen mee.

Nu komen de us open series. Vorig jaar had je een slecht hardcourt seizoen. Je schitterde wel op de us open in het dubbelspel door de titel met hewitt mee naar huis te nemen.

inderdaad. Ik heb er vorig jaar echt slecht gespeeld. Ik zou dit jaar graag er beter presteren, en met hewitt mijn dubbeltitel willen verlengen. Maar zie de komende weken als een grote uitdaging. Nu ik op wimbledon er zo vroeg uit ben gegaan verlies ik zeer veel punten op de ranking. Hierdoor zal ik flink dalen in de nieuwe ranking. Maar ik zal er alles aan doen om terug in de top tien te komen hoor
kken
kken
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 235
Leeftijd : 35
Registration date : 16-04-07

Bericht  Wimpie 09.12.07 21:59

Double Davydenko

De laatste ballen op Wimbledon zijn geslagen. Op Centre Court werd in de vooravond de finale van het mannen enkel en het mannen dubbel afgewerkt. In de eerste stond het publiek achter 1 man. Met een Brit op de court was dat ook niet zo verwonderlijk. Tim Henman was op weg om als eerste thuisspeler het tornooi te winnen. Maar dat was buiten de koelbloedigheid van Nikolay Davydenko gerekend. De Rus was niet onder de indruk van Henmans supporters en vocht zich naar zijn tweede Wimbledontitel. Henman en heel Groot-Brittannië bleef met een kater achter, terwijl Davydenko zich na een snelle speech naar de douches haastte.
Even later was de Rus immers opnieuw aan zet in de dubbelfinale met John Isner. Jarkko Nieminen en Niels Desein stonden aan de ander kant van het net en stonden in het tweede finale op rij, hun vierde van het seizoen. Voor Isner en Dayvdenko was het de eerste keer en meteen raak. In vier sets pakten ze hun eerste titel als duo. Voor Davydenko is het al trofee nummer 12 en de vierde Grand Slam na de Australian Open*1* en *4* en Roland Garros *3*. Op de US Open in New York kan hij een gooi doen naar de allereerste FATP-carreer Grand Slam.

Wimbledon, Londen-GBR - Pagina 2 1183299786_0
Davydenko koning van Wimbledon

Finale Singles

Nikolay Davydenko [7] def. Tim Henman 6/4 0/6 6/0 7/5

Finale Doubles

John Isner/Nikolay Davydenko def. Jarkko Nieminen/Niels Desein 6/3 0/6 6/2 6/2
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Man Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Registration date : 07-12-06

Bericht  Nick 09.12.07 22:19

Echt zonde van de titel Very Happy

Proficiat Nikolay en John
Nick
Nick
God
God

Man Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Registration date : 07-12-06

Bericht  kwartel83 09.12.07 22:25

we winnen Very Happy

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Registration date : 11-12-06

Bericht  HawkEye 10.12.07 22:29

Wimpie schreef:Double Davydenko

De laatste ballen op Wimbledon zijn geslagen. Op Centre Court werd in de vooravond de finale van het mannen enkel en het mannen dubbel afgewerkt. In de eerste stond het publiek achter 1 man. Met een Brit op de court was dat ook niet zo verwonderlijk. Tim Henman was op weg om als eerste thuisspeler het tornooi te winnen. Maar dat was buiten de koelbloedigheid van Nikolay Davydenko gerekend. De Rus was niet onder de indruk van Henmans supporters en vocht zich naar zijn tweede Wimbledontitel. Henman en heel Groot-Brittannië bleef met een kater achter, terwijl Davydenko zich na een snelle speech naar de douches haastte.
Even later was de Rus immers opnieuw aan zet in de dubbelfinale met John Isner. Jarkko Nieminen en Niels Desein stonden aan de ander kant van het net en stonden in het tweede finale op rij, hun vierde van het seizoen. Voor Isner en Dayvdenko was het de eerste keer en meteen raak. In vier sets pakten ze hun eerste titel als duo. Voor Davydenko is het al trofee nummer 12 en de vierde Grand Slam na de Australian Open*1* en *4* en Roland Garros *3*. Op de US Open in New York kan hij een gooi doen naar de allereerste FATP-carreer Grand Slam.

Wimbledon, Londen-GBR - Pagina 2 1183299786_0
Davydenko koning van Wimbledon

Finale Singles

Nikolay Davydenko [7] def. Tim Henman 6/4 0/6 6/0 7/5

Finale Doubles

John Isner/Nikolay Davydenko def. Jarkko Nieminen/Niels Desein 6/3 0/6 6/2 6/2

banaan banaan banaan
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06