FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maria Sharapova (RUS)

2 plaatsers

Ga naar beneden

Maria Sharapova (RUS) Empty Maria Sharapova (RUS)

Bericht  raf 15.12.06 16:07

Maria Sharapova (RUS)

Maria Sharapova (RUS) F_12
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Woonplaats : genk
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Maria Sharapova (RUS) Empty Re: Maria Sharapova (RUS)

Bericht  raf 29.12.06 18:02

...
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Woonplaats : genk
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Maria Sharapova (RUS) Empty Re: Maria Sharapova (RUS)

Bericht  raf 29.12.06 18:27

"Davenport is zwanger!"

Het is een tijdje stil geweest rond Maria Sharapova. Haar tennis is evenwel nog altijd heel erg goed. Vooral in het dubbelspel boekt de schone Russische momenteel heel wat zeges met de Italiaanse Flavia Pennetta.

"Ja, ben ik erg blij mee".Aldus Maria Sharapova."Het klikt met Flavia en die dubbelzeges geven me enorm veel voldoening. Je zou het misschien niet zeggen maar eigenlijk ben ik wel een groepspersoon en dus is het des te leuker als we met 2 een wedstijd kunnen winnen".

Maria staat echter ook nooit verlegen voor een straffe uitspraak. Momenteel actief op de pré-masters in Brussel liet ze het volgende noteren.

"Laat er geen twijfel over bestaan: Lindsay Davenport is zwanger!". "Iedereen op het FWTAcircuit weet het behalve de pers en tourdirecteur Bart.
Het is erg hyporcriet vind ik. Lindsay doet alsof ze van niets weet en tennist gewoon de ene na de andere wedstrijd door. Dat kan toch niet goed zijn voor die foetus?
Ook Vera Zvonareva doet alsof er geen vuiltje aan de lucht is en belast Lindsay met die zware dubbelwedstrijden.
Hoog tijd dat de tourdirectie ingrijpt en haar van het plein afhaalt. Ik heb mijn plicht gedaan want ik wil geen moord op mijn geweten hebben".



Maria Sharapova (RUS) Sharapova
(Maria Sharapova momenteel actief op de premasters in Brussel)
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Woonplaats : genk
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Maria Sharapova (RUS) Empty Re: Maria Sharapova (RUS)

Bericht  raf 17.01.07 20:53

"Flipkens maakt onze sport kapot!"

De aanloop naar de US Open is van start gegaan. Ook Maria Sharapova hoopt natuurlijke op de ultieme zege op de laatste grandslam van het jaar. Na haar gewonnen partij op het dubbeltornooi in Stanford liet ze het volgende optekenen.

"Ja, Flavia en ik zijn ambitieus dit jaar. We willen dit nu al goede seizoen afsluiten met nog enkele zeges. Krajcek en Mandula gingen in de eerste ronde al voor de bijl en nu moeten pseudo-babe Harkleroad en indiegirl Mirza ook eraan."

"In het enkel ben ik mij stilaan aan het verbeteren. Niet te geloven dat zo'n koe als Kirsten Flipkens nog altijd op nummer 1 staat hé. Flipkens maakt onze sport kapot! Zij brengt niets bij tot de sfeer op het FWTA. Haar spel is enorm saai. Ze heeft het imago van een lavabo. Meer nog, sinds het tijdperk Flipkens is het hier enorm saai geworden en ik stel haar daar verantwoordelijk voor. Kirsten brengt ook geen nieuwe sponsorcontracten binnen. Kortom weg met Flipkens op die nummer 1 positie. We zullen er allen beter van worden."

"Ik was dan ook enorm blij dat Flipkens verloor in de Wimbledonfinale. Volgens mij behoort die nummer 1 positie toe tot betere FWTA-ambassadrices. Ik gun het Martina Hingis. Zij brengt leven. Ook Sprem staat hoog in de race. Hopelijk krijgen we na Kirsten niet opnieuw een belgische boerentrien zoals Kim Clijsters."


Maria Sharapova (RUS) SGE.DOM03.110806005555.photo00.quicklook.default-245x158
(Maria Sharapova momenteel actief in Stanford en L.A)
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Woonplaats : genk
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Maria Sharapova (RUS) Empty Re: Maria Sharapova (RUS)

Bericht  raf 19.01.07 22:01

"King? .... absoluut geen meerwaarde voor onze sport!"

In de kwartfinale van het tornooi in LA trof Maria Sharapova nieuwkomer Vania King. De debutante had in de eerste ronde Martina Hingis kunnen verslaan. Maria toonde haar echter het echte tennis en stuurde King huiswaarts met 6/1 0/6 7/6(3).

"Ja, ik was totaal verbaasd dat zo'n non-talent van Martina Hingis had kunnen winnen. Martina zal wel een slechte dag gehad hebben. Nee Vania (wat is dat trouwens voor een belachelijke voornaam) King is absoluut geen meerwaarde voor onze sport!"

"Ze doet aan afbraaktennis. Ze legt het spel lam met haar hoge ballen. Meer doet ze eigenlijk niet. Bovedien zijn Vania's commerciele kwaliteiten ook niet echt geweldig hé. Ze is niet bepaald de mooiste uit het hele pak. Ach laat dat kind maar wat proberen. Binnen een paar weken stopt ze vanzelf wel."

"Ik vind niet dat ik hard ben voor Vania. Ze heeft het zelf gezocht door een grote mond op te zetten tijdens haar eerste persconferentie. Ze riep van de daken "Hopelijk kan ik bevestigen en is binnenkort iedereen benauwd als ze moeten spelen tegen Vania King". Wie denkt ze wel dat ze is. De koningin? Nee, ik zal er alles aan doen om haar hier weg te pesten. En ik denk dat Marina mij daar ook wel bij zal helpen. En nee, hiervoor heb ik echt geen geld nodig"


Maria Sharapova (RUS) SWTC05-3823D
(Maria tijdens haar persconferentie na winst tegen Vania King)
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Woonplaats : genk
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Maria Sharapova (RUS) Empty Re: Maria Sharapova (RUS)

Bericht  raf 06.02.07 22:33

"Weet Krajicek wel wat een spiegel is?"

De US Open staat voor de deur. In de eerste ronde speelt Maria Sharapova tegen de Nederlandse Michaella Krajicek. In een voorafbeschouwing had de Hollandse een grote bek op: "Tegen Sharapova...we zullen dat varkentje eens wassen "

Ongelofelijk hé wat die Hollandse boerentrien allemaal uitkraait. Ze is nog maar recent top 10-materiaal geworden en meent al dat ze een van de sterren van het circuit is. Iemand moet dat meisje dringend op haar plek zetten.

En verder:

Waar haalt ze eigenlijk die vergelijking tussen mij en een varken vandaan? Weet Krajicek wel wat een spiegel is? Als ze nu ook nog eens weet hoe ze daarin moet kijken, dan ziet ze meteen wie hier het varken is dat afgeslacht moet worden. Ik durf hier gerust hardop te zeggen dat ik het niet ben die een paar kilootjes teveel met zich meedraagt hé.

Ook over Kim Clijsters had Maria wat te vertellen:

Verder wil ik even reageren op het bloggedrag van Furby Kim Clijsters. Waarom noemt ze zichzelf de hartenkoningin? Hoe narcisistisch (jaja, ook ik studeer psychologie in mijn vrije uurtjes op de tour) moet je zijn om jezelf die naam te geven. Hoe belachelijk is dat. Bovendien is Kim helemaal niet zo lief en pluizig als een Furby. Zo grapte ze in haar blog vandaag met de borsten van Justine Henin. Awel, dat is gewoon niets om over te grappen hé. Ik vind Kim Clijsters dan ook enorm vals en haar kop is even mottig als een Gremlin nadat die in water is gevallen wel te verstaan.

Maar bon, ik ben naar New York gekomen voor te tennissen en van mij zul je dus nooit van die gemene uitspraken en uitvallen horen zoals Krajicek en Clijsters dat doen.

Maria Sharapova (RUS) Med_maria-sharapova-060820-3
(Tijdens de eerste training op de US Open)
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Woonplaats : genk
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Maria Sharapova (RUS) Empty Re: Maria Sharapova (RUS)

Bericht  raf 11.02.07 1:52

Sharapova in dubbelfinale!

Op de US Open hebben zonet Maria Sharapova en Flavia Pennetta hun halve finale in het dubbelspel gewonnen van het duo Flipkens/Wickmayer. Hierdoor staan ze voor de tweede maal dit jaar in de finale van een Grand Slam.

Goed hé. Ik ben echt blij dat ik Flipkens heb kunnen verslaan. Ik kan die meid echt niet luchten. Maar bon, er wacht ons nog een zwaardere opdracht waarschijnlijk. Weten jullie al tegen wie we moeten spelen?

Martina Hingis en Anna Kournikova

Aha! Tegen mijn landgenote Kournikova. Ja, Anna heeft net zoals ik de looks om het helemaal te maken hé. Alleen heb ik een beter stel brains meegekregen. Nee ik vind Anna wel een leuke meid om mee te gaan shoppen.
Martina Hingis heeft een scherper kantje maar ik kan dat best wel appreciëren. Ik gun haar de nummer 1 postie meer dan dat seutje Flipkens. Maakt de Swiss Bitch nog kans op de hoogste positie?
Enfin ik weet dat ze als duo problemen hebben om finales van Grand Slams al winnend af te sluiten. Het is dus aan Flavia en mij om die traditie van hun dus te bestendigen. Ach als we verliezen, zijn Anna en Martina wel het duo waaraan ik de zege wel gun hoor.


De US Open kan voor Maria Sharapova al niet stuk.

Jazeker omdat ik in de eerste ronde die Hollandse koe Krajicek heb verslaan hé. Ze had voor die wedstrijd een grote bek op maar nu hoor je haar niet meer piepen hé. Die overwinning maakte mijn hele US Open al goed. Deze dubbelspelfinale is een leuke bonus waar ik morgen volledig voor ga!

Maria Sharapova (RUS) Med_maria-sharapova-060912-6
(Maria Sharapova in actie op de US Open)
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Woonplaats : genk
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Maria Sharapova (RUS) Empty Re: Maria Sharapova (RUS)

Bericht  raf 27.04.07 20:35

"Vreemd dat Hingis mij anoniem noemt."

Maria Sharapova (RUS) 529940496890631

Het tornooi van Amelia Island is voorbij voor Maria Sharapova. Althans het enkeltornooi. In het dubbel is Maria nog altijd actief samen met Flavia Pennetta. In de eerste ronde won Maria nog van Hingis maar in de tweede ronde was Serena Williams net iets te sterk.

"Ja, Serena speelde echt goed op de belangrijke momenten. De match was spannend en met wat meer geluk was ik misschien wel gewonnen. Maar ja, zo gaat het in het leven hé. Soms valt het mee en soms valt het niet mee. Maar ik klaag absoluut niet."

"Ik speel nog altijd in het dubbelspel en heb een mooie winst tegen Martina Hingis kunnen boeken. Ik begrijp niet goed hoe ze mij anoniem heeft kunnen noemen in een interview deze week. Ze moet toch beter weten: ik heb haar altijd gesteund in haar ambities om nummer 1 te worden. Ik vind het vreemd."

"Ik voel me ook helemaal niet anoniem. ik ben nog steeds de gedeelde nummer 1 in het dubbelspel en heb reeds verschillende grandslams daarin kunnen worden. Hoe kan je dan anoniem genoemd worden? Ik ben ook de speelster die het meeste verdient in mijn leven naast de courts door al mijn promobezigheden."

"Ik ken wel anonieme speelster hier op de tour maar ik ga ze niet verklikken. Vaak is het namelijk zo dat de ene anonieme de andere anonieme verwijt dat die anoniem is, begrijp je?"
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Woonplaats : genk
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Maria Sharapova (RUS) Empty Sharapova bidt voor meer!

Bericht  raf 17.05.07 15:43

Sharapova bidt voor meer!

Maria Sharapova is goed bezig momenteel. De knapste speelster is al 10 weken de nummer 1 in het dubbelspel. Ook in het enkelspel (nochtans niet haar prioriteit) haalt ze vaak mooie zeges. Op Roland Garros ging alvast Radwanska voor de bijl van 6/2 0/6 6/2.

Proficiat met je zege!

"Dankjewel. Wat is me dat zei ik tegen mezelf toen ik Radwanska bezig zag. Ze doet vanalles met een racket maar hetgeen waarvoor het dient doet ze er niet mee. Jammer want ooit zag ik in haar dé toekomst van het FWTA. Nu is ze gewoon een meeloperke."

Zie je dan wel nog sterke personaliteiten in het huidige FWTA?

"Klara Zak... (wat is haar naam ook alweer?). Awel Klara Zak is hot! Ze tennist goed en is niet op haar mondje gevallen. Dat zie ik graag. Ook Jennifer Capriati zorgt voor frisse wind hier. Haar letterlijk en figuurlijke grote mond apprecieer ik wel."

Is dat belangrijk?

"Wat?"

Sterke persoonlijkheden binnen de FWTA?

"Mensen zoals Klara Zak en Jennifer Capriati zorgen voor mediabelangstelling. Dat is zeker belangrijk opdat dan de knapste, ik dus, met alle sponsorcontracten kan gaan lopen. Want tussen jullie en mij, de houdbaarheidsdatum van Martina Hingis is al lang overschreden hé."

Tijdens de match was je aan het bidden?

"Ja, ik ben religieus. Ik heb gebeden voor meer mooie resultaten tijdens deze Roland Garros. Maar eigenlijk gaat dat jullie niks aan waarvoor ik bid. Dus andere vraag, zoniet vertrek ik."

Nu wacht Lindsay Davenport. Wat vind je van haar?

"Lindsay is dik en mottig, maar ze kan wel goed tennissen. Dus ik ben op mijn hoede. Maar eigenlijk maakt het me niet uit of ik nu tegen Lindsay of Kim Clijsters moet spelen. Ze zijn allebei dik en mottig."

Bedankt voor dit interview!

Maria Sharapova (RUS) 138852410339048
Sharapova bidt voor meer.


Laatst aangepast door op 18.12.07 18:21; in totaal 2 keer bewerkt
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Woonplaats : genk
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Maria Sharapova (RUS) Empty Re: Maria Sharapova (RUS)

Bericht  fluvia 26.06.07 23:44

xxx
fluvia
fluvia
Prince Member
Prince Member

Vrouw Aantal berichten : 106
Leeftijd : 38
Woonplaats : genk
Registration date : 08-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Maria Sharapova (RUS) Empty Re: Maria Sharapova (RUS)

Bericht  raf 30.08.07 17:46

"De enige die schittert, ben ik!"

Het is al een tijdje geleden dat we nog iets gehoord hebben van Maria Sharapova. Op het tornooi van San Diego kwam ze nog eens scherp uit de hoek.

"Ik begrijp die vete tussen Tatiana Golovin en Anna Chakvetadze echt niet. Ze benijden elkaar en hun afgunst werken ze uit in een publieke scheldpartij. Ik zal hen geruststellen: er is helemaal niets om jullie te benijden. Het klinkt misschien cru maar ze stellen allebei niets voor op het huidige circuit. Het circuit is erg stil geworden en het verlies van Martina Hingis doet ook geen goed."

"De enige die momenteel schittert, ben ik. Wie kan immers zeggen dat ze in de kwartfinale staat van dit tornooi en tegelijk de nummer 1 is in het dubbelspel. Wie is de knapste onder de speelsters? Over wie wordt het meest geschreven in het Russische societyblad "Wodka"? Ik dus!"

"Ik hoop dat er snel wat meer leven in de FWTA-brouwerij komt want anders zou het einde weleens dichtbij zijn. Ik blijf allezins doorgaan maar hoop toch op meer inbreng van mijn tenniscollega's. Ik moedig ze aan: komaan seutjes, laat jullie eens volledig gaan op de FWTA".


Maria Sharapova (RUS) 99061_1188380197
(Maria Sharapova is op de USTour de enigste speelster die schittert.)
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Woonplaats : genk
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Maria Sharapova (RUS) Empty Re: Maria Sharapova (RUS)

Bericht  raf 05.09.07 17:58

"Ik ben de top tien zeker waard!"

Op de eerste dag van de US Open spraken we met Maria Sharapova. Door haar recente goede prestaties is ze in het enkelspel voor de eerste maal tot de top tien doorgedrong. In het dubbel is ze samen met Flavia Pennetta al wekenlang de nummer één en pakte ze reeds negen titels.

"Ja, eindelijk ook de doorbraak in het enkelspel. Ik ben de top tien zeker waard! Het is een mooie basis om volgend seizoen naar de top 5 te kunnen gaan. Eerst hoop ik natuurlijk goed te doen op de US Open."

"Ik heb gehoord dat Jenny ready is. Hebben jullie haar al gezien in haar tennisoutfit. Ik verzeker je: haar lichaam ziet er niet ready uit. Ikzelf zie me niet op haar leeftijd nog spelen. Er is een tijd van komen en gaan. Je maakt je compleet belachelijk als je als oudje nog wil meedraaien aan de top. Ik voorspel dat we binnen enkele weken niets meer horen over Jennifer Capriati. Ze kan beter besluiten om waardig oud te worden in plaats van in veel te strakke tennispakjes rond te huppen op de tenniscourts."

Jennifer heeft wel gelijk als ze stelt dat Tatiana Golovin een onnozel kind is. Niemand, zowel organisatie als speelsters, moet haar. Daar heeft ze zelf voor gezorgd met die veel te stoute uitspraken voor iemand van haar status. Ook Anna Chakvetadze gaat niet vrijuit hoor. Ik heb een interview van haar gelezen dat ze niet publiekelijk wil reageren op mijn uitspraken. Belachelijk! Ze heeft gewoon geen mening. En als je geen mening hebt en niet wil reageren, waarom moet je dan een interview geven? Van alle Russische speelsters is zij nu toch wel de vreemde eend in de bijt.

Maria Sharapova (RUS) 91062_1188031080
(Maria Sharapova tijdens de officiële opening van de US Open)
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Woonplaats : genk
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Maria Sharapova (RUS) Empty Re: Maria Sharapova (RUS)

Bericht  raf 05.09.07 23:30

"Deze crisis overleven we samen wel"

Maria Sharapova had vandaag geen geluk. In de eerste ronde van de US Open verloor het tiende reekshoofd met 6/7 6/7 van Venus Williams. Op de persconferentie na de match kreeg ze daarenboven veel vragen met betrekking tot de huidige crisis in de FWTA.

Wat gaf de doorslag in deze wedstrijd?

Goh, moeilijk om te zeggen. Venus Williams en ik waren erg aan elkaar gewaagd. Ik heb een aantal breakkansen gehad maar heb ze niet kunnen omzetten. Dan weet je dat het moeilijk wordt in een tiebreak. Venus had een aantal geweldige opslagen in beide tiebreaks en die hebben me de das omgedaan.


Denk je dat Venus Williams ver kan komen in dit tornooi?

Waarom niet? Ze speelt momenteel met veel vertrouwen. Ze gaat zeker stijgen in de ranking in de komende periode. Bovendien is ze een fijne collega. Ik wens haar alle succes toe en hoop dat ze ook volgend seizoen van de partij is.


In de tweede ronde speelt Venus tegen Jennifer Capriati. Deze laatste ligt momenteel erg onder vuur. Wordt er in de kleedkamers over haar gesproken?

Ja, trouwens over elke nieuwe speelster wordt veel geroddeld. In een eerder interview vertelde ik reeds dat ik Jennifer Capriati toch wat te oud vond om nog te spelen op het circuit. Er circuleren twee theoriën rond haar verschijning.

Ten eerste zegt Tatiana Golovin dat Jennifer met extra krachten speelt.
Onmiddellijk denken alle speelsters dan aan 1 ding: doping! Ik weet niet of er ooit al iemand op doping is betrapt in de FWTA. Haar plotse doorbraak op haar leeftijd en het soort tennis dat ze heeft getoond, lijken alvast de dopingtheorie te ondersteunen. Het is toch niet echt normaal dat je de nummer 5 van de wereld in je eerste wedstrijd op de hooftabel van een tornooi met zulke zware cijfers naar huis mept?

Een tweede theorie - ook geinsinueerd door Tati - laat ons geloven dat de FWTA-directie corrupt is. Sommige speelsters denken dat ,aangezien het Amerikaanse tennis het niet meer zo goed doet, de Amerikaanse tennisbond de FWTA-directie onder druk zet. In deze tweede theorie geloof ik veel minder.



Verkeert de FWTA in een crisis?

Je zou inderdaad kunnen zeggen dat de FWTA momenteel in een crisis zit. Een aantal populaire speelsters zijn afgehaakt (zoals Martina Hingis) en de corruptiebeschuldingen schaden de hele werking. Toch is er ook een positieve beweging gaande. Venus Williams wil constructief een betere FWTA opbouwen. Ik zou haar hierbij wel willen helpen hoor. Misschien zou het geen slecht idee zijn mochten Venus en ik als player's representative bij de FWTA-regelgeving betrokken worden. Deze crisis overleven we samen wel


Wat zou jij dan voorstellen?

Ik zou meteen pleiten voor meer dopingcontroles. Hopelijk vallen de valsspelers dan door de mand en krijgen we weer een eerlijke sport. We spelen allemaal immers graag tennis en willen ook onze financiële verdiensten op peil houden.


Maria, bedankt voor dit interview en veel succes in het dubbelspel.

Graag gedaan!

Maria Sharapova (RUS) 29582_1188723175
(Maria Sharapova had geen gelukt tegen Venus Williams)
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Woonplaats : genk
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Maria Sharapova (RUS) Empty Re: Maria Sharapova (RUS)

Bericht  raf 18.12.07 18:27

"Sommige speelsters vinden zichzelf té belangrijk."

Op de vooravond van het tornooi spraken we nog eens met Maria Sharapova. Er was heel wat pers aanwezig. Het was dan ook al lang geleden dat schone Maria nog eens interview had gegeven.

Maria, vorige week heb je maar weinig gepresteerd op de courts. Een reden?
Yeah

Mogen we ze ook weten?
Laat ons zeggen dat Flavia Pennetta en ik een weekje vakantie hebben genomen. We zijn gaan shoppen.

Hebben jullie dan niet meer die drang om opnieuw nummer 1 te worden in het dubbelspel?
I've been there and done that.

Serieus?
Yeah. Wat wil de nummer 1 positie tegenwoordig nog zeggen? Er zijn immers speelsters die er uit zien als een hond en zichzelf te belangrijk vinden omdat ze toevallig eens op die nummer 1 positie terecht komen. Ze tergen dan ook nog het FWTA-forum met allerlei domme interviews en artikels zonder inhoud. Neen, die mentaliteit moet voor mij niet hoor.

Waarom speel je dan nog?
You know, ik verdien meer met advertising dan het tennis zelf hé. Ik blijf tennissen opdat ik nog steeds erg hot ben in de marketingindustrie. That's just the way it is. Want laten we eerlijk zijn: draait het hedendaagse FWTAtennis echt om de nummer 1?

Euh..
Ja, dat was dus een retorische vraag hé en het juiste antwoord was nee. Heb je de verschillende hoofdings al gezien op de officiële FWTA-site? Wie staat er op de homepage te prijken naast Rafael Nadal en op de Miami tornooisite naast Roger Federer? Me dus! Die twee heren weten ook wel met wie ze een fotoshoot willen. Ik hou momenteel de FWTA in mijn eentje recht. Door mij blijven de sponsors sponsoren en blijft het publiek komen.

Bon, dit wilde ik eens duidelijk gezegd hebben. Mag ik jullie vragen het Russische groene tapijt niet vuil te maken op de weg naar buiten. Dank jullie wel.


Bedankt Maria voor dit verhelderende interview!

Maria Sharapova (RUS) 19809_1194370851
(Maria Sharapova wordt geïnterviewd door de persmeute)
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Woonplaats : genk
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Maria Sharapova (RUS) Empty Re: Maria Sharapova (RUS)

Bericht  raf 09.02.08 20:52

"Ik bepaal de wedstrijd!"

Morgen staat Maria Sharapova in de finale van het tornooi van Moskou. Ze klopte Laine, Clijsters, Schnyder en Mandula op weg naar de finale. We konden een zeldzaam interview met haar versieren.

Maria, mooie overwinningen allemaal.

Zeg je dat het mooie overwinningen waren?

Euh..

Ja mooi zou ik ze toch niet noemen hoor. Laine, Clijsters, Schnyder en Mandula? De een ziet er al lelijker en hondser uit dan de andere. Nee het waren echt mottige overwinningen.

Waarom plots die goede vorm?

Goh, een combinatie van factoren denk ik: erg zwakke tegenstanders in de eerste plaats, en ik die er nog eens voor ga hé.

Wat verwacht je van de finale morgen?

Eén ding staat vast: ik bepaal de wedstrijd! Als ik verlies heb ik slecht gespeeld. Ik weet gewoon dat als ik goed speel niemand me kan tegenhouden en zeker Nicolleke niet.

Ken je Nicole goed?

Wie kent Nicole Vaidisova nu niet? Alleen al haar domme uitspraken zijn legendarisch. We zullen ze missen ....
die domme uitspraken hé.

Onlangs noemde Mirza je een frigo, reactie?

Ja kijk, als Sania Mirza blij is met een exvriendje van mij dat ik gedumpt heb notabene, dan is ze wel heel laag gevallen hé. Ze is een schooister: alles wat ik aanraak of doe moet ze ook hebben. Is dat iets typisch Indisch?

Trouwens als ik dan toch een frigo ben, dan ben ik toch zeker een erg mooie frigo hé. Heb je al eens geteld hoeveel foto's van mij organisator Bart heeft gebruikt deze week. Ik zal met mijn nieuwe gsm zo meteen opnieuw eentje trekken en hem die opsturen.

Veel succes morgen Maria!
Maria Sharapova (RUS) 49259_1200849580
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Woonplaats : genk
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Maria Sharapova (RUS) Empty Re: Maria Sharapova (RUS)

Bericht  raf 11.06.08 17:07

"Kim is gewoon te .... saai."

In de eerste ronde van Indian Wells werd gisteren Maria Sharapova verslagen door het eerste reekshoofd. De Belgische Kim Clijsters versloeg haar in drie sets: 5/7 7/6(5) 7/6(0). We spraken met Maria Sharapova

"Ja, het was een zware wedstrijd die ik nooit had mogen verliezen. In de eerste set was het verschil al heel erg miniem en heeft Kim in mijn laatste opslagspel twee geluksballen geslagen."

"In de tiebreak van de tweede set vond ik Kim wel niet sportief. Driemaal deed ze haar hand omhoog als ik wilde opslaan. Ook tweemaal vroeg ze de scheids om de lijnrechter te overrulen. Die deed dat dan ook nog. Nee, dit was niet de sportiefste Kim die we daar gezien hebben."

"Het is geen goede zaak dat Kim nummer 1 is en blijft. Ze is voor die positie gewoon te ..... met welk woord kan ik het best beschrijven .... te saai ja. Met haar op 1 heeft de FWTA al haar aantrekking verloren. Spelers gaan weer sneller dan dat ze komen. Nu hoorde ik onlangs dat Emma Laine er nu al aan denkt om te stoppen. Niet dat Emma de meest aantrekkelijkste speelster is om naar te kijken maar het geeft wel aan dat het hier op de FWTA bijna dood is. Nog 1 seizoen Kim op die eerste positie en we kunnen onze FWTA begraven"


Maria Sharapova (RUS) 31962_1206001777
(Maria tijdens haar wedstrijd tegen Kim Clijsters)
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Woonplaats : genk
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Maria Sharapova (RUS) Empty Re: Maria Sharapova (RUS)

Bericht  raf 25.06.08 20:36

"Wat een slechte timing van Emma"

Maria Sharapova doet het erg goed in Peking. Zowel in het enkel als in het dubbel heeft ze nog kans op een medaille. We vernamen een reactie van haar op de gebeurtenissen van deze week.

"Jezus wat een slechte timing van Emma. Is dit nu echt de week en het tornooi om lijntjes te gaan snuiven en je vol heroïne te spuiten en dood te vallen? We wisten al langer dat Laine en Myskina aan de drugs zaten maar alsjeblief zijn ze zo stom?"

"Blijkbaar wordt je van drugs ook paranoïde. Al die gedachten van Myskina en Emma's coach. Zelfs ik zou zoiets niet durven uitkramen. Bart is helemaal niet oneerlijk! Hoe durven ze zo iets te zeggen"

"Als je dan toch meer sensatie op de FWTA wil - iets waarvoor ik altijd voor te vinden ben - doe je dat niet door de organisator te beschuldigen. Ik hoop dan ook dat hij de FWTA blijft sponsoren. We hebben hem nodig."

"Emma valt echt wel dood op een slecht moment voor ons hé. Tussen alle wedstrijden door moeten we nu ook nog eens naar de begrafenis. Ik ben daarom gisteren alvast gaan shoppen voor een gepaste rouwoutfit. Ik ga naar Emma's begrafenis in een rood kleedje. Ze mag trouwens al blij zijn dat er speelsters naar haar begrafenis willen komen, junkie dat ze was!"


Maria Sharapova (RUS) 21841_1211741300
(De rouwoutfit van Maria Sharapova).
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Woonplaats : genk
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Maria Sharapova (RUS) Empty Re: Maria Sharapova (RUS)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum