FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robin Haase

Ga naar beneden

Robin Haase Empty Robin Haase

Bericht  mehor 20.09.08 18:12

Robin Haase nieuwe protegé van Mehor

Na lang wikken en wegen heeft de manager besloten om verder te gaan met een talent uit eigen land.

Robin Haase 650
Robin Haase nieuwe pupil van Mehor

Robin Haase zal de eerste Nederlander worden die op de FATP tour gaat deelnemen. Er zijn al meerdere managers uit Nederland, maar geen Nederlander die actief is op de tour. Haase is 21 jaar en komt over van de jeugd waar hij al enkele successen heeft geboekt. De Hagenaar zal de plek innemen van Isaev en ook diens plek naast Paradorn Shrichapan innemen.

"Ik heb er zin in en hoop net zo goed te presteren als Isaev. Ik verwacht ook veel van de samenwerking met Shrichapan. Hij zal me een aantal zaken kunnen bijbrengen die ik op de tour nodig zal hebben. Daarnaast denk ik dat dubbelen meer op zal brengen dan de enkel, ook al omdat de coach een goede coach blijkt te zijn als het om dubbelen gaat, maar we proberen gewoon goed te tennissen en dan zien we wel waar het schip strandt."

Ook de manager heeft vertrouwen. "Robin is een goede speler en nog jong. Hij zal nog wel wat moeten leren, maar hij heeft potentie en ik verwacht uiteindelijk wel wat resultaat. Verder heeft Robin gelijk dat het dubbel als eerste punt komt omdat ik daar al vele successen heb gehaald, maar als ik met hem een enkeltitel kan halen zal ik dat natuurlijk niet nalaten."
mehor
mehor
God
God

Man Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 57
Woonplaats : Hengelo
Registration date : 21-06-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum