FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

+6
dries22
Koalaflesje
mehor
kimmie
kwartel83
Wimpie
10 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  Wimpie 25.08.08 21:15

Wedstrijd 4 op dinsdag om 19u
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Man Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Registration date : 07-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  kwartel83 25.08.08 21:30

Go USA Smile

De Amerikaanse ploeg is enorm blij met deze overwinning.

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  Koalaflesje 25.08.08 22:05

C'mon Suisse

Koalaflesje
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 215
Leeftijd : 40
Woonplaats : Mortsel
Registration date : 12-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  Jan 26.08.08 18:52

USA!!!!!!!!!!!!!! team
Jan
Jan
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 37
Woonplaats : Bocholt
Registration date : 10-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  Wimpie 26.08.08 20:00

Amerika kort bij derde titel op rij

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 _42013636_roddick_getty_216


F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Switzerland VS. F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Usa
1 - 3


Doubles 4

Andy Roddick/André Agassi def. Stanislas Wawrinka/Cosmin Cotet 6/3 6/2 0/6 5/7 6/0
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Man Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Registration date : 07-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  Wimpie 26.08.08 20:01

Vijfde wedstrijd op woensdag om 18u
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Man Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Registration date : 07-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  kwartel83 26.08.08 20:02

Go USA Very Happy

De Amerikaanse ploeg is blij met het verloop momenteel en hoopt morgen het beslissende punt te kunnen maken Smile

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  Koalaflesje 27.08.08 19:10

Go la Suisse (om het gelijk te houden Very Happy )

Koalaflesje
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 215
Leeftijd : 40
Woonplaats : Mortsel
Registration date : 12-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  Jan 27.08.08 19:54

USA!!! sjaal
Jan
Jan
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 37
Woonplaats : Bocholt
Registration date : 10-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  Wimpie 27.08.08 22:23

Davis Cup blijft in Amerika

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 610x


F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Switzerland lost to F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Usa
1 - 4


Reversed Singles 5

James Blake def. Cosmin Cotet 2/6 5/7 6/3 6/1 6/3
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Man Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Registration date : 07-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  kwartel83 27.08.08 23:19

Go USA Smile

De titel is zoals verwacht binnen voor de Verenigde Staten.
Als coach van het Amerikaanse team ben ik blij dat we onze status als topreekshoofd hebben kunnen waarmaken Smile

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  Wimpie 28.08.08 18:56

Wawrinka pakt nog een puntje

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 3aceef00414370f5356511fng9


F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Switzerland lost to F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Usa
2 - 4


Reversed Singles 6

Stanislas Wawrinka def. John Isner 6/4 7/6(0)
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Man Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Registration date : 07-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  Koalaflesje 28.08.08 21:41

toch nog een beetje genot

ok, Isner stonk wel naar de drank van het feest, maar toch Smile

Proficiat Verenigde Staten, jullie waren en zijn beter

ben wel zeer blij met onze finaleplaats
Zwitserland is zeer blij met deze 2de plaats, merci coach!

Koalaflesje
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 215
Leeftijd : 40
Woonplaats : Mortsel
Registration date : 12-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  mehor 29.08.08 0:52

Tja en wederom is bewezen dat je alles kunt winnen als je maar genoeg fanatieke managers in 1 team stopt. Gelukkig wordt het concept nog veranderd anders was USA tot in de lengte der dagen (of tot wanneer een dezer managers een andere speler zou nemen) tot winnaar worden uitgeroepen. En dat uitsluitend vanwege de enorme vele aanmoedigingen.

Zie hier dus de reden waarom Isaev en zijn manager niet langer aan dit gedoe wilde meedoen. Ik hoop dan ook dat het aanmoedigen uit het nieuwe concept wordt gehaald, anders is er in mijn ogen geen verbetering opgetreden.
mehor
mehor
God
God

Man Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 57
Woonplaats : Hengelo
Registration date : 21-06-07

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  Wimpie 29.08.08 20:09

Zwitsers komen te laat

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Federer


F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Switzerland lost to F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Usa
3 - 4


Deciding Doubles 7

Roger Federer/Joachim Johansson def. Andy Roddick/James Blake 4/6 6/1 6/3
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Man Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Registration date : 07-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  Wimpie 29.08.08 20:11

mehor schreef:Tja en wederom is bewezen dat je alles kunt winnen als je maar genoeg fanatieke managers in 1 team stopt. Gelukkig wordt het concept nog veranderd anders was USA tot in de lengte der dagen (of tot wanneer een dezer managers een andere speler zou nemen) tot winnaar worden uitgeroepen. En dat uitsluitend vanwege de enorme vele aanmoedigingen.

Zie hier dus de reden waarom Isaev en zijn manager niet langer aan dit gedoe wilde meedoen. Ik hoop dan ook dat het aanmoedigen uit het nieuwe concept wordt gehaald, anders is er in mijn ogen geen verbetering opgetreden.

Even ter info:
De USA is vooral gewonnen dankzij een sublieme kapitein. De aanmoedigingen hebben het resultaat van één wedstrijd beïnvloedt, namelijk de tweede die werd gewonnen door de Zwitsers. Ik weet niet hoe zat met de andere ontmoetingen.
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Man Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Registration date : 07-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  kwartel83 29.08.08 23:50

Wimpie schreef:
mehor schreef:Tja en wederom is bewezen dat je alles kunt winnen als je maar genoeg fanatieke managers in 1 team stopt. Gelukkig wordt het concept nog veranderd anders was USA tot in de lengte der dagen (of tot wanneer een dezer managers een andere speler zou nemen) tot winnaar worden uitgeroepen. En dat uitsluitend vanwege de enorme vele aanmoedigingen.

Zie hier dus de reden waarom Isaev en zijn manager niet langer aan dit gedoe wilde meedoen. Ik hoop dan ook dat het aanmoedigen uit het nieuwe concept wordt gehaald, anders is er in mijn ogen geen verbetering opgetreden.

Even ter info:
De USA is vooral gewonnen dankzij een sublieme kapitein. De aanmoedigingen hebben het resultaat van één wedstrijd beïnvloedt, namelijk de tweede die werd gewonnen door de Zwitsers. Ik weet niet hoe zat met de andere ontmoetingen.

De aanmoedigingen waren denk ik altijd gelijk op het tweede duel na toen het in het voordeel van de Zwitsers was. De Zwitsers wonnen toen het duel, wat ze ook zouden gewonnen hebben zonder de supporters.

Ik weet dat indien ik geen spelers verwisseld had van de oorspronkelijke opstelling dat de USA met 2-5 zou verloren zijn. Het is dankzij de wissels dat de USA het pleit kon winnen.

De supporters hebben er eigenlijk in deze ontmoeting niet veel kunnen veranderen.

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  mehor 30.08.08 1:54

Ik blijf erbij dat er geen verbetering in mijn ogen is opgetreden als de aanmoedigingen blijven. Zolang aanmoedigingen aanwezig blijven bij de Davis Cup zal manager Mehor en zijn pupil Artem Isaev geen prijs stellen op deelname aan dit evenement.

Maar aangezien er veranderingen zijn aangekondigd en ik verwacht dat dit onderdeel totaal zal verdwijnen zal er voor mij geen probleem optreden.

Daarnaast zal het sowieso niet logisch zijn om de zwakste manager van dit circuit een positie aan te bieden in dit evenement en dit geldt evenmin de zwakste speler van dit circuit. Deelname van Mehor en Isaev zal dan ook weinig uitmaken voor de anderen die waarschijnlijk liever zien dat zij deelnemen aangezien dat een zeer eenvoudig punt is.
mehor
mehor
God
God

Man Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 57
Woonplaats : Hengelo
Registration date : 21-06-07

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  Wimpie 30.08.08 10:30

De tweede wedstrijd werd wel degelijk beïnvloed door de supporters. Er zijn immers 3 punten te verdienen per aanmoediging.

Ik heb het eens nagekeken: In heel deze Davis Cup ontmoeting is er naast de éne wedstrijd in de Davis Cup nog 1 wedstrijd beïnvloed door de supporters. Het uiteindelijke resultaat van de ontmoeting werd nooit veranderd. De belangrijkste reden van winst of verlies is de inzet van de juiste spelers en de juiste bonuspunten. Zonder enige twijfel is kwartel daar geweldig in geslaagd.

De aanmoedigingen zijn voor mij een indicatie van betrokkenheid van de deelnemers. Vooral tijdens de eerste ontmoetingen zijn er heel wat, mede ook omdat de volgende gespeeld werden op 'onhandige' tijdstippen. De kans dat dit verdwijnt is bijzonder klein, tenzij er echt veel mensen zijn die hier een punt van maken.

De veranderingen in de Davis Cup zullen grotendeels afhangen van de respons op de algemene veranderingen van de FATP. Het grootste mankement van de Davis Cup is het vinden van de juiste kapiteins. Suggesties om dit te verbeteren worden ten zeerste geapprecieerd.
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Man Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Registration date : 07-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  mehor 30.08.08 20:10

Het aanhouden van de aanmoedigingen houdt dan in dat Isaev en zijn manager definitief afhaken om deel te gaan nemen aan de Davis Cup. Ik snap best dat op deze manier de betrokkenheid wordt gepeild, maar ik zie het als een enorm nadeel van deze cup. Gelukkig wordt er in de normale toernooien geen gebtuik van gemaakt zodat voor mij als manager en mijn spelers voldoende mogelijkheden overblijft om deel te nemen.

Ik heb inderdaad gemerkt dat het moeilijk is om teamcaptains te vinden. Heb het zelf 1 keer gedaan terwijl ikzelf vond hiervoor niet geschikt te zijn (dit bleek ook wel uit het teamresultaat), maar omdat niemand binnen mijn team die positie wilde (of helemaal niet reageerde) was er geen teamcaptain. Vervolgens heb ik zo'n 50 tegen 1 aanmoediging per wedstrijd gezien bij ons duel (klein beetje overdreven)

Overigens wordt via de aanmelding van teamcaptain al voldoende gepeild of managers voldoende betrokken zijn bij de Davis Cup en kan daarom de aanmoediging afgeschaft worden, maar dat is slechts mijn opinie.
mehor
mehor
God
God

Man Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 57
Woonplaats : Hengelo
Registration date : 21-06-07

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  kwartel83 30.08.08 22:59

mehor schreef:... Heb het zelf 1 keer gedaan terwijl ikzelf vond hiervoor niet geschikt te zijn (dit bleek ook wel uit het teamresultaat)...

Ge moest ook tegen mij spelen Very Happy

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  mehor 31.08.08 0:47

kwartel83 schreef:
mehor schreef:... Heb het zelf 1 keer gedaan terwijl ikzelf vond hiervoor niet geschikt te zijn (dit bleek ook wel uit het teamresultaat)...

Ge moest ook tegen mij spelen Very Happy

Dat klopt..... Had inderdaad een eenvoudigere klus kunnen zijn. Maar goed, we zullen in dit verband elkaar niet meer ontmoeten.
mehor
mehor
God
God

Man Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 57
Woonplaats : Hengelo
Registration date : 21-06-07

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  mehor 01.09.08 1:32

Overigens valt op dat er nauwelijks reacties van andere managers komen op deze discussie. (alleen Kwartel heeft gereageerd) Dit kan in mijn ogen een aantal dingen inhouden.

1) Het merendeel van de managers leest deze topic niet.

Dit kan zijn omdat hun speler niet meer actief is in de Davis cup of omdat hen de discussie niet interesseert. In beide gevallen denk ik dat het hen niet uitmaakt of de aanmoedigingen blijven. In mijn ogen staat het dan 1-0 voor de tegenstanders van de aanmoedigingen tenzij ik natuurlijk de mening van wimpie mee laat tellen en er dan 1-1 van maak. Persoonlijk zou ik dan als organisatie met de meerderheid van de managers meegaan. Aangezien ik de enige ben die deze discussie voer ben ik dus de meerderheid en kan de aanmoediging afgeschaft worden.

2) Het merendeel van de managers maakt het niet uit of de aanmoedigingen worden afgeschaft en reageren daarom niet.

In dit geval geldt hetzelfde als bij punt 1. De meerderheid (ik dus) is tegen de aanmoedigingen en de rest maakt het niets uit. Kortom ga wederom met de meerderheid mee en schaf het af.

3) Het merendeel van de managers is niet geinteresseerd in de Davis Cup.
Dit lijkt me een slechte zaak als dit waar is. Dat zou inhouden dat ze alleen interesse hebben in wedstrijden zolang hun speler zelf nog actief is of misschien nog erger. Ze sturen wel punten in, maar kijken pas het weekeinde daarna alleen naar de uitslagen en lezen alles wat daartussen staat helemaal niet. In dat geval is de betrokkenheid dus totaal afwezig en zal het deze managers ook niet uitmaken of er aanmoedigingen zijn. Wederom een reden tot afschaffing.

4) De managers zijn niet betrokken bij dit spel.

Dit is redelijk vergelijkbaar als wat ik al aangeef bij punt 3. Dit is denk ik echter het ergste wat er voor een organisator kan gebeuren. Op den duur zal het spel dan doodbloeden hetgeen mij geen goede zaak lijkt. Maar gezien de vele posts van diverse managers denk ik dat dit te negatief is en ook onwaar. Echter is de betrokkenheid kleiner dan gehoopt.

Als ik alles naast elkaar leg kom ik tot de conclussie dat de managers in dit spel niet tot nauwelijks betrokken zijn bij het spel of de Davis Cup en ze eigenlijk geen voorkeur hebben voor de aanmoedigingen. Kortom is het een onderdeel waar niemand voor is en 1 manager tegen. Als toch niemand voor is kan het dus worden afgeschaft!

Of er moet nu natuurlijk door andere managers duidelijk worden gemaakt dat ze de aanmoedigingen graag willen behouden, maar gezien de huidige activiteit verwacht ik hier geen reacties op.
mehor
mehor
God
God

Man Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 57
Woonplaats : Hengelo
Registration date : 21-06-07

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  Matthias 01.09.08 14:52

Ik ben nieuw hier en wist niet dat zulke aanmoedigingen van belang waren. In de toekomst zal ik wel iets van me laten horen Smile
Matthias
Matthias
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 345
Leeftijd : 35
Woonplaats : Kruibeke
Registration date : 06-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  Koalaflesje 02.09.08 17:41

ergens voel ik mij ineens verplicht om hier te reageren:

Toen de aanmoedigingen er doorkwamen, was ik zeker tegenstander, zeker omdat ik niet zoveel op deze site kwam/kom en vooral omdat de aanmoedigingen bij elke wedstrijd telden dus dat je 7 keer per week moest komen controleren ofdat de wedstrijd al gespeeld was om nieuwe aanmoedigingen te brengen.

Maar ik snap Wimpie hierin wel, voor de aanmoedigingen was er in het topic van een wedstrijd met minder actieve trainers amper commentaar op de uitslagen wat wel jammer is als organisator.

Maar waarom ben ik meer pro geworden? Ik vind het super dat je in de eerste rondes voor andere landen kan gaan supporteren die dan met taktieken ook voor jouw land komen supporteren. Ik weet dat toen ik vorige keer kapitein was, dat ik Spanje als bondgenoot aansprak voor de wedstrijden zodat zij bij ons kwamen supporteren en wij bij hun. Er worden complotten gesmeed en vriendschappen gemaakt. De daviscup is niet 2 landen tegen elkaar, het is een wereld-gebeurtenis, en dat maakt het wel zeer leuk

Ik snap je, mehor, zeker en vast, maar zoals ik zelf heb ontdekt is het volgende

De 2 eerste wedstrijden is meestal puur op eigen punten, zodat een kapitein wat een idee kan hebben van de punten van de tegenstander
De dubbelpartijen is grotendeels een keuze van de kapitein die probeert goede duo's te vormen
Maar de bonuspunten die je als kapitein kan inzetten zijn zoveel meer belangrijk in dit spel dan de aanmoedigingen.

Dus eigenlijk is het om het eerlijk te houden tussen de landen eerder beter om de bonuspunten van de kapitein weg te laten dan de aanmoedigingen, want zoals Wimpie zegt is het moeilijk om veel gemotiveerde kapiteins te vinden (zoals Kwartel, maar das een specialleke Smile )

Maar Wawrinka is blij om voor zijn land te mogen uitkomen

Koalaflesje
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 215
Leeftijd : 40
Woonplaats : Mortsel
Registration date : 12-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3] - Pagina 2 Empty Re: F Verenigde Staten [1] vs. Zwitserland [3]

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum