FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forumfestival - Manchester, UK |12|

5 plaatsers

Ga naar beneden

Forumfestival - Manchester, UK |12| Empty Forumfestival - Manchester, UK |12|

Bericht  Tijnie 05.04.08 15:53

FORUMFESTIVAL |12|

Forumfestival - Manchester, UK |12| FF

Forumfestival - Manchester, UK |12| Arena%20Interior%20(Small)(1)

Welcome to Manchester!

Het Verenigd Koninkrijk won na het 10de Forumfestival ook het 11de Forumfestival en is nu host voor het 12de!


Enkele regels

.::. Je kiest een land, maakt dat bekend in het topic. Je liedje stuur je via pm door naar mij en maak je dus NIET bekend aan de buitenwereld! Enkel liedjes die op You Tube te vinden zijn mogen meedoen. Dus je stuurt enkel je land, je uitvoerder(s), songtitel en You Tube-link via pm naar mij.

.::. Tenminste één van de uitvoerder(s) van je liedje moet afkomstig zijn van het land waar voor het deelneemt. De taal is van geen belang. Het kan dus niet zijn dat Natalia voor Jamaica deelneemt, tenzij ze bvb. in duet gaat met Shaggy .

.::. Wie niet stemt, verliest de helft van zijn/haar punten.


In het kort

1. Kies een land en post het hier
2. Zoek een liedje op You Tube en stuur het via pm naar mij VOOR 12 april 12u. Zeg nog niet tegen andere deelnemers welk liedje je gaat brengen of wie het gaat zingen. Vermeld in je pm wel uitvoerder(s) en titel want soms worden links van YouTube gehaald en kan ik niet weten welk liedje je had.
3. Vanaf dan kan je stemmen en dat VOOR 19 april 19u de punten door (12,10,8,7,6,5,4,3,2 en 1). Stemmen op jezelf kan niet.


Deelnemers
1. Tijnie - UK
2. Bart - Oekraïne
3. Stipje - Letland
4. Fluvia - Australië
5. Grandslamer - Nederland
6. WesleyNobels - België
7. raf - Zweden

Landen waaruit je kan kiezen:

Forumfestival - Manchester, UK |12| Clipboard03


Laatst aangepast door Tijnie op 30.06.08 0:17; in totaal 7 keer bewerkt

Tijnie
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijk en Aalburg
Registration date : 25-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumfestival - Manchester, UK |12| Empty Re: Forumfestival - Manchester, UK |12|

Bericht  HawkEye 05.04.08 17:28

Normaal vráág je eerst aan de organisator van de vorige elf edities of het mag, maar 't is goed Smile

Ik doe mee met Oekraïne
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Woonplaats : No
Registration date : 29-10-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumfestival - Manchester, UK |12| Empty Re: Forumfestival - Manchester, UK |12|

Bericht  Tijnie 05.04.08 17:32

Bart schreef:Normaal vráág je eerst aan de organisator van de vorige elf edities of het mag, maar 't is goed Smile

Ik doe mee met Oekraïne
Had ik eigenlijk moeten doen ja, mijn excuses daarvoor Wink Tof dat je meedoet Smile

Tijnie
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijk en Aalburg
Registration date : 25-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumfestival - Manchester, UK |12| Empty Re: Forumfestival - Manchester, UK |12|

Bericht  HawkEye 05.04.08 17:33

Tijnie schreef:
Bart schreef:Normaal vráág je eerst aan de organisator van de vorige elf edities of het mag, maar 't is goed Smile

Ik doe mee met Oekraïne
Had ik eigenlijk moeten doen ja, mijn excuses daarvoor Wink Tof dat je meedoet Smile

Meedoen? Winnen, jah banaan Wink
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Woonplaats : No
Registration date : 29-10-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumfestival - Manchester, UK |12| Empty Re: Forumfestival - Manchester, UK |12|

Bericht  Gast 05.04.08 17:41

ik doe ook mee... met letland...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Forumfestival - Manchester, UK |12| Empty Re: Forumfestival - Manchester, UK |12|

Bericht  fluvia 06.04.08 19:05

Ik doe natuurlijk ook mee met Australïe deze keer!
fluvia
fluvia
Prince Member
Prince Member

Vrouw Aantal berichten : 106
Leeftijd : 38
Woonplaats : genk
Registration date : 08-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumfestival - Manchester, UK |12| Empty Re: Forumfestival - Manchester, UK |12|

Bericht  Grandslamer 11.04.08 21:58

Nederland!!
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Man Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Woonplaats : Nederland
Registration date : 10-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumfestival - Manchester, UK |12| Empty Re: Forumfestival - Manchester, UK |12|

Bericht  Grandslamer 01.05.08 16:56

Verder nog iemand?
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Man Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Woonplaats : Nederland
Registration date : 10-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumfestival - Manchester, UK |12| Empty Re: Forumfestival - Manchester, UK |12|

Bericht  WesleyNobels 05.05.08 13:32

België

WesleyNobels
Junior Member
Junior Member

Man Aantal berichten : 13
Leeftijd : 34
Woonplaats : Schoten
Registration date : 26-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumfestival - Manchester, UK |12| Empty Re: Forumfestival - Manchester, UK |12|

Bericht  Gast 05.05.08 14:55

ik doe wel mee met Noorwegen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Forumfestival - Manchester, UK |12| Empty Re: Forumfestival - Manchester, UK |12|

Bericht  Tijnie 03.06.08 18:23

Ik heb niet het idee dat we nog veel meer deelnemers kunnen trekken, dus voor maandag zou ik graag alle liedjes willen hebben.

Tijnie
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijk en Aalburg
Registration date : 25-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumfestival - Manchester, UK |12| Empty Re: Forumfestival - Manchester, UK |12|

Bericht  Tijnie 30.06.08 1:43

Welkom bij het 12e Forumfestival, dit keer vanuit een uitverkochte MEN Arena in Manchester. De hosts voor vanavond zullen Chris Martin, winnaar van Forumfestival 11 met zijn band Coldplay en als co-host de beeldschone Gemma Atkinson. Er zullen vanavond acht liedjes te horen zijn, van de deelnemende landen. Als eerste mag de Nederlandse band Leaf het spits gaan afbijten, met hun top 10 hit Wonderwoman. De band bestaat geheel uit studenten van de Utrechtse rockacademie en zijn via de talentenjacht van de Nederlandse krant de Telegraaf bekend geworden bij het grote publiek. Hier is Leaf!Zweden is dit jaar met de blonde Zweedse Robin Miriamm Carlsson, beter bekend onder haar artiesten naam Robyn naar de MEN Arena gekomen. Na aan het eind van de 90er jaren een succesvolle periode te hebben gehad, is ze sinds 2007 weer terug met haar nieuwe album Robyn. Na daar succes mee te hebben gehad, wilt ze nu ook het Forumfestival veroveren. Dit is Robyn met Who's that Girl!En we blijven in het hoge noorden, met de inzending van de Noren. Bekend is dat de Noren niet al te mainstream zijn, zeker getuige deze inzending. De vikingen komen dit jaar met de symfonische metal band Leaves Eyes, die ontstaan is uit een andere Noorse metalband, Theatre of Tragedy. Geef een groot applaus voor misschien wel de grote verrassing van dit Forumfestival, Leaves Eyes!De volgende band zijn al ware veteranen. De Letse band Brainstorm is al sinds 1989 bij elkaar en was ook de eerste inzending ooit voor Letland op het Eurovisie Songfestival, daar werden ze gelijk verdienstelijk derde. Dat kunstje willen de Letten graag overdoen, alleen willen ze hier wel voor de winst gaan. Hier komt voor mij de favoriet, Brainstorm - Maybe!Voor Oekraine zal het multitalent Ani Lorak gaan zingen. Naast zangeres is ze ook actrice, dichtster en kinderboekenschrijfster. Eerder dit jaar was Ani Lorak al goed voor een tweede plek op het Eurovisie Songfestival, iets wat volgens Ani naar veel meer smaakt, die honger kan vanavond gestild worden. Hier is Ani Lorak met Shady Lady!En dan komt nu de enige niet Europese deelneemster Delta Goodrem. De voormalige soapie en ex kanker patient is een zwaar platina platen kanon, ze heeft er al 32. Met haar nieuwste plaat 'Believe Again', dit is Delta Goodrem voor de Aussies!Als een na laatste inzending komt straks de Belgische elektro-rock formatie Goose op de planken. De mannen uit Kortrijk vergaarde in heel Europa bekendheid, nadat een nummer van hun werd gebruikt voor de reclame's van Coca Cola. Dit is Goose met hun nummer Brittish Mode!Als afsluiter van het festival krijgen we de Schotse band The View, die hopen het kunststukje dat Coldplay vorige edite flikte te evenaren. De trots van Dryburgh kreeg een groot deel van zijn bekendheid, nadat ze in het voorpogramma zaten van Pete Doherty's Babyshambles. Daarnaast hebben ze al twee keer op grote festivals gestaan zoals Lowlands en Pinkpop. Wordt dit de 'last, best'? We zullen het zien, hier is the View:De stemprocedure blijft zeer eenvoudig, je pmt naar mij je punten (1-7) met natuurlijk uitgezonderd je eigen land. Dit moet voor 10 juli gebeurd zijn Wink

Tijnie
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijk en Aalburg
Registration date : 25-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumfestival - Manchester, UK |12| Empty Re: Forumfestival - Manchester, UK |12|

Bericht  Tijnie 30.06.08 1:49

Ik zal de post ergens vandaag in 2en splitsen, dan kunnen de liedjes er wss ook bij en staat t hoe ik het in gedachte had.

Tijnie
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijk en Aalburg
Registration date : 25-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Forumfestival - Manchester, UK |12| Empty Re: Forumfestival - Manchester, UK |12|

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum