FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Michael Llodra

Ga naar beneden

Michael Llodra Empty Michael Llodra

Bericht  mehor 25.02.08 22:45

Micheal Llodra

Michael Llodra 1708463962



Geboren: 18 mei 1980 te Parijs
Lengte: 1.91 meter
hand: Linkshandig
woonplaats: Sureness
mehor
mehor
God
God

Man Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 57
Woonplaats : Hengelo
Registration date : 21-06-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Michael Llodra Empty Re: Michael Llodra

Bericht  mehor 25.02.08 23:03

Llodra klaar voor WATP



Micheal Llodra is klaar om te starten in de WATP. Deze week wordt in Sydney begonnen aan seizoen 10. Voor Llodra zijn eerste in dit circuit.

Micheal, je vuurdoop in Sydney. Wat zijn je verwachtingen?

Ik wil proberen om direct een partij te winnen. Dat zal lastig zijn tegen de vele ervaren spelers, maar we gaan het zeker proberen. Daarnaast wil ik zo snel mogelijk een dubbeltitel halen.

Een dubbeltitel?

Ja, Ik ben natuurlijk een dubbelspeler dus ik verwacht daar het snelste succes te boeken. Daarnaast is mijn nieuwe coach ook iemand die vooral dubbelspelers onder zijn hoede heeft. Dus dan is de verwachting om eerder een dubbelfinale te winnen dan een enkelfinale niet zo gek."

Maar heb je verwachtingen in het enkel?

Ik weet nog niet precies hoe sterk de tegenstand hier is. Maar op Roland Garros hoop ik toch wel te pieken. Als ik daar al de halve finale of meer zou kunnen halen is dat een enorme opsteker. Ook zou ik heel graag daar de dubbel winnen.

En de Daviscup?

Daar wil ik graag spelen In het dubbel dan natuurlijk, want daar voel ik me het beste thuis. En er zijn dit jaar veel nieuwe Fransen bijgekomen. Gasquet, Roger-Vesselin en ik zijn natuurlijk nieuw en met Monfils hebben we direct een sterke kopman die al zijn sporen heeft verdient. Het zou dus leuk zijn om met hen een team te vormen, al heb ik nog geen inschrijving van Roger-Vesselin gezien in Sydney.

Waar sta je aan het eind van het seizoen?

Ik hoop op de masters in het dubbel en dan het liefst de finale (lacht). Ik weet het niet. Top 30 in de singles is prima en verder hoop ik zo snel mogelijk de top 10 in het dubbel te halen. Met Haas heb ik daar een ervaren partner, die met Nieminen ook de masters haalde dus het is mogelijk.

OK, succes dit seizoen en natuurlijk hier in Sydney.

Dank je. Ik zal mijn best doen.
_________________
huidige spelers:

KATARINA SREBOTNIK: No titles yet
MICHAEL LLODRA: No titles yet

oud-spelers:

ANNA CHAKVETADZE: Winner in New Haven, Winner Doubles Moskou en Warschau, Winner Mixed doubles Wimbledon.
JARKKO NIEMINEN: Winner mixed doubles in Hawaii, Winner doubles Barcelona.
mehor
mehor
God
God

Man Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 57
Woonplaats : Hengelo
Registration date : 21-06-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum