FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

JOHN ISNER

2 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 07.10.07 22:48

KAREL *KWARTEL* STELT VOOR:

JOHN ISNER I186_AT

Mister
JOHN ISNER

VERBLIJFPLAATS: Tampa, Florida, USA
GEBOORTEDATUM: 26-Apr-85
GEBOORTEPLAATS: Greensboro,North Carolina USA
LENGTE: 2.05 m
GEWICHT: 107 kg
COACH: Karel *Kwartel* (was coach van Marat Safin)

DOELSTELLINGEN (carrière):
1) Nummer 1 worden in enkelspel of dubbelspel
2) Grandslamtornooi winnen in enkelspel
3) Grandslamtornooi winnen in dubbelspel
4) Tornooi winnen in dubbelspel
5) Tornooi winnen in enkelspel


DOELSTELLINGEN (TWeede seizoen):
1) Grandslamtoernooi winnen in het enkelspel
2) Grandslamtoernooi winnen in het dubbelspel

3) Enkel + dubbel in 1 toernooi winnen
4) Top 10 eindigen op het einde van het seizoen
5) Top 5 halen tijdens het seizoen

KORTE VOORSTELLING
* Karel kwartel: ,,John Isner is een getalenteerde, gemotiveerde en aangename speler die zijn eerste passen zal zetten in het FATP-circuit. Als coach van voormalig topduo Nathalie Dechy en Marat Safin (die onlangs gestopt zijn op het FWTA- en FATP-circuit) heb ik al enige ervaring met het begeleiden van topspelers. Ik zal trachten John zich optimaal te laten onplooiien in een sfeer waarin hij kan groeien. Zelf ben ik ervan overtuigd dat hij het niveau aankan en dat hij mits meer ervaring toch een te duchten tegenstander zal zijn voor de top 10 van de wereld."


Laatst aangepast door kwartel83 op 10.03.08 11:36; in totaal 4 keer bewerkt

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 07.10.07 22:54

ENKELSPEL

JOHN ISNER I186_AT

PALMARES:

1) Rome *9*
2) Toronto *9*
3) Basel *9*
4) AUSTRALIAN OPEN *10*

RESULTATEN (seizoen 10):

zie persoonlijke toernooifiches

RANKINGS:

Beste Ranking: 2 (17/03/2008)
Aantal punten: 3770 (17/03/2008)


Laatst aangepast door kwartel83 op 16.03.08 20:24; in totaal 29 keer bewerkt

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 07.10.07 22:55

DUBBELSPEL

JOHN ISNER D402_ATJOHN ISNER I186_AT
DAVYDENKO/ISNER

PALMARES:


1) WIMBLEDON *9*
2) US Open *9*
3) Basel *9*
4) TMC *9*
5) AUSTRALIAN OPEN *10*


RANKINGS:


Beste ranking: 1 (al enkele weken)
Aantal punten: 6545 (10/03/2008)


Laatst aangepast door kwartel83 op 10.03.08 11:47; in totaal 14 keer bewerkt

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 16.10.07 18:05

John Isner (FATP 40) wint eerste FATP-match (16 oktober 2007)

JOHN ISNER S082782A

John Isner heeft zich vandaag weten te plaatsen voor de 2de ronde van de AUSTRALIAN OPEN. In de eerste ronde versloeg hij de 22 plaatsen hogerstaande Leander Paes (FATP 18) in 5 sets met 0-6 0-6 7-6(1) 6-0 6-1.

,, Ik ben zeer blij met mijn eerste overwinning op FATP-niveau en zeker omdat dit tijdens een grandslamtornooi gebeurt waar meer punten te rapen zijn dan tijdens de andere tornooien."

,, Het lot bepaalde dat ik weer tegen Paes mocht aantreden, maar na mijn verlies in Sydney tegen hem, heb ik mij vandaag toch goed herpakt"

,, Dankzij de notities van mijn coach (Karel Kwartel) wist ik waar ik op moest letten. Maar door te veel concentratieverlies en de zenuwen op mijn eerste grandslamtornooi, verloor ik al redelijk snel de eerste 2 sets. Maar in de 3de set ging het veel beter en kon ik mij eindelijk tonen door mooi weerwerk te bieden. Na de 3de set speelde ik zoals het moest en kon hierdoor makkelijk afstand nemen en de zege binnenhalen"

"De eerste stap is gezet, maar ik ben er nog niet. En mag eveneens nog niet te snel van stapel lopen want het tornooi is nog niet gedaan. In mijn volgende ronde krijg ik al de kans om het tegen het eerste reekshoofd , Ivan Ljubicic (FATP 5), op te nemen en in de 3de ronde zou Lleyton Hewitt een eventuele tegenstander kunnen zijn. Maar voorlopig kijk ik nog niet te ver vooruit en concentreer ik me op de match tegen Ljubicic. Ik ken hem niet zo goed, maar dankzij mijn coach en Marat Safin die mijn mentor is gedurende de eerste tornooien, hoop ik alvast voor het nodige weerwerk te zorgen en hopelijk de 3de ronde te halen"[b]

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 29.10.07 20:44

INTERVIEW EEN COLLEGA (25/10/2007)


JOHN ISNER I186_AT ........................JOHN ISNER D402_AT
John Isner neemt een interview af van Nikolay Davydenko

JOHN ISNER: Momenteel staat Marat Safin ondanks zijn tennispensioen nog steeds aan de kop van de wereldranglijst en sta jij op een 6de plaats. Vanaf volgende week zal er dus een nieuwe nummer 1 komen. Wie denk je dat de nummer 1 zal worden en ga je zelf de eerste plaats kunnen bemachtigen?

Nikolay Davydenko: Ik ben eerlijk gezegd weinig bezig met wie er op 1 staat. Ik weet op welke plaats ik sta en daarop focus ik me om beter te worden. Maar als ik de rankings zo bekijk, denk ik dat Lleyton Hewitt een goede kans maakt. Hij zit in de vorm van zijn leven en speelt het spelletje slim. Hij speelt ook een heel ander type spel dan de meesten hier. Hij is een echte counterpuncher en gaat nauwelijks in de aanval. Hij is geen goede vriend van me, hoegenaamd niet! Maar he's got attitude, I like it!


JOHN ISNER: In het dubbelspel heb je door onze halve finale op de Australian Open een sprong gemaakt van 20 naar 13. Zal dit je hoogste klassering van het seizoen zijn of zal je nog stijgen op de wereldranglijst?

Nikolay Davydenko: Ik heb geen glazen bol, maar ik voel me wel goed met u (John Isner, nvdr) op de baan. Je serveert sterk, slaat loeihard op de bal en je bent goed aan het net. Ik was ooit nummer 1 in het dubbelspel. Ik heb het gevoel dat de top 5 haalbaar is.


JOHN ISNER: Ondertussen dubbelen wij al enkele tornooien samen door het op pensioen gaan van Marat Safin, en hebben we al een mooie halve finale op de Australian Open behaald. Wat zijn onze sterktes en op welke tornooien zouden we hiermee toch het meeste voordeel kunnen halen?

Nikolay Davydenko: Ik denk dat we hetzelfde type spel hebben. Allebei spelen we erg aanvallend en met lef. Dat is een troef. We komen de baan op zonder schrik. We zijn onvermoeibaar en ik denk dan ook dat we op elke ondergrond uit de voeten kunnen, zeker op gras. Misschien dat het moeilijker wordt op gravel, omdat het zo traag is.

JOHN ISNER: En om af te sluiten zou ik wel graag weten wat je doelstelling voor het clay court circuit zal zijn. Wat zou je graag willen verwezenlijken om van een geslaagde gravel-tournee te spreken?

Nikolay Davydenko: Ik zou graag eens Monfils kloppen! Die jongen heeft me twee keer geklopt Down Under en hij blijft me maar achtervolgen. Verder zou ik opnieuw een Masters Series-tornooi winnen. Vorig jaar won ik in Monte Carlo. Het zou leuk zijn om een nieuw tornooi bij te schrijven op mijn palmares. In het dubbelspel zou ik graag opnieuw minstens de halve finales op Roland Garros halen.

JOHN ISNER: Merci, voor het interview en straks gaan we een lap geven op ons enkel en dubbelspel...

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 29.10.07 20:45

ATP MONTE CARLO (28/10/2007)

Het tornooi van Monte Carlo is zojuist geeïndigd en John Isner is zeer tevreden over zijn spelniveau.
JI: Ik heb een goede week achter de rug. Ik versloeg Ljubicic voor een tweede opeenvolgende keer en dat heeft me wel deugd gedaan. In de tweede ronde verloor ik dan wel nipt van de Serviër Djokovic, maar ik was duidelijk de mindere op het einde van de match. Dit is wel jammer want ik had anders graag mijn eerste kwartfinale in het enkelspel gehaald.

In het dubbelspel haalde je een tweede opeenvolgende halve finale na de halve finale op de Australian Open.
JI: Inderdaad dat klopt. Samen met Nikolay (Davydenko, nvdr) speelde we enkele goeie wedstrijden en versloegen we Baghdatis/Robredo en de eerste reekshoofden Paes/Roddick.

Dat we Paes/Roddick hier op deze ondergrond konden kloppen is voor ons een hele eer geweest en heeft ons veel vertrouwen gegeven voor de halve finale.

Toch verloren jullie de halve finale.
JI: We verloren snel de eerste 2 sets, maar in de 3de set hadden we dan wel het voordeel dat we heel veel vertrouwen hadden en konden dankzij een superspannende tie-break de 3de set binnenhalen. De 4de set gingen we gewoon door op ons elan waardoor we in de 5 set de match moesten trachten binnen te halen. Dit lukte helaas niet, door toch enige hapering om de match af te maken. Dit afmaken van wedstrijden is iets wat met de jaren zal komen, maar waar ik nu dus nog wel last van heb.

Maar in het algemeen ben ik zeer tevreden over mijn niveau en ik ben ook zeer blij dat ik samen met Davydenko tot nu toe toch moie resultaten heb laten zien, en we hopen zo verder te doen en mee te dingen voor een plaats op de Masters op het einde van het jaar Smile

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 30.10.07 16:42

Eens op gang... (30/10/2007)

John Isner (FATP 34) heeft zich vandaag voor een 3de opeenvolgende keer geplaatst voor de tweede ronde op een FATP-Tornooi. Eerder haalde hij ook in Monte Carlo de tweede ronde, en ging op de Australian open zelfs verder tot in de kwartfinale. Door deze resultaten kwam hij in de Champions Race al tot de 12de plaats, wat toch blijk geeft dat John Isner goed aan zijn carrière gestart is.

In de match tegen Rafaël Nadal daarentegen begon hij dan weer niet zo goed. Nadal ging als een wervelwind naar 0-2 setwinst, maar tegen het begin van de 3de set kwam Isner dan volledig op dreef. HIj won de 3de set overtuigd met 6-0.

In de 4de set ging hij op zijn elan door maar bij *5-0 kende hij een dipje waardoor Nadal 2x door de opslag van Isner kon gaan en tot 5-3* kon terugkomen, vooraleer Isner met een nieuwe break de 6-3 setstand kon noteren en de bordjes terug in evenwicht bracht.

In de 5de set ging Isner op zijn elan van de voorbije sets verder en liep via een break in het 2de en het 4de game uit tot *2-0 en *4-0. De set en de match werd uiteindelijk uitgeserveerd met een snoeiharde ace op de lijn.

John Isner plaatst zich daardoor in 5 sets voor de volgende ronde waar hij het 2de reekshoofd Hewitt zal treffen.

,, Het was vandaag een leuke match op de baan. Ondanks het zware verlies in de eerste 2 sets heb ik wel genoten van deze partij. Eens ik op volle toeren kwam, kon ik alles doen wat ik wilde (op de kleine dip in de 4de set na)"

,,Ik ben eveneens blij dat ik de tweede rond egehaald heb, en me nog eens mag meten met één van de beste spelers op het circuit. Ik kijk er echt naar uit om tegen Hewitt op het veld te slaan en ben klaar om hem van de nodige weerstand te voorzien. "

,, Hij begon goed aan het seizoen met de overwinning in Sydney, maar sinds die overwinning, heeft hij niet veel laten zien. Hij haalde nog wel de twee de ronde op de Australian Open, maar wverllor onmiddellijk in Monte Carlo. Misschien zit hij wel in een dipje. Indien dit zo zou zijn, heb ik wel een kans om mijn tweede kwartfinale te bereiken."

"Ik hoop zo ver mogelijk te geraken in dit tornooi zowel in het enkel als het dubbelspel want voel me goed in mijn vel, en mijn niveau is voldoende hoog om het iedereen moeilijk te maken"

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 26.11.07 12:48

FATP BARCELONA (31/10/2007)

Isner verslaat tweede reekshoofd

De Amerikaan John Isner heeft zich vanmiddag geplaatst voor de kwartfinale van de Open Seat te Barcelona. In zijn tweede wedstrijd in de Olympische stad versloeg hij niemand minder dan Lleyton Hewitt, de nummer 3 van de wereld. De Australische held van vorig seizoen blijft zo zonder zege op gravel.

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 26.11.07 12:51

FATP ROME (11/11/2007)
Paes en Roddick blijven baas in Rome
...
De tornooidubbel was niet weggelegd voor Roddick. In de finale moest hij zijn meerdere erkennen in landgenoot John Isner die hier zijn eerste FATP-titel viert. Na Novak Djokovic is Isner de tweede speler op rij die zijn eerste titel viert. Dankzij de zege klimt Isner naar de 26ste plaats op de wereldranglijst.

JOHN ISNER 94738-article-mh6y4
Isner kan het niet geloven

Finale Singles
John Isner def. Andy Roddick 1/6 7/6(4) 1/6 6/0 7/5

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 26.11.07 12:52

ISNER VERBAAST VRIEND EN VIJAND (11/11/2007)

John Isner heeft de tenniswereld vandaag op zijn kop gezet. Hij won vandaag redelijk verrassend het tornooi van Rome. In de finale was hij in 5 sets te sterk van zijn landgenoot Andy Roddick.

Isner (FATP 33) begon slecht aan de finale en moest al snel 2 breaks toestaan, vooraleer hij zijn eerste game op het bord kon zetten. Uiteindelijk kon Roddick de set uitserveren.

1-6

De tweede set verliep gelijkopgaand met de eerste set, want Isner verloop redelijk snel tweemaal zijn opslag en kwam in de tweede set dan ook in een slechte situatie terecht. Toch gaf hij niet op en begon hij beter in zijn ritme te komen. Uiteindelijk kon hij de 2 breaks alsnog ongedaan maken en een tiebreak uit de brand slepen. In de tiebreak haalde hij het laken naar zich toe door eenmalig door de opslag te gaan en zijn eigen opslag steeds te behouden.

1-6 7-6(4)

De derde set begon wederom gelijk met de vorige twee sets. Isner kwam 2 breaks achter vooraleer hij weer zijn eerste game kon laten noteren. Net zoals in de eerste set eindigde de set op 1-6.

1-6 7-6(4) 1-6

De vierde set was weer een helemaal ander scenario. Roddick verloor zijn concentratie en Isner kreeg alles wat hij kon slagen mooi terug binnen in het veld. Hierdoor won Isner dan ook redelijk makkelijk de 4de set en kon hij zich opmaken voor de 5de set in zijn eerste FATP-finale.

1-6 7-6(4) 1-6 6-0

De 5de en beslissende set begon niet zoals de vorige sets, maar ging redelijk gelijkopgaand op. Beide spelers wonnen al bij al redelijk makkelijk hun opslag. Bij *4-5 kreeg Isner een matchbal tegen, maar kon deze via een prachtige rally wegwerken. Bij 5-5* ging Isner op zijn beurt dan wel door de opslag van Roddick waardoor hij de kans kreeg om zijn eerste tornooizege binnen te halen. Isner greep zijn kans en serveerde het game uit...

GAME SET MATCH
1-6 7-6(4) 1-6 6-0 7-5


JOHN ISNER 94738-article-mh6y4

,,Deze overwinning doet mij enorm veel deugd. Ik voelde dat ik echt goed aan het spelen was de laatste weken en deze overwinning is daar dan ook het bewijs van. Ik ben echt blij."

"In het begin van het seizoen had ik een enkeltornooi winnen als één van mijn doelen vooropgesteld. Dat ik nu al een tornooi kan winnen is dan ook een enorm opluchting"


Laatst aangepast door op 26.11.07 12:54; in totaal 1 keer bewerkt

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 26.11.07 12:53

Het zal nipt worden (16/11/2007)

Voor John Isner zit het enkeltornooi er na de tweede ronde al op. Hij verloor in 5 stes van Hicham Arazi, de nummer 1 uit het mannentennis.

Door deze nederlaag verkleint zijn kans op bonuspunten (gravelmaster). Voor het tornooi stond hij na Roddick op de tweede plaats. Maar door de halve finale plaats van Malisse, is hij deze plaats ook al verspeeld.

Isner hangt nu af van de resultaten van zijn naaste concurrenten of hij al dan niet zijn Top 3 plaats kan handhaven.


In het dubbelspel maakt hij eveneens nog kans om de omgekeerde beweging te doen. Samen met Davydenko zit hij nu eenmaal in de halve finale van het dubbelspel. Indien ze samen het tornooi op hun naam zouden kunnen schrijven kan hij alsnog top 3 halen...

De komende dagen zal het antwoord op bovenstaande vragen opgelost worden...

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 26.11.07 12:58

Davydenko/Isner naar halve finale (23/11/2007)
Het duo Davydenko/Isner is nog maar aan hun tweede grandslamtornooi bezig in het dubbelspel, en net zoals op de Australian Open plaatsten ze zich voor de halve finale.

Door deze halve finale en de daaraanverbonden punten zal dit duo in de race dan ook steviger in de top 5 vertoeven, wat toch een mooie prestatie is, voor deze nieuwe tandem.

Voor Davydenko is deze halve finale een geruststelling, omdat hij vorig jaar met Marat Safin eveneens de halve finale haalde en deze punten zodoende te verdedigen had. Wat hierbij dan oook gebeurt is. Alles wat ze nu nog winnen is alleen maar beter voor Davydenko.

Voor Isner is deze halve finale ook een hele opsteker. Hierdoor kan hij toch een sprong in het klassement proberen te maken. Maar door het verschil van meer dan 500 punten met de speler die 2 plaatsen hoger staat, is het natuurlijk moeilijk om veel plaatsen ineens te kunnen stijgen. Zeker en vooral omdat hij met een halve finale slechts 450 punten krijgt, en de kloof wel al een pak dichter komt, maar nog redelijk groot blijft, zeker met de top 10.

Maar het vertrouwen is er en indien het niet op Roland Garros gebeurt, dan zal het wel ergens anders gebeuren Wink.


R1: John Isner/Nikolay Davydenko def. André Agassi/Carlos Moya 7/6(1) 2/6 7/5 6/3

1/4: John Isner/Nikolay Davydenko def. Lukasz Kubot/Mario Ancic [3] 2/6 6/2 6/0 6/4

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 13.12.07 13:09

Eervol verlies tegen dubbelpartner (30/11/2007)

John Isner is op het gras van Queens niet in geslaagd om zich te plaatsen voor de 2de ronde van het enkelspel. In de eerste ronde moest hij nipt zijn meerdere erkennen in zijn dubbelpartner, en zevende reekshoofd Davydenko.

Toen de loting bekend gemaakt werd, viel het al op het gezicht van John te lezen dat hij niet echt tevreden was over de loting.

"Begrijp me niet verkeerd, maar toch zou ik liever niet tegen Davydenko spelen. Maar de loting is nu zo en we zullen zien wat de wedstrijd zal brengen"

"De enigste moment waarop ik tegen Davydenko zou willen spelen is natuurlijk in een finale van een FATP-tornooi, alle andere momenten zou ik liever vermijden"

"Waarom ik liever niet tegen Davydenko speel? Tja, Niko is een zeer goede vriend van mij waar ik enorm veel aan te danken heeft. Hij heeft met mij willen dubbelen, en heeft mij veel bijgeleerd. Dit apprecieer ik dan ook enorm, en daarom is het steeds moeilijk als ik tegen hem moet spelen. Tevens is het mijn dubbelpartner en weet hij wat mijn zwakke punten zijn en hij kan hier natuurlijk ook wel zijn voordeel uit halen"



Juist voor de wedstrijd wist Isner ons nog te vertellen dat hij vandaag zeer scherp stond en klaar was om Davydenko te verslaan.

Dat hij ook geloofde dat hij kon winnen, bewees hij ook door de eerste 2 sets binnen te halen. Een stunt leek nabij. De 3de set werd makkelijk binnengehaald maar de spanning bleef in de wedstrijd want de 4de set ging zeer gelijkopgaand op zodat zelfs een tie-break de beslissing zou moeten brengen. Ondanks goed tennis van Isner was het toch Davydenko die de tie-break wist te winnen en zo de bordjes in evenwicht bracht.

De 5de set was de laatste en beslissende ste en ook deze werd in een tie-break beslist. Mede dankzij de ervaring en het goede spel van de Rus, bracht hij ook deze tie-break tot een goed einde.

Isner speelde een verrassend sterke wedstrijd en is klaar voor de toekomst tegen/met zijn dubbelpartner.

GAME SET MATCH
Nikolay Davydenko [7] def. John Isner 6/7(2) 0/6 6/0 7/6(3) 7/6(3)


Ondertussen is het dubbelspel ook op een 5-setter uitgerdaaid waarin het duo Davydenko/Isner de duimen moest leggen.

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 13.12.07 13:10

Deze overwinning doet deugd... (5/12/2007)
John Isner (FATP 23) heeft vandaag een redelijk logische zege binnengehaald. Hij won van Carlos Moya (FATP 34) in 4 sets.

Vooraf werd geacht dat Isner de beste kaarten had om zich te plaatsen voor een tweede ronde. Zowel in de rankings als in de head to head stond Isner er beter voor.

In de rankings staat hij 11 plaatsen beter in de entry ranking en zelfs 19 plaatsen in de champions race.

In de head to head stond Isner 1-0 in dit seizoen. Hij won de enige ontmoeting in Rome met 7-5 6-2 2-6 6-3. Voor Isner was die zege ook belangrijk want hij zou later die week zijn eerste enkeltitel binnenhalen.


Ook vandaag werd er dus gewonnen door Isner tegen Moya. Isner was wederom in 4 sets te sterk voor de Spanjaard. Ditmaal was telkens 1 break genoeg om de set binnen te halen.

John Isner def. Carlos Moya 6/4 3/6 6/4 6/3

In de tweede ronde zal hij tweede reekshoofd Lleyton Hewitt treffen. Ook tegen hem maakt hij wel een goede kans om te winnen want zowel in de Champions Race als in de head to head staat Isner er beter voor.

Belangrijk is dat Isner op weg naar de tornooiwinst in Rome na Moya ook wist te winnen van Hewitt.

"Ik ben blij met de zege tegen Moya. Het was een goede wedstrijd waarin ik toch weer mijn kunnen heb getoond. Ik ben op de tweede set na niet echt in de problemen geweest en deze standvastigheid is goed."

"Tegen Hewitt spelen doe ik graag omdat ik al 2x ben gewonnen van hem dit jaar. Wel ben ik telkens in de eerste set Met 0-6 naar huisgespeeld vooraleer ik mijn niveau kon terugvinden. Indien ik morgen ook mijn eerste set zal verliezen, zal ik nog niet panikeren want heb het de voorbije keren toch ook telkens weer rechtgetrokken, en hoop dat nu weer te doen"

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 13.12.07 13:54

Wimbledon was genieten... (13/12/2007)

JOHN ISNER _44038767_isner_getty_203

John Isner [FATP 22], één van de nieuwe opkomende talenten, heeft zich vanochtend in Indian Wells geplaatst voor de kwartfinales in zowel het enkelspel en het dubbelspel.

In de eerste ronde van het enkelspel versloeg hij zijn landgenoot Andy Roddick [FATP 11] dankzij een spannende 5de set.

John Isner def. Andy Roddick 1/6 7/5 1/6 6/0 7/5

,, Ik ben blij dat ik vandaag tegen Andy gewonnen ben, want het was een zware match. Door mijn langdurig verblijf in Europa (nvdr: Isner moest Wimbledondubbelfinale spelen) ben ik nog niet lang in de USA. Tevens had ik nog wat last van een jetlag, waardoor ik niet constant op mijn niveau kon spelen. Uiteindelijk is het gelukkig nog meegevallen en heb ik de zege nog kunnen binnenhalen.


In de tweede ronde kreeg John Isner een nog prestigieuzere tegenstander. Met Lleyton Hewitt kreeg hij een topspeler voorgeschoteld. Hewitt, momenteel de nummer 2 van de wereld, speelde dit seizoen al 3 keer tegen Isner en won slechts 1x. Op het gravel van Barcelona en Rome was het telkens prijs voor Isner, maar hun laatste ontmoeting op het gras van Wimbledon werd gewonnen door Hewitt die hierdoor de bordjes op 1-2 bracht.

Vanmorgen echter was het Isner die de betere was. Ondanks verlies van de eerste set (1-6) schreef hij zowel set 2 als set 3 met 7-5 op zijn naam. In de 4de set was de veer bij Hewitt helemaal gebroken en walste Isner met 6-0 over hem heen.

John Isner def. Lleyton Hewitt [2] 1/6 7/5 7/5 6/0

Door deze zege bracht Isner de H2H naar 3-1, en plaatste hij zich voor de kwartfinale, waarin hij zal uitkomen tegen Tim Henman [FATP 5]

"Deze overwinning deed enorm veel deugd. Ik speelde op de eerste set na, zeer goed tennis en bracht veel variatie in mijn slagen. Ondanks de mindere ervaring, was ik toch in de tweede en derde set mentaal sterk, wat tevens ook te danken was aan het feit dat ik Hewitt al 2x verslagen had in eerdere ontmoetingen."

"Ik ben wel verheugd dat ik tegen Tim Henman mag spelen in de kwartfinale. Ik heb nog nooit tegen hem gespeeld, maar heb hem gedurende Wimbledon in actie gezien en heb daar toch mooi tennis gezien. Vooral de tweede ronde tegen Monfils was een mooie match om naar te kijken."

"Ik Ben er mentaal en fysiek klaar voor , dus laat Henman maar komen. Smile"



In het dubbelspel plaatste John Isner zich samen met Nikolay Davydenko voor de kwartfinale. Ze wonnen in de eerste ronde redelijk makkelijk van het duo Agassi/Cotet. Dankzij deze overwinning boekten Davydenko/Isner al 5 opeenvolgende dubbeloverwinningen, en behaalden voor dit tornooi al de titel op Wimbledon.

John Isner/Nikolay Davydenko def. André Agassi/Cosmin Cotet 0/6 6/3 6/1 6/0

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 01.03.08 18:54

Isner toch tevreden met kwartfinales
John Isner is in de kwartfinales van het toernooi van Syndey uitgeschakeld. De Brit Andy Murray was in 4 sets te sterk.

Eerder versloeg Isner wel Gasquet en Cotet waar hij het vorige seizoen toch wel enige moeite mee kende.

Ook in het dubbelspel moest Isner in de kwartfinales inpakken. Wederom Murray en Kubot schakelden Davyndeko/Isner uit.

JOHN ISNER _44091619_isner216

" Ik speelde tegen zowel Gasquet als tegen Cotet een goede wedstrijd. Ook al stond ik achter in sets, toch bleef ik gefocust op mijn spel en heb ik mijn niveéau kunnen aanhouden. Dat was toch de doorslaggevende factor van mijn winst tegen Gasuet en Cotet."

"Tegen Murray was het voor mij dan weer moeilijker om in mijn spel te komen. De ballen vielen te vak net buiten en dan kan je natuurlijk niet winnen. Murray speelde tevens ook zeer goed dus wil zeker geen afbreuk doen aan zijn niveau wasnt dit was op sommige momenten zeer hoog."

"Ik heb mijn best gedaan en meer dan dat kan ik ook niet doen."

"Ik kijk al uit naar de Australian Open want speel daar wel enorm graag. Vorig jaar versloeg ik het toenmalige eerste reekshoofd Ljubicic en was dat mijn eerste echte grote zege."

"In het dubbelspel hopen we na Wimbledon, de US OPEN en de Masterstitel een 4de opeenvolgende GROTE titel op ons palmares te zetten. Alleen AUstralian Open en Roland Garros mis ik voorlopig nog."


ATP SYDNEY - 1 maart 2008

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 10.03.08 11:52

ATP SYDNEY *10*


R1: John Isner [8] def. Richard Gasquet 1/6 6/7(0) 7/5 7/5 6/1
R2: John Isner [8] def. Cosmin Cotet 0/6 1/6 6/0 7/5 6/2
1/4: Andy Murray def. John Isner [8] 6/2 6/2 2/6 7/6(3)
1/4: Andy Murray/Lukasz Kubot def. John Isner/Nikolay Davydenko [1] 6/0 6/2 0/6 7/5

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 10.03.08 12:20

ATP AUSTRALIAN OPEN *10*


R1: John Isner [7] def. Robin Haase 1/6 2/6 6/3 6/2 6/0
  • In de tweede kwart hebben reekshoofden John Isner en Hicham Arazi het wel gehaald
R1: John Isner/Nikolay Davydenko [1] def. Michael Llodra/Tommy Haas 0/6 0/6 6/0 6/1 6/0

*******************************************************************************************

R2: John Isner [7] def. Gael Monfils 1/6 7/6(13) 7/5 6/3
  • Met Hicham Arazi, James Blake en John Isner zijn er nu nog 3 reekshoofden in de running. Al had Isner wel een betwistbare dicebreak nodig om Gael Monfils te verslaan.
CHALLENGE MONFILS !!!

R2: John Isner [7] def. Gael Monfils 1/6 6/7(13) 7/5 6/3 6/2
  • Gael Monfils had gelijk, de dice-break werd herzien in het voordeel van de Fransman. John Isner won uiteindelijk wel de wedstrijd

*******************************************************************************************
Zondag wordt nieuwe Grand Slamwinnaar gekroond

1/4: John Isner [7] def. Hicham Arazi [3] 5/7 5/7 6/2 7/5 7/5
  • Stanislas Wawrinka (Roland Garros *7*), Hicham Arazi (US Open *5* en Roland Garros *9*) en Joachim Johansson (Wimbledon *6*) verloren van 'groentjes' Novak Djokovic, John Isner en Marcos Baghdatis.
1/4: John Isner/Nikolay Davydenko [1] def. Ivan Ljubicic/James Blake 6/7(0) 3/6 6/2 6/1 7/6(3)
  • In het dubbelspel blijven John Isner en Nikolay Davydenko hun winning streak verderzetten. Ivan Ljubicic en James Blake brachten hen even aan het wankelen, maar de winnaars van de laatste twee Slams wonnen de beslissende tie-break. In de halve finale nemen ze het op tegen twee vroeger toppers Joachim Johansson en Raemon Sluiter.

*******************************************************************************************
Amerikaanse finale Down Under

1/2: John Isner [7] def. Novak Djokovic 3/6 2/6 7/5 6/2 7/5
  • Twee Amerikanen plaatsten zich voor de finale van de Australian Open. John Isner versloeg Novak Djokovic, terwijl zijn landgenoot James Blake Marcos Baghdatis wandelen stuurde. Beide heren staan, ondanks hun plaats in de top 10 van de wereldranglijst, in hun eerste Grand Slamfinale. Isner geraakte nog maar één keer verder dan de tweede ronde en dat was vorig jaar in Melbourne. Hij werd toen verslagen door niemand minder dan James Blake.
1/2: John Isner/Nikolay Davydenko [1] def. Joachim Johansson/Raemon Sluiter 6/7(3) 0/6 6/1 6/1 6/0
  • Isner doet het ook bijzonder goed in het dubbelspel. Met Nikolay Davydenko behaalde hij de derde Grand Slamfinale op rij, ze wonnen al in Wimbledon en op de US Open. Morgen kunnen ze het eerste koppel worden dat drie Slams op rij wint, ze moeten daarvoor wel voorbij het derde reekshoofd en tweevoudig Roland Garroskampioenen Xavier Malisse en Rafael Nadal.
Opvallend detail: Isner wordt gecoached door kwartel, die ook de tweevoudig
finaliste bij de vrouwen, Emma Laine, onder zijn hoede heeft.


JOHN ISNER Isner527
Isner speelt morgen twee finales

*******************************************************************************************
Isner deelt geen cadeaus uit

FINALE: John Isner [7] def. James Blake [5] 5/7 6/7(8) 6/4 7/6(3) 6/2
  • Na Wimbledon en de US Open vorig jaar, is nu ook de Australian Open de derde Slam op rij waarbij de enkel- en de dubbeltitel naar dezelfde speler gaat. Tweemaal was het Nikolay Davydenko die alles naar zich toe trok. De Russische nummer 1 valt opnieuw in de prijzen, maar laat nu wel zijn dubbelpartner met het leeuwendeel lopen. John Isner is de man van het tornooi gewonnen. Tegen Gael Monfils in de tweede ronde kreeg hij nog ongelijk van HawkEye in de dice-break van de tweede set, ook in de finale verliest hij de tweede set na een dice-break. James Blake kwam daarmee op een riante voorsprong, maar kon het niet afmaken. Zelfs 2 matchballen in de vierde set waren niet genoeg voor de nummer 5 van de wereld. Isner won de set in de dice-break en maakte het uit met 6/2 in de laatste set.
FINALE: John Isner/Nikolay Davydenko [1] def. Rafael Nadal/Xavier Malisse [3] 0/6 0/6 6/0 6/2 6/0
  • Ook in het dubbel kwam Isner met Davydenko twee sets achter, maar het eerste reekshoofd vocht keihard terug. Amper twee spelletjes verloren ze nog van Rafael Nadal en Xavier Malisse. Ze pakken daarmee hun derde Grand Slam op rij en breken het record dat ze deelden met James Blake en Ivan Ljubicic.
    Isner is de tweede speler die in Melbourne de combinatie wint. Rainer Schuettler deed het hem voor in seizoen *7*.
JOHN ISNER Isner219
Isner is de beste in Melbourne

Zijn coach kwartel83 is de eerste die 4 titels wint in één week.
Emma Laine deed namelijk hetzelfde als Isner bij de vrouwen.

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 10.03.08 12:36

John Isner de man van Melbourne


Na Rome *9*, Toronto *9* en Basel *9*heeft John Isner zijn 4de enkeltitel weten te behalen op het eerste grandslamtoernooi van het jaar. Met de Australian Open zege kan Isner toch één van de grote toernooien aan zijn palmares toevoegen.

In het dubbelspel doet hij zelfs nog beter. Met een nieuwe Grandslamtitel, ditmaal op de Australian Open *10*, heeft Isner op iets meer dan één seizoen tijd al een handvol dubbeloverwinningen. Maar zelfs belangrijker dan het aantal is de toernooien die hij wist te winnen. Hij won samen met Davydenko onder andere Wimbledon *9*, US OPEN *9*, Masters *9. En met de zege hier in Melbourne heeft hij bijna alle grote toernooien op zijn palmares.

"Wat een week voor mij. Ik speelde een goed toernooi en heb er het beste van gemaakt. Dat ik zowel het enkel- als het dubbelspel zou winnen dat had ik wel niet verwacht."

"Ik sta nu op een 3de plaats in de wereld en sta dichtbij de eerste twee. Ik hoop dan ook binnekort de strijd met de nummer één plaats aan te gaan. Al zal dit wel niet al te simpel zijn. Indien ik goed zou presteren in Monte Carlo waar ik vorig jaar tweede ronde haalde en de top 2 verliest redelijk snel dan zit er natuurlijk een kans in dat ik over een week al de nieuwe nummer 1 zal zijn. Maar i vrees dat dat iets te snel gaat zijn. Naar alle waarschijnlijkheid zal ik toch nog moeten wachten tot na Roland Garros of Wimbledon. Maar ik ga er voor, ik wil die nieuwe nummer 1 worden..."

"In het dubbelspel hebben we onze eerste plaats met verve verdedigd en hebben zelfs nog een grotere voorsprong weten te nemen op Paes en Roddick. De komende weken zijn we voorlopig nog veilig met onze nummer 1 plaats en misschien kunnen we zelfs nog verder uitlopen. We hebben immers een halve finale, eerste ronde en tweede ronde te verdedigen in de komende 3 toernooien dus dat is wel redelijk realistisch."

"Mijn ultieme doel dit jaar is OLYMPISCH GOUD. Liefst natuurlijk in het enkelspel. In het dubbelspel zal het moeilijker zijn doordat ik naar alle waarschijnlijkheid niet aan de zijde van mijn vaste dubbelpartner Nikolay Davydenko zal kunnen spelen."

"Ik wil ook nog James Blake feliciteren met zijn mooi toernooi en met het behalen van de finale. James is duidelijk in betere vorm en zal ooit nog wel een grandslam winnen"

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 11.03.08 21:25

ATP MONTE CARLO *10*


R1: John Isner [3] bye
R2: John Isner [3] def. Tomas Berdych [WC] 7/6(5) 7/6(5) 6/7(2) 6/4



Arazi en Isner strijden om nummer 1 in halve finale

De halve finale in Monte Carlo is een topper van formaat. Hicham Arazi, de huidige nummer 1, en John Isner, de grote winnaar van de Australian Open, strijden er niet alleen om een finaleplaats, maar ook voor de hoogste plaats op de wereldranglijst. Op dit moment leidt Isner virtueel met 5 punten, maar als Arazi, die hier vorig jaar ook in de halve finale verloor, morgen wint, gaat hij de Amerikaan weer voorbij.

1/4: John Isner [3] def. Lukasz Kubot 6/7(3) 0/6 6/2 6/3 7/5

Gael Monfils/Lleyton Hewitt def. John Isner/Nikolay Davydenko [1] 6/1 6/1 7/6(0)

Isner moet wachten op nummer 1

De Amerikaanse winnaar van de Australian Open zal volgende week nog niet bovenaan de wereldranglijst prijken. John Isner verloor de halve finale van Hicham Arazi in een spannende vijfsetter.

1/2: Hicham Arazi [1] def. John Isner [3] 7/6(0) 7/6(0) 4/6 6/7(0) 6/4


Laatst aangepast door kwartel83 op 16.03.08 20:42; in totaal 1 keer bewerkt

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 16.03.08 20:40

Hey,

Australian Open winnen was toch iets speciaals, maar toch ging het leven door. Ik moest namelijk deze week al de baan op en had dus niet veel tijd om echt te vieren.

Tot mijn grote vreugde mocht ik vaststellen dat ik in de eerste ronde zelfs vrijgesteld was waardoor ik meer tijd kreeg om te recuperen en me beter aan de baan aan te passen.

In de tweede ronde kreeg ik met Tomas Berdych het nummer 37 voorgeschoteld die via een wildcard op de hoofdtabel mocht beginnen. Maar onderschatten mocht ik hem niet want hij wist de eerste ronde dus wel te overleven.

Ik begon goed aan de wedstrijden en kon redelijk makkelijk mijn eigen opslagspelen binnenhalen waardoor ik niet echt in paniek kwam. Doordat ik meestal slecht presteer in de eerste 2 sets ben ik nu wel blij dat ik de eerste twee sets kon binnenhalen. Eén minibreak was telkens voldoende. De derde set verloor ik wel door concentratieverlies op het einde maar in de 4de set ging ik dan snel door de opslag van Berdych en gaf deze voorsprong niet meer af.

Kwartfinale tegen Kubot verliep dan weer helemaal anders dan tegen Berdych. Ik verloor de eerste 2 sets maar wist sets 3 en 4 wel redelijk makkelijk binnen te halen. In de vijfde set kwam Kubot toch nog opzetten maar een break in het 11de game was voldoende om de match te winnen.

En dan was het zover... Een duel tegen Hicham Arazi, dewelke ook zou beslissen wie er nummer 1 zou zijn na dit toernooi. Voor mij was het nog maar de eerste mogelijkheid die ik kreeg om de nummer 1 van de wereld te worden en wou deze dan ook benutten. Maar de zenuwen besliste daar anders over...
Ondanks verlies van de eerste 2 sets kwam ik toch nog terug tot 2-2 en was het nu enkele een feit van de zenuwen te bedwingen en de finaleplaats te accepteren. Maar toch liep het mis. Ik kon niet meer voluit gaan en alles lukte net niet. Arazi kwam hierdoor nog terug van een 4-1 achterstand en won daarop 5 opeenvolgende games en dus ook de wedstrijd.

Het is wel een gemiste kans geweest, maar ik weet dat ik er nog ga krijgen. We mogen ook niet vergeten dat ik nog maar 1 seizoen en 3 toernooien bezig ben en dat ik nog veel punten kan pakken op de Grandslamtoernooien waar ik vorig jaar toch veel punten heb laten liggen...

Maar de toekomst zal wel raad brengen Smile

bye

John Isner

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 07.04.08 13:17

ATP BARCELONA *10*


R1: John Isner [2] bye
R2: Nicolas Kiefer def. John Isner [2] 6/1 6/1 0/6 6/3

R1: John Isner/Nikolay Davydenko [1] bye
1/4: Roger Federer/Tomas Berdych def. John Isner/Nikolay Davydenko [1] 6/2 6/3 2/6 0/6 6/2

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 07.04.08 13:18

ATP ROME *10*


R1: John Isner [2] bye
R2: John Isner [2] def. Tommy Haas 0/6 0/6 6/1 6/1 6/1
1/4: John Isner [2] def. Andy Roddick 0/6 0/6 6/0 7/6(2) 6/1
1/2: Nikolay Davydenko [4] def. John Isner [2] 7/6(0) 7/6(0) 7/6(5)

R1: John Isner/Nikolay Davydenko [1] bye
1/4: John Isner/Nikolay Davydenko [1] def. André Agassi/Cosmin Cotet 0/6 0/6 6/0 6/0 7/6(4)
1/2: John Isner/Nikolay Davydenko [1] def. Olivier Rochus/Tim Henman 2/6 0/6 6/0 6/0 7/6(5)
FINALE: John Isner/Nikolay Davydenko [1] def. Andy Roddick/Leander Paes [3] 0/6 0/6 6/0 7/5 6/0

Ook in het dubbelspel was Davydenko de beste. Samen met vaste partner John Isner was hij de eerste die Andy Roddick en Leander Paes een verlies aansmeerde in de Italiaanse hoofdstad. Het derde reekshoofd won hier alle drie de vorige edities waaraan ze deelnamen. Het duo Isner/Davydenko wint hun zesde titel en het is al de derde keer op minder dan een jaar dat Davydenko het enkel- én het dubbelspel wint op één tornooi.


Laatst aangepast door kwartel83 op 07.04.08 13:22; in totaal 2 keer bewerkt

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 07.04.08 13:18

ATP HAMBURG *10*

R1: John Isner [4] bye
R2: John Isner [4] def. Andy Roddick 0/6 0/6 7/5 6/0 6/0
1/4: John Isner [4] def. Tommy Haas 0/6 0/6 6/1 6/1 6/1
1/2: John Isner [4] def. Gael Monfils 1/6 4/6 7/6(0) 6/0 7/6(0)
FINALE: Nikolay Davydenko [2] def. John Isner [4] 7/5 7/5 7/5

De finale speelde Davydenko tegen John Isner, dubbelpartner en nummer 4 op de wereldranglijst. Na drie spannende sets won Davydenko zijn tweede graveltitel op rij.

R1: John Isner/Nikolay Davydenko [1] bye
1/4: John Isner/Nikolay Davydenko [1] def. André Agassi/Cosmin Cotet 0/6 0/6 6/0 6/0 7/6(0)
1/2: Andy Murray/Lukasz Kubot def. John Isner/Nikolay Davydenko [1] 6/3 6/0 0/6 0/6 7/6(1)

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  kwartel83 07.04.08 13:28

Davydenko was de beste...

7-5 7-5 7-5 telkens verlagen in de sprint. Wel jammer want was anders goed op dreef.

Naar aanleiding van Roland Garros waar ik slechts een eerste ronde te verdedigen heb, wou ik in Hamburg laten zien dat ik ook op gravel mijn slag kan slaan. Ik plaatste me dan ook zonder echte moeite voor de finale van het toernooi. Maar daarin bleek mijn dubbelpartner de betere...

wel jammer want had graag gewonnen en met nog meer vertrouwen naar Roland Garros afgezakt.

Ik hoop in Pärijs een goed grandslamtoernooi te spelen en minstens de laatste 4 te halen. Liefst zelfs finale of winst want daarmee maak ik eveneens kans om de nieuwe nummer 1 te worden. Ik hoop allessinds dat het mij zal lukken maar voorlopig wil Davydenko nog niet afgeven. Maar ik zal hem wel op de knieën krijgen, desnoods na Wimbledon waar hij veel punten te verdedigen heeft.

In het dubbelspel hopen we na wimbledon, US OPEN, Masters en Australian Open nu ook Roland Garros te winnen zodat we de laatste 5 grote toernooien op een rij gewonnen hebben. Dat is toch iets wat mooi op een palmares zou staan.

Maar ja nu eerst gaan slapen en vanaf morgen voorbereiden voor Roland Garros...

(FATP HAMBURG - 06/04/2008)

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

JOHN ISNER Empty Re: JOHN ISNER

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum