FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Interview eens een collega

+2
olivier
HawkEye
6 plaatsers

Ga naar beneden

Interview eens een collega Empty Interview eens een collega

Bericht  HawkEye 06.10.07 11:15

Interview eens een collega FWTALogo


Interview eens een collega


Hier vind je meer info.
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Woonplaats : No
Registration date : 29-10-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Interview eens een collega Empty Re: Interview eens een collega

Bericht  olivier 06.10.07 14:37

Lindsay Davenport en Vera Zvonareva zijn reeds jaren goeie vriendinnen. Ze lachen samen, huilen samen, vechten samen voor de volgende titel ... En er is nog iets dat ze met z'n 2tjes doen, aan het einde van een zwaar en zenuwslopend seizoen: zich volledig laten verwennen in het Gloria Cabrera Salon and Spa in New York!
Lindsay nam er de gelegenheid om Vera even wat vragen te stellen over het voorbije seizoen:

Vera, darling, hoe kijk je terug op het voorbije seizoen? Wat waren je hoogtepunten en de dieptepunten?

Wel, ik moet zeggen dat het begin van het tennisseizoen heel goed liep voor mij in het enkel. Ik ben zelfs even de nummer 1 van de wereld geweest, wat toch speciaal is. Dat overkomt je niet elke dag. In het dubbel daarentegen ging het van kwaad naar erger tot we (Vera en Lindsay nvdr.) één wedstrijd wonnen tijdens jawel, de Masters.
De organisatie levert keer op keer héél goed werk op, werk waar hij terecht fier op mag zijn want er is veel negatiefs gezegd en geschreven geweest over 'valsspelen' en favorietjes laten winnen. Maar ik denk dat je net als mij overtuigd bent van de fairplay in deze competitie en dat die dingen dus uit de lucht gegrepen zijn.

Hoe verklaar je het succes dat je behaald hebt? Halve finale op de Masters in zowel enkel en dubbel?

Goh, keer op keer elke dag trainen en met plezier op de baan staan, dat is al het begin van iets heel moois en overeenkomen met ontelbare speelsters (zoals jij Lindsay, waarvoor bij deze ook mijn dank!). Als je gelukkig bent, loopt de rest vanzelf...en dat kan alleen maar positief zijn.

Wat zijn de doelen voor volgend seizoen?

Nog sterker worden in het dubbel samen met jou!!!
En in het enkel verder blijven doen zoals ik nu bezig ben...

Heb je nog plannen op persoonlijk vlak? Dromen die je gaat realiseren?

Na de Masters ga ik 3 weken naar de Dominicaanse Republiek. Tja, met mijn prijzengeld kan dit gepermiteerd worden hihi.
Dromen, daar lig ik niet wakker van ... elke dag is een droom, vooral in het tennisleventje dat ik nu leid. Van mijn passie mijn hobby maken is fantastisch.

Overeenkomen is belangrijk in het leven, elke glimlach...elk lief gebaar...het leven gaat al zo snel dus geniet ervan!!!

Nog een laatste woordje voor de organisatie?

De organisatie is schitterend, al zoveel jaar lang!!! De speelsters zouden eens iets speciaals moeten doen voor hem want elke keer is het genieten zowel op als naast de tennisbaan...chapeau Bartje, gij zijt formidastisch goed in je vak!

Thx babe! En nu tijd voor ons modderbadje!!
olivier
olivier
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 440
Leeftijd : 41
Woonplaats : leuven
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Interview eens een collega Empty Re: Interview eens een collega

Bericht  kwartel83 25.10.07 23:18

INTERVIEW: Emma Laine ==> Petra Mandula

Je bent al enige tijd actief op het FWTA-circuit en hebt zowel in het enkelspel als in het dubbelspel op de nummer 1 positie gestaan. Maar wat is voor jou je hoogtepunt van je carrière tot nu toe?

Petra: "Die nummer 1-plaatsen zijn voor mij de hoogtepunten van mijn carrière. Die bereik je niet zomaar, dat kan je alleen doen door er hard voor te werken en constant goed te presteren. Ook off court heb ik mooie dingen meegemaakt. Nog een hoogtepunt was dat ik op straat werd herkend in de periode dat ik iets beter presteerde dan nu (lacht). Dan kwamen mensen soms vragen of ze een handtekening konden krijgen of met mij op de foto mochten. Sommige speelsters hebben dat niet graag maar ik genoot wel een beetje van die aandacht. Moet ik me nu schamen?"


Als je een glazen bol zou hebben, wat zou je daar dan graag in willen zien. Met andere woorden, wat zou je graag in je verdere tenniscarrière nog willen realiseren?

Petra: "Goh, leuke maar moeilijke vraag. Het klinkt zo cliché om te zeggen: een tornooi winnen. Maar eigenlijk is het zo wel. Ik zou heel graag nog een 3-tal tornooien in het enkelspel winnen en minstens evenveel in het dubbelspel met jou, hé."


Na vorig seizoen is onder andere Nathalie Dechy, van het tenniscircuit verdwenen om fulltime voor haar kinderen te gaan zorgen samen met haar man Marat Safin. Is het woord tennispensioen ooit al eens in je gedachten geweest?

Petra: "Het kan misschien raar klinken maar eigenlijk niet. Ik doe eerst en vooral het tennissen nog te graag. Ik heb in de loop van de geschiedenis van de FWTA ook al heel wat vriendinnen gemaakt op het circuit, het zou heel raar zijn om hen te moeten missen. Dus ik zal, als ik gespaard blijf van blessures, nog een hele tijd blijven doorgaan."


Hoe gaat je verdere leven eruitzien als je het tennis ooit vaarwel zegt? Zal je nog actief willen blijven in het tenniscircuit of ga je andere horizonten gaan opzoeken?

Petra: "Ik zal het tennis nooit helemaal vaarwel kunnen zeggen, daar doe ik het te graag voor. Dus je zal me na mijn actieve carrière zeker en vast nog wel regelmatig op een tennisplein vinden. Maar doorheen mijn loopbaan ben ik regelmatig in contact gekomen met kinderen op verschillende 'Kids Days' en ook in het publiek zaten regelmatig jonge pagadders. Ik zou heel graag iets met kinderen willen doen. Dus bijvoorbeeld tennisles geven aan de jeugd zie ik wel zitten. Of waarom niet voor een klas gaan staan? Ja, die dingen zeggen me allemaal wel iets."


Alvast bedankt

Petra: "Heel graag gedaan!"

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Interview eens een collega Empty Re: Interview eens een collega

Bericht  Koalaflesje 20.11.07 21:05

Mary Pierce sprak met haar revelatie van het seizoen vlak voor haar 2 kwalificatiematchen: Emma Laine

Hoe voelt het om zo de Benjamin van de court te zijn?
In het algemeen voelt het wel goed aan, al zijn er momenten dat ik het wel jammer vind. Zo mis ik veel ervaring, wat op beslissende momenten nu ook al veel tegenslag opgeleverd heeft. Toch hoop ik met de komende tornooien veel matchen te winnen en veel ervaring op te doen.

Je laat jezelf wel al duidelijk zien, finale in het enkel en tornooiwinst in het dubbel. Verklaar?
Ik ben er heel blij mee dat ik dit bereikt heb, maar toch zijn dit slechts uitschieters geweest, want voor de rest heb ik nog niet veel schitterends neergezet. Kijk maar eens naar mijn resulaten, veel uitschieters zijn er nog niet geweest.

Maar de laatste tornooien gaat het dus wel al een pak beter

hoe sta je tegenover de andere speelsters?
Ik ken nog niet echt veel speelsters op het tenniscircuit, dus hier kan ik wel niet veel over vertellen. Wel klikt het goed met Petra Mandula, die zich opgeofferd heeft om met mij een dubbelteam te vormen, waar ik ook enorm blij mee ben. We zijn samen een zeer goed dynamisch team met veel potentieel. Petra is iemand die mij kan temperen en mijn speelsheid kan inperken. Zij begeleidt mij goed en geeft ook veel tips. Het is echt een aangenaam iemand om mee op de baan te staan en om mee rond te hangen naast de baan.


4. Wat verwacht je van Roland Garros?
Eerst en vooral hoop ik mij te plaatsen voor de hoofdtabel voor zowel het enkelspel als het dubbelspel.

Dat ik in het enkelspel kwalificaties dien te spelen, vind ik wel jammer, maar is niet echt onlogisch doordat ik toch onderaan de rankings bengel. Ik verwachtte een moeilijke eerste ronde tegen Shaughnessy en dat is het ook geworden. Ik won uiteindelijk in 3 sets met 4-6 6-4 6-3. In de tweede kwalificatieronde moet ik tegen Graf spelen, wat weer een moeilijke match zal worden, maar hoop natuurlijk te winnen.

Dat ik in het dubbelspel in de kwalificaties sta, verbaasd mij daarentegen wel. Samen met Mandula wonnen we immers het Tier I-tornooi van Rome en had dus wel op een klein effort van de organisatie gerekend, zodat we de kwalies niet dienden te spelen.

In de eerste ronde wonnen we gelukkig redelijk makkelijk van Kuznetsova en V.Williams met 6-2 7-5. In de laatste ronde van de kwalificaties treffen we Graf/Myskina. We hopen deze match ook te winnen en ons te plaatsen voor de hoofdtabel.

Noot van Mary na het dubbel verlies:
Ik vind het doodjammer dat Emma hier zichzelf niet heeft kunnen tonen in Parijs, zoals vorig jaar vind ik het wel jammer dat er maar één kwalificatiespeelster doormag naar de hoofdtabel. Het is een beslissing die ik zeker niet ga aanvechten, maar had het toch graag anders gezien...

Koalaflesje
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 215
Leeftijd : 40
Woonplaats : Mortsel
Registration date : 12-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Interview eens een collega Empty Re: Interview eens een collega

Bericht  kken 26.11.07 0:56

Venus williams ondervraagt haar nieuwe dubbelpartner dinara Safina

Hallo safina, Hoe is het met je momenteel?

Niet zo goed eigenlijk. Ik verlies wedstrijd na wedstrijd en mijn coach heeft amper de tijd om een deftige training te organiseren. Ik modder tegenwoordig maar een beetje aan wat het tennissen betreft, maar voor de rest heb ik iedere week wel een prachtige vakantie en telkens op een andere plaats.

We hebben deze week het nieuws opgevangen dat je een nieuwe dubbelpartner zou hebben. Leg eens uit?

Jep, Chanda zat er de laatste tijd ook niet meer met haar hoofd bij, ze zit tegenwoordig meer bij haar vriendje denk ik. Ik heb met haar redelijk wat succes gehad, maar het werd tijd voor iets anders en Venus is wel een geval apart


Heb je al de kans gehad om met venus wat te oefenen? Wat zijn de doelen voor jullie dit jaar nog op dubbelvlak?

Ik heb in mijn carrière al een paar pittige wedstrijden met Venus uitgevochten, dus we kennen elkaar wel een beetje. Een trainig hebben we nog niet gedaan, we zullen wel zien wat het geeft in de eerste wedstrijd en van daaruit vertrekken.
Ik zou dit jaar nog wel graag een tornooi winnen, maar mijn hoofddoel blijft de dubbeltitel op Roland Garros, de enige Grand Slam die nog ontbreekt op mijn palmares.


En Dinara kijk je uit naar het grasseizoen?

Grasseizoen, da's in Engeland zeker? Die Britse mentaliteit bevalt me wel, altijd hoffelijk enzo. Alleen kunnen ze er niet zo goed tegen als je wat fun wilt maken, dat is wel spijtig
kken
kken
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 235
Leeftijd : 35
Woonplaats : Kinrooi
Registration date : 16-04-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Interview eens een collega Empty Re: Interview eens een collega

Bericht  dieterk 01.12.07 18:36

Interview tussen coach van Kim Clijsters en Michaella Krajieck

Interview eens een collega 1985721731_1999999822_tennis_440x293

Dag Michaella. Hoe gaat het met jouw? Je bent een rustige speelster op de tour, we horen nooit veel van u en echt grootse prestaties zitten er ook niet tussen. Ben je gewoon zo een bescheiden meisje?

Welja ik scheer geen hoge toppen in het enkelspel buiten een uitschieter hier en daar dus moet ik ook geen grote mond opzetten zoals sommige mindere speelsters dat wel doen. Ik moet enorm veel trainen en heb het talent van een nummer 1 niet dus daarom steek ik daar ook veel tijd in. Veel tijd om een grote bek op te zetten is er dus ook al niet.

Werd je vorig seizoen zelf benadert door Kim Clijsters of kwam jij op het geniale idee om met haar te dubbelen? Ben je blij van die keuze?

Het was een samenloop van omstandigheden. Ik wou een nieuwe partner en zij had er geen enja opeens waren we samen, meiden onder elkaar, in onze moedertaal aan het praten enja dan kwamen we op het lumineus idee om samen te dubbelen. Dezelfde taal spreken op het veld is zeer handig, zeker als de meeste spelers deze niet verstaan. Ik ben zeer blij met die keuze. We hebben al sterke prestaties neergezete en ik sta met Kim nu in de top 10 van de wereld in het dubbel. Dat is toch niet niks.

Wat hoop je nog allemaal te bereiken in je carrière?

Ik hoop dat ik een lange carriere kan hebben met nog een GS in het dubbel en misschien daar de nummer 1 in te bereiken. Voor het enkel heb ik nog een droom om daar een GS te winnen maar die kans zit er niet echt in maar je weet maar nooit hé.

Bedankt voor het interview!
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Woonplaats : Tienen
Registration date : 08-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Interview eens een collega Empty Re: Interview eens een collega

Bericht  kwartel83 15.12.07 19:40

INTERVIEW LAINE met VERA ZVONAREVA

Interview eens een collega Bepa17

Hoe zie jij een match tegemoet?
Altijd met het gevoel dat er een winnaar en verliezer is ook al ligt die je nauw aan het hart. Alles geven op het veld zodat ik achteraf niet moet teleurgesteld zijn is de leuze van Vera. Af en toe es in de gaten houden hoe degene boven mij speelt zit er ook bij maar eigenlijk geen hoofdzaak. Ik leef zowaar met iedereen mee op het circuit.

Heb je vaste rituelen voor een match?
één uur voor de wedstrijd begint mijn tanden poetsen op de muziek van Natalia, tis raar maar als dat niet zo gebeurt lukt het niet.

Dit jaar won je al 1 enkeltornooi en 2 dubbeltornooien waarvan Roland Garros (met Davenport). Hiermee toon je dat je in beide disciplines bedreven bent, maar waar’ geef je zelf de voorkeer aan?
Zeker en vast hardcourt bij warme temperaturen, waar ik voluit kan gaan voor elke bal en versnellen bij moeilijke ballen en dat liefst op een blauwe ondergrond.

Momenteel zijn er ook geruchten de ronde aan het gaan dat er een Fed Cup zou gespeeld worden. Is Zvonareva al benaderd geweest om de Russische ploeg te verstevigen en te verdedigen?
De Fed Cup is een twijfelgeval bij Vera, ze wil zich nu vooral concentreren op de tornooien die aansluiten op de grandslams. Maar uiteraard is winnen voor je eigen land iets onbeschrijfelijk en zou ik het graag eens willen meemaken dus...zeg nooit nooit.
Vera heeft nog niets gehoord over eventuele deelname.


Je hebt al een mooi palmares, maar wat mankeert er volgens jou nog?
US Open daar droom ik al van sinds mijn kindertijd toen ik stiekem opkeek naar mijn grote idolen zoals Martina Hingis, Monica Seles en Aranxta Sanchez.

Bedankt voor je tijd en tot op de baan.
Héél graag gedaan en je moet maar eens in mijn loge binnenspringen als het je past !

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Woonplaats : Reet
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Interview eens een collega Empty Re: Interview eens een collega

Bericht  olivier 02.01.08 21:06

Davenport meets Isner


Lindsay trok haar stoute schoenen aan en ging in de mannenkleedkamers op zoek naar een gewillige jongeheer voor haar allereerste 'cross-over' interview. Isner was zeer bereid haar hiermee te helpen. Lees even mee:

Hoe lang ben je al met deze sport bezig,
en waarom heb je voor deze sport gekozen?

“Toen ik nog kleiner was, ben ik met mijn ouders een aantal keren naar FATP-tornooien gaan kijken en was enorm gefascineerd door het tennis. Hierdoor ben ik ook begonnen met het spelen van tennis op recreatief niveau, maar al snel zeiden de trainers op de club dat ik wel talent had.“

“Toen ik een aantal jaren bezig was, ben ik wel beginnen twijfelen of ik wel een toekomst zou hebben, want financieel hadden we het niet enorm breed. Maar door toeval en goedwil, ben ik in contact gekomen Marat Safin, Nathalie Dechy en hun coach Karel Kwartel (nvdr: ondertussen ook de coach van Isner) toen deze beiden een eerstemaal gestopt waren met FATP en FWTA. Zij hebben mij en een goede vriendin van mij, Emma Laine (momenteel ook actief op FWTA-circuit), enkele maanden in huis genomen en hebben ons financieel, mentaal en sportief toen enorm gesteund."

“ Zij steunen ons, Emma en Mezelf, nog steeds en betalen onze coach gedurende de eerste jaren op het circuit. In geval van nood kunnen we steeds bij hen en hun kinderen terecht als we even in de put zitten, of wanneer we ons vervelen. Zij staan ons steeds bij in geval van nood . “

“Dus eigenlijk ben ik met tennis begonnen omdat ik gepassioneerd was, en heb ik kunnen volhouden dankzij de steun van Marat (Safin) en Nathalie (Dechy), en daarvoor wil ik ze dan ook wel van harte bedanken”

Interview eens een collega Isnerx_thumb


Hoe bereid je je voor op een wedstrijd?

“De avond voor de match overloop ik samen met Karel Kwartel, mijn coach, de notities die we hebben van de voorbije jaren, toen Marat nog speelde. Zo bekijken we de verschillende mogelijkheden en de verschillende tacktieken.“

“Na de tacktiekbespreking, kijk ik, indien mogelijk samen met mijn vriendin (Emma Laine), naar de film Wimbledon. Omdat deze film een zeer mooie film is, waarbij liefde centraal staat tussen 2 tennissers, zoals net als bij ons het geval is. We hebben deze ondertussen al enorm veel gezien. Indien ik niet op hetzelfde tornooi als Emma ben, dan kijk ik gewoon op mijn eentje naar de film, omdat ik weet dat zij dat ook elke avond doet als ik er niet ben. Zo blijven we ook een beetje in contact met elkaar.”

“Na de film kruip ik wel in mijn bed en probeer zo goed mogelijk te slapen. Maar dit hangt af van de stress natuurlijk. De nacht tegen Leander Paes in Sydney (mijn eerste match op het circuit) heb ik helemaal niet kunnen slapen en dat was natuurlijk wel aan de score te zien achteraf. Maar tegenwoordig kan ik goed slapen en heeft dit niet veel negatieve neerslag op mijn resultaat.”

“’s Ochtends maak ik me op mijn gemak klaar, eet ik rustig en los ik sudoku’s op, todat mijn coach mij komt halen. Samen met Karel Kwartel overlopen we dan de tacktiek nogmaals, aangepast aan het gevoel van de dag. Als ik slecht geslapen heb, dan zal ik meer risicoslagen proberen om zo mijn lopen te beperken. Maar indien ik een goede nacht gehad heb, dan moeten de anderen oppassen, want dan kan ik veel .”

“Juist voor de wedstrijd krijg ik altijd nog telefoon van de kinderen van Marat en Nathalie, om mij veel succes te wensen en om te zeggen dat ze al in de tribune zitten / voor de tv zitten en de match gaan volgen.”
“En enkele minuten later begint dan de wedstrijd”

Interview eens een collega IsnerGETTY

Wat is je mening over het niveau op het mannencircuit? Hoe is de sfeer daar?

“Dat is wel een moeilijke vraag. Want als ik nu antwoord dat het niveau laag ligt, schilder ik de anderen af als slechte tennissers, wat niet zo is. Maar als ik zeg dat het niveau hoog ligt, dan hemel ik mezelf wel enorm op, omdat ik toch top 11 sta en 2 tornooien gewonnen heb na 12 tornooien.”

“ In het algemeen is valt het niveau van het FATP-circuit nog zeer goed mee. Maar het kan natuurlijk nog beter. Het niveau is in vergelijking met vorig jaar wel stabieler. Toen waren Marat Safin en Tim Henman op een zeer hoog niveau aan het spelen en domineerde ze samen toch wel het enkelspel. Maar Safin stopte en Henman is niet meer op zijn vorig niveau teruggekomen. Hij is dan ook naar plaats 7 op de rankings weggevallen en staat niet veel meer voor op mij, waardoor ik hem wel eens goed zou kunnen inhalen een van de komende weken . Maar daarnaast is er natuurlijk wel Arazi, Davydenko, Agassi en Hewitt die nog wel steeds aan de top staan en op een redelijk hoogstaand niveau staan te spelen.”

“De sfeer tussen de mannen is wel redelijk goed. Ik kom met de meesten goed tot zeer goed overweg. Het beste kom ik natuurlijk wel overweg met Davydenko, doordat wij ook samen op het veld staan in het dubbelspel. Maar daarnaast kom ik ook goed overeen met Wawrinka, Henman, Malisse, … .”

Interview eens een collega Isner-46b5a10b7de5f_240x160

Hoe lang denk je nog door te gaan met deze sport?

“Als ik gespaard kan blijven van blessures en indien mijn entourage achter mij blijft staan, dan denk ik toch nog enkele seizoenen te kunnen meespelen. Dus nu, ziet mijn toekomst er nog goed uit. Ik wil ook wel de doelstellingen die ik aan het begin van het seizoen opgesteld heb te bereiken en dan zal ik zeker en vast tevreden zijn met mijn carrière.”

DOELSTELLING (Carrière)
1) Nummer 1 worden in enkelspel of dubbelspel
2) Grandslamtornooi winnen in enkelspel
3) Grandslamtornooi winnen in dubbelspel
4) Tornooi winnen in dubbelspel
5) Tornooi winnen in enkelspel


“Momenteel heb ik al 3 van mijn 5 doelstellingen bereikt, dus zal ik nog moeten proberen de andere 2 te realiseren. Maar dat zal niet al te simpel zijn, maar ik blijf er samen met mijn coach in geloven dat dit haalbaar moet zijn”


Interview eens een collega John_Isner_28_8

Heb je al een idee wat je na je pensioen gaat doen?

“Goh, over mijn pensioen, heb ik nog niet echt nagedacht, omdat ik nog maar aan het begin van mijn carrière sta. *denkt na*. Ik denk dat ik als op pensioen ben, dezelfde weg zal opgaan als Marat gedaan heeft. Ik ga proberen nieuw opkomend stimuleren en helpen in hun eerste jaar op het circuit. Dat is wel iets wat me zou aanspreken.”

“Tevens wil ik trouwen en kindjes krijgen, al heb ik dit wel nog niet besproken met Emma Laine, maar daar droom ik wel stiekem van. Maar natuurlijk wel niet een van de komende jaren. Over 10 jaar misschien . “

Interview eens een collega 9_1


De rest van het interview is te lezen in Lindsay's nieuwste tijdschrift "the L-word". Enjoy!
olivier
olivier
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 440
Leeftijd : 41
Woonplaats : leuven
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Interview eens een collega Empty Re: Interview eens een collega

Bericht  dieterk 20.01.08 1:54

De Nederlandse hoop: Michaella Krajieck


Michaella, de Us Open komt eraan. Vorig jaar mocht je in het dubbel samen met Kim Clijsters de trofee in de lucht steken, wat zijn je verwachtingen dit jaar?

Mijn verwachtingen zijn aan de ene kant hoog en aan de andere kant dan weer niet. Ik speel hier graag en dat resulteert ook in resultaten maar samen met zijn we in een dipje momenteel en hopelijk kunnen we pieken op de US Open. Ik hoop samen met Kim op het beste.

Nieuwjaar is al wel gepaseerd maar wat zijn je goede voornemens voor 2008?

Welja het seizoen is nu bijna ten einde maar ik heb ambitie om de top 5 in het dubbel te bereiken wat zeker mogelijk is. In het enkel wil ik opschuiven ook in de top 10 want dit seizoen heb ik zeker al vorderingen gemaakt en ik kan nog meer. Voor de rest goede resultaten, blessurevrij spelen, veel weggaan enzo, je weet wel, de cliché dingen.

Wie is volgens jouw de topfavoriet op de Us Open en waarom?

Ik denk dat Kim de topfavoriet is op de US Open. Ze is nu eenmaal de nummer 1 en doet het op GS telkens goed. Ze speelt hier graag en het publiek adoreert haar. Er zijn natuurlijk wel gevaarlijke outsiders zoals Flavia enzo dus het zal wel spannend worden. En op een Grand Slam is het voor iedereen mogelijk om eens die trofee in de lucht te houden

Interview eens een collega 1182867978
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Woonplaats : Tienen
Registration date : 08-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Interview eens een collega Empty Re: Interview eens een collega

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum