FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7|

+10
krullie
kaaswafel
kimmie
Koalaflesje
Grandslamer
mehor
Nick
Pieter
dieterk
HawkEye
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7|

Bericht  HawkEye 31.08.07 14:26

wave Stemmen tot zaterdag 1 september 17u! wave
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Woonplaats : No
Registration date : 29-10-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7|

Bericht  Gast 31.08.07 19:55

Da eentje daar van die chiro zouk ook wel willen kennen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7|

Bericht  HawkEye 01.09.07 11:27

wave Nog 7 landen moeten stemmen wave

wave tot 17u wave
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Woonplaats : No
Registration date : 29-10-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7|

Bericht  HawkEye 01.09.07 19:22

Arrow Twee landen stemden niet

Arrow Proficiat aan de winnaar

Arrow VOTING!
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Woonplaats : No
Registration date : 29-10-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7|

Bericht  raf 01.09.07 19:44

Bah! Wat een slechte commerciële smaak heerst er hier.
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Woonplaats : genk
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7|

Bericht  mehor 01.09.07 20:44

raf schreef:Bah! Wat een slechte commerciële smaak heerst er hier.

Volledig mee eens. Al ben ik wel blij met de twee acts die laatste worden. Had verwacht dat die zeker top 5 zouden scoren.

Zelf enorm blij met een plaats in de top 5.........yes
mehor
mehor
God
God

Man Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 57
Woonplaats : Hengelo
Registration date : 21-06-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7|

Bericht  Grandslamer 01.09.07 21:42

Mijn riskante nummer toch nog goed voor ene 7e plek Very Happy Dankje Dennis! Very Happy
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Man Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Woonplaats : Nederland
Registration date : 10-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7|

Bericht  Gast 01.09.07 21:59

raf schreef:Bah! Wat een slechte commerciële smaak heerst er hier.
idd, het lijkt wel alsof we iedere keer op de top 40 moeten stemmen.
voor mij is het denk ik de laatste keer dat ik heb meegedaan, want ik weet gewoon niet waar ik op moeten stemmen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7|

Bericht  krullie 01.09.07 22:10

Ondanks alle kritiek is er toch een feestje losgebarsten in Valletta zon

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7| - Pagina 2 Valletta

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7| - Pagina 2 20040331-f2912_130968a
krullie
krullie
King Member
King Member

Vrouw Aantal berichten : 350
Leeftijd : 43
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 07-12-06

http://www.xaviermalissesite.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7|

Bericht  mehor 01.09.07 22:58

paka1987 schreef:
raf schreef:Bah! Wat een slechte commerciële smaak heerst er hier.
idd, het lijkt wel alsof we iedere keer op de top 40 moeten stemmen.
voor mij is het denk ik de laatste keer dat ik heb meegedaan, want ik weet gewoon niet waar ik op moeten stemmen.

Gewoon op de mooiste nummers stemmen die meedoen. Er is gelukkig nog voldoende aan inzendingen die geen top 40 zijn. Daarnaast kan een top 40 nummer ook goed zijn.

Ik denk dat je hier wel enorm in het voordeel bent als je een top 40 nummer instuurt.

Ik zou dan ook graag een aantal nieuwe regels willen voorstellen:

Alle inzendingen dienen een duidelijke link te bezitten met het gekozen land. Desnoods mag er om een uitleg gevraagd worden.

De nummers die ingezonden worden mogen geen wereldwijde tophits zijn. Uiteraard staat het een ieder vrij om een ander nummer van een wereldberoemde act in te zenden.

Eventueel kan er voor een keer de volgende regel worden toegevoegd:

De ingezonden nummers dienen live gezongen te zijn.


Ik verwacht op deze manier niet meer het stemvee zoals dat nu geweest is. Stemmen op iets wat je kent is dan niet meer mogelijk omdat de commercie dan namelijk geen rol meer in dit festival heeft. Daarnaast wordt het weer echt een festival waarbij de landen orginele en authentieke nummers insturen.
mehor
mehor
God
God

Man Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 57
Woonplaats : Hengelo
Registration date : 21-06-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7|

Bericht  Chris 02.09.07 1:03

Jammer dat er weer zo'n bekende nummers bij waren Mad

Hongarije is blij met de negende plaats en wil de volgende landen bedanken:
- Zwitserland
- Zweden
- Zuid-Afrika
- Verenigd Koninkrijk
- Malta (en proficiat)
- Polen
- Nederland!!!
- Rusland!!!
- Japan
- Verenigde Staten
- Duitsland
Chris
Chris
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 222
Leeftijd : 41
Woonplaats : België
Registration date : 10-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7|

Bericht  Koalaflesje 02.09.07 11:50

Mijn intentie was vooral om iedereen Yevgueni te laten kennen

ik weet niet hoe ver dit al commercieel bekend is bij Donna en dergelijke, maar vond het een supernummer en ben ook blij met een 2de plaats

heb ook op Mika gestemd maar vooral omdat het gewoon een Eurosongnummer is...

Koalaflesje
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 215
Leeftijd : 40
Woonplaats : Mortsel
Registration date : 12-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7|

Bericht  Gast 02.09.07 12:42

mehor schreef:
paka1987 schreef:
raf schreef:Bah! Wat een slechte commerciële smaak heerst er hier.
idd, het lijkt wel alsof we iedere keer op de top 40 moeten stemmen.
voor mij is het denk ik de laatste keer dat ik heb meegedaan, want ik weet gewoon niet waar ik op moeten stemmen.

Gewoon op de mooiste nummers stemmen die meedoen. Er is gelukkig nog voldoende aan inzendingen die geen top 40 zijn. Daarnaast kan een top 40 nummer ook goed zijn.

Ik denk dat je hier wel enorm in het voordeel bent als je een top 40 nummer instuurt.

Ik zou dan ook graag een aantal nieuwe regels willen voorstellen:

Alle inzendingen dienen een duidelijke link te bezitten met het gekozen land. Desnoods mag er om een uitleg gevraagd worden.

De nummers die ingezonden worden mogen geen wereldwijde tophits zijn. Uiteraard staat het een ieder vrij om een ander nummer van een wereldberoemde act in te zenden.

Eventueel kan er voor een keer de volgende regel worden toegevoegd:

De ingezonden nummers dienen live gezongen te zijn.


Ik verwacht op deze manier niet meer het stemvee zoals dat nu geweest is. Stemmen op iets wat je kent is dan niet meer mogelijk omdat de commercie dan namelijk geen rol meer in dit festival heeft. Daarnaast wordt het weer echt een festival waarbij de landen orginele en authentieke nummers insturen.
Met de regel dat alles een duidelijke link moet hebben met het land ben ik het zeker eens.
Maar de 2de regel is denk ik moeilijk in te voeren, want wanneer is iets nou een tophit en wanneer niet?
Live zou leuk zijn alleen gaat het dan veel lastiger worden om een nummer te vinden, omdat niet alle nummers live te vinden zijn op youtube, dat zijn vooral de bekendere nummers en dan krijg je dat probleem weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7|

Bericht  HawkEye 02.09.07 13:35

Dat van de overeenkomst tussen land en uitvoerder, had ik al even in gedachten, en dat wordt nu ook zo gedaan in de 8ste editie.

De andere regels vind ik niet goed.

Er komt ook geen verbod op commerciële of bekendere muziek. Het gaat hier om te kiezen voor muziek die bij zoveel mogelijk mensen in de smaak valt. Iedereen heeft zijn eigen genre, maar je moet proberen dat ene liedje te zoeken dat bij de meesten aanslaat. Dat moet daarom niet eens jouw eigen smaak zijn. Je mag dat, maar het is een wedstrijd Wink
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Woonplaats : No
Registration date : 29-10-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7|

Bericht  jochemver 02.09.07 14:15

Jammer dat dit eigenlijk niet zo klopt. Als er mensen zijn die niet zozeer op smaak hebben gekozen doordat ze tegen top-40liedjes zijn en daardoor er niet op hebben gestemd.
jochemver
jochemver
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 496
Leeftijd : 30
Woonplaats : Venlo
Registration date : 26-06-07

http://www.anaivanovic.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7|

Bericht  Gast 03.09.07 11:19

Koalaflesje schreef:Mijn intentie was vooral om iedereen Yevgueni te laten kennen

ik weet niet hoe ver dit al commercieel bekend is bij Donna en dergelijke, maar vond het een supernummer en ben ook blij met een 2de plaats

heb ook op Mika gestemd maar vooral omdat het gewoon een Eurosongnummer is...

En das gelukt e Smile

Mika blijft wel ook een toffe artiest, maar Love today is niet half zo goed als Big girls, you are beautiful, Grace Kelly, Relax take it easy, ...

Man Zijn is een nummer, waarvoor je wsl Man moet zijn om te weten hoe goed het is, maar het is wel goed Smile

En Donna interesseert me geen fluit. Ik was trots dat ik het 1e album van Yevgueni had voor de hype losbarstte, onder andere met het "laat ons een bloem"-gedoe, en het gebruiken van Als ze lacht in een van die reeksen. Man zijn is het beste nummer van het nieuwe album, al is ook hier toch nog wel Als ze lacht, in deze stad, Wat zal het zijn, ... meer of evenzeer aan te raden Smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7|

Bericht  kimmie 03.09.07 11:22

PROFICIAT MALTA !!! gefeliciteerd

Volgende landen wil ik, Rusland, bedanken:
Malta, Belgium, Luxemburg, Mexico en South Africa flower

én de laatsten zullen ooit wel eens de eerste zijn Very Happy
kimmie
kimmie
God
God

Vrouw Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Woonplaats : Evergem
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7|

Bericht  HawkEye 03.09.07 14:34

Volledig resultaat

1. MALTA 80 gefeliciteerd
2. BELGIUM 75
3. MEXICO 64
4. UNITED STATES 62
5. CROATIA 61
5. POLAND 61
7. LUXEMBOURG 57
8. HUNGARY 56
9. UNITED KINGDOM 50
10. GERMANY 49
10. SWEDEN 49
12. NETHERLANDS 45
13. JAPAN 44
14. SWITZERLAND 43
15. INDIA 38
16. SOUTH AFRICA 37
17. FRANCE 29
18. RUSSIA 24
19. AUSTRALIA 17
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Woonplaats : No
Registration date : 29-10-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7| - Pagina 2 Empty Re: Het Forumfestival - Guadalajara, Mexico |7|

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum