Wat zijn jouw plannen voor oudejaarsavond?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat zijn jouw plannen voor oudejaarsavond?
2006 was voor de ene waarschijnlijk een jaar om snel te vergeten voor de ander een fantastisch jaar. Vandaag is de laatste dag aangebroken en binnen een paar uur zijn we alle aan het aftelle voor 2007!! Wat zijn jouw plannen voor deze avond? Gezellig thuis bij de familie of vrienden, uitgaan, of weet ik wat nog allemaal En tot slot wat was jou meest mooie moment in 2006
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
Re: Wat zijn jouw plannen voor oudejaarsavond?
Ik zal maar beginnen
Vandaag blijf ik sinds lang thuis om nieuwjaar te vieren, ik laat het feest voor een keer aan me voorbijgaan Mijn mooiste moment in 2006 is moeilijk te zeggen, waarschijnlijk de reis naar Griekenland met al mijn vrienden of de dag dat ik 18 werd , maar eigenlijk heb ik in mijn laatste jaar van het middelbaar zo veel mooie momenten beleeft dat het moeilijk is er één uit te kiezen...
Vandaag blijf ik sinds lang thuis om nieuwjaar te vieren, ik laat het feest voor een keer aan me voorbijgaan Mijn mooiste moment in 2006 is moeilijk te zeggen, waarschijnlijk de reis naar Griekenland met al mijn vrienden of de dag dat ik 18 werd , maar eigenlijk heb ik in mijn laatste jaar van het middelbaar zo veel mooie momenten beleeft dat het moeilijk is er één uit te kiezen...
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
Over 2006:
- mooiste moment: mijn maand als animator in Duitsland. Dat was echt geweldig. Ik mocht mensen entertainen, zoveel eten en drinken als ik wou, mocht zwemmen, relaxatielandschap ingaan, tennissen, squashen, het verblijf zelf,... allemaal voor niets en ik werd er nog eens voor betaald...
- slechtste moment: toen ik in Duitsland zat, stierf mijn bompa... waren echt twee handen op één buik... maar doordat ik daar zat, ben ik er niet zo fel mee geconfronteerd geweest, natuurlijk wel toen ik weer thuis kwam.
Oudejaarsavond vier ik gezellig thuis met de fondue en 's nachts de pakjes
Ik wens iedereen alvast een super eindejaar!
- mooiste moment: mijn maand als animator in Duitsland. Dat was echt geweldig. Ik mocht mensen entertainen, zoveel eten en drinken als ik wou, mocht zwemmen, relaxatielandschap ingaan, tennissen, squashen, het verblijf zelf,... allemaal voor niets en ik werd er nog eens voor betaald...
- slechtste moment: toen ik in Duitsland zat, stierf mijn bompa... waren echt twee handen op één buik... maar doordat ik daar zat, ben ik er niet zo fel mee geconfronteerd geweest, natuurlijk wel toen ik weer thuis kwam.
Oudejaarsavond vier ik gezellig thuis met de fondue en 's nachts de pakjes
Ik wens iedereen alvast een super eindejaar!
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
ik ben geen nieuwjaarvierder
vind dat veel geld voor de fuiven en zo en is geen speciale gelegenheid...
ma zal wel glaasje verzetten vanavond
zal wel op café zijn
vind dat veel geld voor de fuiven en zo en is geen speciale gelegenheid...
ma zal wel glaasje verzetten vanavond
zal wel op café zijn
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: