FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Clijsters stopt !!

+3
Geoffry
Grandslamer
Fre7***
7 plaatsers

Ga naar beneden

Clijsters stopt !! Empty Clijsters stopt !!

Bericht  Fre7*** 30.12.06 19:15

Jaja het zit er al lang aan te komen maar in 2007 zijn de laatste echte toernooien van Kim !!
En dat moet je maar eens geweten hebben als je artikels maakt voor sportwereld !!!
RENT ALLEN NAAR DE SCHUILKELDER !!!! Heel belgie en alles wat met tennis te maken heeft lijkt onderdoor te gaan want CLIJSTERS STOPT !!!
Alles gaat kapot, de tennisclubs zullen leden verliezen , het belgische tennis zal geen aandacht meer krijgen etc... WANT CLIJSTERS STOPT !!
Elk artikel dat tegen woordig iets over tennis zegt zelf bij het mannentennis benadrukt nogmaar eens dat de gevreesde ondergang nabij is !!!
Nog veel erger dan toen in het jaar 1999 iedereen dacht dat de wereld zou vergaan , vergaan we nu allemaal in vlammen en vuur omdat CLIJSTERS STOPT !! En ook de WTC torens van 9/11 zullen uit onze geheugens gewist zijn want....

Clijsters stopt !! World%20trade%20center%20fire
Hier heb je ze nog eens... ze zullen gauw vergeten zijn...

ik heb er dus genoeg van van al die onnozele artikels waar alles gaat om de fin de carrière van Kim Clijsters ! Ze is inderdaad een geweldige tennisster en zo krijgen we er misschien nooit geen meer maar in plaats van iets relevant te vertellen of de aandacht een beetje optimistischer weer te geven wordt er nu al vrolijk gedacht dat alles een verloren zaak is...enfin dit gezegd zijnde... hoop ik dat iedereen zich tegen dan voldoende kan beschermen voor het moment, sommigen zullen zakdoekjes nodig hebben en anderen dan eerder de schuilkelder, want vooral limburg zal zwaar getroffen worden !!

Veel succes allemaal en misschien als we het allemaal overleven kunnen we binnen anderhalf jaar nog allen samen dit spel spelen op deze of mss op een volgende site !!
Clijsters stopt !! 1005_usopen_clijsters
En zelfs terwijl we allemaal de ondergang aan het ondergaan zijn zullen we dit beeld niet snel vergeten!! Dank je Kim !!!

Fre7***
God
God

Man Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Clijsters stopt !! Empty Re: Clijsters stopt !!

Bericht  Grandslamer 30.12.06 22:27

Misschien komt ze over een paar jaartjes wel weer terug.. Zelfde als Hingis
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Man Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06

Bericht  Fre7*** 30.12.06 22:36

hopelijk niet want als we het dan weer van een jaar op voorhand miljarden keren moeten aanhoren dat ze zal stoppen.... Razz Laughing

Fre7***
God
God

Bericht  Fre7*** 15.01.07 15:54

laten we voor haar laatste jaar eens ervoor zorgen dat haar profiel het meest bezochtte profiel is

hier is haar profiel van de Australian Open

vorig jaar was Martina Hingis meest bezocht en bij de mannen Marcos Baghdatis

dit jaar gaan we dus Kim naar de top klikken Very Happy

http://www.australianopen.com/en_AU/bios/ws/wtac458.html

Fre7***
God
God

Bericht  Fre7*** 16.01.07 12:00

hier is een Poll op de site van de Australian Open
allemaal op gaan stemmen en je weet op wie natuurlijk hé

http://www.australianopen.com/en_AU/interactive/fanpoll/index.html

Fre7***
God
God

Bericht  Fre7*** 23.01.07 0:17

kijk es aan
als je dit ziet al die beelden ( en er zijn ongelooflijk veel filmpjes met beelden van Kim samen met anderen en over de dingen die ze heeft meegemaakt...) das toch echt ongelooflijk wat ze op die paar jaar allemaak heeft meegemaakt en wat voor schitterend leven ze al heeft gehad

https://www.youtube.com/watch?v=1ec1EM7CWuQ&mode=related&search

echt de max hé
al die mensen die haar gaan missen I love you

Fre7***
God
God

Bericht  Fre7*** 23.01.07 21:14

Voor de mensen die zich in Kim wel wat interesseren is er vanavond om 21.15 een reportage waarin Kim vrijuit spreekt op canvas of op één 'k weet het nu niet meer juist maar 't is op 1 van de 2 te doen hé Smile

Bij vtm in het nieuws hadden ze een leuke korte reportage gemaakt van Martina en van Kim en mini interview zo. Bij één vermeldden ze enkel die reportage in terzake of welk program het nu ook weer is...

Fre7***
God
God

Bericht  Geoffry 23.01.07 21:21

Fre7*** schreef:Voor de mensen die zich in Kim wel wat interesseren is er vanavond om 21.15 een reportage waarin Kim vrijuit spreekt op canvas of op één 'k weet het nu niet meer juist maar 't is op 1 van de 2 te doen hé Smile

Bij vtm in het nieuws hadden ze een leuke korte reportage gemaakt van Martina en van Kim en mini interview zo. Bij één vermeldden ze enkel die reportage in terzake of welk program het nu ook weer is...
In Koppen op één. Wink

Kim Clijsters op de Australian Open
Een blik achter de schermen met beelden
die niet in sportprogramma's of nieuws-
uitzendingen worden getoond.

Klinkt interessant. Smile
Geoffry
Geoffry
Prince Member
Prince Member

Man Aantal berichten : 166
Leeftijd : 36
Registration date : 07-12-06

Bericht  Fre7*** 23.01.07 21:34

Geoffry schreef:
Fre7*** schreef:Voor de mensen die zich in Kim wel wat interesseren is er vanavond om 21.15 een reportage waarin Kim vrijuit spreekt op canvas of op één 'k weet het nu niet meer juist maar 't is op 1 van de 2 te doen hé Smile

In Koppen op één. Wink

Kim Clijsters op de Australian Open
Een blik achter de schermen met beelden
die niet in sportprogramma's of nieuws-
uitzendingen worden getoond.

Klinkt interessant. Smile
inderdaad dat dus
bedankt geoffry want met al dat "studeren" kan ik dat allemaal niet goed meer onthouden hé Razz
maar ik zal wel kijken straks Smile

Fre7***
God
God

Bericht  Fre7*** 28.01.07 17:21

Kim Clijsters kijkt alweer vooruit na Australische avonturen

Deze zomer trouwt Kim Clijsters. Hoe beïnvloedt dat haar wedstrijdprogramma? Voor het gravelseizoen lijkt ze moeilijk aan te porren, maar einde augustus zou ze dolgraag nog eens deelnemen aan de US Open. In New York won ze in 2005 toen haar enige grandslamtornooi. Kim Clijsters landt vandaag in België na haar laatste Australische trip als speelster. Ze behaalde een knap succes in het tornooi van Sydney. Maar tijdens de Australian Open in Melbourne botste ze in de halve finale op Maria Sharapova. Hoe gaat het intussen met haar?
Kim, had je iets veranderd als je de finale zou hebben gespeeld?
,,Ik zou op die vraag antwoorden als ik in de situatie was. Nu heeft het geen belang meer.’’

Het eerstvolgende grandslamtornooi is Roland Garros, einde mei. Ex-nummer één Tracy Austin zei dat je Roland Garros kunt winnen, wat je nog nooit gedaan hebt.
,,Het is niet dat ik in het verleden geen resultaten heb behaald op gravel (ze speelde twee finales in Parijs), maar ik speel er niet zo graag op. Ik heb me er al een paar keer op geblesseerd en moet dus voorzichtig zijn. Het duurt ook lang voor ik me er goed op voel. Tegen dan heb ik meestal ook het gevoel dat ik aan het grasseizoen moet beginnen. Daarom ga ik dit jaar niet al te intensief op gravel spelen: liever vooruitkijken naar Wimbledon (een grastornooi). Waarschijnlijk ga ik al tijdens het gravelseizoen enkele trainingsweken op gras inbouwen.’’

Ga je nog een grandslamtornooi winnen?
,,Dat zeg ik niet.’’

Wanneer stop je juist?
,,Ik hoop (eind augustus-begin september) toch nog de US Open te spelen.’’

Als je vriend vraagt waar je het liefst zou wonen volgend winter, antwoord je hem dan thuis of in het buitenland?
,,Ik ben een gemakkelijke vrouw hé. (bedoelt dat hij mag kiezen) Het zal afhangen van de club voor wie hij dan speelt.’’

Je zegt dat je vrienden gemaakt hebt in Australië. Met wie zul je in contact blijven?
,,Vrijwilligers die ik ontmoet heb tijdens tornooien. Sommigen zijn vrienden geworden. Als we elkaar hier ontmoetten, aten we iets, we hingen wat rond op de spelersfuif, babbelden. Dat soort dingen. Als het niet mogelijk is om uit eten te aten deden we op de site van het tornooi. Beetje plezier maken. Want voor mij is het nooit alleen maar om tennis gegaan. Ik hou er gewoon van om mensen te ontmoeten en vrienden te maken.’’

Kom je ooit nog terug naar Australie om het land te bezoeken?
,,Heel graag. En dan prachtige steden bezoeken: Perth, Sydney, Melbourne. Als je een tornooi speelt, heb je ‘s namiddags wel een paar uur vrij, en dan wandel je in de stad. Maar ik wil ook alles zien buiten de stad. Wat ik heel graag eens zou doen is een maand rondtrekken. Maar dat is niet voor nu, wel voor over een paar jaar.’’

Nog een tennisvraag: je stelt weinig scheidsrechtelijke beslissingen in vraag door te ‘challengen’. Je hebt in totaal maar twee keer de beelden opgevraagd bij Arendsoog.
,,Ik ga dat niet doen bij elke betwisting: ik wil bijna honderd procent zeker zijn dat ik gelijk heb. Een paar keer had ik het kunnen doen (tegen Hingis) maar ik bleef geconcentreerd op wat ik moest doen. Het is trouwens beter voort te spelen als je niet honderd procent zeker bent.’’

Vind je dat je een speelster het recht zou moeten hebben om naar haar coach te kijken voor ze beslist een ‘challenge’ aan te vragen? Of, meer in het algemeen, met hem te communiceren tijdens de wedstrijd?
,,Ik weet het niet. Ik kijk niet (naar haar begeleiders), ik beslis zelf. Ik weet het beter want ik voel de bal. Het kan me eigenlijk niet schelen.''

Slotvraag. Zegt je iets om later in de media te werken, tv bijvoorbeeld?
,,Nee. Nee, dank u.’’

--> ofwel was ze moe en stonden de vragen haar niet al te veel aan ofwel kan het haar dus niet al te veel schelen ???

Fre7***
God
God

Bericht  HawkEye 19.02.07 14:34

Video Kim Clijsters Diamond Games 2007
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06

Bericht  Fre7*** 19.02.07 15:09

't was idd heel erg emotioneel allemaal maar ja aan alle mooie verhaaltjes komt een eind
sommige verhaaltjes eindigen zelfs voor je het beseft en worden een echte nachtmerrie voor je er een eind aan maakt maar das dan een heel ander verhaal Razz

Fre7***
God
God

Bericht  HawkEye 07.03.07 15:27

Stem op Kim voor de Fabiola Cup Wink
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Nick 07.03.07 20:35

gestemd voor Kim Twisted Evil
Nick
Nick
God
God

Man Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34

Bericht  HawkEye 21.04.07 12:33

Clijsters wil zo lang mogelijk in Wimbledon blijven 20-04-2007

Kim Clijsters zegt op haar officiële site dat ze overweegt om ook het vrouwen dubbelspel te spelen op Wimbledon. Misschien kiest ze er zelfs voor om ook deel te nemen aan het dubbel gemengd. Wimbledon wordt haar laatste grandslamtoernooi.

Clijsters heeft de voorbije weken geprofiteerd van het leven. "Ik heb echt genoten van de voorbije weken. Niet alleen door het goede weer, maar vooral door To Walk Again, de film over Marc Herremans", zegt de Breese. Clijsters heeft mogen meewerken aan de film en is daar erg blij mee. "Tijdens de première maandag in Antwerpen heb ik best wat zakdoekjes nodig gehad", geeft Clijsters toe.

Verder is Clijsters naar het basketbal van Bree gaan kijken. Volgend jaar hoopt ze misschien ook wat van het voetbal mee te pikken want haar vader stapt misschien terug in het voetbalcircuit als coach.

Wat het tennis betreft, klinkt Clijsters niet meteen bijster enthousiast. "Ik ben intussen ook weer beginnen trainen. De goesting is er nog niet helemaal, maar ik wil terug wennen aan het gravel. Al ga ik vooral nog naar de resterende toernooien omdat ik dat aan die mensen beloofd heb", zegt de Limburgse. Clijsters geeft wel al prijs dat ze overweegt om te dubbelen in Wimbledon. Misschien speelt ze zelfs het dubbel gemengd. Dit alles omdat ze zo lang mogelijk in Wimbledon, haar laatste grandslamtoernooi, wil blijven.
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  dries22 21.04.07 16:10

lol die eerste post Laughing
dries22
dries22
God
God

Man Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
Registration date : 08-12-06

Bericht  HawkEye 06.05.07 14:11

Bedankt

Clijsters stopt !! _39198284_clijsters_afp

Het is meer dan mooi geweest. De rackets gaan aan de haak. Na het fantastisch en ontroerend afscheid in Antwerpen was de veer gebroken. Tijd dus voor een iets langer en uitgebreider dagboek naar jullie, mijn fans.

De steeds terugkerende kwetsuren, het 's morgens moeizaam uit het bed kruipen en een uurtje nodig hebben alvorens de stramme spieren weer opgewarmd zijn, de voorbereidingen voor de trouw met Brian die ontzettend veel tijd in beslag nemen,... Het maakt het allemaal nog moeilijker om door te gaan.

Stoppen op bijna 24-jarige leeftijd is vrij jong, maar het is mooi geweest. Het was gemakkelijk om er nog enkele maanden meer door te gaan en de vier grootverdieners in het tennis (de drie Grand Slams en de Masters) nog mee te pakken.Geld is belangrijk, maar niet het belangrijkste in mijn leven. Gezondheid en privégeluk zijn des te belangrijker.

De mooiste herinneringen aan mijn tennisperiode: de vele tornooizeges, de Grand Slams in het enkel en dubbel, wereldkampioen en nummer één in enkel en dubbel. Prachtige momenten, maar minder belangrijk dan het genieten met de andere speelsters, het plezier met de fans in binnen-en buitenland, de uitgelatenheid op de gehandicaptendag, de blije gezichten bij de ouderen bij "Kim op de koffie" of de vreugdetranen bij de vrouw met het nieuwe hondje. Ook de vele sportsmanship-awards, gekozen door de speelsters op het circuit, krijgen een apart plaatsje in mijn huis. Het is het mooiste wat je als speelster kan krijgen.

Geen Luxemburg of Stuttgart dus, ook al had ik die mensen beloofd om te komen. Ik kan de belofte nog altijd nakomen door in die week een bezoekje te brengen. Tijd nu voor een nieuw leven. Tijd voor trouwen. Kinderen? Tijd voor kokerellen en met mijn hondjes te spelen. En vooral veel tijd voor mijn familie en vrienden. Niet meer reizen. Geen vliegtuigen meer in en uit. Geen geroddel of leugens meer in de kranten moeten lezen. Geen jetlag meer en geen valiezen meer in- en uitpakken.

En tot slot speciaal naar jullie, fans, toe. Bedankt voor de steun al die jaren. Bedankt voor die honderdduizenden brieven, cadeautjes en telefoontjes. Sorry dat ik jullie 's nachts soms uit het bed heb gehaald of jullie een beetje zenuwachtig heb gemaakt tijdens de wedstrijden. Allen hartelijk bedankt, zeker ook de mensen van het forum. Het ga jullie goed!

14 juli is de trouwdag. Vele fans hebben al gevraagd waar en hoe, maar jullie zullen wel begrijpen dat die dag een privéfeest wordt. Enkel familie en goede vrienden zullen aanwezig zijn.

Maar ik ga niet weg zonder afscheid van jullie te nemen en daarom zal ik jullie in de maand september nog éénmaal uitnodigen op een groot feest. Hoe en wat blijft nog even geheim, maar jullie zullen zeker op tijd via een krant en www.sport.be op de hoogte worden gebracht.

Tot dan! Dikke kus.
Kim
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Geoffry 06.05.07 14:17

Haar resultaten sinds Antwerpen in gedachten is dit waarschijnlijk het beste wat ze kon doen.

Het zal raar zijn om na die tien jaar geen Clijsters meer op de tennisvelden te zien, maar het zou nog veel jammer geweest zijn om Clijsters die laatste paar toernooien te zien afgaan als een gieter, gewoon omdat ze er geen zin meer in heeft.

Ik ben eens benieuwd hoe ze zich de komende jaren zal profileren: als een ex-sporter à la Appelmans en Vandecaveye die geregeld op TVverschijnt of als een ex-sporter die alleen maar in de media zal verschijnen voor evenementen met inhoud...

Hoedanook, 6 mei 2007 is het einde van een sprookje dat eigenlijk drie maanden geleden z'n einde had moeten kennen. Tant pis.
Geoffry
Geoffry
Prince Member
Prince Member

Man Aantal berichten : 166
Leeftijd : 36

Bericht  kken 12.09.07 14:36

Heeft iemand soms nog 2 tickets voor mij.
kken
kken
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 235
Leeftijd : 35
Registration date : 16-04-07

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: