FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ordina Open, 's Hertogenbosch-NED

+7
kmorel
Chris
boyke
dries22
dieterk
Fre7***
Wimpie
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ordina Open, 's Hertogenbosch-NED - Pagina 2 Empty Re: Ordina Open, 's Hertogenbosch-NED

Bericht  Grandslamer 30.12.06 15:54

kimmie schreef:
Grandslamer schreef:Ik denk dat Davydenko gaat winnen Wink

Psychologische rede Razz
affraid heb jij een glazen bol of zo flower
jah tuurlijk Razz

Wedden dat ik gelijk heb Razz Anders doet Sprem een striptease op centercourt van Rosmalen Razz
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Man Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Ordina Open, 's Hertogenbosch-NED - Pagina 2 Empty Re: Ordina Open, 's Hertogenbosch-NED

Bericht  HawkEye 31.12.06 14:06

Wimpie schreef:Nikolay Davydenko [4] def. Roger Federer [8] 7/5 0/6 6/2 6/3

cheerleader
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06

Bericht  kimmie 31.12.06 14:07

spannend Basketball bounce Mad
kimmie
kimmie
God
God

Vrouw Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Registration date : 11-12-06

Bericht  Wimpie 31.12.06 14:29

Belofte maakt schuld...

Ook op het tornooi van 's Hertogenbosch zijn de finales achter de rug. In het enkelspel stonden Nikolay Davydenko en Andy Murray tegenover elkaar. Sommige waren er zeker van dat de Rus de wedstrijd zou winnen. De kroatische Karolina Sprem durfde er zelfs een weddenschap aan koppelen: "Wedden dat ik gelijk heb. Anders doet Sprem een striptease op centercourt van Rosmalen." Of Davydenko en Murray zich hebben laten leiden door deze toch wel interessante aanbieding is niet duidelijk, wel is zeker dat Murray de wedstrijd won en zijn eerste tornooizege binnenhaalde.

In het dubbelspel kwam er een eerste titel voor Tim Henman en Fabrice Santoro. Ze waren vijfde reekshoofd in dit tornooi en versloegen in de finale Juan-Carlos Ferrero en Marcos Baghdatis

Ordina Open, 's Hertogenbosch-NED - Pagina 2 HBEFAWraGsg_Pxgen_r_Ax270
Gaat deze meid uit de kleren?

Finale Singles

Andy Murray def. Nikolay Davydenko [4] 6/3 6/4 2/6 2/6 6/3

Finale Doubles

Fabrice Santoro/Tim Henman [5] def. Juan-Carlos Ferrero/Marcos Baghdatis [4] 3/6 7/5 5/7 6/3 6/0
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Man Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Registration date : 07-12-06

Bericht  HawkEye 31.12.06 14:34

Proficiat Andy! gefeliciteerd
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06

Bericht  kimmie 31.12.06 15:38

Nederland is Andy goed gezind

eerste wedstrijd met een beker in de hand...super gevoel voor de jonge Andy...apetrots loopt hij nu rond door de wandelgangen santa

reekshoofden doen sneuvelen één na één...het overkomt niet iedereen maar Andy staat op zijn scherpst I love you en hoopt volgend jaar zijn niveau aan te houden...

Karolina zit er misschien wel voor iets tussen dat het zo vlot ging vandaag lachen

Nikolay, een dikke proficiat met je finaleplaats...clown
kimmie
kimmie
God
God

Vrouw Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Registration date : 11-12-06

Bericht  Grandslamer 31.12.06 16:53

"Ai Ai Ai!!"

Ordina Open, 's Hertogenbosch-NED - Pagina 2 _40955017_sprem_getty_200x300

Alle (hetero) mannen opgelet op de FATP Tour! Karolina Sprem heeft beloofd uit de kleren te gaan. Dat kwam omdat ze er zo zeker van dat Davydenko ging winnen, dat ze had beloofd een striptease te doen op het centercourt als het niet zo was. En natuurlijk, de FATP zou de FATP niet zijn als Davydenko niet de finale was. Karolina Sprem zat in de tribune met een rode kop, toen Davydenko de laatste bal miste. Ze rende het stadion uit, naar haar hotel. Wij konden haar nog net opvangen.

Sprem: "Oneeeh!!! Wat heb ik gedaan? nu krijg ik nog meer liefdesbrieven als ik het doe. Najah, gelukkig voor het publiek ben ik de weddenschap aangegaan en niet die koe van een Kim Clijsters, of de alpenmiss Hingis. Dus op dat vlak heeft het publiek geluk gehad. Ik ben een vrouw van mijn woord dus ik zou beloven dat ik op de players party uit de kleren ga! Maar dan alleen voor een bepaald aantal spelers. Dus niet dat een Tommy Robredo mag meekijken, want wat heb ik nou aan een speler die toch niks wint? Ik ga vast en zeker hier een slaatje uitslaan!"

Hierbij is iedereen uitgenodigd op de Players party van Wimbledon!
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Man Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06

Bericht  fluvia 01.01.07 14:49

Reactie Santoro:

"Deze overwinning voelt dubbel zo goed aan. Ik win namelijk van ne zekere cyprioot die mij in het begin van het jaar heeft laten vallen zonder me hiervoor op de hoogte hiervan te stellen. Sukkel!"
fluvia
fluvia
Prince Member
Prince Member

Vrouw Aantal berichten : 106
Leeftijd : 39
Registration date : 08-12-06

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: