FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch

+16
raf
kmorel
Wimpie
fluvia
Nick
Geoffry
kaaswafel
dieterk
Dark Tiger
kimmie
krullie
Kitty
Fre7***
dries22
Grandslamer
HawkEye
20 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 4 Empty Re: FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch

Bericht  Gast 29.12.06 0:22

Bart schreef:
babyboy schreef:
Bart schreef:
babyboy schreef:komen de dubbel uitslagen van rosmalen ook nog?

dat is voor morgen, op vrijdag zijn er steeds de wedstrijden met 'de laatste acht' hé Wink

Ook niet handig en leuk speel je 1 wedstrijd in de kwali's moet je een paar dagen wachten om je volgende wedstrijd weer te spelen zo logisch is dat niet met je 'hé'!

als je het beter kan Sleep

Ow krijg je dat geouwehoer! Ik geef gewoon mijn mening, als dat al niet kan hier:o Je doet of alles zo logisch is 'hé'

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 4 Empty Re: FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch

Bericht  HawkEye 29.12.06 12:40

babyboy schreef:
Bart schreef:
babyboy schreef:
Bart schreef:

dat is voor morgen, op vrijdag zijn er steeds de wedstrijden met 'de laatste acht' hé Wink

Ook niet handig en leuk speel je 1 wedstrijd in de kwali's moet je een paar dagen wachten om je volgende wedstrijd weer te spelen zo logisch is dat niet met je 'hé'!

Ow krijg je dat geouwehoer! Ik geef gewoon mijn mening, als dat al niet kan hier:o Je doet of alles zo logisch is 'hé'
Is idd erg logisch want ik werk al 5 seizoenen zo
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06

Bericht  Kitty 29.12.06 12:51

blah een slechte week. denk niet dat Anabel en Patty nog veel kans maken No
Kitty
Kitty
Prince Member
Prince Member

Vrouw Aantal berichten : 142
Leeftijd : 43
Registration date : 08-12-06

Bericht  Gast 29.12.06 16:39

Bart schreef:
babyboy schreef:
Bart schreef:
babyboy schreef:
Bart schreef:

Ja, maar voor jouw is alles logisch terwijl dat niet zo is. Omdat jij het zo doet hoeft het niet logisch te zijn kdoe al een tijdje mee aan zulke spellen dus.. maarja laat maar want jij blijft toch maar door drammen

Gast
Gast

Bericht  HawkEye 29.12.06 16:41

babyboy schreef:
Bart schreef:
babyboy schreef:
Bart schreef:
babyboy schreef:
Bart schreef:

Ja, maar voor jouw is alles logisch terwijl dat niet zo is. Omdat jij het zo doet hoeft het niet logisch te zijn kdoe al een tijdje mee aan zulke spellen dus.. maarja laat maar want jij blijft toch maar door drammen

scratch somebody's frustrated
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  dieterk 29.12.06 16:42

Kweet ni wa j probleem is zunne babyboy, kwartfinales zijn toch altijd vrijdag gespeeld Very Happy
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36

Bericht  dieterk 29.12.06 16:45

Keb een vraag Bart, voor de halve finale van de masters. Doe j net zoals wimpie dat je in de halve finale nog de punten gebruikt van in de poules ( mits we toch niet eenzelfde persoon kunnen tegenkomen) en pas in de fianle de punten die we later hebben moeten inzenden
dieterk
dieterk
God
God

Bericht  HawkEye 29.12.06 16:47

dieterk schreef:Keb een vraag Bart, voor de halve finale van de masters. Doe j net zoals wimpie dat je in de halve finale nog de punten gebruikt van in de poules ( mits we toch niet eenzelfde persoon kunnen tegenkomen) en pas in de fianle de punten die we later hebben moeten inzenden

Nee, de nieuwe punten die sommige personen hebben ingestuurd, worden al vanaf de halve finales gebruikt.
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  dieterk 29.12.06 16:50

Bart schreef:
dieterk schreef:Keb een vraag Bart, voor de halve finale van de masters. Doe j net zoals wimpie dat je in de halve finale nog de punten gebruikt van in de poules ( mits we toch niet eenzelfde persoon kunnen tegenkomen) en pas in de fianle de punten die we later hebben moeten inzenden

Nee, de nieuwe punten die sommige personen hebben ingestuurd, worden al vanaf de halve finales gebruikt.

Oké Very Happy
dieterk
dieterk
God
God

Bericht  kmorel 29.12.06 17:11

Justine Henin bij de laatste vier

In de laatste poulewedstrijd slaagde Justine erin zich te plaatsen voor de halve finale van de pre-masterscup te Brussel. Ze versloeg veterane Steffi Graf met 6/3 1/6 6/4. Door die zege is ze zeker van een plaats bij de laatste vier. Na de wedstrijd barstte ze in tranen uit van geluk. In de rode groep gaat het nu nog tussen Chanda Rubin en Martina Hingis om een plaats bij de laatste vier te bemachtigen.

Dit is echt geweldig. Het was zoals ik verwacht had een moeilijke partij. Zeker in de tweede set speelde Steffi op een hoog niveau en ik verloor een beetje de concentratie. Gelukkig kon ik mijn niveau terug opkrikken in de beslissende set. Het thuisvoordeel is natuurlijk wel mooi meegenomen, maar het doet niets af aan mijn superprestaties. Ik voel me gelukkig op dit moment en hoop me zo te mogen blijven voelen.

Wie denk je dat zich nog plaatst van de rode groep?

Ik vermoed dat het Martina zal worden. Ze speelde een supersterke partij en is gedreven om hier te winnen. Ze heeft hoge ogen gegooid en is daarom dan ook favoriete. Ik denk dat Chanda wat tekort zal komen vandaag, maar het kan natuurlijk nog alle kanten uit.

De tegenstandster van Justine is nog niet bekend. Het is mogelijk dat Juju moet spelen tegen Kim Clijsters, maar een andere Belgische én nummer 1 Kirsten Flipkens kan ook nog groepswinnares worden in de zwarte groep.

Ik heb niet echt een voorkeur tegen wie ik moet spelen, zolang het maar een Belgische is. Dan is er al zeker één Belgische in de finale, wat voor het publiek toch mooi meegenomen is. Mij maakt het niet echt uit, zolang ik maar win. (lacht)

De laatste tijd gaat het terug goed met het enkelspel van Juju. In het dubbel lijkt ze echter weg te zakken. Ze staat momenteel nog op de vijfde plaats, maar in de Championsrace is het vechten voor een plaats in de top 10.

Dat is inderdaad zeer jammer. Maar ik ben blij dat het enkelspel begint te lukken. Ik sta nu op de zestiende plaats. Een plaats in de top 10 komt in zicht, het jaar is nog lang en de ambities zijn groot. In de Championsrace sta ik nu ook in de top 10. Dat maakt dit seizoen toch wel een van de meest constante. Toch blijf ik ondanks de goede prestaties met beide voeten op de grond. In tegenstelling tot anderen ga ik niet zweven. Ik bedoel maar, ook al draai je lang mee, als je niet op 1 hebt gestaan moet je niet hoog van de toren blazen en denken dat de ogen van de hele tenniswereld enkel op jou zijn gericht. De mensen over wie ik spreek, weten wel dat het over hen gaat. Ik ga geen namen noemen.

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 4 319522-1545771-458-238
Een emotionele Justine plaatst zich voor de halve finale van de pre-masterscup te Brussel

kmorel
Junior Member
Junior Member

Man Aantal berichten : 33
Leeftijd : 45
Registration date : 11-12-06

Bericht  Gast 29.12.06 17:36

dieterk schreef:Kweet ni wa j probleem is zunne babyboy, kwartfinales zijn toch altijd vrijdag gespeeld Very Happy

Nee, maar laat maar.

Ontopic maar weer;)

Gast
Gast

Bericht  HawkEye 29.12.06 17:45

Publiekslieveling Krajicek eruit, Sprem te sterk voor Stevenson

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 4 C4_michaee_rtr.MM

Kwartfinales
Safina d. Mirza 7/6(0) 0/6 6/1
Dechy [8] d. Zvonareva 6/7(2) 7/6(7) 7/6(2)
Davenport d. Krajicek [6] 6/3 6/2
Sprem [2] d. Stevenson 7/5 7/5

Eerste ronde
Krajicek/Mandula d. Dechy/Henin-Hardenne [1] 0/6 6/3 6/2
Dementieva/Dulko [Q] d. Flipkens/Wickmayer 6/4 0/6 6/0
Radwanska/Vaidisova [Q] d. Chakvetadze/Golovin 7/5 7/5
Davenport/Zvonareva [2] d. Sprem/Stevenson 6/0 6/2

Twee van de drie overgebleven reekshoofden gingen vrijdag door naar naar de halve finales. Thuisspeelster Michaella Krajicek had een ware off-day. Het zesde reekshoofd verloor in twee sets van Lindsay Davenport die terug op niveau is na enkele zwarte weken. Davenport vuurde 12 aces af en ontmoet nu collega-hardhitter Karolina Sprem. De Kroatische titelverdedigster klopte ex-nummer 1 Alexandra Stevenson. Die speelde een knappe partij maar moest op de belangrijke punten haar meerdere erkennen in haar dubbelpartner. In de andere tabelhelft zien we Nathalie Dechy, het achtste reekshoofd, en Dinara Safina. Dechy was na een thriller te sterk voor Zvonareva. Safina won van Sania Mirza en staat in haar tweede halve finale dit jaar.

In het dubbelspel zagen de Nederlanders Dechy en Henin-Hardenne verliezen. Het topduo verloor van Petra Mandula en Michaella Krajicek die dus nog niet helemaal is uitgeschakeld op haar thuistornooi. Krajicek en Mandula treffen nu qualifiers Dementieva en Dulko. Die waren te sterk voor Flipkens en Wickmayer. Ook de andere qualifiers, Radwanska en Vaidisova, deden het voortreffelijk. Zij waren in twee sets te sterk voor Chakvetadze en Golovin. Nu wachten Davenport en Zvonareva die Sprem en Stevenson vernederden.
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Geoffry 29.12.06 17:46

kmorel schreef:
In tegenstelling tot anderen ga ik niet zweven. Ik bedoel maar, ook al draai je lang mee, als je niet op 1 hebt gestaan moet je niet hoog van de toren blazen en denken dat de ogen van de hele tenniswereld enkel op jou zijn gericht. De mensen over wie ik spreek, weten wel dat het over hen gaat. Ik ga geen namen noemen.
*voelt zich aangesproken* FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 4 Angel
Geoffry
Geoffry
Prince Member
Prince Member

Man Aantal berichten : 166
Registration date : 07-12-06

Bericht  dieterk 29.12.06 18:26

Kim de hartenkoningin!

Wie blijft er onberoerd bij? Niemand! Als Kim Clijsters lacht dan smelt het hele publiek! Sinds haar winst in Roland Garros is de Belgische populairder dan ooit, bovendien versloeg ze deze week de Belgische nummer 1 Kirsten Flipkens! Een overdracht van de fakkel? In alle geval heeft het meisje uit Bree het hart van iedereen gestolen: tijdens de match riepen meerdere mensen: Komaan Kim ons hartenkoningin. De Breese kon met moeite een lachje onderdrukken!

Proficiat Kim, alweer een halve finale na je prachtprestatie in Parijs!

"Dank je! Ik speel momenteel met vertrouwen en ja dat zal je waarschijnlijk zien op het veld. Toch begint de vermoeidheid door te wegen hoor! Na een grand-slam is iedereen moe en ik ben dan nog eens tot het einde meegeweest. Bovendien speel ik hier ook dubbel met Graf en ook daar staan we in de halve finale ! Fantastisch toch! Tijdens mijn match tegen Radwanska ben ik in de derde set dan ook niet meer voluit gegaan, ik wist dat ik geplaatst was door mijn winst in de tweede set. Ik kan me toch beter sparen voor morgen niet?

In de halve finale neem je het op tegen Henin, Rubin of jawel Hingis! Enige voorkeur?

"Gewoon qua affiche zou ik Henin opteren! Het zou tof zijn voor het publiek moesten ze een Belgische halve finale krijgen eh! Maar tegen Rubin heb ik ook nog nooit gespeeld dus dat zie ik ook wel zitten. Martina daarentegen kom ik liever niet tegen! Ik vrees dat ze mij nog liever zal vermoorden dan mij te laten winnen. Nadat ze van mij verloor in Parijs, loopt ze me bijna letterlijk omver in de spelersgangen. Ach laat ze maar weer de bitch uithangen, als ik morgen van haar zou verliezen is het nog geen ramp ej ! Ik heb de grandslam titel en zij dan een plaats in de finale van de pre-masters. Ik leg de nadruk op het woord PRE (lacht)

Wat ga je vandaga nog doen op je vrije dag?

"Ik ga nog wat rondlopen in Brussel. Dan word ik constant aangevallen door allemaal lieve kinderen die een handtekening van mij willen. Ja de tol van de beroemdheid eh! Maar ik geef ze met plezier, je ziet die kinderen dan echt stralen. En de lach van een kind doet een mens nog meer smelten dan de lach van mijzelf Razz"

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 4 Pop_clijsters_young16
Kim Clijsters die gesigneerde ballen naar haar vele fans gooit
dieterk
dieterk
God
God

Bericht  raf 29.12.06 18:28

"Davenport is zwanger!"

Het is een tijdje stil geweest rond Maria Sharapova. Haar tennis is evenwel nog altijd heel erg goed. Vooral in het dubbelspel boekt de schone Russische momenteel heel wat zeges met de Italiaanse Flavia Pennetta.

"Ja, ben ik erg blij mee".Aldus Maria Sharapova."Het klikt met Flavia en die dubbelzeges geven me enorm veel voldoening. Je zou het misschien niet zeggen maar eigenlijk ben ik wel een groepspersoon en dus is het des te leuker als we met 2 een wedstijd kunnen winnen".

Maria staat echter ook nooit verlegen voor een straffe uitspraak. Momenteel actief op de pré-masters in Brussel liet ze het volgende noteren.

"Laat er geen twijfel over bestaan: Lindsay Davenport is zwanger!". "Iedereen op het FWTAcircuit weet het behalve de pers en tourdirecteur Bart.
Het is erg hyporcriet vind ik. Lindsay doet alsof ze van niets weet en tennist gewoon de ene na de andere wedstrijd door. Dat kan toch niet goed zijn voor die foetus?
Ook Vera Zvonareva doet alsof er geen vuiltje aan de lucht is en belast Lindsay met die zware dubbelwedstrijden.
Hoog tijd dat de tourdirectie ingrijpt en haar van het plein afhaalt. Ik heb mijn plicht gedaan want ik wil geen moord op mijn geweten hebben".

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 4 Sharapova
(Maria Sharapova momenteel actief op de premasters in Brussel)
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Registration date : 09-12-06

Bericht  Fre7*** 29.12.06 19:10

Bart schreef:
Fre7*** schreef:0-3 in het enkelspel
ja een pensioen lijkt toch onvermijdelijk te worden binnenkort

is dat nu omdat je Graf beu bent ofzo want je staat hier bij de beste 8, stond nog in de semi's van A'pen & Roland Garros... geen reden tot klagen me dunkt!
ben wel teleurgesteld dat ik geen enkele match kon winnen
wist dat ik zoiezo geen halve finale zou halen maar 3 keer op rij weer verliezen
als het nu 3 keer weer eerste ronde van een toernooi was had ik al weer 3 toernooien niets gespeeld
maar 't is vooral omdat ik inderdaad graf beu ben
ik wou eerder zo de indruk geven dat graf nog in haar jonge jaren is en dan in sneltempo in 1 seizoen ofzo haar laten verouderen maar doordat iedereen haar constant als veterane bestempelt...
ben dus aan het uitkijken naar andere speelste rmaar ik ben erg kieskeurig en 't is een dak echt wil of blijf bij graf
daarom had ik graf ook gekozen omdak mijn gedacht niet vond en omdat er van haar veel foto's zijn alsek dan es artikeltje wilde schrijven
maar stoppen met coachen bedoel ik hier niet
bij de mannen zal dat wel het geval zijn denk ek
bij de mannen speel ik nu enkel nog enkel spel en dan zien we wel

Fre7***
God
God

Man Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39

Bericht  Nick 29.12.06 19:28

Krajicek is kwaad op haarzelf omdat ze haar publiek teleurgesteld heeft.
Ze heeft daarom ook aan iedereen bij haar volgende dubbelmatch een reep chocolade van haar sponsor (cote d'or).
Smakelijk
Nick
Nick
God
God

Man Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34

Bericht  Gast 29.12.06 19:35

Vaidisova/Radwanska voelen elkaar aan!

Het duo Vaidisova/Radwanska heeft vandaag in 2 sets van het toch wel lastige kopper Chakvetadze/Golovin weten te winnen en zo de eerste halve finale behaalt in hun eerste toernooi samen op de FWTA TOUR.

Na wat onenigheid met de organisatie, hoopte Vaidisova het goed te kunnen maken op de baan. Haar coach was daar vandaag dus niet bij. Desondanks hebben Vaidisova en Radwanska samen hun kwart finale wedstrijd weten te winnen!

Hopelijk zullen ze het nog ver schoppen en hun goede vorm blijven houden.

Laatst aangepast door op 29.12.06 23:39; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast 29.12.06 19:44

plaatjes online kriojgen lukt me niet.. iemand die me kan helpen?

Gast
Gast

Bericht  Geoffry 29.12.06 19:56

babyboy schreef:plaatjes online kriojgen lukt me niet.. iemand die me kan helpen?
Op de foto die je wil gebruiken, rechtermuisklik. Dan selecteer je eigenschappen om vervolgens de locatie te selecteren en te kopiëren. Eens je dat gedaan hebt, plak je het op de gewenste plaats in jouw artikel. Je selecteert het opnieuw en klikt op 'Image' in de balk waar 'bold' en 'quote' enz. staan. Normaal verkrijg je dan je foto wanneer je op 'voorbeeld' of 'send' klikt. Smile
Geoffry
Geoffry
Prince Member
Prince Member

Man Aantal berichten : 166

Bericht  raf 29.12.06 20:14

aan Fre7***

Fre ik vind je een aanwinst voor dit forum. Misschien moet je inderdaad Graf laten vallen (ik heb eerst met Dulko gespeeld en daarna Sharapova genomen toen die vrij was).
Ik vind dat er nog altijd erg leuke speelsters vrij zijn hoor:
- Groenefeld (WTA 19)
- bitch Jankovic (WTA 12!): toekomstig top 10
- Peer (WTA 20): toekomstig topper
- babe Kirilenko (WTA 31)
- Capriati: kan een laatste comeback proberen
- Ivanovic - Golovin: lijken mij ook nt meer actief op dit forum.

Genoeg leuke speelsters dus nog over om uit te kiezen. Zelf zou ik Graf inruilen voor Jankovic.
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Bericht  Grandslamer 29.12.06 20:40

Zeker weten niet Kirilenko kiezen

Ik vind echt dat dat mens niet kan tennissen..
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Man Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06

Bericht  Grandslamer 29.12.06 21:03

Sprem Dag 5

Sprem Dag 5 staat online Very Happy

btw niet letten op 2x een emoticon.. maar soms doet dit forum heel eigenwijs.. Dan doe je wijzig, maar dan blijft het gewoon hetzelfde confused
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Man Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06

Bericht  Fre7*** 29.12.06 21:23

raf schreef:

aan Fre7***

Fre ik vind je een aanwinst voor dit forum. Misschien moet je inderdaad Graf laten vallen (ik heb eerst met Dulko gespeeld en daarna Sharapova genomen toen die vrij was).
- Groenefeld (WTA 19)

Genoeg leuke speelsters dus nog over om uit te kiezen. Zelf zou ik Graf inruilen voor Jankovic.

hey
thx voor dit overzichtje
ik heb er 2 op het oog die ook in dit lijstje staan
wie weet ik nog niet maar er zullen 2 topspeelster om mij moeten strijden Razz hahahaaa
vind wel de max dat je zo een overzichtje maakt, heel sjiek van je Smile

Fre7***
God
God

Man Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39

Bericht  raf 29.12.06 21:27

Fre7*** schreef:
raf schreef:

aan Fre7***

- Groenefeld (WTA 19)

hey
thx voor dit overzichtje
ik heb er 2 op het oog die ook in dit lijstje staan
wie weet ik nog niet maar er zullen 2 topspeelster om mij moeten strijden Razz hahahaaa
vind wel de max dat je zo een overzichtje maakt, heel sjiek van je Smile

Je kan misschien ook de foetus van Lindsay Davenport kiezen want zij speelt hier zwanger mee op de FWTA-tour.
Cool
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: