FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch

+16
raf
kmorel
Wimpie
fluvia
Nick
Geoffry
kaaswafel
dieterk
Dark Tiger
kimmie
krullie
Kitty
Fre7***
dries22
Grandslamer
HawkEye
20 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 3 Empty Re: FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch

Bericht  kimmie 27.12.06 15:09

Bart schreef:Zvonareva d. Golovin 7/5 7/5

Davenport d. Myskina 7/6(5) 6/1
goed begonnen... jocolor

hopelijk in het dubbel ook zo goed !!! clown
kimmie
kimmie
God
God

Vrouw Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 3 Empty Re: FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch

Bericht  fluvia 27.12.06 18:09

Flavia Pennetta laat volgend bericht achter op haar eigen website:

"Sorry dat ik mijn blogs op Roland Garros niet verder heb kunnen afwerken. Ik had geen rekening gehouden met enkele heel erg drukke dagen die ik voor de boeg had.
Bovendien moest ik mij 100% procent concentreren op het dubbelspel. Maria en ik zijn dan ook zeer blij met onze eerste grandslamtitel. Ik wil bij deze al mijn collega's dan ook bedanken voor de oprechte felicitaties die zij getoond hebben aan ons adres.
Dankjewel voor jullie begrip!"
fluvia
fluvia
Prince Member
Prince Member

Vrouw Aantal berichten : 106
Leeftijd : 39
Registration date : 08-12-06

Bericht  HawkEye 27.12.06 18:29

's-Hertogenbosch // Mirza overklast Kournikova

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 3 Mirza_gallery__470x293

Tweede ronde (bovenste tabelhelft)
Mirza d. Kournikova [1] 6/4 6/1
Safina d. Medina-Garrigues [5] 6/0 0/6 7/6(6)
Zvonareva d. Mandula [3] 6/3 1/6 7/5
Dechy [8] d. Dulko 6/3 7/5
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06

Bericht  HawkEye 27.12.06 19:30

Pre-Masters // Roland Garros-finalisten bijna in halve finale

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 3 200607151146006890091-pf.widec

Round Robin
Clijsters [8] d. Flipkens [1] 1/6 7/6(2) 6/2
Radwanska [5] d. S Williams [4] 6/4 3/6 7/6(2)

Hingis [2] d. Graf [7] 6/3 2/6 7/6(0)
Henin-Hardenne [6] d. Rubin [3] 7/6(5) 6/2

BLACK
1. Clijsters [8] 2-0 4-1
2. Flipkens [1] 1-1 3-2
3. Radwanska [5] 1-1 2-3
4. S Williams [4] 0-2 1-4

RED
1. Hingis [2] 2-0 4-2
2. Henin-Hardenne [6] 1-1 3-2
3. Rubin [3] 1-1 2-3
4. Graf [7] 0-2 2-4

Hingis en Kournikova naar halve finales

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 3 20020828USOpenHingisKournikova1

Round Robin
Rubin/Safina [1] d. Hantuchova/Pierce [7] 6/0 0/6 6/3
Hingis/Kournikova [4] d. Pennetta/Sharapova [5] 6/3 6/4

Clijsters/Graf [8] d. Harkleroad/Mirza [2] 0/6 6/4 6/1
Williams/Williams [6] d. Medina-Garrigues/Schnyder [3] 7/6(5) 4/6 6/4

BLACK
1. Hingis/Kournikova [4] 2-0 4-1
2. Rubin/Safina [1] 1-1 3-3
3. Pennetta/Sharapova [5] 1-1 2-3
4. Hantuchova/Pierce [7] 0-2 2-4

RED
1. Clijsters/Graf [8] 2-0 4-1
2. Harkleroad/Mirza [2] 1-1 3-2
3. Williams/Williams [6] 1-1 2-3
4. Medina-Garrigues/Schnyder [3] 0-2 1-4

Laatst aangepast door Bart op 27.12.06 19:59; in totaal 1 keer bewerkt
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  krullie 27.12.06 19:45

Oeioeioei, 't is een off week precies voor Patty & Anabel Sad
krullie
krullie
King Member
King Member

Vrouw Aantal berichten : 350
Leeftijd : 44
Registration date : 07-12-06

http://www.xaviermalissesite.be

Bericht  Wimpie 27.12.06 21:30

Safina lijkt -eindelijk- terug wat consistenter te spelen.

Nu hopen dat we in het dubbel morgen winnen van Hingis en Kournikova én dat Pennetta en Sharapova verliezen. Het zal niet gemakkelijk worden.
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Man Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43

Bericht  Fre7*** 27.12.06 22:51

weeral verloren
pff wie had dat nu gedacht

Fre7***
God
God

Man Aantal berichten : 893
Registration date : 09-12-06

Bericht  Grandslamer 27.12.06 23:44

Sprem Dag 3

Staat weer online Very Happy

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 3 20040625210310
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Man Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06

Bericht  dries22 28.12.06 0:52

damn verloren van henin Evil or Very Mad

nu nog winnen van hingis Very Happy MI Wink
dries22
dries22
God
God

Man Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
Registration date : 08-12-06

Bericht  Fre7*** 28.12.06 16:04

nog 1 set winnen in't dubbel en we staan in de halve finale !! en wij verdienen dat nu wel hé Razz

Fre7***
God
God

Bericht  kmorel 28.12.06 17:46

Justine Henin houdt winstkansen gaaf

In de tweede round robin is Juju erin geslaagd Chanda Rubin te kloppen in straight sets.

Chanda Rubin was nochtans zelfzeker begonnen, maar de eerste set daaride uit op een tiebreak waarin het de Waalse was die aan het langste eind trok. De tweede set begon Rubin erg ontgoocheld en maakte zelfs drie dubbele fouten in het eerste opslagspelletje. Juju liet zich niet uit haar lood slaan en domineerde de partij op alle vlakken.

De volgende ronde neemt ze het op tegen Steffi Graf. Die is sowieso al uitgeschakeld, aangezien ze nog geen partij kon winnen.

Voor de twee plaatsen in de halve finale doen momenteel nog drie vrouwen mee: Hingis, Rubin en Juju. Het wordt bang afwachten wie het zal worden. Eén ding is zeker: om zeker in de halve finale te staan moet Juju winnen van de Duitse.

Het wordt een moeilijke partij, maar ik zal alleszins mijn best doen. Steffi heeft niets meer te verliezen en zij speelt dan ook zonder enige vorm van stress. Het enige waarvoor ze stress kan hebben is om eens een partijtje te winnen. Bij mij gaat het over een plaats in de halve finale die toch ook wel gegeerd is. Het is alleszins al fantastisch dat je je al in het midden van het jaar met de beste speelsters kan meten. Hopelijk ben ik er eind dit jaar ook bij.

kmorel
Junior Member
Junior Member

Man Aantal berichten : 33
Leeftijd : 45
Registration date : 11-12-06

Bericht  HawkEye 28.12.06 17:59

Graf is nog niet uitgeschakeld, hoor Kevin...
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Geoffry 28.12.06 18:31

German Milkmaids, Belgian Canons and Swiss Misses

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 3 1mhpic10

Brussel, BEL - Ze is oud, gedemodeerd, en zooo vorige eeuw. Wie nu aan z'n moeder dacht: shame on you, want wij hebben het over Fraülein Graf, die zestig jaar na haar datum opnieuw probeert België te bestormen. Op sportief gebied welteverstaan. Gisteren stond de enige Duitse melkmeid op de FWTA Tour echter niet tegenover een Belgisch kanon - alhoewel er maar liefst drie aanwezig zijn - maar tegenover een Zwitserse. Hingis - allesbehalve neutraal - mocht voor de eerste maal in haar carrière de strijd aangaan met Graf en doorstond haar eerste keer met glans. In drie sets bekwam de Swiss Miss haar tweede groepszege van het toernooi en bezorgde ze Graf haar tweede verlies van het toernooi. Toll!

Hingis: "Altijd leuk om iemand nieuw te verslaan. Steffi kan wel een aardig potje tennissen, maar echt toptennis heb ik nog niet van haar racket zien komen. Het feit dat ze meer haar naked pensioen verkondigt dan dat ze traint, heeft daar waarschijnlijk mee te maken. Ze moet het zelf maar weten, hé. Ze is wel de enige speelster met wie ik eens Duits kan praten, dus ze heeft wel een zeker nut op de Tour. Allez ja, voor mij toch."

Met glamourgirl en beste vriendin Anna Kournikova staat ze al in de halve finales van deze Pre-Masters Cup. Als gevestigde waarden op de echte Masters verwachtten de ex-nummers één niets anders.

Hingis: "Als je ziet wie in onze poule zit, dan ben ik wel redelijk trots op Anna en mezelf. We hebben Daniela en Mary verslaan, de Australian Open kampioenes, en Flavia en Maria, die ons verslagen hebben op weg naar hun zege in Parijs. Het is alleen jammer dat we het niet in Parijs zelf konden doen. Vandaag moeten we het tegen Chanda en Dinara opnemen, wat waarschijnlijk ook een hele opgave zal zijn. Misschien houden we ons in, kwestie van fris te zijn voor de halve finales."

Ondanks haar succes in Brussel, heeft Martina haar bedenkingen omtrent het hele concept van deze Pre-Masters.

Hingis: "Dit is meer een exhibitie dan iets anders. Je verdient er haast geen punten mee en je komt de duo's tegen waar je normaal thrillers tegen speelt tijdens finales van andere toernooien. Ik mag hopen dat ze het publiek veel geld vragen om ons zo bezig te zien. Ze krijgen hier kwaliteit voorgeschoteld die je maar zelden op éénzelfde toernooi aantreft. Alleen spijtig van de locatie..."
Geoffry
Geoffry
Prince Member
Prince Member

Man Aantal berichten : 166
Leeftijd : 36

Bericht  Fre7*** 28.12.06 19:09

Bart schreef:Graf is nog niet uitgeschakeld, hoor Kevin...

GRAPJAS !!
net of ze wint nu in 2 sets en de rest die moet verliezen doet dat dan:tongue:

Fre7***
God
God

Bericht  Fre7*** 28.12.06 19:11

Geoffry schreef:German Milkmaids, Belgian Canons and Swiss Misses

Brussel, BEL - Ze is oud, gedemodeerd, en zooo vorige eeuw. Wie nu aan z'n moeder dacht: shame on you, want wij hebben het over Fraülein Graf, die zestig jaar na haar datum opnieuw probeert België te bestormen. Op sportief gebied welteverstaan. Gisteren stond de enige Duitse melkmeid op de FWTA Tour echter niet tegenover een Belgisch kanon - alhoewel er maar liefst drie aanwezig zijn - maar tegenover een Zwitserse. Hingis - allesbehalve neutraal - mocht voor de eerste maal in haar carrière de strijd aangaan met Graf en doorstond haar eerste keer met glans. In drie sets bekwam de Swiss Miss haar tweede groepszege van het toernooi en bezorgde ze Graf haar tweede verlies van het toernooi. Toll!

Hingis: "Altijd leuk om iemand nieuw te verslaan. Steffi kan wel een aardig potje tennissen, maar echt toptennis heb ik nog niet van haar racket zien komen. Het feit dat ze meer haar naked pensioen verkondigt dan dat ze traint, heeft daar waarschijnlijk mee te maken. Ze moet het zelf maar weten, hé. Ze is wel de enige speelster met wie ik eens Duits kan praten, dus ze heeft wel een zeker nut op de Tour. Allez ja, voor mij toch."

hahaha nice Smile
naked pensioen hé
waar heb ik dat dan aangekondigd?

Fre7***
God
God

Bericht  Geoffry 28.12.06 19:22

Fre7*** schreef:
Geoffry schreef:German Milkmaids, Belgian Canons and Swiss Misses

hahaha nice Smile
naked pensioen hé
waar heb ik dat dan aangekondigd?
1) het moet natuurlijk nakeNd zijn - spelfout van mij -, maar dat wist je waarschijnlijk wel
2) weet ik niet, ik zal Robredo en Graf door elkaar gehaald hebben Wink
Geoffry
Geoffry
Prince Member
Prince Member

Man Aantal berichten : 166
Leeftijd : 36

Bericht  HawkEye 28.12.06 20:11

's-Hertogenbosch // Allereerste nummer 1 Stevenson terug op niveau

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 3 1astepic75

Tweede ronde
Krajicek [6] d. Pierce 7/6(6) 2/6 6/2
Davenport d. Pennetta [4] 6/3 6/2
Stevenson d. Hantuchova 7/5 2/6 6/3
Sprem [2] d. Chakvetadze 6/4 6/4

In 's-Hertogenbosch wist titelverdedigster Karolina Sprem zich vlot te plaatsen voor de kwartfinales. Het nummer vier ter wereld had telkens aan één break genoeg om Chakvetadze te kloppen. Sprem treft nu ex-nummer 1, Alexandra Stevenson uit de Verenigde Staten. Stevenson is het allereerste nummer 1 op de FWTA Tour, hield het enkele jaren voor bekeken en maakte dit jaar haar comeback. Totnogtoe verliep die niet vlekkeloos maar hier speelt Stevenson op haar geliefkoosde ondergrond, nl. gras en bereikt ze meteen haar eerste kwartfinale van dit seizoen.
Ook thuisspeelster Michaella Krajicek gaat door na een driesetter tegen de Franse Mary Pierce. Zij treft nu hardhitter Lindsay Davenport. Davenport stond in het begin van het jaar in de top 10 maar is intussen teruggevallen tot plaats 26. Hier toonde ze opnieuw een goede vorm door Pennetta, nummer 6, slechts vijf games te gunnen.
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Grandslamer 28.12.06 21:07

Sprem Dag 4!

Haar blog is weer bijgewerkt Wink
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Man Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06

Bericht  HawkEye 28.12.06 21:55

Pre-Masters // Clijsters en Henin-Hardenne plaatsen zich voor halve finales

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 3 Clijstersradwa2
Clijsters gunt Radwanska de zege; de halve finale is immers binnen

Round Robin
Radwanska [5] d. Clijsters [8] 6/4 2/6 6/4
Henin-Hardenne [6] d. Graf [7] 6/3 1/6 6/4

BLACK
1. Clijsters [8] 2-1 5-3
2. Radwanska [5] 2-1 4-4
3. Flipkens [1] 1-1 3-2
4. S Williams [4] 0-2 1-4

RED
1. Hingis [2] 2-0 4-2
2. Henin-Hardenne [6] 2-1 5-3
3. Rubin [3] 1-1 2-3
4. Graf [7] 0-3 3-6

Vandaag hebben de Belgische meisjes Kim Clijsters en Justine Henin-Hardenne zich geplaatst voor de halve finales. Clijsters speelt in de rode groep maar verloor vandaag van Agnieszka Radwanska. Maar Clijsters is sowieso al zeker van de halve finales doordat ze toch één set kon pakken van de Poolse. Die laatste moet nu hopen dat Kirsten Flipkens, 's werelds nummer 1, verliest tegen Serena Williams die nog niet kon winnen in Brussel. Als Flipkens wint in straight sets, is ze zelfs groepswinnares.
In de zwarte groep staat Henin-Hardenne voorlopig op een tweede plaats maar toch kan niemand haar haar halve finaleplaats ontnemen. Het gaat enkel nog tussen Hingis en Rubin. Rubin moet daarvoor wel in twee sets winnen van the Swiss Miss.

Pre-Masters // Clijsters en Graf zonder matchverlies naar laatste vier

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 3 0,,10301~2967904,00

Round Robin
Pennetta/Sharapova [5] d. Hantuchova/Pierce [7] 6/1 0/6 6/1
Clijsters/Graf [8] d. Williams/Williams [6] 6/3 6/2

BLACK
1. Hingis/Kournikova [4] 2-0 4-1
2. Pennetta/Sharapova [5] 2-1 4-4
3. Rubin/Safina [1] 1-1 3-3
4. Hantuchova/Pierce [7] 0-3 3-6

RED
1. Clijsters/Graf [8] 3-0 6-1
2. Harkleroad/Mirza [2] 1-1 3-2
3. Williams/Williams [6] 1-2 2-5
4. Medina-Garrigues/Schnyder [3] 0-2 1-4

In het dubbelspel wonnen Pennetta en Sharapova hun laatste duel in de zwarte groep ten koste van Hantuchova en Pierce die uitgeschakeld zijn. Rubin en Safina kunnen Pennetta en Sharapova nog voorbijsteken maar moeten daarvoor wel winnen van Hingis en Kournikova. In de rode groep plaatsen Clijsters en Graf zich na een makkelijke overwinning op de Williams zusjes. Clijsters en Graf verloren maar één set op deze Pre-Masters, Round Robin. De Williams zussen zijn daardoor onherroepelijk uitgeschakeld. Het gaat nu nog tussen Harkleroad/Mirza en Medina-Garrigues/Schnyder. Die laatsten moeten morgen in twee sets winnen om door te kunnen stoten. In elk ander geval gaan Harkleroad en Mirza verder.
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Gast 28.12.06 22:04

komen de dubbel uitslagen van rosmalen ook nog?

Gast
Gast

Bericht  HawkEye 28.12.06 22:38

babyboy schreef:komen de dubbel uitslagen van rosmalen ook nog?

dat is voor morgen, op vrijdag zijn er steeds de wedstrijden met 'de laatste acht' hé Wink
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Fre7*** 28.12.06 22:45

0-3 in het enkelspel
ja een pensioen lijkt toch onvermijdelijk te worden binnenkort

Fre7***
God
God

Bericht  HawkEye 28.12.06 22:48

Fre7*** schreef:0-3 in het enkelspel
ja een pensioen lijkt toch onvermijdelijk te worden binnenkort

is dat nu omdat je Graf beu bent ofzo want je staat hier bij de beste 8, stond nog in de semi's van A'pen & Roland Garros... geen reden tot klagen me dunkt!
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Gast 28.12.06 23:18

Bart schreef:

dat is voor morgen, op vrijdag zijn er steeds de wedstrijden met 'de laatste acht' hé Wink

Ook niet handig en leuk speel je 1 wedstrijd in de kwali's moet je een paar dagen wachten om je volgende wedstrijd weer te spelen zo logisch is dat niet met je 'hé'!

Gast
Gast

Bericht  HawkEye 28.12.06 23:30

babyboy schreef:
Bart schreef:

Ook niet handig en leuk speel je 1 wedstrijd in de kwali's moet je een paar dagen wachten om je volgende wedstrijd weer te spelen zo logisch is dat niet met je 'hé'!

als je het beter kan Sleep
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: