FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch

+16
raf
kmorel
Wimpie
fluvia
Nick
Geoffry
kaaswafel
dieterk
Dark Tiger
kimmie
krullie
Kitty
Fre7***
dries22
Grandslamer
HawkEye
20 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 5 Empty Re: FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch

Bericht  Fre7*** 29.12.06 21:28

Grandslamer schreef:Sprem Dag 5

Sprem Dag 5 staat online Very Happy

btw niet letten op 2x een emoticon.. maar soms doet dit forum heel eigenwijs.. Dan doe je wijzig, maar dan blijft het gewoon hetzelfde confused

je hebt dat heel goed gedaan !!!
Steffi wil ook wel eens een uitstapje regelen voor de speelsters trouwens
Ze stelt voor om samen een giga paintballl evenement met coaches en speelsters te organiseren
speelsters vs coaches natuurlijk hé Smile

Fre7***
God
God

Man Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 5 Empty Re: FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch

Bericht  HawkEye 29.12.06 21:43

Hingis en Flipkens winnen poules

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 5 1583933

Round Robin
Flipkens [1] d. S Williams [4] 6/1 7/6(0)
Hingis [2] d. Rubin [3] 7/6(4) 6/3

BLACK
1. Flipkens [1] 2-1 5-2
2. Clijsters [8] 2-1 5-3

3. Radwanska [5] 2-1 4-4
4. S Williams [4] 0-3 1-6

RED
1. Hingis [2] 3-0 6-2
2. Henin-Hardenne [6] 2-1 5-3

3. Rubin [3] 1-2 2-5
4. Graf [7] 0-3 3-6

Kirsten Flipkens en Martina Hingis hebben zich allebei weten te plaatsen voor de halve finales van de Pre-Masters. Flipkens moest absoluut winnen wou ze doorgaan. Doordat ze dat in twee sets deed, is ze zelfs groepswinnares. Grote verliezer is hier duidelijk Agnieszka Radwanska die evenveel partijen verloor en won als Clijsters en Flipkens. Het betere setsaldo levert de Belgen de halve finales op. Serena Williams kon slechts één set winnen in drie partijen en kon niet snel genoeg in Zaventem zijn voor een vlucht naar Engeland.

In de rode groep was het Martina Hingis die de groep won. Ze verloor geen enkele partij en verloor slechts twee sets. Ze vergezelt Justine Henin-Hardenne die op 2 strandt. Rubin kon maar één partij winnen terwijl Graf er geen enkele won. Graf lijkt tennismoe en ook haar coach is grootmoe beu. Een afscheid lijkt dichterbij voor de Duitse. Het is uitkijken of coach Fre een nieuwe pupil vindt na Vaidisova en Graf.

In de halve finales krijgen we een re-match van de Roland Garros-finale tussen Clijsters en Hingis. Justine Henin neemt het in de andere halve finale op tegen Kirsten Flipkens. Er komt dus al zeker een Belgische in de finale in Brussel. België is momenteel erg sterk bezig aangezien de drie speelsters die het land telt in de tenniswereld, nu allemaal in de halve finales staan.

Nummers 1 en 2 plaatsen zich in extremis nog

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 5 Ashley%20Harkleroad

Round Robin
Rubin/Safina [1] d. Hingis/Kournikova [4] 6/4 1/6 6/3
Medina-Garrigues/Schnyder [3] d. Harkleroad/Mirza [2] 0/6 7/6(3) 6/0

BLACK
1. Hingis/Kournikova [4] 2-1 5-3
2. Rubin/Safina [1] 2-1 5-4

3. Pennetta/Sharapova [5] 2-1 4-4
4. Hantuchova/Pierce [7] 0-3 3-6

RED
1. Clijsters/Graf [8] 3-0 6-1
2. Harkleroad/Mirza [2] 1-2 4-4

3. Medina-Garrigues/Schnyder [3] 1-2 3-5
4. Williams/Williams [6] 1-2 2-5

In het dubbelspel konden de twee topduo's Harkleroad/Mirza en Rubin/Safina zich nog net plaatsen voor de halve finales. Harkleroad en Mirza verloren weliswaar van Medina-Garrigues en Schnyder maar hun setsaldo is beter dan dat van het Spaans-Zwitserse duo. De rode groep werd gedomineerd door Clijsters en Graf die slechts één setje verloren.
In de zwarte groep zorgden Rubin en Safina nog voor een mooie remonte. Ze moesten absoluut winnen van Hingis en Kournikova en deden dat ook.

In de halve finales spelen Hingis en Kournikova tegen Harkleroad en Mirza. Clijsters en Graf treffen de nummers 1, Rubin en Safina.
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06

Bericht  Fre7*** 29.12.06 21:46

het dubbel kan deze keer wel eens goed aflopen
arme serena williams
die speelde nog slechter als mij
nu heb ik tenminste iemand om mee aan de toog te hangen want jajajaja de organisatie trakteert Razz

Fre7***
God
God

Bericht  Geoffry 29.12.06 21:56

Martina zweep

Leuk gezelschap in de halve finales.
Geoffry
Geoffry
Prince Member
Prince Member

Man Aantal berichten : 166
Leeftijd : 36
Registration date : 07-12-06

Bericht  dries22 30.12.06 1:12

het dubbel toch nog kunnen redden Very Happy

go safina pirat
dries22
dries22
God
God

Man Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
Registration date : 08-12-06

Bericht  olivier 30.12.06 14:06

Daffie nog eens in een halve finale! queen

Davenport laat weten dat ze de beschuldigingen van Maria -no brains- Sharapova eens goed heeft weggelachen. Somebody should stay off the booze! Laughing
(Grapje, Daffie vond het goed gevonden Wink )
olivier
olivier
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
Registration date : 11-12-06

Bericht  kimmie 30.12.06 15:14

Kwartfinales
Dechy [8] d. Zvonareva 6/7(2) 7/6(7) 7/6(2)
Davenport d. Krajicek [6] 6/3 6/2

Eerste ronde
Davenport/Zvonareva [2] d. Sprem/Stevenson 6/0 6/2

knappe kwartfinale gehaald en wat een thriller

Nathalieke, proficiat meiske rendeer

Lindsay, go for it !!! lachen

dubbel was een makkie jocolor
kimmie
kimmie
God
God

Vrouw Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47

Bericht  raf 30.12.06 15:39

Waarom blijft Davenport ontkennen?

olivier schreef:Daffie nog eens in een halve finale! queen

Davenport laat weten dat ze de beschuldigingen van Maria -no brains- Sharapova eens goed heeft weggelachen. Somebody should stay off the booze! Laughing
(Grapje, Daffie vond het goed gevonden Wink )

Maria Sharapova spreekt nogmaals duidelijke taal. Na haar uitschakeling op de premasters reageerde ze op Lindsay's reactie.

"Ik herhaal nog maar eens duidelijk wat ik reeds eerder gezegd heb: Lindsay Davenport is zwanger!".

"Het is erg hyporcriet dat Lindsay dit nu weglacht. Iets wat ik natuurlijk ook voorspeld had dat ze ging doen.
Nu ik hoop dat andere tenniscollega's, mijn verhaal bevestigen want iedereen weet het. Anderen hebben echter niet de moed om zo'n gevoelig topic aan te kaarten. Ofwel hebben zij geen respect voor het ongeboren leven, zoals Vera Zvonareva die Lindsay afbeult in de trainingen en dubbelwedstrijden."

"Dat ik niet lieg, wil ik bewijzen met onderstaande foto. Die heb ik zelf genomen met de allernieuwste digitale infraroodcamera van Canon toen ik Lindsay zag trainen in 's-Hertogenbosch. Je kan duidelijk zien dat ze wat te verbergen heeft. Oordeel zelf"

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 5 Manipulate_fetus_l

(Lindsay Davenport heeft duidelijk iets te verbergen!)
raf
raf
Senior Member
Senior Member

Man Aantal berichten : 79

Bericht  kimmie 30.12.06 18:16

afbeulen affraid we winnen in gemakkelijke sets

als Lindsay zwanger is zou ik dat toch als eerste mogen weten en mag ik toch wel suikertante worden clown Suspect
kimmie
kimmie
God
God

Bericht  Fre7*** 30.12.06 18:56

Steffi wordt alvast de bomma dan Laughing

Fre7***
God
God

Bericht  konijntje 30.12.06 21:41

Komaan Flipper, goed bezig meid albino
konijntje
konijntje
Junior Member
Junior Member

Vrouw Aantal berichten : 49
Leeftijd : 41

Bericht  HawkEye 30.12.06 21:44

's-Hertogenbosch // Davenport mag twee keer naar finale

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 5 07

Halve finale
Dechy [8] d. Safina 7/6(2) 6/4
Davenport d. Sprem [2] 6/4 6/3

Dementieva/Dulko [Q] d. Krajicek/Mandula 7/5 0/6 6/0
Davenport/Zvonareva [2] d. Radwanska/Vaidisova [Q] 6/1 6/1

Lindsay Davenport is back! Geprikkeld door de beschuldingen over een vermeende zwangerschap die door Maria Sharapova de wereld werden ingestuurd, had ze vandaag geen medelijden met Karolina Sprem in het enkelspel en Radwanska/Vaidisova in het dubbelspel. Sprem is het nummer 4 ter wereld en was hier titelverdedigster. Sprem verkoos Rosmalen boven Brussel waar de Pre-Masters plaatsvonden maar haar droom om hier nog een keer te winnen viel vandaag in duigen. In de finale treft Davenport de Franse Dechy. Vorig jaar was dit de finale op het grastornooi van Birmingham. Toen won Dechy...

Als het moest mislukken in het enkelspel heeft Davenport nog steeds het dubbelspel waar ze nog maar vier spelletjes in totaal heeft verloren samen met Zvonareva. Vandaag waren tieners Radwanska en Vaidisova een paar maatjes te klein bevonden. Dementieva en Dulko mogen het nu proberen want de qualifiers stuurden verrassend Krajicek en Mandula naar huis.

Brussel Pre-Masters // Flipkens en Clijsters in All Belgian Final
Nummers 1 en 2 tegenover elkaar in dubbelspel

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 5 A_ClijstersHingis_v

Halve finale
Flipkens [1] d. Henin-Hardenne [6] 5/7 7/6(0) 7/6(6)
Clijsters [8] d. Hingis [2] 7/6(4) 7/6(2)

Harkleroad/Mirza [2] d. Hingis/Kournikova [4] 7/6(0) 6/0
Rubin/Safina [1] d. Clijsters/Graf [8] 0/6 6/4 6/2

In Brussel staan Kirsten Flipkens en Kim Clijsters morgen opnieuw tegenover elkaar. Clijsters was opnieuw de betere van Hingis na de gewonnen Roland Garros-finale vorige week. Dit keer was het na twee tiebreaks al over. De andere semi tussen Flipkens en Henin-Hardenne was spannender. Henin won de eerste maar ging ten onder in de tiebreaks. In de Round Robin won Clijsters al van Flipkens. Benieuwd of Flipper eindelijk haar eerste tornooizege van het jaar kan pakken... Er staat heel wat op het spel aangezien Clijsters resoluut de fakkel van Flipkens als beste Belgische wil overnemen.

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 5 S_060626_Wim_Flipkens_META-20060626-171206

Na de droomfinale in het enkelspel komt er ook ééntje in het dubbel. Rubin en Safina, de nummers 1, begonnen zwak tegen Clijsters en Graf maar herstelden knap. Ze treffen nu de nummers 2, Harkleroad en Mirza. Die waren in straight sets de baas over Hingis en Kournikova.
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Geoffry 30.12.06 21:50

Great... just great... Mad

Volgende keer beter. Cool
Geoffry
Geoffry
Prince Member
Prince Member

Man Aantal berichten : 166

Bericht  konijntje 30.12.06 21:53

Spannend silent

Komaan meisje, nog één keer alles geven wat je in je hebt en blaas Kim van de baan cat
konijntje
konijntje
Junior Member
Junior Member

Bericht  Nick 30.12.06 22:06

Jammer van Krajicek

Die Cote D'or lag nog op Petra en Michaella's maag
Nick
Nick
God
God

Man Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34

Bericht  Grandslamer 30.12.06 22:26

Jammer Sprem! Maar wel verwacht na die nederlaag in het dubbelspel Wink
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Man Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06

Bericht  Fre7*** 30.12.06 22:35

jongens toch nu 3 weken op rij dat we van Rubin en die ander verliezen hé... 't begint echt afgezaagd te geraken

Fre7***
God
God

Bericht  dries22 30.12.06 23:24

Fre7*** schreef:jongens toch nu 3 weken op rij dat we van Rubin en die ander verliezen hé... 't begint echt afgezaagd te geraken

yes

blijven oefenen Twisted Evil
dries22
dries22
God
God

Bericht  Grandslamer 30.12.06 23:33

Verliezen van Rubin lachen Dat is mij nou nog nooit gebeurd lachen Razz
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Bericht  kimmie 31.12.06 0:47

Lindsay, goed bezig !!!! king

dubbel vlot héél goed dit keer affraid
kimmie
kimmie
God
God

Bericht  Grandslamer 31.12.06 0:57

Sprem dag 6!

1 na laatste dag van Sprem's blog! Very Happy
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Bericht  dieterk 31.12.06 1:51

Zij laat de zon schijnen!

Niemand is momenteel zo "hot" in het circuit als de Belgische hartenkoningin. Na vandaag de Zwitserse pain in the ass Martina de deur te heben gewezen staat enkel 's werelds nummer 1 Flipper een tweede opeenvolgende tornooizege van Kim in de weg!Is Kim morgen Kirsten voor de tweede keer te snel af of kroont de Breese zich stilaan tot 'Belgisch beste"? Een ding is zeker als Kim verschijnt schijnt de zon en straalt iedereen mee

Het lijkt maar niet op te houden ej Kim, vorige week zaten we in Parijs vlak voor de finale een interview af te nemen. Nu sta je aan de vooravond van de finale in de pré masters!

"Hihi, ja wie had dat gedacht ej! Je had de bitch haar ogen moeten zien toen ik haar de tweede keer in twee weken een nederlaag aanwreef. Ik lijk haar zwarte beest te worden, cool toch? Moet ik nu ook zo arrogant worden zoals zij! Deze week lachte ze Justine nog uit omdat ze haar alweer had verslagen! Wel nee ik ben zo arrogant niet! Ik hoop dat de Zwitserse stilaan eens van één van haar bergen komt en terug normaal doet. Haar rijk is uit!"

Amai harde woorden Kim dat zijn we van jou niet gewoon!

"Ja, ik zeg wat ik denk en als er nu een mens is dat ik niet kan hebben is het Hingis wel, maar graag een ander onderwerp nu! Ik moet nog eten ej gasten (lacht)"

Wat verwacht je morgen van de finale tegen Flipper?

"Ik ben al zeer blij dat het een Belgische finale wordt! Het Belgische tennis beleeft momenteel hoogdagen en ik hoop dat dat zal blijven duren. Ja, tegen Kirsten was het een zeer zware match in de poules dus ik verwacht morgen niets anders. Zij zal waarschijnlijk willen laten zien dat zij nog de beste van Belgie is. Aan mij om het tegendeel te bewijzen!"

Daar droom je wel van eh om de beste van Belgie te worden!

"Ja iedereen droomt er wel van om de beste van het land te zijn. Maar als ik de beste van het land wil worden, dan betekent dat automatisch de beste van de wereld. Dat laatste is nog veraf voor mij, laat me morgen gewoon genieten van die Belgische finale in eigen land, super toch?"

Veel succes Kim!

Dank je

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 5 678_d1e2c85bd2ed59974e00e509e68cdd13

Kim Clijsters die Martina de deur wijst! Volgende keer beter bitch!
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960

Bericht  dries22 31.12.06 2:37

Grandslamer schreef:Verliezen van Rubin lachen Dat is mij nou nog nooit gebeurd lachen Razz

coach hela hela gij
dries22
dries22
God
God

Bericht  konijntje 31.12.06 11:59

dries22 schreef:
Grandslamer schreef:Verliezen van Rubin lachen Dat is mij nou nog nooit gebeurd lachen Razz

coach hela hela gij
Very Happy

laat u nie doen he Drieske Wink
konijntje
konijntje
Junior Member
Junior Member

Bericht  HawkEye 31.12.06 13:54

Brussel Pre-Masters // Clijsters wint tweede tornooi op rij
Rubin en Safina geen partij voor Harkleroad en Mirza

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 5 2006-07-15-clijsters
Voor de Belgische finale trok Clijsters een speciaal zwart-geel-rood tenue'tje aan

Finales
Clijsters [8] d. Flipkens [1] 7/5 5/7 7/6(12)
Harkleroad/Mirza [2] d. Rubin/Safina [1] 6/1 6/1

In Brussel heeft Kim Clijsters de Pre-Masters op haar naam geschreven. Clijsters was te sterk voor 's werelds nummer 1, Kirsten Flipkens. Flipkens verloor nu al haar derde finale van dit jaar en kon daar nog geen titel tegenover zetten. In de derde ging het gelijk op tot 10-10 toen enkele netballen Clijsters aan de zege hielpen. Toch een bijzonder knappe prestatie van de Limburgse die haar opmars verderzet.

In het dubbelspel viel er minder suspense te bespeuren. Rubin en Safina, de nummers 1, troffen nochtans de nummers 2, Harkleroad en Mirza. In de finale bleken die laatsten een paar maatjes te groot. Al na 35 minuten mochten Harkleroad en Mirza als winnaars de Pre-Masters Trophy de hoogte insteken. Het is nog maar de eerste titel voor het duo dit jaar. In totaal sprokkelden ze al vier titels bijeen. Ze hebben duidelijk iets met de Masters want hun laatste titel dateert van de Masters van vorig jaar.

's-Hertogenbosch // Dechy verdedigt punten met verve
Davenport en Zvonareva ongenaakbaar sterk

FWTA Brussel Pre-Masters & 's-Hertogenbosch - Pagina 5 Sp7

Finales
Dechy [8] d. Davenport 7/5 2/6 6/4
Davenport/Zvonareva [2] d. Dementieva/Dulko [Q] 6/2 6/0

Nathalie Dechy heeft in Nederland de Ordina Open op haar naam weten te schrijven. De Française, woonachtig in België, was te sterk voor de Amerikaanse Lindsay Davenport. Pas na drie sets mocht Dechy met de trofee pronken. Vorig jaar won Dechy op het grastornooi van Birmingham ook al in de finale van Davenport. Door een wijziging in de kalender heeft ze die punten dus met brio verdedigt. Het is haar vierde enkeltitel.

Davenport nam even later weerwraak door samen met Vera Zvonareva de dubbeltitel te pakken. Het was de eerste titel voor Davenport in het dubbelspel. Voor Zvonareva is het de derde titel nadat ze in seizoen 1 in San Diego won en in seizoen 3 de Aussie Open op haar naam bracht. In d de finale maakten qualifiers Dementieva en Dulko geen schijn kans van kans. In elk duel dat Davenport en Zvonareva hier speelden, gaven ze telkens slechts twee games per wedstrijd prijs. Prachtig!
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: