Nieuw forum?
+5
dieterk
krullie
Matthias
olivier
Wimpie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nieuw forum?
Hallo,
Bedankt allemaal voor de aanmoedigingen de afgelopen week. Het doet deugd om te horen dat er mensen zijn die dit spel echt graag spelen. Ik was van plan om aan het einde van het seizoen definitief de boeken te sluiten, maar het blijft kriebelen. Al kan het niet verder met slechts 8 à 9 vaste deelnemers.
Wat zouden jullie ervan denken om te verhuizen naar tennisforum.be? Daar was sprake van een FWTA-spel, maar zijn ze nog niet begonnen wegens... te weinig deelnemers. Ik ben er echter zeker van dat een combinatie van de huidige FATP-ers en de nieuwe mensen op tennisforum een doorstart kan betekenen voor het spel. Bovendien is er dan opnieuw een 'kader', namelijk een algemeen tennisforum. Om het interessant te maken voor nieuwelingen, zou ik voorstellen dat ze 1 speler kunnen kiezen uit de huidige ranglijst, dus met de bijbehorende rankingpunten. Dit zou ook betekenen dat jullie 1 speler van jullie keuze moeten afstaan. Iedereen mag daarna een tweede naam kiezen die van 0 begint.
Graag jullie opmerkingen!
Wim
Bedankt allemaal voor de aanmoedigingen de afgelopen week. Het doet deugd om te horen dat er mensen zijn die dit spel echt graag spelen. Ik was van plan om aan het einde van het seizoen definitief de boeken te sluiten, maar het blijft kriebelen. Al kan het niet verder met slechts 8 à 9 vaste deelnemers.
Wat zouden jullie ervan denken om te verhuizen naar tennisforum.be? Daar was sprake van een FWTA-spel, maar zijn ze nog niet begonnen wegens... te weinig deelnemers. Ik ben er echter zeker van dat een combinatie van de huidige FATP-ers en de nieuwe mensen op tennisforum een doorstart kan betekenen voor het spel. Bovendien is er dan opnieuw een 'kader', namelijk een algemeen tennisforum. Om het interessant te maken voor nieuwelingen, zou ik voorstellen dat ze 1 speler kunnen kiezen uit de huidige ranglijst, dus met de bijbehorende rankingpunten. Dit zou ook betekenen dat jullie 1 speler van jullie keuze moeten afstaan. Iedereen mag daarna een tweede naam kiezen die van 0 begint.
Graag jullie opmerkingen!
Wim
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Registration date : 07-12-06
Re: Nieuw forum?
Hey Wim!
Ik vind het alvast een supergoed idee!! Zo is er ook een nieuwe wind in het spelersbestand, wat het uitdagender maakt. Als we een speler moeten afstaan zit ik er niet echt mee in, it's just a player Je laat maar weten ...
Blij dat het spel eventueel kan voortbestaan!
Ik vind het alvast een supergoed idee!! Zo is er ook een nieuwe wind in het spelersbestand, wat het uitdagender maakt. Als we een speler moeten afstaan zit ik er niet echt mee in, it's just a player Je laat maar weten ...
Blij dat het spel eventueel kan voortbestaan!
olivier- King Member
- Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
Registration date : 11-12-06
Goed idee Ik ben trouwens al lid van het forum
Matthias- King Member
- Aantal berichten : 345
Leeftijd : 36
Registration date : 06-08-08
Ook James ziet een verhuis zeker zitten. Hij dacht samen met de organisatie op pensioen te gaan, maar zoals de organisatie zelf zegt: het blijft ergens kriebelen. Hopen dat het lukt!!! Willen we dit spel redden (en dat kan zeker lukken) is een verhuis wel een must volgens mij. Dit forum heeft geen aantrek meer.
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Registration date : 08-12-06
Good idea!
't Zou fijn zijn om dit te kunnen blijven spelen!
't Zou fijn zijn om dit te kunnen blijven spelen!
Bart- Senior Member
- Aantal berichten : 88
Leeftijd : 37
Registration date : 25-11-08
De meerderheid (van de bestaande deelnemers) zien een verhuis dus wel zitten. Het voorstel is op tennisforum ook gelanceerd, dus waarschijnlijk gaat de verhuis wel door.
Kunnen jullie al aangeven welke van jullie twee spelers je het liefst behouden ziet?
Kunnen jullie al aangeven welke van jullie twee spelers je het liefst behouden ziet?
Voor mij is dat Patrick Rafter. Beste ranking totnogtoe
olivier- King Member
Bij mij zal dat James Blake zijn!
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Registration date : 08-12-06
Wimpie schreef:De meerderheid (van de bestaande deelnemers) zien een verhuis dus wel zitten. Het voorstel is op tennisforum ook gelanceerd, dus waarschijnlijk gaat de verhuis wel door.
Nadal!
Bart- Senior Member
- Aantal berichten : 88
Leeftijd : 37
Registration date : 25-11-08
Hicham Arazi
gentlepain- Senior Member
- Aantal berichten : 75
Leeftijd : 45
Registration date : 20-02-07
Korolev
Matthias- King Member
- Aantal berichten : 345
Registration date : 06-08-08
Nieuw Forum?
voor mij is dat Den Bakker
Wiemsel- Junior Member
- Aantal berichten : 13
Registration date : 23-10-09
Seizoen *14* gaat van start op 1 maart 2010 en zal gespeeld worden op tennisforum.be
Registreer je nu op dit forum, en kies je 2de speler in het inschrijvingstopic!
Registreer je nu op dit forum, en kies je 2de speler in het inschrijvingstopic!
Done!
olivier- King Member
Tim Henman zou graag een comeback maken op de FATP-tour. Moet ik me hiervoor aanmelden op de nieuwe site?
boyke- King Member
- Aantal berichten : 334
Registration date : 10-12-06
Welcome back, boyke!
Vanaf volgende week gebeurt alles op www.tennisforum.be, dus best daar aanmelden.
Je mag trouwens een tweede speler kiezen ook. Vermits de ranking van Henman volgende week onbestaande is, kan je een speler kiezen die al een FATP-ranking heeft.
Vanaf volgende week gebeurt alles op www.tennisforum.be, dus best daar aanmelden.
Je mag trouwens een tweede speler kiezen ook. Vermits de ranking van Henman volgende week onbestaande is, kan je een speler kiezen die al een FATP-ranking heeft.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: