Vakantiestop
+7
olivier
mehor
boyke
gentlepain
kwartel83
Matthias
Wimpie
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vakantiestop
De FATP gaat op verlof!
Verlof
Naar jaarlijkse gewoonte zal de FATP tijdens de zomer even van het toneel verdwijnen. Door mijn huwelijk volgende week en de daaropvolgende huwelijksreis zal het deze keer iets langer duren dan gewoonlijk. Het nieuwe seizoen zal officieel beginnen op 7 september 2009. Het nieuwe seizoen zal gekenmerkt worden door een nieuwe kalender en enkele extra tussenklassementen. In de laatste week van augustus zal er wel nog de Season *12* Clash plaatsvinden om het dertiende seizoen op gang te blazen.
Exhibities
Uiteraard bestaat de mogelijkheid om exhibities te organiseren. Iedereen is vrij om te organiseren en deel te nemen.
Nieuwe spelers
Tijdens de laatste weken van het voorbije seizoen kampte de FATP met een tekort aan inschrijvingen. Met amper 10 'actieve' deelnemers was het soms moeilijk om de motivatie te vinden. Daarom de vraag aan iedereen om wat reclame te maken. Heb je vrienden of familie die zich interesseren in tennis, of graag een spelletje spelen, nodig ze uit op een exhibitie en vraag of ze niet willen blijven spelen. Ook als je op actief bent op andere (tennis)fora, maak een beetje reclame voor dit spelletje. Als iedereen één nieuwe deelnemer kan aanbrengen, wordt het voor iedereen weer leuker om de spel te volgen.
Bedankt
Aan iedereen die het voorbije seizoen deelgenomen heeft, berichtjes gestuurd, vreugdekreten geuit,...
Tot in september!
Wim
Verlof
Naar jaarlijkse gewoonte zal de FATP tijdens de zomer even van het toneel verdwijnen. Door mijn huwelijk volgende week en de daaropvolgende huwelijksreis zal het deze keer iets langer duren dan gewoonlijk. Het nieuwe seizoen zal officieel beginnen op 7 september 2009. Het nieuwe seizoen zal gekenmerkt worden door een nieuwe kalender en enkele extra tussenklassementen. In de laatste week van augustus zal er wel nog de Season *12* Clash plaatsvinden om het dertiende seizoen op gang te blazen.
Exhibities
Uiteraard bestaat de mogelijkheid om exhibities te organiseren. Iedereen is vrij om te organiseren en deel te nemen.
Nieuwe spelers
Tijdens de laatste weken van het voorbije seizoen kampte de FATP met een tekort aan inschrijvingen. Met amper 10 'actieve' deelnemers was het soms moeilijk om de motivatie te vinden. Daarom de vraag aan iedereen om wat reclame te maken. Heb je vrienden of familie die zich interesseren in tennis, of graag een spelletje spelen, nodig ze uit op een exhibitie en vraag of ze niet willen blijven spelen. Ook als je op actief bent op andere (tennis)fora, maak een beetje reclame voor dit spelletje. Als iedereen één nieuwe deelnemer kan aanbrengen, wordt het voor iedereen weer leuker om de spel te volgen.
Bedankt
Aan iedereen die het voorbije seizoen deelgenomen heeft, berichtjes gestuurd, vreugdekreten geuit,...
Tot in september!
Wim
Laatst aangepast door Wimpie op 01.09.09 21:09; in totaal 1 keer bewerkt
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Registration date : 07-12-06
Re: Vakantiestop
Tot binnenkort Wim !
En proficiat met je huwelijk!
En proficiat met je huwelijk!
Matthias- King Member
- Aantal berichten : 345
Leeftijd : 36
Registration date : 06-08-08
Merci Wim voor de organisatie
kwartel83- God
- Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Registration date : 11-12-06
Bedankt voor al de tijd en moeite die je erin steekt. Hopelijk komen er heel wat nieuwe spelers erbij.
Welverdiend verlof!
Welverdiend verlof!
gentlepain- Senior Member
- Aantal berichten : 75
Leeftijd : 45
Registration date : 20-02-07
Merci Wim, hopelijk doet ge er nog een seizoentje bij als uitstekende organisator. En veel plezier met het huwelijk en de daarbijhorende huwelijksreis.
boyke- King Member
- Aantal berichten : 334
Registration date : 10-12-06
Ik sluit me aan bij de vorige sprekers als het gaat om de felicitaties en de dank voor een goed seizoen. Daarnaast sluit ik me volledig aan bij Wim als het gaat om het aantal actieve coaches. Met slechts 13 actieve coaches is het lastig om gemotiveerd te blijven. Dus heel graag reclame maken voor nieuw bloed......
Ik ga de twee weken die nog gespeeld moeten worden bij de FWTA ook zeker nog spelen en neem dan ook vakantie tot aan begin september, maar zal dit nog aangeven als het zover is.
Ik ga de twee weken die nog gespeeld moeten worden bij de FWTA ook zeker nog spelen en neem dan ook vakantie tot aan begin september, maar zal dit nog aangeven als het zover is.
mehor- God
- Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 58
Registration date : 21-06-07
Hey Wim,
proficiat he!! En bedankt voor de geweldige organisatie van de FATP! Na alle seizoenen amuseer ik me hier nog steeds, en ik hoop dat een reeks nieuwe mensen zullen deelnemen!
Amuseer je op de huwelijksreis!
Grtz
proficiat he!! En bedankt voor de geweldige organisatie van de FATP! Na alle seizoenen amuseer ik me hier nog steeds, en ik hoop dat een reeks nieuwe mensen zullen deelnemen!
Amuseer je op de huwelijksreis!
Grtz
olivier- King Member
- Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
Eerst en vooral: proficiat met je huwelijk en geniet van de huwelijksreis!
Bedankt voor alweer een vlekkeloze organisatie. Ik hoop je trouwens ook te verwelkomen bij VTT!
Ik blijf trouw op post, ook volgend seizoen!
Bedankt voor alweer een vlekkeloze organisatie. Ik hoop je trouwens ook te verwelkomen bij VTT!
Ik blijf trouw op post, ook volgend seizoen!
Bart- Senior Member
- Aantal berichten : 88
Leeftijd : 37
Registration date : 25-11-08
Proficiat Wim met je huwelijk
Geniet er enorm goed van
Bedankt voor de organisatie. Andy Murray en David Ferrer hebben besloten om te stoppen met FATP...
Geniet er enorm goed van
Bedankt voor de organisatie. Andy Murray en David Ferrer hebben besloten om te stoppen met FATP...
kimmie- God
- Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Dan is Korolev zijn dubbelpartner kwijt Jammer, maar het ga je goed David!
Matthias- King Member
- Aantal berichten : 345
Registration date : 06-08-08
Proficiat met je huwelijk, Wim! Geniet van de huwelijksreis!
Bedankt voor de alweer schitterende organisatie!
Tot volgend seizoen!
Bedankt voor de alweer schitterende organisatie!
Tot volgend seizoen!
Chris- King Member
- Aantal berichten : 222
Leeftijd : 41
Registration date : 10-12-06
ik vond het een zeer leuk seizoen en een pracht van een organisatie
chapeau
chapeau
Koalaflesje- King Member
- Aantal berichten : 215
Leeftijd : 40