Pre Masters Cup, Brussel-BEL
+9
boyke
Grandslamer
Koalaflesje
Dark Tiger
Fre7***
Nick
dieterk
Gunter
Wimpie
13 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Pre Masters Cup, Brussel-BEL
Wie krijgt de Wild Card?
De zeven rechtstreeks geplaatste spelers en teams voor de Pre Masters Cup zijn gekend. Stanislas Wawrinka kreeg het laatste ticket dankzij zijn zege op Roland Garros.
Wild Cards kunnen nog steeds aangevraagd worden. Novak Djokovic is voorlopig de enige kandidaat. Denk je dat jij in Brussel iets kan doen? Stuur dan nu je kanditatuur in!
De zeven rechtstreeks geplaatste spelers en teams voor de Pre Masters Cup zijn gekend. Stanislas Wawrinka kreeg het laatste ticket dankzij zijn zege op Roland Garros.
Wild Cards kunnen nog steeds aangevraagd worden. Novak Djokovic is voorlopig de enige kandidaat. Denk je dat jij in Brussel iets kan doen? Stuur dan nu je kanditatuur in!
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Registration date : 07-12-06
Tommy wil naar Brussel !!!
Nu Steffi net naast een ticket voor de pre masters greep wil coach fre toch met een van zijn spelers naar een pre masters cup. Hoewel steffi in het dubbelspel wel het prestigieus toernooi haalde is er hier bij de mannen toch nog een kans voor Tommy, na wat slijmen en proberen dat slijmen en kontlikken beter te doen dan de andere coachen kan er nog een wild card gegeven worden aan de speler van de best slijmende coach.
Nu Tommy eigenlijk buiten bij het mixed double deze week een zware periode achter de rug heeft wil hij toch proberen van zich te bewijzen door mee te doen bij de grote jongens en eindelijk eens door te breken op het circuit !!!
Ook de sponsor van Tommy wil natuurlijk dat hij op een net iets meer in de kijker staand toernooi gaat spelen gezien er nog geen enkele Dunlop racket aanwezig is nu op de pre masters... De organisatie zou hier ook rekening mee moeten houden vond de directie van dunlop omdat de andere merken anders te makkelijk een monopoly op de markt zouden kunnen krijgen want iedereen grijpt toch naar het racket van de beste spelers...
Na zijn overwinning met Steffi op het Franse gravel hoopt hij dus toch als voldoende gequalificeerde speler gezien te worden door de organisatie in Brussel.
En als ik me niet vergis heb ik nu ook dat foto ding onder de knie.
Nu Steffi net naast een ticket voor de pre masters greep wil coach fre toch met een van zijn spelers naar een pre masters cup. Hoewel steffi in het dubbelspel wel het prestigieus toernooi haalde is er hier bij de mannen toch nog een kans voor Tommy, na wat slijmen en proberen dat slijmen en kontlikken beter te doen dan de andere coachen kan er nog een wild card gegeven worden aan de speler van de best slijmende coach.
Nu Tommy eigenlijk buiten bij het mixed double deze week een zware periode achter de rug heeft wil hij toch proberen van zich te bewijzen door mee te doen bij de grote jongens en eindelijk eens door te breken op het circuit !!!
Ook de sponsor van Tommy wil natuurlijk dat hij op een net iets meer in de kijker staand toernooi gaat spelen gezien er nog geen enkele Dunlop racket aanwezig is nu op de pre masters... De organisatie zou hier ook rekening mee moeten houden vond de directie van dunlop omdat de andere merken anders te makkelijk een monopoly op de markt zouden kunnen krijgen want iedereen grijpt toch naar het racket van de beste spelers...
Na zijn overwinning met Steffi op het Franse gravel hoopt hij dus toch als voldoende gequalificeerde speler gezien te worden door de organisatie in Brussel.
En als ik me niet vergis heb ik nu ook dat foto ding onder de knie.
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
Fre7*** schreef:you got that one right !!!Nick schreef:babyboy schreef:Fre7*** schreef:dit zijn niet de finale masters hé dit zijn de pre masters !!!
we zijn nog maar net voorbij roland garross dus we zitten nog maar in helft van seizoen
binnenkort wimbledon waar Robredo vanzelfsprekend de titel maar vooral het geld wegkaapt
Ja, kweet het maar ik zeg gewoon masters in plaats van pré masters. Het verschil weet ik wel hoor:D
Hij heeft het niet op jou maar op Dark Tiger die zei dat hij het seizoen extreem kort vond
je hebt dus effe verkeerd begrepen babyboy
OKe oke oke jongens;) foutje bedankt!
Gast- Gast
Kom allemaal eens een kijkje nemen op mijn nieuwe site. Hier zullen we het voornamelijk over het tennis in real life! Gezellig met ze allen babbelen en waar uitslagen&standen up to date worden gehouden.
http://wtatour.17.forumer.com/index.php
http://wtatour.17.forumer.com/index.php
Gast- Gast
Baghdatis gaat naar Brussel!
De story of Baghdatis.. Net niet! Net geen titel in de Australian Open en net geen ticket naar Brussel. Maar Baghdatis zou Baghdatis niet zijn, zou hij via een WC de weg alsnog vinden. Hij vind zelf, en trouwens de fans ook, dat hij naar Brussel mag gaan. Heel simpel, omdat de hij de nummer 8 is in de Race. Natuurlijk probeert Robredo ook een ticket te pakken, maar of hij dat mentaal wel volhoud is de vraag. En ook Djokovic wilt naar de pre-masters. Wie? ja dat dachten wij dus ook al. Zelfs mijn buurvrouw van 78 zou het nog beter doen dan Djokovic. Wij vroegen Baghdatis om commentaar.
Baghdatis: "Wie heeft hier het seizoen opgefleurd? Robredo natuurlijk. Want elke keer kondigde hij zijn vertrek aan. Iedereen was gelukkig, maar helaas. Wie zagen wij weer op de tenniscourt verschijnen. De vreselijke spanjaard. Ik daarintegen sta altijd 100% te geven op de court en verdien die ticket dan ook voor de volle 100%. Als de organisatie voor kwaliteit wil gaan in het toernooi in Brussel kiezen ze mij uit. Kiezen ze mij niet uit, geen ramp.. dan ga ik naar de Ordina Open. Maar dan weten ze niet zeker of ik dat wel terug te vinden ben op de Main Draw van Wimbledon. Want tjah, zo kwam Robredo toch ook aan zijn ticket?"
"Djokovic probeert ook een ticket te bemachtigen? Sorry hoor, maar wie is dat precies? Hij komt me eigenlijk niet bekend voor. Dat klopt eigenlijk ook wel, anders zou hij niet hoeven te slijmen voor een ticket. Ik denk dat het publiek in Brussel waar voor zijn geld wilt.. dan moeten ze toch niet die Servier halen. Want als je iemand uit het oosten van Europa haalt weet je nooit wat je krijgt. Zodadelijk concureert hij nog de organisatie weg.. dat moeten we helemaal niet hebben. Nee nee, ze hebben een echte Cyprioot nodig. Want Cyprus is een machtig land in Europa en als de organisatie niet oppast, zorgt Cyprus ervoor dat Turkije niet bij de EU kan. En waar moet de organisatie dan die goedkope werknemers/scheidsrechters vandaan halen? Dus kijk maar uit brussel. HIER KOMT BAGHDATIS!"
De story of Baghdatis.. Net niet! Net geen titel in de Australian Open en net geen ticket naar Brussel. Maar Baghdatis zou Baghdatis niet zijn, zou hij via een WC de weg alsnog vinden. Hij vind zelf, en trouwens de fans ook, dat hij naar Brussel mag gaan. Heel simpel, omdat de hij de nummer 8 is in de Race. Natuurlijk probeert Robredo ook een ticket te pakken, maar of hij dat mentaal wel volhoud is de vraag. En ook Djokovic wilt naar de pre-masters. Wie? ja dat dachten wij dus ook al. Zelfs mijn buurvrouw van 78 zou het nog beter doen dan Djokovic. Wij vroegen Baghdatis om commentaar.
Baghdatis: "Wie heeft hier het seizoen opgefleurd? Robredo natuurlijk. Want elke keer kondigde hij zijn vertrek aan. Iedereen was gelukkig, maar helaas. Wie zagen wij weer op de tenniscourt verschijnen. De vreselijke spanjaard. Ik daarintegen sta altijd 100% te geven op de court en verdien die ticket dan ook voor de volle 100%. Als de organisatie voor kwaliteit wil gaan in het toernooi in Brussel kiezen ze mij uit. Kiezen ze mij niet uit, geen ramp.. dan ga ik naar de Ordina Open. Maar dan weten ze niet zeker of ik dat wel terug te vinden ben op de Main Draw van Wimbledon. Want tjah, zo kwam Robredo toch ook aan zijn ticket?"
"Djokovic probeert ook een ticket te bemachtigen? Sorry hoor, maar wie is dat precies? Hij komt me eigenlijk niet bekend voor. Dat klopt eigenlijk ook wel, anders zou hij niet hoeven te slijmen voor een ticket. Ik denk dat het publiek in Brussel waar voor zijn geld wilt.. dan moeten ze toch niet die Servier halen. Want als je iemand uit het oosten van Europa haalt weet je nooit wat je krijgt. Zodadelijk concureert hij nog de organisatie weg.. dat moeten we helemaal niet hebben. Nee nee, ze hebben een echte Cyprioot nodig. Want Cyprus is een machtig land in Europa en als de organisatie niet oppast, zorgt Cyprus ervoor dat Turkije niet bij de EU kan. En waar moet de organisatie dan die goedkope werknemers/scheidsrechters vandaan halen? Dus kijk maar uit brussel. HIER KOMT BAGHDATIS!"
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06
Blake wil geen wild card aanvragen. Hij is nog te fel aangeslagen door zijn slecht gravelseizoen. "Ik heb nu even geen zin in tennis!" zei de Amerikaan tegen onze reporter.
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
Nog geen punten ontvangen van:
Geen punten = geen deelname aan de Pre Masters Cup!
- Gustavo Kuerten
- Igor Andreev
- Kristof Vliegen
- Sebastien Grosjean
- Feliciano Lopez
- James Blake
- Olivier Rochus
- Tommy Haas
- Dmitry Tursunov
- Mario Ancic
- Alex Bogomolov
- Juan-Carlos Ferrero
- Fernando Verdasco
Geen punten = geen deelname aan de Pre Masters Cup!
Naar wie gaat de WC?
Grandslamer- God
ik wil wel nog een artikel maken voor die WC hoor
als dat kan helpen...
als dat kan helpen...
Fre7***- God
wanneer begint het toernooi nou? en de gene die geen punten in sturen is hun verantwoordelijkheid. De mensen die wel op tijd hun punten op sturen hebben dan vind ik wel een plekje op de MD verdiend. En daarnaast wie ontvangen een wild card?
Gast- Gast
amai zoveel die geen punten hebben gestuurd. Het moet hen niet interesseren zo te zien.
meer kans voor de rest
meer kans voor de rest
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
babyboy schreef:Wimpie schreef:babyboy schreef:Stom zeg, wawrinka en baghdatis hebben geen eens een wild card aangevraagd door een artikel te schrijven terwijl djokovic dat wel heeft gedaan. Djokovic komt volgens de organisatie niet in aanmerking voor de uitkering terwijl hij wel duidelijk heeft aangegeven waarom hij een wild card verdient!!
De Wild Card is nog niet beslist hé, de beste 6 in de race mogen sowieso meedoen, aangevuld met een Grand Slamwinnaar of de nummer 7 en 1 (één) Wild Card
Ja, maar wawrinka komt op basis van het entry champions ranking niet in aanmerking voor de masters, maar hij is wel in de race om deel te nemen aan de masters terwijl hij geen artikel heeft geschreven voor de aanvraag van een wild card. Zowiezo moet nu toch wel bekend zijn wie er mee mogen doen aan de masters. Djokovic is tot vandaag de enige met een aanvraag van een wildcard en tot nu toe nog niks aangevraagd van andere dus ik vind dat wel een wild card waard voor djokovic!
btw, doordat Wawrinka Roland Garros gewonnen heeft, staat hij nu in de race op plaats 6, dus verdient hij die plaats wel, :p
Koalaflesje- King Member
- Aantal berichten : 215
Leeftijd : 40
Registration date : 12-12-06
ja met de feestdagen en zo zijn er waarschijnlijk enkele de draad een beetje kwijt... mss was mijn bluf over RObredo als beste hier nog niet te vroeg gejuichtNick schreef:amai zoveel die geen punten hebben gestuurd. Het moet hen niet interesseren zo te zien.
meer kans voor de rest
Fre7***- God
Koalaflesje schreef:babyboy schreef:Wimpie schreef:babyboy schreef:Stom zeg, wawrinka en baghdatis hebben geen eens een wild card aangevraagd door een artikel te schrijven terwijl djokovic dat wel heeft gedaan. Djokovic komt volgens de organisatie niet in aanmerking voor de uitkering terwijl hij wel duidelijk heeft aangegeven waarom hij een wild card verdient!!
De Wild Card is nog niet beslist hé, de beste 6 in de race mogen sowieso meedoen, aangevuld met een Grand Slamwinnaar of de nummer 7 en 1 (één) Wild Card
Ja, maar wawrinka komt op basis van het entry champions ranking niet in aanmerking voor de masters, maar hij is wel in de race om deel te nemen aan de masters terwijl hij geen artikel heeft geschreven voor de aanvraag van een wild card. Zowiezo moet nu toch wel bekend zijn wie er mee mogen doen aan de masters. Djokovic is tot vandaag de enige met een aanvraag van een wildcard en tot nu toe nog niks aangevraagd van andere dus ik vind dat wel een wild card waard voor djokovic!
btw, doordat Wawrinka Roland Garros gewonnen heeft, staat hij nu in de race op plaats 6, dus verdient hij die plaats wel, :p
Ja, achteraf wel..
Gast- Gast
ROBREDO WIL DE WC !!!!
maar er is nog geen nieuws of geen hint van de organisatie uitgekomen
dus is het nog afwachten veronderstel ek...
Tommy Robredo for president !!!
maar er is nog geen nieuws of geen hint van de organisatie uitgekomen
dus is het nog afwachten veronderstel ek...
Tommy Robredo for president !!!
Fre7***- God
godverde nu zittek hier al een uur stom artikel te typen waar ik marcos en djokovic uitkaffer en nu flipt die site weer en is het weg !!!! :evil:
EDIT: ik wil de WC punt uit
"De org moet begrijpen dat de spelers dit toch op tijd moeten weten gezien zij een hotel moeten boeken en hun families thuis moeten laten weten in week land ze vertoeven... Er moet wel ook wederzijds respect komen hé"
"Ik wil dolgraag naar België omdat ik weet dat ik toch eens zal doorbreken en zal laten zien dat ook ik kan winnen maar tot heden heb ik nog geen grote kansen gehad... Er is een hele tijd een misverstand ontstaan tussen mijn coach en de organisatie en daarom zou ik stoppen maar ik werd door de organisatie zomaar in de draws gestopt en werd verplicht om te spelen. Daarom herhaalde ik elke week mijn vertrek van de tour. Maar de week dat dit definitief zou worden had mijn coach een goed gesprek achter de schermen met de organisatie en heeft mij dan overtuigd om te blijven."
"Ergens wil ik nu ook bewijzen dat het terecht is dat ik er nog ben en dat ik een goeie aanwinst ben op de tour. Mensen zullen komen kijken voor mijn aanwezigheid. In elk geval hoop ik dat het nu voorbij is met die zever elke keer die ik te slikken krijg van Marcos en zijn coach over al dan niet stoppen. Het is al Marcos geweest die de coach van veel meer gewardeerd speler ," Gasquet", inpikte ! Dus die Cyprioot zou beter op zijn woorden letten hé (is grapje he Grandslamer...)"
"Ziezo ik hoop dat dat nu opgelost is en dan zien we morgen wel wie er Brussel bereikt en wie niet... Ik blijf in elk geval nog een nachtje thuis en morgen vertrek ik vroeg richting Brussel."
"Verder wil ik ook de andere spelers in Brussel zoiezo geluk wensen met de pre masters en ik beloof als ik het haal dat ik niet zal afgaan!!"
EDIT: ik wil de WC punt uit
"De org moet begrijpen dat de spelers dit toch op tijd moeten weten gezien zij een hotel moeten boeken en hun families thuis moeten laten weten in week land ze vertoeven... Er moet wel ook wederzijds respect komen hé"
"Ik wil dolgraag naar België omdat ik weet dat ik toch eens zal doorbreken en zal laten zien dat ook ik kan winnen maar tot heden heb ik nog geen grote kansen gehad... Er is een hele tijd een misverstand ontstaan tussen mijn coach en de organisatie en daarom zou ik stoppen maar ik werd door de organisatie zomaar in de draws gestopt en werd verplicht om te spelen. Daarom herhaalde ik elke week mijn vertrek van de tour. Maar de week dat dit definitief zou worden had mijn coach een goed gesprek achter de schermen met de organisatie en heeft mij dan overtuigd om te blijven."
"Ergens wil ik nu ook bewijzen dat het terecht is dat ik er nog ben en dat ik een goeie aanwinst ben op de tour. Mensen zullen komen kijken voor mijn aanwezigheid. In elk geval hoop ik dat het nu voorbij is met die zever elke keer die ik te slikken krijg van Marcos en zijn coach over al dan niet stoppen. Het is al Marcos geweest die de coach van veel meer gewardeerd speler ," Gasquet", inpikte ! Dus die Cyprioot zou beter op zijn woorden letten hé (is grapje he Grandslamer...)"
"Ziezo ik hoop dat dat nu opgelost is en dan zien we morgen wel wie er Brussel bereikt en wie niet... Ik blijf in elk geval nog een nachtje thuis en morgen vertrek ik vroeg richting Brussel."
"Verder wil ik ook de andere spelers in Brussel zoiezo geluk wensen met de pre masters en ik beloof als ik het haal dat ik niet zal afgaan!!"
Fre7***- God
(is grapje he Grandslamer...)"
Haha dat snap ik oowk wel hoowr
Ben niet zo snel op mijn teentjes getrapt
Allkeen snap ik nu niet wanneer Wimpie komt met de eerste uitslagen
Haha dat snap ik oowk wel hoowr
Ben niet zo snel op mijn teentjes getrapt
Allkeen snap ik nu niet wanneer Wimpie komt met de eerste uitslagen
Grandslamer- God
Draws en eerste resultaten zijn op komst, had gisteren echt geen tijd om ze nog te posten
Geen punten ontvangen van:
Wild Cards
Singles Grouping
Gele groep
1. Rainer Schuettler [1]
2. Marat Safin [4]
3. Niels Desein [5]
4. Marcos Baghdatis [7]
Rode Groep
1. André Agassi [2]
2. Gustavo Kuerten [3]
3. Novak Djokovic [6/WC]
4. Stanislas Wawrinka [8]
Doubles Grouping
Gele groep
1. Kristof Vliegen/Gustavo Kuerten [1]
2. Leander Paes/Andy Roddick [4]
3. Marat Safin/Nikolay Davydenko [5]
4. Dmitry Tursunov/Tommy Robredo [8/WC]
Rode Groep
1. Novak Djokovic/Niels Desein [2]
2. Rainer Schuettler/Roger Federer[3]
3. Steve Darcis/Stanislas Wawrinka [6]
4. André Agassi/James Blake [7]
- Enkelspel:
- Igor Andreev: wordt vervangen door Marcos Baghdatis
Dubbelspel: - Feliciano Lopez/Igor Andreev: wordt vervangen door Marat Safin/Nikolay Davydenko
- James Blake: peelt met 'injury points'
Wild Cards
- Novak Djokovic
- Tommy Robredo/Dmitry Tursunov
Singles Grouping
Gele groep
1. Rainer Schuettler [1]
2. Marat Safin [4]
3. Niels Desein [5]
4. Marcos Baghdatis [7]
Rode Groep
1. André Agassi [2]
2. Gustavo Kuerten [3]
3. Novak Djokovic [6/WC]
4. Stanislas Wawrinka [8]
Doubles Grouping
Gele groep
1. Kristof Vliegen/Gustavo Kuerten [1]
2. Leander Paes/Andy Roddick [4]
3. Marat Safin/Nikolay Davydenko [5]
4. Dmitry Tursunov/Tommy Robredo [8/WC]
Rode Groep
1. Novak Djokovic/Niels Desein [2]
2. Rainer Schuettler/Roger Federer[3]
3. Steve Darcis/Stanislas Wawrinka [6]
4. André Agassi/James Blake [7]
Zo te zien zijn de poules mooi verdeeld en doenbaar dus
Nick- God
IK WEIGER HIER DUBBEL TE SPELEN !!!!!!
ik wou de enkel wildcard
die dubbel kan de org aan zijn gat plakken !!!
ik wou de enkel wildcard
die dubbel kan de org aan zijn gat plakken !!!
Fre7***- God
Novak Djokovic op de Pre-Masters
Novak Djokovic heeft in een strijd tussen andere speelsters een wild card ontvangen voor het enkelspel. De organisatie heeft beslist dat Djokovic zijn tennis op de Pre-Masters in het mooie Brussels mag laten showen.
Djokovic zei:"Wat ben ik de organisatie dankbaar. Het was gewoon heel moeilijk voor de organisatie om te beslissen wie er een wild card verdiende, want iedereen die zich als kandidaat had gesteld, waren potentiele kandiidaten. Maar dit keer had ik het geluk dat ik de wild card heb toe gekregen. Ik hoop dat ik mijn beste tennis zal laten zien. Ik kijk er naar uit.
De coach wilt net als Djokovic de organisatie dankbaar zijn voor de wild card."
Aldus Djokovic die nu meteen naar Brussel vliegt!
Novak Djokovic heeft in een strijd tussen andere speelsters een wild card ontvangen voor het enkelspel. De organisatie heeft beslist dat Djokovic zijn tennis op de Pre-Masters in het mooie Brussels mag laten showen.
Djokovic zei:"Wat ben ik de organisatie dankbaar. Het was gewoon heel moeilijk voor de organisatie om te beslissen wie er een wild card verdiende, want iedereen die zich als kandidaat had gesteld, waren potentiele kandiidaten. Maar dit keer had ik het geluk dat ik de wild card heb toe gekregen. Ik hoop dat ik mijn beste tennis zal laten zien. Ik kijk er naar uit.
De coach wilt net als Djokovic de organisatie dankbaar zijn voor de wild card."
Aldus Djokovic die nu meteen naar Brussel vliegt!
Gast- Gast
babyboy schreef:Novak Djokovic op de Pre-Masters
andere speelsters
aha, bekentenis
Koalaflesje- King Member
- Aantal berichten : 215
Leeftijd : 40
Registration date : 12-12-06
Kampioenenbal van start met twijfel rond Wild Card
De eerste dag van de Pre Masters Cup heeft weinig tot geen verrassingen opgeleverd. In alle wedstrijden hebben de hoger geplaatste spelers of teams het gehaald. Op twee na gingen alle matchen naar vijf sets. In het enkel heeft Gustavo Kuerten korte metten gemaakt met Novak Djokovic. In drie sets won het derde reekshoofd van de Wild Card, deze uitslag stelt dan ook het uitreiken van de Wild Card in vraag. Djokovic werd verkozen boven Tommy Robredo, die na de bekendmaking van de WC's tekeer ging als een duivel in een wijwatervat. De organisatie probeert Robredo er ondertussen van te overtuigen om toch deel te nemen aan het dubbelspel, zijn wedstrijd werd dan ook een dag uitgesteld. Djokovic zelf, die zich na de wedstrijd bijna in de vrouwenkleedkamers begaf, was er tijdens de persconferentie van overtuigd beter te kunnen dan wat hij vandaag liet zien. We zijn benieuwd...
Verdiende deze Djokovic de Wild Card?
Singles
Rainer Schuettler [1] def. Marcos Baghdatis [7] 2/6 2/6 6/4 6/4 6/1
Marat Safin [4] def. Niels Desein [5] 3/6 6/4 3/6 7/6(5) 6/2
André Agassi [2] def. Stanislas Wawrinka [8] 3/6 6/4 7/6(0) 3/6 6/3
Gustavo Kuerten [3] def. Novak Djokovic [6/WC] 7/6(2) 6/4 6/3
Singles
Leander Paes/Andy Roddick [4] def. Marat Safin/Nikolay Davydenko [5] 1/6 6/0 0/6 6/4 6/0
Novak Djokovic/Niels Desein [2] def. André Agassi/James Blake [7] 6/1 6/2 4/6 6/4
Rainer Schuettler/Roger Federer [3] def. Steve Darcis/Stanislas Wawrinka [6] 1/6 6/3 6/1 0/6 6/1
De eerste dag van de Pre Masters Cup heeft weinig tot geen verrassingen opgeleverd. In alle wedstrijden hebben de hoger geplaatste spelers of teams het gehaald. Op twee na gingen alle matchen naar vijf sets. In het enkel heeft Gustavo Kuerten korte metten gemaakt met Novak Djokovic. In drie sets won het derde reekshoofd van de Wild Card, deze uitslag stelt dan ook het uitreiken van de Wild Card in vraag. Djokovic werd verkozen boven Tommy Robredo, die na de bekendmaking van de WC's tekeer ging als een duivel in een wijwatervat. De organisatie probeert Robredo er ondertussen van te overtuigen om toch deel te nemen aan het dubbelspel, zijn wedstrijd werd dan ook een dag uitgesteld. Djokovic zelf, die zich na de wedstrijd bijna in de vrouwenkleedkamers begaf, was er tijdens de persconferentie van overtuigd beter te kunnen dan wat hij vandaag liet zien. We zijn benieuwd...
Verdiende deze Djokovic de Wild Card?
Singles
Rainer Schuettler [1] def. Marcos Baghdatis [7] 2/6 2/6 6/4 6/4 6/1
Marat Safin [4] def. Niels Desein [5] 3/6 6/4 3/6 7/6(5) 6/2
André Agassi [2] def. Stanislas Wawrinka [8] 3/6 6/4 7/6(0) 3/6 6/3
Gustavo Kuerten [3] def. Novak Djokovic [6/WC] 7/6(2) 6/4 6/3
Singles
Leander Paes/Andy Roddick [4] def. Marat Safin/Nikolay Davydenko [5] 1/6 6/0 0/6 6/4 6/0
Novak Djokovic/Niels Desein [2] def. André Agassi/James Blake [7] 6/1 6/2 4/6 6/4
Rainer Schuettler/Roger Federer [3] def. Steve Darcis/Stanislas Wawrinka [6] 1/6 6/3 6/1 0/6 6/1
Enkel is nie zo goed maar we gaan ons herpakken
Dubbel is weer goed
Dubbel is weer goed
Nick- God