Roland Garros, Parijs-FRA
+14
dries22
Kitty
Gunter
olivier
Chris
kmorel
Fre7***
Geoffry
Grandslamer
Nick
Dark Tiger
HawkEye
dieterk
Wimpie
18 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Roland Garros, Parijs-FRA
Wimpie schreef:Nikolay Davydenko def. Tommy Haas 6/7(3) 4/6 6/1 6/1 6/3
Marat Safin [4] def. Olivier Rochus 6/0 6/2 6/3
Come on
Nu weer tegen elkaar
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
spannend afwachten vandaag... nu dat ik nog eens op internet geraak met ons schitterend kotnet
Go Tommy !!! Nu Haas eruit ligt moet er toch een Tommy iets winnen hé
Go Tommy !!! Nu Haas eruit ligt moet er toch een Tommy iets winnen hé
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
Woehoe Niels heeft het ritme te pakken
Komaan Niels
Komaan Niels
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Registration date : 07-12-06
Schuettler in straight sets naar tweede ronde
Rainer Schuettler heeft zich op het tweede Grand-Slam toernooi van het jaar weten te plaatsen voor de tweede ronde. De Duitser, 's werelds nummer 1, versloeg de Amerikaan James Blake in drie sets: 7/6(4) 6/3 6/4. De Amerikaan had van de organisatie een wildcard gekregen. In de volgende ronde neem Schuettler het op tegen lucky loser Novak Djokovic, die vrij verrassend won van Andy Murray.
Rainer Schuettler: "Ik voel me al het ganse jaar goed in mijn vel. Ik speel het beste tennis van mijn leven en daarom werd ik ook opnieuw beloond met de nummer-1 positie. Ik heb een goeie partij gespeeld tegen James, want hij is toch geen makkelijke tegenstander om een toernooi tegen te beginnen. Maar ik heb de hele partij een constant niveau gehaald en daar kan ik alleen maar blij mee zijn."
Op de vraag of Schuettler hier kan meedingen naar de titel antwoorde hij duidelijk.
Rainer Schuettler: "Tuurlijk kan ik dat, ik ben nummer 1 van de wereld en van het nummer 1 verwacht men dat hij titels wint. En voor minder ben ik ook niet naar hier gekomen. Die nederlaag tegen Nadal vorige week heeft me de tijd gegeven wat extra te trainen en dat is positief zo vlak voor een Grand-Slam. Ik ben zeker in staat van hier de titel te pakken, want als ik in mijn beste vorm ben kunnen weinig mensen me verslaan. Het zou leuk zijn moest ik dit jaar in Parijs en in New York kunnen winnen, dan heb ik de vier Grand-Slams binnengehaald en ik denk niet dat velen met dat kunnen nadoen."
In het dubbel moet Schuettler zijn titel verdedigen.
Rainer Schuettler: "Ja, het brengt wel een beetje druk met zich mee. Maar het klikt enorm goed met Roger (Federer nvdr), we kunnen buiten de baan ook praten over andere dingen dan tennis en dat moet, want anders word je zot. De titel op de Australian Open was meteen een bekroning, jammer dat we het daarna in de finales niet meer konden afmaken maar ja, we willen hier opnieuw een goede prestatie neerzetten. Ik speel graag op gravel en het ligt me goed, dus waarom zou ik hier zonder ambitie naar toe komen?"
Rainer Schuettler heeft zich op het tweede Grand-Slam toernooi van het jaar weten te plaatsen voor de tweede ronde. De Duitser, 's werelds nummer 1, versloeg de Amerikaan James Blake in drie sets: 7/6(4) 6/3 6/4. De Amerikaan had van de organisatie een wildcard gekregen. In de volgende ronde neem Schuettler het op tegen lucky loser Novak Djokovic, die vrij verrassend won van Andy Murray.
Rainer Schuettler: "Ik voel me al het ganse jaar goed in mijn vel. Ik speel het beste tennis van mijn leven en daarom werd ik ook opnieuw beloond met de nummer-1 positie. Ik heb een goeie partij gespeeld tegen James, want hij is toch geen makkelijke tegenstander om een toernooi tegen te beginnen. Maar ik heb de hele partij een constant niveau gehaald en daar kan ik alleen maar blij mee zijn."
Op de vraag of Schuettler hier kan meedingen naar de titel antwoorde hij duidelijk.
Rainer Schuettler: "Tuurlijk kan ik dat, ik ben nummer 1 van de wereld en van het nummer 1 verwacht men dat hij titels wint. En voor minder ben ik ook niet naar hier gekomen. Die nederlaag tegen Nadal vorige week heeft me de tijd gegeven wat extra te trainen en dat is positief zo vlak voor een Grand-Slam. Ik ben zeker in staat van hier de titel te pakken, want als ik in mijn beste vorm ben kunnen weinig mensen me verslaan. Het zou leuk zijn moest ik dit jaar in Parijs en in New York kunnen winnen, dan heb ik de vier Grand-Slams binnengehaald en ik denk niet dat velen met dat kunnen nadoen."
In het dubbel moet Schuettler zijn titel verdedigen.
Rainer Schuettler: "Ja, het brengt wel een beetje druk met zich mee. Maar het klikt enorm goed met Roger (Federer nvdr), we kunnen buiten de baan ook praten over andere dingen dan tennis en dat moet, want anders word je zot. De titel op de Australian Open was meteen een bekroning, jammer dat we het daarna in de finales niet meer konden afmaken maar ja, we willen hier opnieuw een goede prestatie neerzetten. Ik speel graag op gravel en het ligt me goed, dus waarom zou ik hier zonder ambitie naar toe komen?"
Gunter- Senior Member
- Aantal berichten : 85
Leeftijd : 35
Djokovic is Lucky Loser
Kitty- Prince Member
- Aantal berichten : 142
Leeftijd : 43
Registration date : 08-12-06
Roland Garros verliest toppers van formaat
Het mocht niet zijn. André Agassi behaalde voor het tweede jaar op rij de beste resultaten op de voorbereidende graveltornooien. Hij werd dan ook voor het tweede jaar op rij Gravel Master. Maar voor het tweede jaar op rij stelt hij diep teleur op de Grand Slam. Het was Rafaël Nadal die de Amerikaan zonder pardon uit het tornooi zette. De Spanjaard, die enkele weken geleden ook al Rainer Schuettler verraste, had in de vijfde set geen genade met de ex-nummer 1. Het werd 6-1. Parijs verliest opnieuw de grootste kanshebber en publiekslieveling in de eerste ronde.
Ook in het dubbelspel viel er een verrassing van formaat te noteren. Kristof Vliegen en Gustavo Kuerten speelden hier vorig seizoen nog de finale en staan nu al weken ongenaakbaar aan de top van de dubbelranking. Maar vandaag werden ze geklopt door Feliciano Lopez en Igor Andreev.
André Agassi verlaat de court met tranen in zijn ogen
Eerste Ronde Singles
Dmitry Tursunov def. Joachim Johansson [3] 6/3 3/6 3/6 7/6(2) 6/4
Tim Henman def. Mario Ancic [WC] 7/6(3) 6/0 2/6 6/3
Tommy Robredo def. Marcos Baghdatis [Q] 6/7(0) 1/6 6/3 6/1 7/6(4)
Igor Andreev [8] def. Fabrice Santoro 6/7(5) 7/6(0) 6/4 1/6 6/3
Gustavo Kuerten [6] def. Steve Darcis [Q] 6/7(0) 7/6(1) 3/6 6/2 7/6(3)
Lukasz Kubot [LL] def. Feliciano Lopez [Q] 7/6(15) 6/0 7/6(10)
Leander Paes def. Xavier Malisse 0/6 0/6 6/1 6/2 6/3
Rafael Nadal def. André Agassi [2] 6/1 6/1 0/6 0/6 6/1
Eerste Ronde Doubles
Feliciano Lopez/Igor Andreev def. Kristof Vliegen/Gustavo Kuerten [1] 6/2 2/6 6/4 0/6 6/2
Lukasz Kubot/Mario Ancic def. Juan-Carlos Ferrero/Fernando Verdasco 6/2 6/4 7/5
Dmitry Tursunov/Tommy Robredo [Q] def. Marcos Baghdatis/David Nalbandian 6/3 6/7(2) 6/0 6/0
Novak Djokovic/Niels Desein [4] def. Cosmin Cotet/Tommy Haas 6/0 0/6 6/1 7/6(0)
Het mocht niet zijn. André Agassi behaalde voor het tweede jaar op rij de beste resultaten op de voorbereidende graveltornooien. Hij werd dan ook voor het tweede jaar op rij Gravel Master. Maar voor het tweede jaar op rij stelt hij diep teleur op de Grand Slam. Het was Rafaël Nadal die de Amerikaan zonder pardon uit het tornooi zette. De Spanjaard, die enkele weken geleden ook al Rainer Schuettler verraste, had in de vijfde set geen genade met de ex-nummer 1. Het werd 6-1. Parijs verliest opnieuw de grootste kanshebber en publiekslieveling in de eerste ronde.
Ook in het dubbelspel viel er een verrassing van formaat te noteren. Kristof Vliegen en Gustavo Kuerten speelden hier vorig seizoen nog de finale en staan nu al weken ongenaakbaar aan de top van de dubbelranking. Maar vandaag werden ze geklopt door Feliciano Lopez en Igor Andreev.
André Agassi verlaat de court met tranen in zijn ogen
Eerste Ronde Singles
Tim Henman def. Mario Ancic [WC] 7/6(3) 6/0 2/6 6/3
Igor Andreev [8] def. Fabrice Santoro 6/7(5) 7/6(0) 6/4 1/6 6/3
Gustavo Kuerten [6] def. Steve Darcis [Q] 6/7(0) 7/6(1) 3/6 6/2 7/6(3)
Lukasz Kubot [LL] def. Feliciano Lopez [Q] 7/6(15) 6/0 7/6(10)
Leander Paes def. Xavier Malisse 0/6 0/6 6/1 6/2 6/3
Eerste Ronde Doubles
Feliciano Lopez/Igor Andreev def. Kristof Vliegen/Gustavo Kuerten [1] 6/2 2/6 6/4 0/6 6/2
Lukasz Kubot/Mario Ancic def. Juan-Carlos Ferrero/Fernando Verdasco 6/2 6/4 7/5
Dmitry Tursunov/Tommy Robredo [Q] def. Marcos Baghdatis/David Nalbandian 6/3 6/7(2) 6/0 6/0
Novak Djokovic/Niels Desein [4] def. Cosmin Cotet/Tommy Haas 6/0 0/6 6/1 7/6(0)
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
Eerste Ronde Singles
boee
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
Henman is op zoek naar een 1e grandslamzege en een plek op de tussentijdse Masters. Mooie start dus.
boyke- King Member
- Aantal berichten : 334
Leeftijd : 36
Registration date : 10-12-06
woehoe dubbel gaat nu goed Komaan Novak & Niels
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Verloren van iemand die om de 2 minuten zegt dat ie stopt
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Dmitry
Dmitry/Tommy
Zo te zien presteert Dmitry alleen maar op de belangrijke momenten.
Dmitry/Tommy
Zo te zien presteert Dmitry alleen maar op de belangrijke momenten.
Geoffry- Prince Member
- Aantal berichten : 166
Jeps vind ik ook ze. Zulke spelers zouden gediskwalificeerd moeten worden.Grandslamer schreef:Tommy Robredo def. Marcos Baghdatis [Q] 6/7(0) 1/6 6/3 6/1 7/6(4)
boyke- King Member
- Aantal berichten : 334
Wimpie schreef:
't zal wel moeilijk worden tegen Paes
Kitty- Prince Member
Agassi zit diep in de put. Misschien dat hij beter gaat basketten of zo.
Misschien proberen we het nog enkele tornooien, maar als we te ver terugzakken op de ranking zit het er op. De lol is er af.
Misschien proberen we het nog enkele tornooien, maar als we te ver terugzakken op de ranking zit het er op. De lol is er af.
Grandslamer schreef:Tommy Robredo def. Marcos Baghdatis [Q] 6/7(0) 1/6 6/3 6/1 7/6(4)
hahaha en 2 keer dan nog
jij weet niet wat er gezegd geweest is buiten de topics dus zwijgen
Fre7***- God
Nick schreef:woehoe dubbel gaat nu goed Komaan Novak & Niels
Ik hoop dat het goed blijft:P
Gast- Gast
't staat er naast--->Novak Djokovic [LL]babyboy schreef:Kitty schreef:Djokovic is Lucky Loser
ja joh, hoe weet je dat?
Kitty- Prince Member
'k Hoop dat je meer succes hebt dan XavierKitty schreef:Wimpie schreef:
't zal wel moeilijk worden tegen Paes
Kitty schreef:'t staat er naast--->Novak Djokovic [LL]babyboy schreef:Kitty schreef:Djokovic is Lucky Loser
ja joh, hoe weet je dat?
JAJA, goed gezien hoor van je.
Gast- Gast
Ook Schuettler ligt al uit het tornooi
Nadat gisteren tot ieders verbazing André Agassi verloor van een zekere Rafael Nadal, zag Parijs nu ook de nummer 1 Rainer Schuettler het onderspit delven. In vier sets ging de Duitser onderuit tegen Lucky Loser Novak Djokovic. De Serviër moest kwalificaties spelen vanwege een mindere prestatie in Rome en verloor in die kwalificaties van Christophe Rochus. Op de hoofdtabel zorgt hij nu voor sensatie door de kwartfinales te bereiken. Daarin moet Djokovic het opnemen tegen een andere giant-killer. Stanislas Wawrinka won van Niels Desein, vice-Gravel Master en winnaar van de Monte Carlo Masters. Marat Safin verloor dan weer van zijn dubbelpartner nadat hij in de derde set 2 matchballen liet liggen.
Ook in het dubbelspel viel een verrassing te noteren. Het derde reekshoofd verloor van Fabrice Santoro en Tim Henman. De gebroeders Rochus konden enkel in de derde set een vuist maken. Nog een opmerkelijk resultaat is dat van het superduo Leander Paes/Andy Roddick. Ze wonnen vandaag hun 9de wedstrijd op rij met een overdonderde 6/0 6/0 6/1. Het is de tweede keer in hun ongelofelike reeks dat ze hun tegenstanders maar 1 spelletje gunnen.
Novak Djokovic bereikte zijn eerste Grand Slamkwartfinale
Tweede Ronde Singles
Novak Djokovic [LL] def. Rainer Schuettler [1] 6/2 3/6 7/6(3) 6/2
Stanislas Wawrinka def. Niels Desein [5] 6/7(3) 6/3 2/6 7/6(0) 7/6(0)
Kristof Vliegen [7] def. Andy Roddick [WC] 6/3 0/6 6/4 7/5
Nikolay Davydenko def. Marat Safin [4] 1/6 4/6 7/6(6) 6/1 6/3
Tim Henman def. Dmitry Tursunov 2/6 6/3 1/6 6/1 6/3
Igor Andreev [8] def. Tommy Robredo 6/3 7/6(1) 1/6 1/6 6/0
Gustavo Kuerten [6] def. Lukasz Kubot [LL] 2/6 7/6(3) 4/6 6/1 7/6(2)
Rafael Nadal def. Leander Paes 6/0 6/0 0/6 1/6 7/6(2)
Eerste Ronde Doubles
Fabrice Santoro/Tim Henman def. Christophe Rochus/Olivier Rochus [3] 6/0 7/5 0/6 6/3
Steve Darcis/Stanislas Wawrinka def. Marat Safin/Nikolay Davydenko [WC] 6/3 6/2 0/6 7/6(4)
Leander Paes/Andy Roddick def. André Agassi/James Blake [Q] 6/0 6/0 6/1
Rainer Schuettler/Roger Federer [2] def. Xavier Malisse/Rafael Nadal [LL] 0/6 0/6 6/0 6/3 7/6(0)
Nadat gisteren tot ieders verbazing André Agassi verloor van een zekere Rafael Nadal, zag Parijs nu ook de nummer 1 Rainer Schuettler het onderspit delven. In vier sets ging de Duitser onderuit tegen Lucky Loser Novak Djokovic. De Serviër moest kwalificaties spelen vanwege een mindere prestatie in Rome en verloor in die kwalificaties van Christophe Rochus. Op de hoofdtabel zorgt hij nu voor sensatie door de kwartfinales te bereiken. Daarin moet Djokovic het opnemen tegen een andere giant-killer. Stanislas Wawrinka won van Niels Desein, vice-Gravel Master en winnaar van de Monte Carlo Masters. Marat Safin verloor dan weer van zijn dubbelpartner nadat hij in de derde set 2 matchballen liet liggen.
Ook in het dubbelspel viel een verrassing te noteren. Het derde reekshoofd verloor van Fabrice Santoro en Tim Henman. De gebroeders Rochus konden enkel in de derde set een vuist maken. Nog een opmerkelijk resultaat is dat van het superduo Leander Paes/Andy Roddick. Ze wonnen vandaag hun 9de wedstrijd op rij met een overdonderde 6/0 6/0 6/1. Het is de tweede keer in hun ongelofelike reeks dat ze hun tegenstanders maar 1 spelletje gunnen.
Novak Djokovic bereikte zijn eerste Grand Slamkwartfinale
Tweede Ronde Singles
Novak Djokovic [LL] def. Rainer Schuettler [1] 6/2 3/6 7/6(3) 6/2
Stanislas Wawrinka def. Niels Desein [5] 6/7(3) 6/3 2/6 7/6(0) 7/6(0)
Kristof Vliegen [7] def. Andy Roddick [WC] 6/3 0/6 6/4 7/5
Nikolay Davydenko def. Marat Safin [4] 1/6 4/6 7/6(6) 6/1 6/3
Tim Henman def. Dmitry Tursunov 2/6 6/3 1/6 6/1 6/3
Igor Andreev [8] def. Tommy Robredo 6/3 7/6(1) 1/6 1/6 6/0
Gustavo Kuerten [6] def. Lukasz Kubot [LL] 2/6 7/6(3) 4/6 6/1 7/6(2)
Rafael Nadal def. Leander Paes 6/0 6/0 0/6 1/6 7/6(2)
Eerste Ronde Doubles
Fabrice Santoro/Tim Henman def. Christophe Rochus/Olivier Rochus [3] 6/0 7/5 0/6 6/3
Steve Darcis/Stanislas Wawrinka def. Marat Safin/Nikolay Davydenko [WC] 6/3 6/2 0/6 7/6(4)
Leander Paes/Andy Roddick def. André Agassi/James Blake [Q] 6/0 6/0 6/1
Rainer Schuettler/Roger Federer [2] def. Xavier Malisse/Rafael Nadal [LL] 0/6 0/6 6/0 6/3 7/6(0)
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
merde zeg gebruik dan extra punten... pfff sukkel !!!
Fre7***- God
rafael
Maar dat dubbel...
Maar dat dubbel...
Kitty- Prince Member