Roland Garros, Parijs-FRA
+14
dries22
Kitty
Gunter
olivier
Chris
kmorel
Fre7***
Geoffry
Grandslamer
Nick
Dark Tiger
HawkEye
dieterk
Wimpie
18 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Roland Garros, Parijs-FRA
Roland Garros
Punten sturen tot MAANDAG 18 december 2006 17u
200 (of 225) punten verdeeld over 5 sets
18 dec - 24 dec//Parijs (FRA)//Grand Slam//Gravel
Season *6* Kristof Vliegen - Andy Roddick/Rainer Schuettler
Season *5* Marat Safin - Lleyton Hewitt/Roger Federer
Season *4* Gustavo Kuerten - Wayne Ferreira/Jiri Novak
Season *3* Max Mirnyi - Lleyton Hewitt/David Nalbandian
Season *2* Raemon Sluiter - Gustavo Kuerten/Marat Safin
Te verdedigen punten: Roland Garros *6*
Cosmin Cotet - Stanislas Wawrinka
Roger Federer - Niels Desein [5]
Kristof Vliegen [7] - Juan-Carlos Ferrero [WC]
Andy Roddick [WC] - Christophe Rochus [Q]
Nikolay Davydenko - Tommy Haas
Olivier Rochus - Marat Safin [4]
Joachim Johansson [3] - Dmitry Tursunov
Mario Ancic [WC] - Tim Henman
Tommy Robredo - Marcos Baghdatis [Q]
Fabrice Santoro - Igor Andreev [8]
Gustavo Kuerten [6] - Steve Darcis [Q]
Feliciano Lopez [Q] - Alex Bogomolov [WC]
Leander Paes - Xavier Malisse
Rafael Nadal - André Agassi [2]
Doubles Main Draw
Kristof Vliegen/Gustavo Kuerten [1] - Feliciano Lopez/Igor Andreev
Juan-Carlos Ferrero/Fernando Verdasco - Lukasz Kubot/Mario Ancic
Dmitry Tursunov/Tommy Robredo [Q] - Marcos Baghdatis/David Nalbandian
Cosmin Cotet/Tommy Haas - Novak Djokovic/Niels Desein [4]
Christophe Rochus/Olivier Rochus [3] - Fabrice Santoro/Tim Henman
Marat Safin/Nikolay Davydenko [WC] - Steve Darcis/Stanislas Wawrinka
Leander Paes/Andy Roddick - André Agassi/James Blake [Q]
Joachim Johansson/Sébastien Grosjean [WC] - Rainer Schuettler/Roger Federer [2]
Singles Qualifying Draw
Feliciano Lopez - Fernando Verdasco
Novak Djokovic - Christophe Rochus
Marcos Baghdatis - Lukasz Kubot
David Nalbandian - Steve Darcis
Doubles Qualifying Draw
André Agassi/James Blake - Alex Bogomolov/Andy Murray
Dmitry Tursunov/Tommy Robredo - Xavier Malisse/Rafael Nadal [WC]
Punten sturen tot MAANDAG 18 december 2006 17u
200 (of 225) punten verdeeld over 5 sets
18 dec - 24 dec//Parijs (FRA)//Grand Slam//Gravel
Season *6* Kristof Vliegen - Andy Roddick/Rainer Schuettler
Season *5* Marat Safin - Lleyton Hewitt/Roger Federer
Season *4* Gustavo Kuerten - Wayne Ferreira/Jiri Novak
Season *3* Max Mirnyi - Lleyton Hewitt/David Nalbandian
Season *2* Raemon Sluiter - Gustavo Kuerten/Marat Safin
Te verdedigen punten: Roland Garros *6*
Cosmin Cotet - Stanislas Wawrinka
Roger Federer - Niels Desein [5]
Kristof Vliegen [7] - Juan-Carlos Ferrero [WC]
Andy Roddick [WC] - Christophe Rochus [Q]
Nikolay Davydenko - Tommy Haas
Olivier Rochus - Marat Safin [4]
Joachim Johansson [3] - Dmitry Tursunov
Mario Ancic [WC] - Tim Henman
Tommy Robredo - Marcos Baghdatis [Q]
Fabrice Santoro - Igor Andreev [8]
Gustavo Kuerten [6] - Steve Darcis [Q]
Feliciano Lopez [Q] - Alex Bogomolov [WC]
Leander Paes - Xavier Malisse
Rafael Nadal - André Agassi [2]
Doubles Main Draw
Kristof Vliegen/Gustavo Kuerten [1] - Feliciano Lopez/Igor Andreev
Juan-Carlos Ferrero/Fernando Verdasco - Lukasz Kubot/Mario Ancic
Dmitry Tursunov/Tommy Robredo [Q] - Marcos Baghdatis/David Nalbandian
Cosmin Cotet/Tommy Haas - Novak Djokovic/Niels Desein [4]
Christophe Rochus/Olivier Rochus [3] - Fabrice Santoro/Tim Henman
Marat Safin/Nikolay Davydenko [WC] - Steve Darcis/Stanislas Wawrinka
Leander Paes/Andy Roddick - André Agassi/James Blake [Q]
Joachim Johansson/Sébastien Grosjean [WC] - Rainer Schuettler/Roger Federer [2]
Singles Qualifying Draw
Feliciano Lopez - Fernando Verdasco
Novak Djokovic - Christophe Rochus
Marcos Baghdatis - Lukasz Kubot
David Nalbandian - Steve Darcis
Doubles Qualifying Draw
André Agassi/James Blake - Alex Bogomolov/Andy Murray
Dmitry Tursunov/Tommy Robredo - Xavier Malisse/Rafael Nadal [WC]
Laatst aangepast door Wimpie op 24.12.06 18:18; in totaal 5 keer bewerkt
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Registration date : 07-12-06
Re: Roland Garros, Parijs-FRA
Entry List Singles
1. Rainer Schuettler
2. André Agassi
3. Joachim Johansson
4. Niels Desein
5. Marat Safin
6. Kristof Vliegen
7. Gustavo Kuerten
8. Nikolay Davydenko
9. Sébastien Grosjean
10. Igor Andreev
11. Cosmin Cotet
12. Tommy Haas
13. Roger Federer
14. Olivier Rochus
15. Tommy Robredo
16. Dmitry Tursunov
17. Tim Henman
18. Andy Roddick [WC]
19. Xavier Malisse
20. Alex Bogomolov [WC]
21. Mario Ancic [WC]
22. Fabrice Santoro
23. Leander Paes
24. Andy Murray
25. Rafael Nadal
26. Stanislas Wawrinka
27. Juan-Carlos Ferrero [WC]
28. WC
29. Q
30. Q
31. Q
32. Q
Qualifiers
Feliciano Lopez
Novak Djokovic
Marcos Baghdatis
James Blake
David Nalbandian
Steve Darcis
Christophe Rochus
Lukasz Kubot
Fernando Verdasco
Entry List Doubles
1. Kristof Vliegen/Gustavo Kuerten
2. Rainer Schuettler/Roger Federer
3. Christophe Rochus/Olivier Rochus
4. Novak Djokovic/Niels Desein
5. Feliciano Lopez/Igor Andreev
6. Steve Darcis/Stanislas Wawrinka
7. Marcos Baghdatis/David Nalbandian
8. Joachim Johansson/Sebastien Grosjean [WC]
9. Cosmin Cotet/Tommy Haas
10. Leander Paes/Andy Roddick
11. Fabrice Santoro/Tim Henman
12. Lukasz Kubot/Mario Ancic
13. Juan-Carlos Ferrero/Fernando Verdasco
14. WC
15. Q
16. Q
Qualifiers
Marat Safin/Nikolay Davydenko
André Agassi/James Blake
Dmitry Tursunov/Tommy Robredo
Xavier Malisse/Rafael Nadal
Alex Bogomolov/Andy Murray
1. Rainer Schuettler
2. André Agassi
3. Joachim Johansson
4. Niels Desein
5. Marat Safin
6. Kristof Vliegen
7. Gustavo Kuerten
8. Nikolay Davydenko
9. Sébastien Grosjean
10. Igor Andreev
11. Cosmin Cotet
12. Tommy Haas
13. Roger Federer
14. Olivier Rochus
15. Tommy Robredo
16. Dmitry Tursunov
17. Tim Henman
18. Andy Roddick [WC]
19. Xavier Malisse
20. Alex Bogomolov [WC]
21. Mario Ancic [WC]
22. Fabrice Santoro
23. Leander Paes
24. Andy Murray
25. Rafael Nadal
26. Stanislas Wawrinka
27. Juan-Carlos Ferrero [WC]
28. WC
29. Q
30. Q
31. Q
32. Q
Qualifiers
Feliciano Lopez
Novak Djokovic
Marcos Baghdatis
James Blake
David Nalbandian
Steve Darcis
Christophe Rochus
Lukasz Kubot
Fernando Verdasco
Entry List Doubles
1. Kristof Vliegen/Gustavo Kuerten
2. Rainer Schuettler/Roger Federer
3. Christophe Rochus/Olivier Rochus
4. Novak Djokovic/Niels Desein
5. Feliciano Lopez/Igor Andreev
6. Steve Darcis/Stanislas Wawrinka
7. Marcos Baghdatis/David Nalbandian
8. Joachim Johansson/Sebastien Grosjean [WC]
9. Cosmin Cotet/Tommy Haas
10. Leander Paes/Andy Roddick
11. Fabrice Santoro/Tim Henman
12. Lukasz Kubot/Mario Ancic
13. Juan-Carlos Ferrero/Fernando Verdasco
14. WC
15. Q
16. Q
Qualifiers
Marat Safin/Nikolay Davydenko
André Agassi/James Blake
Dmitry Tursunov/Tommy Robredo
Xavier Malisse/Rafael Nadal
Alex Bogomolov/Andy Murray
James Blake wil op hoofdtabel staan!
Alles leek eindelijk goed te gaan voor Blake, de ene vreselijke prestatie na de andere volgde en dit 2 seizoenen lang. Maar wanneer hij op het punt stond te stoppen ( hij wou stoppen na de Australian Open) begon alles te lopen als een trein, hij haalde een paar kwartfinales en versloeg zelfs een aantal keer de nummer 1 van de wereld Rainer Scheuttler. Twee weken geleden behaalde hij dan zijn mooiste prestatie: voor eigen publiek won hij de vijfde grand-slam en zo kwam hij eindelijk de top 15 binnen! Dat moet toch genoeg zijn voor een plaats op de hoofdtabel van een grand-slam dnek je dan! Maar nee, de organisatie heeft dit seizoen een nieuw systeem ingevoerd, al wie de eerste ronde van het vorige tornooi niet overleeft maakt kans om in de kwalificaties van het volgende te belanden! En zo is James nu verplicht om opnieuw kwalificaties te spelen, juist wanneer hij heel die nest achter zicht had gelaten. Daarom vraagt de Amerikaan nu zeer vriendelijk aan de organisatie om aan hem die laatste WC te geven, zodat hij op de hofdtabel kan staan en dat is nog steeds waar hij thuis hoort...
Alles leek eindelijk goed te gaan voor Blake, de ene vreselijke prestatie na de andere volgde en dit 2 seizoenen lang. Maar wanneer hij op het punt stond te stoppen ( hij wou stoppen na de Australian Open) begon alles te lopen als een trein, hij haalde een paar kwartfinales en versloeg zelfs een aantal keer de nummer 1 van de wereld Rainer Scheuttler. Twee weken geleden behaalde hij dan zijn mooiste prestatie: voor eigen publiek won hij de vijfde grand-slam en zo kwam hij eindelijk de top 15 binnen! Dat moet toch genoeg zijn voor een plaats op de hoofdtabel van een grand-slam dnek je dan! Maar nee, de organisatie heeft dit seizoen een nieuw systeem ingevoerd, al wie de eerste ronde van het vorige tornooi niet overleeft maakt kans om in de kwalificaties van het volgende te belanden! En zo is James nu verplicht om opnieuw kwalificaties te spelen, juist wanneer hij heel die nest achter zicht had gelaten. Daarom vraagt de Amerikaan nu zeer vriendelijk aan de organisatie om aan hem die laatste WC te geven, zodat hij op de hofdtabel kan staan en dat is nog steeds waar hij thuis hoort...
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
Marat Safin/Nikolay Davydenko hopen op wild card
Marat Safin en Nikolay Davydenko worden naar de kwalificaties verwezen. Toch hopen de Russen dat de Parijse organisatie hen een wild card geeft voor het hoofdtornooi van Roland Garros.
Davydenko: "Ik ben al enkele weken slecht bezig. Ik heb nl. ergens een klein blessuurtje aan de knie opgelopen. Daardoor speel ik maar op halve kracht. Nadat ik in Rotterdam het enkel won en in Antwerpen het dubbel, was ik een beetje over mijn top. Door de vele vroege uitschakelingen heeft mijn knie meer dan genoeg gerust en vraagt het dringend om terug in actie te komen. Ik hoop dat we in Parijs all the way kunnen gaan, vooral in het dubbelspel. Dat is onze missie en we hopen dat die alvast een beetje vergemakkelijkt kan worden door de kwalificaties niet te spelen."
Marat Safin en Nikolay Davydenko worden naar de kwalificaties verwezen. Toch hopen de Russen dat de Parijse organisatie hen een wild card geeft voor het hoofdtornooi van Roland Garros.
Davydenko: "Ik ben al enkele weken slecht bezig. Ik heb nl. ergens een klein blessuurtje aan de knie opgelopen. Daardoor speel ik maar op halve kracht. Nadat ik in Rotterdam het enkel won en in Antwerpen het dubbel, was ik een beetje over mijn top. Door de vele vroege uitschakelingen heeft mijn knie meer dan genoeg gerust en vraagt het dringend om terug in actie te komen. Ik hoop dat we in Parijs all the way kunnen gaan, vooral in het dubbelspel. Dat is onze missie en we hopen dat die alvast een beetje vergemakkelijkt kan worden door de kwalificaties niet te spelen."
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
André Agassi/James Blake staan 6de in de Champions race, het kan toch niet dat zij kwalificaties moeten spelen. Bovendien is er de indrukwekkende erelijst.
Dark Tiger schreef:André Agassi/James Blake staan 6de in de Champions race, het kan toch niet dat zij kwalificaties moeten spelen. Bovendien is er de indrukwekkende erelijst.
Ik vind ook dat er op de slams rekening zou moeten gehouden worden met de rankings... Dat gaat toch niet een grand-slam waar top tien of top vijftien spelers in de kwalies staan? Tis maar iets raar
dieterk- God
Das eigenlijk wel waar wat jullie zeggen....
aangezien je een draw van 32 hebt zouden de eerste 20 rechtsreeks geplaatst moeten zijn voor een GS vind ik
Maar Niels wil hier zijn eerste GS winnen op Roland Garros dus we gaan ervoor
aangezien je een draw van 32 hebt zouden de eerste 20 rechtsreeks geplaatst moeten zijn voor een GS vind ik
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
benk ook voor.. top 20 al geplaatst!Nick schreef:Das eigenlijk wel waar wat jullie zeggen....
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06
Ik denk dat we hier een duidelijk statement maken Maar wel enkel voor de slams! anders heeft wimpie er te veel werk aan...
dieterk- God
Kwalificanten verspillen geen energie
Baghdatis vond kwalificaties maar niks, plaatst zich in drie sets voor de hoofdtabel
Kwalificatie Singles
Feliciano Lopez def. Fernando Verdasco 7/6(0) 7/6(2) 7/6(0)
Christophe Rochus def. Novak Djokovic 7/6(5) 6/3 7/6(10)
Marcos Baghdatis def. Lukasz Kubot 6/3 6/3 7/6(0)
Steve Darcis def. David Nalbandian 6/1 6/1 6/3
Kwalificatie Doubles
André Agassi/James Blake def. Alex Bogomolov/Andy Murray 7/6(1) 6/3 7/6(2)
Dmitry Tursunov/Tommy Robredo def. Xavier Malisse/Rafael Nadal [WC] 0/6 7/5 6/2 6/1
Baghdatis vond kwalificaties maar niks, plaatst zich in drie sets voor de hoofdtabel
Kwalificatie Singles
Feliciano Lopez def. Fernando Verdasco 7/6(0) 7/6(2) 7/6(0)
Christophe Rochus def. Novak Djokovic 7/6(5) 6/3 7/6(10)
Steve Darcis def. David Nalbandian 6/1 6/1 6/3
Kwalificatie Doubles
André Agassi/James Blake def. Alex Bogomolov/Andy Murray 7/6(1) 6/3 7/6(2)
Dmitry Tursunov/Tommy Robredo def. Xavier Malisse/Rafael Nadal [WC] 0/6 7/5 6/2 6/1
It's Our Party...
... And We'll Cry If We Want To
Parijs, FRA - Ontkurk de champagneflessen! Laat de Fransen feesten op de Champs Elysées! Doe samen met de mensen rondom je een vreugdedans! Waarom? Tommy Robredo en Dmitry Tursunov hebben een dubbelmatch gewonnen. Ook achterover gevallen? Wij hebben nog steeds hoofdpijn. Naast het feit dat we deze match zullen inschrijven voor Canvas' monumentenstrijd - het lijkt ons dan ook een eenmalige gebeurtenis - namen we ons ook voor om deze historische gebeurtenis tot op het bot te ontleden. Zit Moeder Theresa zaliger achter dit pseudo-mirakel? Wist Aleksander Litvinienko dat dit zou gebeuren en werd hij daarom naar de eeuwige jachtvelden gestuurd? Of zijn Xavier Malisse en Rafael Nadal simpelweg de zoveelste cliënten van de gokchinees? Een scala aan theoriëen, maar wij opteerden - de riooljournalisten die we zijn - om dit gebeuren bij de wortels aan te pakken...
De Eifeltoren straalt onder de zonnige Parijse hemel wanneer ik één van de vele caféetjes binnenstap die de Champs Elysées ons aanbied. Het lijkt alsof de tijd hier nooit voorbij de jaren 50 heeft geraakt, maar aan de toog zit HET voorbeeld van de hedendaagse maatschappij. Dmitry geout and proud Tursunov verwelkomt me met een glimlach en biedt me de kruk naast de zijne aan. "Leuk decor hier", zegt hij op een ironische toon, "het doet me aan de Dead Poets Society denken." Onzeker van wat het politiek correcte antwoord op deze stelling is, schiet ik maar meteen de eerste vraag af...
Q. Dmitry. Winst in het dubbelspel: hoe verrast was je?
Tursunov: "Ik dacht dat we meededen aan Punk'd. Toen Tommy [Robredo, nvdr.] op matchpunt een winner sloeg, dacht ik dat op ieder moment Ashton Kutcher uit de coulissen zou komen om ons te vertellen dat het maar voor te lachen was."
Q. Is winnen dan zo zeldzaam voor jullie?
Tursunov: "Ach, Tommy en ik hebben de laatste weken van verliezen een kunst gemaakt. Niemand die constanter was dan ons. Speelden we, dan verloren we. We waren een soort menselijke 'bye' geworden."
Q. En deze keer heeft 'bye' dus een Grand Slam wedstrijd gewonnen.
Tursunov: "Het kan verkeren, hé. Tommy en ik verwachtten dit totaal niet en Xavier & Rafael waarschijnlijk nog minder. Nu ja, we staan op de hoofdtabel."
Q. Een feestje waard?
Tursunov: "Oh ja, dat hebben we al achter de rug. We hebben gefeest, daarna van ontroering gehuild en opnieuw gefeest. Ik ben vanochtend wakker geworden in een vreemd bed naast iemand die ik nooit naast mij had verwacht. Een bevreemdend gevoel..."
Q. Je speelt nu al geruime tijd met Tommy Robredo. Een aangename partner?
Tursunov: "Ja, hij is aangenaam om mee te spelen. Altijd wel bereid om tot het uiterste te gaan op welk vlak dan ook. Alleen... Je weet nooit of hij er volgende week nog gaat bij zijn. (lacht) Hij verklaart iedere week dat het zijn laatste is, dus bereid ik mij iedere week voor om een nieuwe partner te zoeken om dan in het weekend te moeten vaststellen dat hij toch nog een keer zal proberen. Het zal zijn eigen manier van motiveren zijn zeker. Ik moet toegeven dat hij er de spanning wel inhoudt, wat ik natuurlijk graag heb."
Q. De volgende wedstrijd wordt er één tegen Marcos Baghdatis en David Nalbandian. Ga je er met vertrouwen tegenaan?
Tursunov: "Nee. We hebben nu wel een match gewonnen, maar je moet toegeven dat we gewoon slecht zijn hé. Ik zie nog niet nog eens winnen."
Q. Nog een laatste vraag: er was enige tijd geleden sprake van een slippertje met Cosmin Cotet? Hoe zit het daar nu mee?
Tursunov: "Ik heb hem eigenlijk niet meer gesproken sindsdien, maar ja, tegenwoordig gaat mijn onverdeelde aandacht uit naar Juan Carlos Ferrero... Had je nog iets willen weten? Nee? Oké dan. Nog een aangename dag verder."
Alsof onze hoofdpijn nog niet erg genoeg was...
... And We'll Cry If We Want To
Parijs, FRA - Ontkurk de champagneflessen! Laat de Fransen feesten op de Champs Elysées! Doe samen met de mensen rondom je een vreugdedans! Waarom? Tommy Robredo en Dmitry Tursunov hebben een dubbelmatch gewonnen. Ook achterover gevallen? Wij hebben nog steeds hoofdpijn. Naast het feit dat we deze match zullen inschrijven voor Canvas' monumentenstrijd - het lijkt ons dan ook een eenmalige gebeurtenis - namen we ons ook voor om deze historische gebeurtenis tot op het bot te ontleden. Zit Moeder Theresa zaliger achter dit pseudo-mirakel? Wist Aleksander Litvinienko dat dit zou gebeuren en werd hij daarom naar de eeuwige jachtvelden gestuurd? Of zijn Xavier Malisse en Rafael Nadal simpelweg de zoveelste cliënten van de gokchinees? Een scala aan theoriëen, maar wij opteerden - de riooljournalisten die we zijn - om dit gebeuren bij de wortels aan te pakken...
De Eifeltoren straalt onder de zonnige Parijse hemel wanneer ik één van de vele caféetjes binnenstap die de Champs Elysées ons aanbied. Het lijkt alsof de tijd hier nooit voorbij de jaren 50 heeft geraakt, maar aan de toog zit HET voorbeeld van de hedendaagse maatschappij. Dmitry geout and proud Tursunov verwelkomt me met een glimlach en biedt me de kruk naast de zijne aan. "Leuk decor hier", zegt hij op een ironische toon, "het doet me aan de Dead Poets Society denken." Onzeker van wat het politiek correcte antwoord op deze stelling is, schiet ik maar meteen de eerste vraag af...
Q. Dmitry. Winst in het dubbelspel: hoe verrast was je?
Tursunov: "Ik dacht dat we meededen aan Punk'd. Toen Tommy [Robredo, nvdr.] op matchpunt een winner sloeg, dacht ik dat op ieder moment Ashton Kutcher uit de coulissen zou komen om ons te vertellen dat het maar voor te lachen was."
Tursunov: "Ach, Tommy en ik hebben de laatste weken van verliezen een kunst gemaakt. Niemand die constanter was dan ons. Speelden we, dan verloren we. We waren een soort menselijke 'bye' geworden."
Q. En deze keer heeft 'bye' dus een Grand Slam wedstrijd gewonnen.
Tursunov: "Het kan verkeren, hé. Tommy en ik verwachtten dit totaal niet en Xavier & Rafael waarschijnlijk nog minder. Nu ja, we staan op de hoofdtabel."
Q. Een feestje waard?
Tursunov: "Oh ja, dat hebben we al achter de rug. We hebben gefeest, daarna van ontroering gehuild en opnieuw gefeest. Ik ben vanochtend wakker geworden in een vreemd bed naast iemand die ik nooit naast mij had verwacht. Een bevreemdend gevoel..."
Q. Je speelt nu al geruime tijd met Tommy Robredo. Een aangename partner?
Tursunov: "Ja, hij is aangenaam om mee te spelen. Altijd wel bereid om tot het uiterste te gaan op welk vlak dan ook. Alleen... Je weet nooit of hij er volgende week nog gaat bij zijn. (lacht) Hij verklaart iedere week dat het zijn laatste is, dus bereid ik mij iedere week voor om een nieuwe partner te zoeken om dan in het weekend te moeten vaststellen dat hij toch nog een keer zal proberen. Het zal zijn eigen manier van motiveren zijn zeker. Ik moet toegeven dat hij er de spanning wel inhoudt, wat ik natuurlijk graag heb."
Q. De volgende wedstrijd wordt er één tegen Marcos Baghdatis en David Nalbandian. Ga je er met vertrouwen tegenaan?
Tursunov: "Nee. We hebben nu wel een match gewonnen, maar je moet toegeven dat we gewoon slecht zijn hé. Ik zie nog niet nog eens winnen."
Q. Nog een laatste vraag: er was enige tijd geleden sprake van een slippertje met Cosmin Cotet? Hoe zit het daar nu mee?
Tursunov: "Ik heb hem eigenlijk niet meer gesproken sindsdien, maar ja, tegenwoordig gaat mijn onverdeelde aandacht uit naar Juan Carlos Ferrero... Had je nog iets willen weten? Nee? Oké dan. Nog een aangename dag verder."
Alsof onze hoofdpijn nog niet erg genoeg was...
Geoffry- Prince Member
- Aantal berichten : 166
Waarom moeten wij elke weken tegen andy roddick en leander paes? Dan vragen we ons af waarom we altij snel verliezen!
dieterk- God
Netjes Marcos!!
Netjes Marcos!!
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
waw in het dubbel onze eerste match sinds 6 weken geleden gewonnen
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
Zowel Blake als Agassi zijn ex-nummer 1 in het dubbelspel en het duo staat 6de in de Champions Race en in de Gravel Master en moet toch kwalificaties spelen. We stellen ons ernstige vragen bij deze praktijken. Hopelijk lijden onze prestaties hier niet onder. Toppers moet je koesteren, niet in de kwalificaties wegmoffelen waardoor ze moe aan het hoofdtornooi moeten beginnen. Agassi moet ook enkelwedstrijden spelen.
Eindelijk nog eens op de hoofdtabel. Hopelijk kan ik die eerste partij nu ook nog winnen, dan ben ik weer eventjes van kwallies af.
Rochus voor de zege
Rochus voor de zege
kmorel- Junior Member
- Aantal berichten : 33
Leeftijd : 45
Registration date : 11-12-06
oei dubbelmaatje
Kzie het nu pas
Hopelijk ben je niet te depri en kan je alles op alles zetten voor het dubbel
Kzie het nu pas
Hopelijk ben je niet te depri en kan je alles op alles zetten voor het dubbel
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
dit vond ik toch de besteGeoffry schreef:
maar deze week dus es op de main draw... eens zien wat we er nu van gaan bakken é
good luck iedereen !!! en let op want ik zou weleens iets kunnen winnen deze week
Fre7***- God
Cosmin Cotet depressie nabij!
De Roemeense tennisser Cosmin Cotet is een depressie nabij, zo meldt zijn coach. De reden hiervan is een uitspraak van Tursunov die in een interview zegt dat hij niet meer van Cosmin houdt, wel van Ferrero.
Bij het vernemen van dat nieuws stortte Cotet in elkaar. Het is niet zeker of hij speelklaar geraakt voor Roland Garros...
De Roemeense tennisser Cosmin Cotet is een depressie nabij, zo meldt zijn coach. De reden hiervan is een uitspraak van Tursunov die in een interview zegt dat hij niet meer van Cosmin houdt, wel van Ferrero.
Bij het vernemen van dat nieuws stortte Cotet in elkaar. Het is niet zeker of hij speelklaar geraakt voor Roland Garros...
Chris- King Member
- Aantal berichten : 222
Leeftijd : 41
Geen punten ontvangen van:
- Kunnen een late Entry aanvragen
- Marcos Baghdatis
- Tommy Haas
- Steve Darcis
- Olivier Rochus
- Mario Ancic
- Juan-Carlos Ferrero
- Fernando Verdasco
Forfait in enkel & dubbel - Sébastien Grosjean
- David Nalbandian [Q]
- Alex Bogomolov
zou Juan Carlos Ferrero wegblijven door de onverdeelde aandacht van Tursunov ???
Fre7***- God
Safin verslaat jongste Rochus in straight sets
Ex-winnaar Marat Safin speelt weer met heel veel vertrouwen. Vorige week bereikte hij nog de finale van de Masters Series in Rome. In de eerste ronde van Roland Garros wandelt hij voorbij Olivier Rochus. De jongste van de Belgische tennisbroers kon amper 5 spelletjes winnen van de 28 cm grotere Rus. Ook Christophe Rochus ligt uit het tornooi. Christophe bereikte na een lange tijd eindelijk nog eens de hoofdtabel, maar stootte op een sterke Andy Roddick, die hier speelt met een Wild Card. Eerste reekshoofd Rainer Schuettler had geen probleem met James Blake, hij won in drie sets.
Marat Safin beleeft leuke tijd op de court
Eerste Ronde Singles
Rainer Schuettler [1] def. James Blake [WC] 7/6(4) 6/3 6/4
Novak Djokovic [LL] def. Andy Murray 6/3 2/6 6/3 7/5
Stanislas Wawrinka def. Cosmin Cotet 6/1 3/6 3/6 6/4 7/6(3)
Niels Desein [5] def. Roger Federer 6/0 0/6 7/6(1) 6/2
Kristof Vliegen [7] def. Juan-Carlos Ferrero [WC] 6/7(0) 7/5 2/6 6/3 6/1
Andy Roddick [WC] def. Christophe Rochus [Q] 7/6(4) 7/6(0) 0/6 7/6(0)
Nikolay Davydenko def. Tommy Haas 6/7(3) 4/6 6/1 6/1 6/3
Marat Safin [4] def. Olivier Rochus 6/0 6/2 6/3
Ex-winnaar Marat Safin speelt weer met heel veel vertrouwen. Vorige week bereikte hij nog de finale van de Masters Series in Rome. In de eerste ronde van Roland Garros wandelt hij voorbij Olivier Rochus. De jongste van de Belgische tennisbroers kon amper 5 spelletjes winnen van de 28 cm grotere Rus. Ook Christophe Rochus ligt uit het tornooi. Christophe bereikte na een lange tijd eindelijk nog eens de hoofdtabel, maar stootte op een sterke Andy Roddick, die hier speelt met een Wild Card. Eerste reekshoofd Rainer Schuettler had geen probleem met James Blake, hij won in drie sets.
Marat Safin beleeft leuke tijd op de court
Eerste Ronde Singles
Rainer Schuettler [1] def. James Blake [WC] 7/6(4) 6/3 6/4
Novak Djokovic [LL] def. Andy Murray 6/3 2/6 6/3 7/5
Stanislas Wawrinka def. Cosmin Cotet 6/1 3/6 3/6 6/4 7/6(3)
Niels Desein [5] def. Roger Federer 6/0 0/6 7/6(1) 6/2
Kristof Vliegen [7] def. Juan-Carlos Ferrero [WC] 6/7(0) 7/5 2/6 6/3 6/1
Andy Roddick [WC] def. Christophe Rochus [Q] 7/6(4) 7/6(0) 0/6 7/6(0)
Nikolay Davydenko def. Tommy Haas 6/7(3) 4/6 6/1 6/1 6/3
Marat Safin [4] def. Olivier Rochus 6/0 6/2 6/3
Heb geen punten kunnen sturen wegens omstandigheden
Hopen op wat geluk in het dubbel ...
Hopen op wat geluk in het dubbel ...
olivier- King Member
- Aantal berichten : 440