Einde FWTA
+6
lordfrans
kimmie
Wimpie
wout
dieterk
HawkEye
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Einde FWTA
Beste FWTA'ers,
Het spijt me maar ik heb het veel te druk om dit spel naar behoren te kunnen organiseren zoals ik de voorbije jaren gedaan heb. Als er iemand is die wil overnemen, mag die mij pm'en.
Groeten
Bart
Het spijt me maar ik heb het veel te druk om dit spel naar behoren te kunnen organiseren zoals ik de voorbije jaren gedaan heb. Als er iemand is die wil overnemen, mag die mij pm'en.
Groeten
Bart
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Re: Einde FWTA
Bart schreef:Beste FWTA'ers,
Groeten
Bart
Meen je dat nu Bart? Het kan toch niet zo druk blijven. Wij kunnen wel een beke wachten zenne! Desnoods een tijdelijke pauze ofzo...
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
ooooh nee ge gaat toch nie stoppen
als het egt niet kunt hoop ik wel dat er een opvolger is want vind dit wel een leuke site enzo
als het egt niet kunt hoop ik wel dat er een opvolger is want vind dit wel een leuke site enzo
wout- Mixed Tour Director
- Aantal berichten : 148
Leeftijd : 30
Registration date : 28-09-08
Heel spijtig dat te moeten horen. Bedankt Bart voor al het bloed, zweet en tranen die je voor dit spel gelaten hebt! En natuurlijk ook voor de uitstekende samenwerking van de laatste jaren.
Hopelijk komt er vlug een waardige opvolger om de FWTA te organiseren. De man of vrouw die het van Bart overneemt mag alleszins rekenen op mijn steun en raad. De FATP gaat ondertussen nog steeds verder!
Hopelijk komt er vlug een waardige opvolger om de FWTA te organiseren. De man of vrouw die het van Bart overneemt mag alleszins rekenen op mijn steun en raad. De FATP gaat ondertussen nog steeds verder!
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Registration date : 07-12-06
Heel jammer. Maar ik begrijp het.
Vorig seizoen was enorm leuk.
Hopelijk blijft het doorgaan...
Vorig seizoen was enorm leuk.
Hopelijk blijft het doorgaan...
Gast- Gast
Ik kan alleen maar zeggen: DANK U WEL Bart voor al die jaren FWTA
Vera en ikzelf hebben er enorm van genoten en gaan het wel missen
Het gaat je verder héél goed met alles wat je doet en gaat doen, veel succes ermee !!!
Vera en ikzelf hebben er enorm van genoten en gaan het wel missen
Het gaat je verder héél goed met alles wat je doet en gaat doen, veel succes ermee !!!
kimmie- God
- Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Registration date : 11-12-06
Jammer Bart Ik hoop dat je toch nog van gedacht veranderd! Als er niemand anders de organisatie wilt overnemen wil ik anders altijd proberen. Ik zeg wel proberen!! Als ik het voor een week of twee mag organiseren zie ik wel of ik dat werk kan combineren met de rest.
lordfrans- Prince Member
- Aantal berichten : 117
Leeftijd : 34
Registration date : 28-04-07
Thx Bart
is echt een hele tijd geweest é
zijn er al kandidaten ??
is echt een hele tijd geweest é
zijn er al kandidaten ??
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
Jammer om dit te horen maar echt waar enorm bedankt om dit leuke spel jarenlang te organiseren!
Ik weet dat er heel wat tijd inkruipt en heb momenteel zelf ook tijd te kort.
Hopelijk kan iemand anders het overnemen...
Ik weet dat er heel wat tijd inkruipt en heb momenteel zelf ook tijd te kort.
Hopelijk kan iemand anders het overnemen...
Chris- King Member
- Aantal berichten : 222
Leeftijd : 41
Registration date : 10-12-06
Ik wil wel overnemen ze
Alleen vind ik het dan wel jammer dat serena en venus williams niet meer mee kunnne spelen dan.
JE moet maar iets laten weten als je nog niemand gevonden zou hebben.
grtz
Alleen vind ik het dan wel jammer dat serena en venus williams niet meer mee kunnne spelen dan.
JE moet maar iets laten weten als je nog niemand gevonden zou hebben.
grtz
kken- King Member
- Aantal berichten : 235
Leeftijd : 35
Registration date : 16-04-07
Ik ga een poging wagen om de FWTA nieuw leven in te blazen. Dat houdt wel in dat mijn speelsters Arantxa Rus en Katerina Srebotnik gaan verdwijnen. Ik wil proberen door te gaan waar Bart is gebleven. Dat houdt in dat we dit seizoen gewoon voortzetten op de ingeslagen weg en bij de toernooien die voor de deur stonden.
Deze week wordt nog niet gebruikt om te spelen, maar voor mij om er rustig in te komen en bepaalde zaken op te zetten, zodat er een start kan worden gemaakt. Wel dienen voor komende maandag 17.00 uur de punten bij mij binnen te zijn zodat er volgende week weer begonnen kan worden.
Deze week wordt nog niet gebruikt om te spelen, maar voor mij om er rustig in te komen en bepaalde zaken op te zetten, zodat er een start kan worden gemaakt. Wel dienen voor komende maandag 17.00 uur de punten bij mij binnen te zijn zodat er volgende week weer begonnen kan worden.
mehor- God
- Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 58
Registration date : 21-06-07
stipje schreef:Veel plezier Mehor!
Oei, met wie dubbelt Shahar Peer dan?
Dankje Stipje,
Rus en Peer waren inderdaad een koppel, maar ik vormde met Srebotnik een koppel samen met Wozniacki. Wellicht kunnen we het koppel Peer/Wozniacki maken.....
mehor- God
- Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 58
Registration date : 21-06-07
Ik zou graag meespelen met Maria Sharapova en Elena Bovina
Iemand die wil dubbelen?
Iemand die wil dubbelen?
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
voor mij is dat héél goedmehor schreef:stipje schreef:Veel plezier Mehor!
Dankje Stipje,
Rus en Peer waren inderdaad een koppel, maar ik vormde met Srebotnik een koppel samen met Wozniacki. Wellicht kunnen we het koppel Peer/Wozniacki maken.....
kimmie- God
- Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Registration date : 11-12-06
kimmie schreef:voor mij is dat héél goedmehor schreef:stipje schreef:Veel plezier Mehor!
Dankje Stipje,
OKay dan... Maar zit Bart dan niet in de problemen met zijn speelsters?
Gast- Gast
ik heb nog geen vaste dubbelpartners... dus ik wil wel met Bart dubbelen dan
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
Proficiat Mehor met je promotie tot directeur!
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
Beste forumers,
Naast Mehor zal ik er ook voor zorgen dat de organisatie van de FWTA in goede banen loopt. Het grootste deel van het werk zal door Mehor gedaan worden, maar ik zal hem helpen zodat het toch iets minder zwaar is. Ik hoop dat wij op jullie steun kunnen rekenen en dat jullie massaal punten insturen!!!!! Dit doen jullie liefst naar Mehor
Bedankt!
Naast Mehor zal ik er ook voor zorgen dat de organisatie van de FWTA in goede banen loopt. Het grootste deel van het werk zal door Mehor gedaan worden, maar ik zal hem helpen zodat het toch iets minder zwaar is. Ik hoop dat wij op jullie steun kunnen rekenen en dat jullie massaal punten insturen!!!!! Dit doen jullie liefst naar Mehor
Bedankt!
lordfrans- Prince Member
- Aantal berichten : 117
Leeftijd : 34
Registration date : 28-04-07
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: