FWTA Antwerpen
+3
dieterk
kimmie
HawkEye
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
FWTA Antwerpen
Proximus Diamond Games
8 tot 14 september 2008 // Antwerpen (BEL) // Tier I
Bye - Peer [11]
Zvonareva [12] - Hantuchova
Bye - Safina [6]
Stevenson [3] - Bye
Bye - Mirza [9]
Davenport [14] - Komarova
Bye - V Williams [8]
Pierce [5] - Bye
Capriati - Radwanska [16]
Mandula [13] - Vesnina
Bye - Harkleroad [4]
Pennetta [7] - Bye
Ivanovic - Krajicek [15]
Sharapova [10] - Bye
Bye - Schnyder [2]
Doubles Main Draw
Eerste ronde
Harkleroad/Mirza [1] - Q
Schnyder/Vesnina - Safina/V Williams [3]
Davenport/Zvonareva [4] - Komarova/Peer [WC]
Pierce/Stevenson [WC] - Clijsters/Krajicek [2]
Doubles Qualifying Draw
Eerste ronde
Pennetta/Sharapova [1] - Bye
Capriati/Radwanska - Hantuchova/Mandula [2]
Bye - Peer [11]
Bye - Safina [6]
Stevenson [3] - Bye
Bye - Mirza [9]
Bye - V Williams [8]
Pierce [5] - Bye
Mandula [13] - Vesnina
Bye - Harkleroad [4]
Pennetta [7] - Bye
Ivanovic - Krajicek [15]
Sharapova [10] - Bye
Bye - Schnyder [2]
Doubles Main Draw
Eerste ronde
Harkleroad/Mirza [1] - Q
Doubles Qualifying Draw
Eerste ronde
Laatst aangepast door Bart op 19.09.08 12:29; in totaal 1 keer bewerkt
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Re: FWTA Antwerpen
Bart schreef:Proximus Diamond Games
Bye - Peer [11]
Bye - Safina [6]
Stevenson [3] - Bye
Bye - Mirza [9]
Bye - V Williams [8]
Pierce [5] - Bye
Mandula [13] - Vesnina
Bye - Harkleroad [4]
Pennetta [7] - Bye
Ivanovic - Krajicek [15]
Sharapova [10] - Bye
Bye - Schnyder [2]
Doubles Main Draw
Eerste ronde
Harkleroad/Mirza [1] - Q
Doubles Qualifying Draw
Eerste ronde
HawkEye- HawkEye
Vera is totaal niet fit deze week
In Antwerpen spelen is normaal speciaal maar de wil om te presteren is er niet...
We zien wel wat het wordt in de Diamantstad
In Antwerpen spelen is normaal speciaal maar de wil om te presteren is er niet...
We zien wel wat het wordt in de Diamantstad
kimmie- God
- Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Registration date : 11-12-06
Radwanska overleeft thriller tegen dubbelpartner
Eerste ronde
Hantuchova d. Zvonareva [12] 1/6 7/5 6/2
Komarova d. Davenport [14] 5/7 7/6(2) 7/6(2)
Radwanska [16] d. Capriati 6/7(10) 7/5 7/6(2)
Vesnina d. Mandula [13] 5/7 7/6(6) 6/1
Krajicek [15] d. Ivanovic 7/5 5/7 6/2
Eerste ronde
Hantuchova d. Zvonareva [12] 1/6 7/5 6/2
Komarova d. Davenport [14] 5/7 7/6(2) 7/6(2)
Radwanska [16] d. Capriati 6/7(10) 7/5 7/6(2)
Vesnina d. Mandula [13] 5/7 7/6(6) 6/1
Krajicek [15] d. Ivanovic 7/5 5/7 6/2
HawkEye- HawkEye
The winner takes it all
Kim Clijsters speelt in Antwerpen deze week een thuismatch. Bovendien is de Belgische titelverdedigster in de diamanten stad, maar het contrast met vorig seizoen is groot...
Welkom Kim, blij om terug even in het land te zijn?
"Tuurlijk, hier spelen is één van de hoogtepunten in het jaar. Maar de druk hier is zeker zo groot als de druk tijdens een grandslam. De mensen komen naar hier speciaal voor mij dus dan hopen ze ook dat ik elke match win."
Vorig jaar is dat je gelukt, denk je dat je je titel kan verlengen?
"Dat zal moeilijk worden, ik heb een zwaar jaar achter de rug. Bovendien heb ik de laatste weken enorm last van mijn rug. De rust die ik vorige week heb genomen heeft mij wel goed gedaan maar ik ben nog niet 100 procent fit."
Wat zijn jouw verwachtingen dan?
"Ik hoop zo ver mogelijk te geraken maar uiteindelijk doet dat er niet toe. Het enige wat telt is winnen: the winner takes it all!!"
Ondertussen is bekend gemaakt dat er grote veranderingen gaan zijn vanaf volgend seizoen. Hoe sta jij hier tegenover?
"Ik vind het een fantastisch initiatief! Nu er zo i zo meer speelsters op het circuit komen zal het nog zwaarder worden om tornooien te winnen en misschien vind ik hierdoor terug mijn liefde voor tennis."
Maar eerst nog dit seizoen afwerken,veel succes Kim!
"Bedankt"
Het Kim Clijsters bobble head,te koop op de Diamond Games
Kim Clijsters speelt in Antwerpen deze week een thuismatch. Bovendien is de Belgische titelverdedigster in de diamanten stad, maar het contrast met vorig seizoen is groot...
Welkom Kim, blij om terug even in het land te zijn?
"Tuurlijk, hier spelen is één van de hoogtepunten in het jaar. Maar de druk hier is zeker zo groot als de druk tijdens een grandslam. De mensen komen naar hier speciaal voor mij dus dan hopen ze ook dat ik elke match win."
Vorig jaar is dat je gelukt, denk je dat je je titel kan verlengen?
"Dat zal moeilijk worden, ik heb een zwaar jaar achter de rug. Bovendien heb ik de laatste weken enorm last van mijn rug. De rust die ik vorige week heb genomen heeft mij wel goed gedaan maar ik ben nog niet 100 procent fit."
Wat zijn jouw verwachtingen dan?
"Ik hoop zo ver mogelijk te geraken maar uiteindelijk doet dat er niet toe. Het enige wat telt is winnen: the winner takes it all!!"
Ondertussen is bekend gemaakt dat er grote veranderingen gaan zijn vanaf volgend seizoen. Hoe sta jij hier tegenover?
"Ik vind het een fantastisch initiatief! Nu er zo i zo meer speelsters op het circuit komen zal het nog zwaarder worden om tornooien te winnen en misschien vind ik hierdoor terug mijn liefde voor tennis."
Maar eerst nog dit seizoen afwerken,veel succes Kim!
"Bedankt"
Het Kim Clijsters bobble head,te koop op de Diamond Games
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
Schnyder uitgeschakeld in Antwerpen
Tweede ronde
Clijsters [1] d. Peer [11] 7/5 6/3
Safina [6] d. Hantuchova 6/0 7/6(5)
Stevenson [3] d. Mirza [9] 4/6 7/5 7/6(5)
Komarova d. V Williams [8] 7/6(1) 5/7 7/6(0)
Radwanska [16] d. Pierce [5] 6/2 6/4
Harkleroad [4] d. Vesnina 6/2 7/5
Krajicek [15] d. Pennetta [7] 6/3 7/6(0)
Sharapova [10] d. Schnyder [2] 7/5 0/6 7/5
Eerste kwalificatieronde
Capriati/Radwanska d. Hantuchova/Mandula [2] 6/0 6/2
Laatste kwalificatieronde
Capriati/Radwanska d. Pennetta/Sharapova [1] 6/0 6/0
Tweede ronde
Clijsters [1] d. Peer [11] 7/5 6/3
Safina [6] d. Hantuchova 6/0 7/6(5)
Stevenson [3] d. Mirza [9] 4/6 7/5 7/6(5)
Komarova d. V Williams [8] 7/6(1) 5/7 7/6(0)
Radwanska [16] d. Pierce [5] 6/2 6/4
Harkleroad [4] d. Vesnina 6/2 7/5
Krajicek [15] d. Pennetta [7] 6/3 7/6(0)
Sharapova [10] d. Schnyder [2] 7/5 0/6 7/5
Eerste kwalificatieronde
Capriati/Radwanska d. Hantuchova/Mandula [2] 6/0 6/2
Laatste kwalificatieronde
Capriati/Radwanska d. Pennetta/Sharapova [1] 6/0 6/0
HawkEye- HawkEye
Komarova stunt in diamantstad
Harkleroad en Mirza verliezen nummer 1
Kwartfinales
Clijsters [1] d. Safina [6] 7/5 7/6(4)
Komarova d. Stevenson [3] 7/5 0/6 6/1
Radwanska [16] d. Harkleroad [4] 7/5 6/7(9) 7/6(2)
Krajicek [15] d. Sharapova [10] 7/6(2) 6/3
Ekaterina Komarova heeft voor een prachtige stunt gezorgd in Antwerpen. Als enige ongeplaatste speelster klopte ze de als derde geplaatste Alexandra Stevenson, het ex-nummer 1 ter wereld. Komarova ontmoet nu Kim Clijsters, het huidige nummer 1 en titelverdedigster. Clijsters klopte Moskou-winnares Dinara Safina. Aan de andere kant van de tabel maakte Agnieszka Radwanska indruk door in een thriller Ashley Harkleroad, het nummer 4, te kloppen. Zij ontmoet nu Michaella Krajicek uit Nederland.
Eerste ronde
Capriati/Radwanska [Q] d. Harkleroad/Mirza [1] 6/3 6/7(0) 7/6(4)
Schnyder/Vesnina d. Safina/V Williams [3] 0/6 6/0 6/4
Davenport/Zvonareva [4] d. Komarova/Peer [WC] 7/6(0) 7/6(6)
Clijsters/Krajicek [2] d. Pierce/Stevenson [WC] 6/2 1/6 7/5
In het dubbelspel werden Ashley Harkleroad en Sania Mirza verrast door Jennifer Capriati en Agnieszka Radwanska. De nummers 1 verliezen daardoor de koppositie. Sinds het gravelseizoen in seizoen 7 stonden de twee aan kop. Clijsters of Schnyder wordt de opvolgster van Harkleroad en Mirza. Clijsters heeft genoeg aan een finaleplaats, Schnyder moet het tornooi winnen maar mag Clijsters niet ontmoeten in de finale. Clijsters kan voor het eerst op 1 komen in het dubbelspel, Schnyder stond vroeger al 9 weken op één.
Harkleroad en Mirza verliezen nummer 1
Kwartfinales
Clijsters [1] d. Safina [6] 7/5 7/6(4)
Komarova d. Stevenson [3] 7/5 0/6 6/1
Radwanska [16] d. Harkleroad [4] 7/5 6/7(9) 7/6(2)
Krajicek [15] d. Sharapova [10] 7/6(2) 6/3
Ekaterina Komarova heeft voor een prachtige stunt gezorgd in Antwerpen. Als enige ongeplaatste speelster klopte ze de als derde geplaatste Alexandra Stevenson, het ex-nummer 1 ter wereld. Komarova ontmoet nu Kim Clijsters, het huidige nummer 1 en titelverdedigster. Clijsters klopte Moskou-winnares Dinara Safina. Aan de andere kant van de tabel maakte Agnieszka Radwanska indruk door in een thriller Ashley Harkleroad, het nummer 4, te kloppen. Zij ontmoet nu Michaella Krajicek uit Nederland.
Eerste ronde
Capriati/Radwanska [Q] d. Harkleroad/Mirza [1] 6/3 6/7(0) 7/6(4)
Schnyder/Vesnina d. Safina/V Williams [3] 0/6 6/0 6/4
Davenport/Zvonareva [4] d. Komarova/Peer [WC] 7/6(0) 7/6(6)
Clijsters/Krajicek [2] d. Pierce/Stevenson [WC] 6/2 1/6 7/5
In het dubbelspel werden Ashley Harkleroad en Sania Mirza verrast door Jennifer Capriati en Agnieszka Radwanska. De nummers 1 verliezen daardoor de koppositie. Sinds het gravelseizoen in seizoen 7 stonden de twee aan kop. Clijsters of Schnyder wordt de opvolgster van Harkleroad en Mirza. Clijsters heeft genoeg aan een finaleplaats, Schnyder moet het tornooi winnen maar mag Clijsters niet ontmoeten in de finale. Clijsters kan voor het eerst op 1 komen in het dubbelspel, Schnyder stond vroeger al 9 weken op één.
HawkEye- HawkEye
Amai Krajicek is goed bezig, 2 maal in halve finale !!
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Registration date : 07-12-06
Nog eens halve finale voor ons Kim, dat is lang geleden En dat voor eigen volk. Mooi zo!
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Registration date : 08-12-06
Komarova goed bezig in haar laatste toernooi
Ekaterina Komarova is in Antwerpen op dreef. De jonge Russische bereikte geheel onverwacht de halve finale en mag nu tegen publiekslieveling Kim Clijsters uitkomen. Komarova hoopt die wedstrijd te winnen zodat ze haar eerste finale mag spelen. Het zal ook direct haar laatste worden.
"Ik speel inderdaad nog maximaal twee partijen", geeft de Russische aan. "Ik kan niet wennen aan deze Tour en mis mijn familie enorm. Ik ga daarom na dit toernooi terug naar Rusland, waar ik op een lager niveau zal gaan tennissen."
Komarova gaat terug naar Rusland
Daarmee heeft Komarova net geen vol seizoen kunnen volmaken in de FWTA. "Ik was doorgegaan als ik minder heimwee zou hebben, maar het gaat niet meer." Wel wil Komarova haar goede vriendin en dubbelpartner Shahar Peer bedanken. "Shahar heeft me hier toch doorheen geholpen. Dankzij haar heb ik veel plezier gehad en een aantal hele leuke toernooien gespeeld. Ik vind het rot voor haar om weg te gaan, maar ik heb begrepen dat mijn coach al een nieuwe dubbelpartner voor haar heeft gevonden." Komarova wilde echter niet aangeven wie deze nieuwe speelster is. "Ik weet het eerlijk gezegd niet. Mijn coach heeft alleen aangegeven dat alles geregeld is en dat Shahar niet alleen komt te staan. Ik geloof hem en ben blij dat ze verder kan gaan en hoop dat ze met haar net zo goede vrienden wordt als wij zijn geworden. Ik zal misschien nog wel eens een toernooitje komen kijken en haar dan aanmoedigen. Zeker als ze in Moskou komt."
Coach Mehor gaf aan dat hij het jammer vond dat Komarova gaat stoppen. "Maar het is haar keuze en als ze echt teveel last heeft van heimwee is het ook beter zo." Op de vraag of Komarova gerust kan zijn dat haar vriendin Peer een dubbelpartner behoudt is hij duidelijk. "Ik heb inmiddels een nieuw talent gevonden en zij zal inderdaad de plaats van Ekaterina in gaan nemen. Dat houdt ook in dat ze gaat dubbelen met Shahar Peer en ik denk eerlijk gezegd dat dit koppel wederom goede vriendinnen gaan worden en voor leuke partijen gaan zorgen." Op de vraag wie de nieuwe speelster wordt bleef hij vaag. "Dit is het afscheid van Ekaterina. Laten we ons daar eerst op richten. Jullie horen snel genoeg wie de nieuwe speelster op de FWTA gaat worden."
Ekaterina Komarova is in Antwerpen op dreef. De jonge Russische bereikte geheel onverwacht de halve finale en mag nu tegen publiekslieveling Kim Clijsters uitkomen. Komarova hoopt die wedstrijd te winnen zodat ze haar eerste finale mag spelen. Het zal ook direct haar laatste worden.
"Ik speel inderdaad nog maximaal twee partijen", geeft de Russische aan. "Ik kan niet wennen aan deze Tour en mis mijn familie enorm. Ik ga daarom na dit toernooi terug naar Rusland, waar ik op een lager niveau zal gaan tennissen."
Komarova gaat terug naar Rusland
Daarmee heeft Komarova net geen vol seizoen kunnen volmaken in de FWTA. "Ik was doorgegaan als ik minder heimwee zou hebben, maar het gaat niet meer." Wel wil Komarova haar goede vriendin en dubbelpartner Shahar Peer bedanken. "Shahar heeft me hier toch doorheen geholpen. Dankzij haar heb ik veel plezier gehad en een aantal hele leuke toernooien gespeeld. Ik vind het rot voor haar om weg te gaan, maar ik heb begrepen dat mijn coach al een nieuwe dubbelpartner voor haar heeft gevonden." Komarova wilde echter niet aangeven wie deze nieuwe speelster is. "Ik weet het eerlijk gezegd niet. Mijn coach heeft alleen aangegeven dat alles geregeld is en dat Shahar niet alleen komt te staan. Ik geloof hem en ben blij dat ze verder kan gaan en hoop dat ze met haar net zo goede vrienden wordt als wij zijn geworden. Ik zal misschien nog wel eens een toernooitje komen kijken en haar dan aanmoedigen. Zeker als ze in Moskou komt."
Coach Mehor gaf aan dat hij het jammer vond dat Komarova gaat stoppen. "Maar het is haar keuze en als ze echt teveel last heeft van heimwee is het ook beter zo." Op de vraag of Komarova gerust kan zijn dat haar vriendin Peer een dubbelpartner behoudt is hij duidelijk. "Ik heb inmiddels een nieuw talent gevonden en zij zal inderdaad de plaats van Ekaterina in gaan nemen. Dat houdt ook in dat ze gaat dubbelen met Shahar Peer en ik denk eerlijk gezegd dat dit koppel wederom goede vriendinnen gaan worden en voor leuke partijen gaan zorgen." Op de vraag wie de nieuwe speelster wordt bleef hij vaag. "Dit is het afscheid van Ekaterina. Laten we ons daar eerst op richten. Jullie horen snel genoeg wie de nieuwe speelster op de FWTA gaat worden."
mehor- God
- Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 58
Registration date : 21-06-07
Kim Clijsters nu ook nummer 1 in dubbelspel
Halve finales
Clijsters [1] d. Komarova 7/5 6/3
Radwanska [16] d. Krajicek [15] 6/2 6/3
Schnyder/Vesnina d. Capriati/Radwanska [Q] 0/6 7/5 6/0
Clijsters/Krajicek [2] d. Davenport/Zvonareva [4] 4/6 6/2 7/5
Kim Clijsters is het nieuwe nummer 1 in het dubbelspel. Ze is al de 26ste nummer 1 in deze discipline. De Belgische won samen met Michaella Krajicek de halve finale in Antwerpen en ontmoet nu Patty Schnyder en Elena Vesnina. Schnyder kon ook nummer 1 worden als ze won en Clijsters niet de finale haalde. Vorig jaar won Schnyder in Antwerpen aan de zijde van Anabel Medina-Garrigues.
Ook in het enkelspel gaat het Clijsters voor de wind. Ze versloeg de afscheidnemende Ekaterina Komarova in twee sets. In de finale wacht Agnieszka Radwanska. Clijsters is titelverdedigster in de diamantstad.
Halve finales
Clijsters [1] d. Komarova 7/5 6/3
Radwanska [16] d. Krajicek [15] 6/2 6/3
Schnyder/Vesnina d. Capriati/Radwanska [Q] 0/6 7/5 6/0
Clijsters/Krajicek [2] d. Davenport/Zvonareva [4] 4/6 6/2 7/5
Kim Clijsters is het nieuwe nummer 1 in het dubbelspel. Ze is al de 26ste nummer 1 in deze discipline. De Belgische won samen met Michaella Krajicek de halve finale in Antwerpen en ontmoet nu Patty Schnyder en Elena Vesnina. Schnyder kon ook nummer 1 worden als ze won en Clijsters niet de finale haalde. Vorig jaar won Schnyder in Antwerpen aan de zijde van Anabel Medina-Garrigues.
Ook in het enkelspel gaat het Clijsters voor de wind. Ze versloeg de afscheidnemende Ekaterina Komarova in twee sets. In de finale wacht Agnieszka Radwanska. Clijsters is titelverdedigster in de diamantstad.
HawkEye- HawkEye
Clijsters en Schnyder opnieuw aan de winst in Antwerpen
Finales
Clijsters [1] d. Radwanska [16] 7/6(4) 3/6 7/6(1)
Schnyder/Vesnina d. Clijsters/Krajicek [2] 0/6 6/0 7/5
Kim Clijsters heeft voor de tweede opeenvolgende keer het tornooi van Antwerpen gewonnen. Ze versloeg Agnieszka Radwanska in drie spannende sets. Het is al de elfde titel uit Clijsters' carrière. In het dubbelspel ging de zege naar Patty Schnyder en Elena Vesnina. De US Open-kampioenen wonnen in de finale van Clijsters en Krajicek. Ook vorig jaar was de Zwitserse te sterk in Antwerpen. Clijsters wordt evenwel het nieuwe nummer 1 ter wereld.
Finales
Clijsters [1] d. Radwanska [16] 7/6(4) 3/6 7/6(1)
Schnyder/Vesnina d. Clijsters/Krajicek [2] 0/6 6/0 7/5
Kim Clijsters heeft voor de tweede opeenvolgende keer het tornooi van Antwerpen gewonnen. Ze versloeg Agnieszka Radwanska in drie spannende sets. Het is al de elfde titel uit Clijsters' carrière. In het dubbelspel ging de zege naar Patty Schnyder en Elena Vesnina. De US Open-kampioenen wonnen in de finale van Clijsters en Krajicek. Ook vorig jaar was de Zwitserse te sterk in Antwerpen. Clijsters wordt evenwel het nieuwe nummer 1 ter wereld.
HawkEye- HawkEye
Elena maakt het echt wel waar Proficiat aan Kim (mijn all-time favourite) en bedankt aan Patty voor alweer een goede samenwerking
Matthias- King Member
- Aantal berichten : 345
Registration date : 06-08-08
Schnyder : "Ik ben nog lang niet versleten!"
Q : Patty, je 17e titel is binnen, hoe voelt dat ?
Patty : Gewoonweg Fantastisch ! Antwerpen is altijd al mijn favoriete tornooi geweest. Deze week zag ik ook Els Callens nog eens terug met wie ik mijn eerste successen behaalde, en dat gaf me echt een goed gevoel. Als "oudje" op de tour heb ik bewezen dat ik er nog steeds sta, en de samenwerking met Vesnina verloopt echt schitterend.
Q : Je staat zowel in enkel als dubbel op nummer twee. Welke nummer 1 positie wil je het liefst?
Patty : Dubbel wordt moeilijk denk ik, ik heb immers een titel te verdedigen op de Masters. En Kim Clijstes is natuurlijk een fantastische speelster, het wordt moeilijk om haar voorbij te steken. Wie had nu ooit gedacht dat ik nog op 1 zou kunnen komen in het enkelspel, met amper 2 titels op mijn palmares
Q : Wat verwacht je van de Masters ?
Patty : Ik hoop allereerst door de kwalificaties te geraken, en dan zien we wel. Een titel verdedigen is altijd moeilijk, deze week is het goed gelukt, maar op de Masters is iedereen op zijn best. Het zou wel super zijn om na de winst met Callens en Medina-Garrigues, nu ook eens met Vesnina te winnen.
Q : Wat vindt je van de veranderingen van die er volgend jaar staan aan te komen?
Patty : Bart weet de tour altijd spannend te houden, en dat zal zeker het geval zijn met al dat nieuwe talent. Ik heb deze week al wat getraind met Vaidisova, de nieuwe pupil van mijn coach, en zij heeft heel wat talent. Maar met al mijn ervaring denk ik wel dat ik haar kan kloppen
Q : Veel succes op de Masters Patty !
Q : Patty, je 17e titel is binnen, hoe voelt dat ?
Patty : Gewoonweg Fantastisch ! Antwerpen is altijd al mijn favoriete tornooi geweest. Deze week zag ik ook Els Callens nog eens terug met wie ik mijn eerste successen behaalde, en dat gaf me echt een goed gevoel. Als "oudje" op de tour heb ik bewezen dat ik er nog steeds sta, en de samenwerking met Vesnina verloopt echt schitterend.
Q : Je staat zowel in enkel als dubbel op nummer twee. Welke nummer 1 positie wil je het liefst?
Patty : Dubbel wordt moeilijk denk ik, ik heb immers een titel te verdedigen op de Masters. En Kim Clijstes is natuurlijk een fantastische speelster, het wordt moeilijk om haar voorbij te steken. Wie had nu ooit gedacht dat ik nog op 1 zou kunnen komen in het enkelspel, met amper 2 titels op mijn palmares
Q : Wat verwacht je van de Masters ?
Patty : Ik hoop allereerst door de kwalificaties te geraken, en dan zien we wel. Een titel verdedigen is altijd moeilijk, deze week is het goed gelukt, maar op de Masters is iedereen op zijn best. Het zou wel super zijn om na de winst met Callens en Medina-Garrigues, nu ook eens met Vesnina te winnen.
Q : Wat vindt je van de veranderingen van die er volgend jaar staan aan te komen?
Patty : Bart weet de tour altijd spannend te houden, en dat zal zeker het geval zijn met al dat nieuwe talent. Ik heb deze week al wat getraind met Vaidisova, de nieuwe pupil van mijn coach, en zij heeft heel wat talent. Maar met al mijn ervaring denk ik wel dat ik haar kan kloppen
Q : Veel succes op de Masters Patty !
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: