Germany's Steffi Graf
Pagina 1 van 1
Germany's Steffi Graf
Steffi dus hé
Laatst aangepast door Fre7*** op 15.10.08 12:49; in totaal 3 keer bewerkt
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
Re: Germany's Steffi Graf
---
Laatst aangepast door Fre7*** op 13.06.08 12:27; in totaal 1 keer bewerkt
Fre7***- God
)))
Laatst aangepast door Fre7*** op 13.06.08 12:28; in totaal 1 keer bewerkt
Fre7***- God
PRIZE MONEY !!!
$21.895.277
Best singles rank: 1 (377 weken)
Best Doubles rank: ???
Win-Loss single: 900-115
Win-Loss double: 173-72
$21.895.277
Best singles rank: 1 (377 weken)
Best Doubles rank: ???
Win-Loss single: 900-115
Win-Loss double: 173-72
Fre7***- God
Fre7***- God
na de samenwerking met Svetlana Kuznetsova (die kapte) gaat Steffi nu verder in zee met...
HET nieuw DUBBELKOPPEL !!!!
ZALIGE FOTO toch deze van Kim !!
HET nieuw DUBBELKOPPEL !!!!
ZALIGE FOTO toch deze van Kim !!
Fre7***- God
Steffi wint eerste ronde en verrast vriend en .... zichzelf???
Niets dan zonnestralen van het gezicht van Steffi Graf op dit moment... Haar wedstrijd tegen, favoriete vande partij toch, Jennifer Capriati verliep veel beter dan ze verwacht had. We deden een klein interview met de dolgelukkige Steffi.
Rep.: Dag mevrouw Graf, welkom terug en gefeleciteerd met je eerst overwinning hier sinds je come-back.
Steffi: Och dank je maar laat die mevrouw maar weg hoor zeg maar meteen Steffi en doen we lekker familiar !!! Haha.
Rep.: Je lijkt erg blij met je overwinning hier...
Steffi: Dat is het eigenlijk niet zozeer. Ik wist dat het tegen een moeilijke zou beginnen zijn en dat is het ook geweest. Capriati is een goeie speelster en ik had niet verwacht te winnen hier. Hoh ben echt blij dat ik gewonnen heb hé.Maar in de 2de set leek alles een beetje te keren in mijn voordeel en kreeg ik al een beetje mijn vroegere gevoel terug. Natuurlijk heb ik totaal nog geen matchritme en dat is weer een reden om zo blij te zijn dat ik echt gewonnen heb hé en ben ik wel blij met deze zege want ik vond het vooral belangrijk dat ik mijn eerste wedstrijd nu terug heb kunnen winnen... Kwestie van de fans zo ook een beetje wakker te schudden en natuurlijk ook...
Rep.: Mag ik effe onderbreken Steffi???
Steffi: Ow sorry ja zeg maar hoor als ik begin te ratelen dan gaat het altijd zo vlotjes allemaal en dan komt er geen eind aan want dan denk ik weer an iets anders en begin dat dan ook te vertellen en dan blijft dat natuurlijk maar duren dat ik zo vertel hé... Er was zo een keer een interview dat...
Rep.: *ZUCHT* In elk geval Steffi ! Je hebt hier in Sydney niets te verdedigen maar vanaf volgende week begin je met het verdedigen van je oude rank. Sneller dan verwacht dat?
Steffi: Ik heb voor mijn loopbaan onderbreking eigenlijk maar weinig gepresteerd om eerlijk te zijn. Het kan niet altijd van een leien dakje lopen maar ik vrees de te verdedigen punten helemaal niet. Op mijn site worden ze zo upgedate en dan zal ik zien waar ik wel een beetje moet opletten maar ik denkdat het mogelijk is altijd te verdedigen. Ik wil hiervan gebruik aken om met deze nieuwe start beter te doen !
Rep.: Heel gemotiveerd van je. En voor het dubbel?
Steffi: Het dubbel gaat zoiezo heel erg leuk worden. Samen met Kuznetsova zal het elke match gewoon genieten worden als ik op het plein sta. Kuznetsova en ik hebben echter nog niet veel getraind gezien ik me eerst op mijn enkelwedstrijd wou concentreren. Kuznetsova dachtdaar hetzelfde over omdat ze qualificaties moest spelen maar die zijn blijkbaar er net iets te veel aan geweest want ze sneuvelde in de eerste ronde hoorde ik tijdens mijn wedstrijd. Ik vind het echt heel erg voor haar maar hoop dat het in het dubbel misschien een troost kan bieden voor haar.
Rep.: Dat ging een volgende vraag worden maar dat is bijgevolg dus niet meer nodig. Kuznetsova dus uitgeschakeld maar Steffi nog in de running !!! Dubbel komt er later deze week nog aan! Bedankt voor het korte interview en veel succes Steffi met je matchen morgen en misschien nog later op de week mogen we hopen.
Steffi: Ja das graag gedaan, ik kan het nog altijd niet geloven hé... amai amai amai en ja hoor we spreken elkaar wel nog eens en dan gaat het plezant worden !!
Niets dan zonnestralen van het gezicht van Steffi Graf op dit moment... Haar wedstrijd tegen, favoriete vande partij toch, Jennifer Capriati verliep veel beter dan ze verwacht had. We deden een klein interview met de dolgelukkige Steffi.
Rep.: Dag mevrouw Graf, welkom terug en gefeleciteerd met je eerst overwinning hier sinds je come-back.
Steffi: Och dank je maar laat die mevrouw maar weg hoor zeg maar meteen Steffi en doen we lekker familiar !!! Haha.
Rep.: Je lijkt erg blij met je overwinning hier...
Steffi: Dat is het eigenlijk niet zozeer. Ik wist dat het tegen een moeilijke zou beginnen zijn en dat is het ook geweest. Capriati is een goeie speelster en ik had niet verwacht te winnen hier. Hoh ben echt blij dat ik gewonnen heb hé.Maar in de 2de set leek alles een beetje te keren in mijn voordeel en kreeg ik al een beetje mijn vroegere gevoel terug. Natuurlijk heb ik totaal nog geen matchritme en dat is weer een reden om zo blij te zijn dat ik echt gewonnen heb hé en ben ik wel blij met deze zege want ik vond het vooral belangrijk dat ik mijn eerste wedstrijd nu terug heb kunnen winnen... Kwestie van de fans zo ook een beetje wakker te schudden en natuurlijk ook...
Rep.: Mag ik effe onderbreken Steffi???
Steffi: Ow sorry ja zeg maar hoor als ik begin te ratelen dan gaat het altijd zo vlotjes allemaal en dan komt er geen eind aan want dan denk ik weer an iets anders en begin dat dan ook te vertellen en dan blijft dat natuurlijk maar duren dat ik zo vertel hé... Er was zo een keer een interview dat...
Rep.: *ZUCHT* In elk geval Steffi ! Je hebt hier in Sydney niets te verdedigen maar vanaf volgende week begin je met het verdedigen van je oude rank. Sneller dan verwacht dat?
Steffi: Ik heb voor mijn loopbaan onderbreking eigenlijk maar weinig gepresteerd om eerlijk te zijn. Het kan niet altijd van een leien dakje lopen maar ik vrees de te verdedigen punten helemaal niet. Op mijn site worden ze zo upgedate en dan zal ik zien waar ik wel een beetje moet opletten maar ik denkdat het mogelijk is altijd te verdedigen. Ik wil hiervan gebruik aken om met deze nieuwe start beter te doen !
Rep.: Heel gemotiveerd van je. En voor het dubbel?
Steffi: Het dubbel gaat zoiezo heel erg leuk worden. Samen met Kuznetsova zal het elke match gewoon genieten worden als ik op het plein sta. Kuznetsova en ik hebben echter nog niet veel getraind gezien ik me eerst op mijn enkelwedstrijd wou concentreren. Kuznetsova dachtdaar hetzelfde over omdat ze qualificaties moest spelen maar die zijn blijkbaar er net iets te veel aan geweest want ze sneuvelde in de eerste ronde hoorde ik tijdens mijn wedstrijd. Ik vind het echt heel erg voor haar maar hoop dat het in het dubbel misschien een troost kan bieden voor haar.
Rep.: Dat ging een volgende vraag worden maar dat is bijgevolg dus niet meer nodig. Kuznetsova dus uitgeschakeld maar Steffi nog in de running !!! Dubbel komt er later deze week nog aan! Bedankt voor het korte interview en veel succes Steffi met je matchen morgen en misschien nog later op de week mogen we hopen.
Steffi: Ja das graag gedaan, ik kan het nog altijd niet geloven hé... amai amai amai en ja hoor we spreken elkaar wel nog eens en dan gaat het plezant worden !!
Fre7***- God
Steffi klaar voor actie !!
Ook al begint het toernooi pas laat op de week is Steffie er volgens eigen zeggen nu al klaar voor !! Ze voelt dat het goed zit en kijkt al uit naar de draw waarin ze zich hoofdzakelijk op de eerste ronde wil concentreren. Ze heeft nog weinig ervaring gezien ze nieuw is op de tour en wil op het grand slam handig gebruik maken van de aanwezigheid van de vele speelsters die erop afkomen. Ze hoopt vooral om tegen veel van die speelsters eens een balletje te kunnen slaan en nieuwe contacten te kunnen leggen. Een beetje soort van keeping the good en the bad girls at their sides !!
Tot nog toe is ze erg tevreden over de sfeer die over de hele tour heerst en hoopt dat het positief blijft evolueren.
Op de baan en voor de rest van het circuit is ze nog relatief onbekend maar dat komt allemaal wel goed! Hier is ze dan voor u in Melbourne Park: Steffi Graf
Ook al begint het toernooi pas laat op de week is Steffie er volgens eigen zeggen nu al klaar voor !! Ze voelt dat het goed zit en kijkt al uit naar de draw waarin ze zich hoofdzakelijk op de eerste ronde wil concentreren. Ze heeft nog weinig ervaring gezien ze nieuw is op de tour en wil op het grand slam handig gebruik maken van de aanwezigheid van de vele speelsters die erop afkomen. Ze hoopt vooral om tegen veel van die speelsters eens een balletje te kunnen slaan en nieuwe contacten te kunnen leggen. Een beetje soort van keeping the good en the bad girls at their sides !!
Tot nog toe is ze erg tevreden over de sfeer die over de hele tour heerst en hoopt dat het positief blijft evolueren.
Op de baan en voor de rest van het circuit is ze nog relatief onbekend maar dat komt allemaal wel goed! Hier is ze dan voor u in Melbourne Park: Steffi Graf
Fre7***- God
Dubbelkoppel Australian Open !!!
Steffi Graf en Sebastien Grosjean
Steffi Graf en Sebastien Grosjean
Fre7***- God
Tommy wint, Steffi treurt !
Gisteren werden de draws bekend gemaakt voor het mixed double toernooi van de Australian Open en meteen waren 2 gezichten weggetrokken in de massa! Steffi Graf en Tommy Robredo die niet samen mochten dubbelen moesten het nu als goeie vrienden tegen elkaar opnemen ! Vandaag speelden ze al meteen de eerste ronde en dus kwamen ze nog eens samen met hun coach Fre7***.
F: Hey gasten niet zo triest kijken. Het was een gok en we hebben hem verloren. We hadden trouwens gezegd dat we enkel zouden meespelen hier voor de lol hé .
S: Ja, maar het had natuurlijk leuk geweest als we elk ons eigen spel konden maken natuurlijk in plaats van te weten dat er meteen een van ons zou stoppen met plezier te hebben.
T:Das waar en het is natuurlijk ook dat we elkaars spel zo goed kennen dat het nog moeilijk gaat worden omdat we dat beiden ook beseffen.
F: We zullen morgen wel zien wat er van komt en dan zullen we wel nog eens zien.
Tommy Robredo/Elise Tamaela def. Sebastien Grosjean/Steffi Graf 7/6(2) 6/3
F:Tommy proficiat gewonnen !
T: thanx !! ben echt heel blij het was een leuke partij. Vind het nog steeds jammer voor je Steffi maar het is boven onze macht.
S: Je hebt gelijk ik vond het ook nog een leuke partij en vind dat we gisteren misschien een beetje te overhaast hebben gereageerd. Ik heb trouwens nog de training nodig om mij klaar te stomen voor het enkel toernooi want ik ben van plan het goed te doen.
T: Ja dat kan nu nog een probleem gaan worden voor mij want heb met Tamaela iets gaan drinken en de training een beetje links laten liggen sinds het wel goed klikt met Tamaela en mij.
F: Hazo heb je je oog een beetje laten vallen op Elise ??
T: Dat ga ik nu nog niet zeggen want de pers luistert hier mee hé maar ik vind het een heel tof meisje en denk dat we wel nog vrienden gaan worden.
S: Ik heb ook een leuke ervaring met Sebastien achter de rug en apprecieer het erg dat hij en zijn coach bereid waren mij een kans te geven gezien ik nieuw ben op het circuit. Bij deze dus bedankt Sebastien en coach Laartje !
Het was heel aangenaam. Maar nu zal ik me op mijn enkelspel en het dubbel metKuznetsova concentreren!! Ik ga al naar bed jongens ! Slaapwel.
F: Slaapwel Steff.
T: Ja tot morgen.
F:En vertel een voort hoe ga je het nu aanpakken?
T: Hmm ik ga zo nog eens gaan kijken naar de andere wedstrijden in het enkelspel bij de mannen gezien ik pas morgen in actie moet komen in enkel en dubbel. Ik wil hier kwartfinale halen dat is mijn doel voor het enkelspel. Dubbel is zoiezo een feest met Dimtry en dat zal wel vlot lopen hier.
F:Mja je enkelspel tegen 2de seed Lopez !?
T: Vorige week won ik toch ook van Desein die dan al zo hoog gerankt stond !! Ik ga naar de masters dit jaar en dat is mijn basisdoel !!
F: Let maar op met die woorden !
T: Das waar maar we zien wel. 1 toernooi per keer maar een zege binnenkort zou wel mooi zijn hé
F: Trainen en veel trainen. Enfin we gaan maar es naar de bar de sfeer eens opsnuiven.
T: Ik niet ik ga nog een rondje 'lopen' .
F: Ok dan tot later
Gisteren werden de draws bekend gemaakt voor het mixed double toernooi van de Australian Open en meteen waren 2 gezichten weggetrokken in de massa! Steffi Graf en Tommy Robredo die niet samen mochten dubbelen moesten het nu als goeie vrienden tegen elkaar opnemen ! Vandaag speelden ze al meteen de eerste ronde en dus kwamen ze nog eens samen met hun coach Fre7***.
F: Hey gasten niet zo triest kijken. Het was een gok en we hebben hem verloren. We hadden trouwens gezegd dat we enkel zouden meespelen hier voor de lol hé .
S: Ja, maar het had natuurlijk leuk geweest als we elk ons eigen spel konden maken natuurlijk in plaats van te weten dat er meteen een van ons zou stoppen met plezier te hebben.
T:Das waar en het is natuurlijk ook dat we elkaars spel zo goed kennen dat het nog moeilijk gaat worden omdat we dat beiden ook beseffen.
F: We zullen morgen wel zien wat er van komt en dan zullen we wel nog eens zien.
Tommy Robredo/Elise Tamaela def. Sebastien Grosjean/Steffi Graf 7/6(2) 6/3
F:Tommy proficiat gewonnen !
T: thanx !! ben echt heel blij het was een leuke partij. Vind het nog steeds jammer voor je Steffi maar het is boven onze macht.
S: Je hebt gelijk ik vond het ook nog een leuke partij en vind dat we gisteren misschien een beetje te overhaast hebben gereageerd. Ik heb trouwens nog de training nodig om mij klaar te stomen voor het enkel toernooi want ik ben van plan het goed te doen.
T: Ja dat kan nu nog een probleem gaan worden voor mij want heb met Tamaela iets gaan drinken en de training een beetje links laten liggen sinds het wel goed klikt met Tamaela en mij.
F: Hazo heb je je oog een beetje laten vallen op Elise ??
T: Dat ga ik nu nog niet zeggen want de pers luistert hier mee hé maar ik vind het een heel tof meisje en denk dat we wel nog vrienden gaan worden.
S: Ik heb ook een leuke ervaring met Sebastien achter de rug en apprecieer het erg dat hij en zijn coach bereid waren mij een kans te geven gezien ik nieuw ben op het circuit. Bij deze dus bedankt Sebastien en coach Laartje !
Het was heel aangenaam. Maar nu zal ik me op mijn enkelspel en het dubbel metKuznetsova concentreren!! Ik ga al naar bed jongens ! Slaapwel.
F: Slaapwel Steff.
T: Ja tot morgen.
F:En vertel een voort hoe ga je het nu aanpakken?
T: Hmm ik ga zo nog eens gaan kijken naar de andere wedstrijden in het enkelspel bij de mannen gezien ik pas morgen in actie moet komen in enkel en dubbel. Ik wil hier kwartfinale halen dat is mijn doel voor het enkelspel. Dubbel is zoiezo een feest met Dimtry en dat zal wel vlot lopen hier.
F:Mja je enkelspel tegen 2de seed Lopez !?
T: Vorige week won ik toch ook van Desein die dan al zo hoog gerankt stond !! Ik ga naar de masters dit jaar en dat is mijn basisdoel !!
F: Let maar op met die woorden !
T: Das waar maar we zien wel. 1 toernooi per keer maar een zege binnenkort zou wel mooi zijn hé
F: Trainen en veel trainen. Enfin we gaan maar es naar de bar de sfeer eens opsnuiven.
T: Ik niet ik ga nog een rondje 'lopen' .
F: Ok dan tot later
Fre7***- God
Yes 2 de pagina hier komt alles van FWTA !!
Alle prestaties van Steffi worden hieronder in de verf gezet! Dit is dus enkel FWTA en dus geen echte resultaten meer natuurlijk
Alle prestaties van Steffi worden hieronder in de verf gezet! Dit is dus enkel FWTA en dus geen echte resultaten meer natuurlijk
Fre7***- God
Steffi Graf op de Grand Slams...
(FWTA vanaf hier)
Enkel:
Australian Open: --1R--
Roland Garros: --
Wimbledon: --
US Open: --
Dubbel:
Australian Open: --SF--
(FWTA vanaf hier)
Enkel:
Australian Open: --1R--
Dubbel:
Australian Open: --SF--
Fre7***- God
Head 2 Head :
Enkelspel:
CAPRIATI Jennifer 1-0
CLIJSTERS Kim 0-0
DAVENPORT Lindsay 0-0
DECHY Nathalie 0-0
DULKO Gisela 0-1
FLIPKENS Kirsten 0-0
GOLOVIN Tatiana 0-0
HANTUCHOVA Daniela 0-0
HARKLEROAD Ashley 0-0
HENIN-HARDENNE Justine 0-0
HINGIS Martina 0-0
IVANOVIC Ana 0-0
KOURNIKOVA Anna 0-1
KRAJICEK Michaela 0-0
KUZNETSOVA Svetlana 0-0
LIKHOVTSEVA Elena 0-0
MAES Caroline 0-0
MANDULA Petra 0-0
MEDINA-GARRIGUES Anabel 0-0
MIRZA Sania 0-0
MOLIK Alicia 0-0
MYSKINA Anastasia 0-0
PENNETTA Flavia 0-0
PETROVA Nadia 0-0
PIERCE Mary 0-0
RADWANSKA Agnieszka 0-0
RUBIN Chanda 0-0
SAFINA Dinara 0-0
SCHNYDER Patty 0-0
SHARAPOVA Maria 0-0
VAIDISOVA Nicole 0-0
WILLIAMS Serena 0-0
WILLIAMS Venus 0-0
ZVONAREVA Vera 0-0
Dubbelspel:
CAPRIATI Jennifer 0-0
CHAKVEDATZE, Anna 1-0
CLIJSTERS Kim 0-0
DAVENPORT Lindsay 0-0
DECHY Nathalie 1-0
DULKO Gisela 0-0
FLIPKENS Kirsten 0-0
GOLOVIN Tatiana 1-0
HANTUCHOVA Daniela 0-0
HARKLEROAD Ashley 0-0
HENIN-HARDENNE Justine 1-0
HINGIS Martina 0-0
IVANOVIC Ana 0-0
KOURNIKOVA Anna 0-0
KRAJICEK Michaela 0-0
KUZNETSOVA Svetlana 0-0
LIKHOVTSEVA Elena 0-0
LI Na 0-1
MAES Caroline 0-0
MANDULA Petra 0-0
MEDINA-GARRIGUES Anabel 0-1
MIRZA Sania 0-0
MOLIK Alicia 0-1
MYSKINA Anastasia 0-0
PENNETTA Flavia 0-0
PETROVA Nadia 0-0
PIERCE Mary 0-0
RADWANSKA Agnieszka 0-0
RUBIN Chanda 1-0
SAFINA Dinara 1-0
SCHNYDER Patty 0-1
SHARAPOVA Maria 0-0
STEVENSON 1-0
TAMAELA 1-0
VAIDISOVA Nicole 0-0
WILLIAMS Serena 0-0
WILLIAMS Venus 0-0
ZVONAREVA Vera 0-0
Enkelspel:
CAPRIATI Jennifer 1-0
CLIJSTERS Kim 0-0
DAVENPORT Lindsay 0-0
DECHY Nathalie 0-0
DULKO Gisela 0-1
FLIPKENS Kirsten 0-0
GOLOVIN Tatiana 0-0
HANTUCHOVA Daniela 0-0
HARKLEROAD Ashley 0-0
HENIN-HARDENNE Justine 0-0
HINGIS Martina 0-0
IVANOVIC Ana 0-0
KOURNIKOVA Anna 0-1
KRAJICEK Michaela 0-0
KUZNETSOVA Svetlana 0-0
LIKHOVTSEVA Elena 0-0
MAES Caroline 0-0
MANDULA Petra 0-0
MEDINA-GARRIGUES Anabel 0-0
MIRZA Sania 0-0
MOLIK Alicia 0-0
MYSKINA Anastasia 0-0
PENNETTA Flavia 0-0
PETROVA Nadia 0-0
PIERCE Mary 0-0
RADWANSKA Agnieszka 0-0
RUBIN Chanda 0-0
SAFINA Dinara 0-0
SCHNYDER Patty 0-0
SHARAPOVA Maria 0-0
VAIDISOVA Nicole 0-0
WILLIAMS Serena 0-0
WILLIAMS Venus 0-0
ZVONAREVA Vera 0-0
Dubbelspel:
CAPRIATI Jennifer 0-0
CHAKVEDATZE, Anna 1-0
CLIJSTERS Kim 0-0
DAVENPORT Lindsay 0-0
DECHY Nathalie 1-0
DULKO Gisela 0-0
FLIPKENS Kirsten 0-0
GOLOVIN Tatiana 1-0
HANTUCHOVA Daniela 0-0
HARKLEROAD Ashley 0-0
HENIN-HARDENNE Justine 1-0
HINGIS Martina 0-0
IVANOVIC Ana 0-0
KOURNIKOVA Anna 0-0
KRAJICEK Michaela 0-0
KUZNETSOVA Svetlana 0-0
LIKHOVTSEVA Elena 0-0
LI Na 0-1
MAES Caroline 0-0
MANDULA Petra 0-0
MEDINA-GARRIGUES Anabel 0-1
MIRZA Sania 0-0
MOLIK Alicia 0-1
MYSKINA Anastasia 0-0
PENNETTA Flavia 0-0
PETROVA Nadia 0-0
PIERCE Mary 0-0
RADWANSKA Agnieszka 0-0
RUBIN Chanda 1-0
SAFINA Dinara 1-0
SCHNYDER Patty 0-1
SHARAPOVA Maria 0-0
STEVENSON 1-0
TAMAELA 1-0
VAIDISOVA Nicole 0-0
WILLIAMS Serena 0-0
WILLIAMS Venus 0-0
ZVONAREVA Vera 0-0
Fre7***- God
Ranking en punten:
Rankings vanaf begin seizoen 5
Update rankings: 29/10/2006
Enkel:
25 24 SAFINA Dinara 941
26 25 GRAF Steffi 911
27 27 CAPRIATI Jennifer 888
Win-Loss Record:
1-2 (29-10-2006)
Single Rank High :
25 (22-10-2006)
Dubbel:
21 24 PENNETTA Flavia 1338
23 20 GRAF Steffi 1311
24 21 MOLIK Alicia 1220
Win-Loss Record:
4-2 (26-10-2006)
Double Rank High :
20 (22-10-2006)
Rankings vanaf begin seizoen 5
Update rankings: 29/10/2006
Enkel:
25 24 SAFINA Dinara 941
26 25 GRAF Steffi 911
27 27 CAPRIATI Jennifer 888
Win-Loss Record:
1-2 (29-10-2006)
Single Rank High :
25 (22-10-2006)
Dubbel:
21 24 PENNETTA Flavia 1338
23 20 GRAF Steffi 1311
24 21 MOLIK Alicia 1220
Win-Loss Record:
4-2 (26-10-2006)
Double Rank High :
20 (22-10-2006)
Fre7***- God
Memorabele Prestaties !!!
Enkel: 0
Toernooizege: -
Finale: -
Halve finale: -
Dubbel: 1
Halve finale: Sydney / Australian Open
Enkel: 0
Halve finale: -
Dubbel: 1
Halve finale: Sydney / Australian Open
Fre7***- God
Steffi deze week...:
Tokyo (JPN) // Tier I
Enkel:
R1:
Punten:
0
Dubbel:
R1:
Punten:
0
Tokyo (JPN) // Tier I
Enkel:
R1:
Punten:
0
Dubbel:
R1:
Punten:
0
Fre7***- God
Racen zie nah den Masters mith Steffi !
Update 29/10/2006
Enkelspel:
1 KIRILENKO Maria 684
2 FLIPKENS Kirsten 485
3 RADWANSKA Agnieszka 361
4 WILLIAMS Venus 321
5 PENNETTA Flavia 276
6 DECHY Nathalie 210
7 GOLOVIN Tatiana 189
8 HANTUCHOVA Daniela 180
8 HARKLEROAD Ashley 180
8 PETROVA Nadia 180
8 ZVONAREVA Vera 180
12 SCHNYDER Patty 155
13 CLIJSTERS Kim 119
13 MANDULA Petra 119
13 MIRZA Sania 119
13 WILLIAMS Serena 119
17 KUZNETSOVA Svetlana 114
18 DAVENPORT Lindsay 111
18 DULKO Gisela 111
18 RUBIN Chanda 111
21 HINGIS Martina 108
21 KOURNIKOVA Anna 108
21 MOLIK Alicia 108
24 GRAF Steffi 85
24 MAES Caroline 85
25 CAPRIATI Jennifer 74
25 CHAKVETADZE Anna 74
25 HENIN-HARDENNE Justine 74
25 KRAJICEK Michaela 74
25 MEDINA-GARRIGUES Anabel 74
25 SAFINA Dinara 74
32 PIERCE Mary 61
33 TAMAËLA Elise 29
34 KING Vania 21
34 LI Na 21
36 BARTOLI Marion 18
36 STEVENSON Alexandra 18
36 WICKMAYER Yanina 18
Dubbelspel:
1 18 HANTUCHOVA/PIERCE 655
2 10 MEDINA-GARRIGUES/SCHNYDER 474
3 3 GRAF/KUZNETSOVA 391
4 2 WILLIAMS/WILLIAMS 316
5 3 MANDULA/PETROVA 261
6 1 LI/MOLIK 220
7 5 HINGIS/KOURNIKOVA 217
8 10 CHAKVETADZE/GOLOVIN 180
8 10 DULKO/PENNETTA 180
10 5 DECHY/HENIN-HARDENNE 111
10 5 FLIPKENS/WICKMAYER 111
10 5 RUBIN/SAFINA 111
13 10 DAVENPORT/ZVONAREVA 74
13 10 HARKLEROAD/MIRZA 74
13 10 KRAJICEK/MAES 74
16 17 KIRILENKO/RADWANSKA 64
17 NR CAPRIATI/LI 56
18 9 STEVENSON/TAMAËLA 53
19 10 BARTOLI/CLIJSTERS 31
20 NR KING/MOLIK 13
Update 29/10/2006
Enkelspel:
1 KIRILENKO Maria 684
2 FLIPKENS Kirsten 485
3 RADWANSKA Agnieszka 361
4 WILLIAMS Venus 321
5 PENNETTA Flavia 276
6 DECHY Nathalie 210
7 GOLOVIN Tatiana 189
8 HANTUCHOVA Daniela 180
8 HARKLEROAD Ashley 180
8 PETROVA Nadia 180
8 ZVONAREVA Vera 180
12 SCHNYDER Patty 155
13 CLIJSTERS Kim 119
13 MANDULA Petra 119
13 MIRZA Sania 119
13 WILLIAMS Serena 119
17 KUZNETSOVA Svetlana 114
18 DAVENPORT Lindsay 111
18 DULKO Gisela 111
18 RUBIN Chanda 111
21 HINGIS Martina 108
21 KOURNIKOVA Anna 108
21 MOLIK Alicia 108
24 GRAF Steffi 85
24 MAES Caroline 85
25 CAPRIATI Jennifer 74
25 CHAKVETADZE Anna 74
25 HENIN-HARDENNE Justine 74
25 KRAJICEK Michaela 74
25 MEDINA-GARRIGUES Anabel 74
25 SAFINA Dinara 74
32 PIERCE Mary 61
33 TAMAËLA Elise 29
34 KING Vania 21
34 LI Na 21
36 BARTOLI Marion 18
36 STEVENSON Alexandra 18
36 WICKMAYER Yanina 18
Dubbelspel:
1 18 HANTUCHOVA/PIERCE 655
2 10 MEDINA-GARRIGUES/SCHNYDER 474
3 3 GRAF/KUZNETSOVA 391
4 2 WILLIAMS/WILLIAMS 316
5 3 MANDULA/PETROVA 261
6 1 LI/MOLIK 220
7 5 HINGIS/KOURNIKOVA 217
8 10 CHAKVETADZE/GOLOVIN 180
8 10 DULKO/PENNETTA 180
10 5 DECHY/HENIN-HARDENNE 111
10 5 FLIPKENS/WICKMAYER 111
10 5 RUBIN/SAFINA 111
13 10 DAVENPORT/ZVONAREVA 74
13 10 HARKLEROAD/MIRZA 74
13 10 KRAJICEK/MAES 74
16 17 KIRILENKO/RADWANSKA 64
17 NR CAPRIATI/LI 56
18 9 STEVENSON/TAMAËLA 53
19 10 BARTOLI/CLIJSTERS 31
20 NR KING/MOLIK 13
Fre7***- God
Punten die Steffi te verdedigen heeft...:
* [01] Medibank International // Sydney (AUS) // Tier II
--> Enkel: 42 / Dubbel: 135
* [02] Australian Open // Melbourne (AUS) // Grand Slam
--> Enkel: 56 / Dubbel: 292
* [03] Toray Pan Pacific Open // Tokyo (JPN) // Tier I
--> Enkel: 25 / Dubbel: 25
* [04] Proximus Diamond Games // Antwerpen (BEL) // Tier I[
--> Enkel: 1 / Dubbel: 18
* [05] Dubai Duty Free Women's Open // Dubai (VAE) // Tier II
--> Enkel: 234 / Dubbel: 18
* [06] Pacific Life Open // Indian Wells (VS) // Tier I
* [07] Nasdaq-100 Open // Miami (VS) // Tier I
* [08] The Family Circle Cup // Charleston (VS) // Tier I
--> Enkel: 1 / Dubbel: 25
* [09] Internazionali d'Italia // Rome (ITA) // Tier I
* [10] Roland Garros // Parijs (FRA) // Grand Slam
--> Enkel: 116 / Dubbel: 56
* [11] Ordina Open // 's-Hertogenbosch (NED) // Tier II
--> Enkel: 18 / Dubbel: 18
* [12] The Hastings Direct International Championships // Eastbourne (GBR) // Tier II
--> Enkel: 55 / Dubbel: 55
* [13] Wimbledon // Londen (GBR) // Grand Slam
--> Enkel: 56 / Dubbel: 56
* [14] Bank Of The West Tennis Classic // Stanford (VS) // Tier II
--> Enkel: 18 / Dubbel: 154
* [15] Rogers Cup // Toronto (CAN) // Tier I
--> Enkel: 18 / Dubbel: 25
* [16] Acura Classic // San Diego (VS) // Tier I
* [17] US Open // Flushing Meadows (VS) // Grand Slam
--> Enkel: 56 / Dubbel: 162
* [18] Gaz De France Stars // Hasselt (BEL) // Tier II
* [19] Kremlin Cup // Moskou (RUS) // Tier I
--> Enkel: 75 / Dubbel: 25
* [20] FWTA Tour Championships // Madrid (SPA) // Masters
--> Enkel: 18 / Dubbel: 55
* [01] Medibank International // Sydney (AUS) // Tier II
* [02] Australian Open // Melbourne (AUS) // Grand Slam
--> Enkel: 56 / Dubbel: 292
* [03] Toray Pan Pacific Open // Tokyo (JPN) // Tier I
* [04] Proximus Diamond Games // Antwerpen (BEL) // Tier I[
--> Enkel: 1 / Dubbel: 18
* [05] Dubai Duty Free Women's Open // Dubai (VAE) // Tier II
--> Enkel: 234 / Dubbel: 18
* [06] Pacific Life Open // Indian Wells (VS) // Tier I
* [07] Nasdaq-100 Open // Miami (VS) // Tier I
* [08] The Family Circle Cup // Charleston (VS) // Tier I
--> Enkel: 1 / Dubbel: 25
* [09] Internazionali d'Italia // Rome (ITA) // Tier I
* [10] Roland Garros // Parijs (FRA) // Grand Slam
--> Enkel: 116 / Dubbel: 56
* [11] Ordina Open // 's-Hertogenbosch (NED) // Tier II
* [12] The Hastings Direct International Championships // Eastbourne (GBR) // Tier II
--> Enkel: 55 / Dubbel: 55
* [13] Wimbledon // Londen (GBR) // Grand Slam
--> Enkel: 56 / Dubbel: 56
* [14] Bank Of The West Tennis Classic // Stanford (VS) // Tier II
--> Enkel: 18 / Dubbel: 154
* [15] Rogers Cup // Toronto (CAN) // Tier I
--> Enkel: 18 / Dubbel: 25
* [16] Acura Classic // San Diego (VS) // Tier I
* [17] US Open // Flushing Meadows (VS) // Grand Slam
--> Enkel: 56 / Dubbel: 162
* [18] Gaz De France Stars // Hasselt (BEL) // Tier II
* [19] Kremlin Cup // Moskou (RUS) // Tier I
--> Enkel: 75 / Dubbel: 25
* [20] FWTA Tour Championships // Madrid (SPA) // Masters
--> Enkel: 18 / Dubbel: 55
Fre7***- God
voila topic is verplaatst
update zal binnenkort wel eens volgen
update zal binnenkort wel eens volgen
Fre7***- God
Graf en Robredo naar de finale !!
Na hun vorig triest verhaal op de Australian Open waarbij ze met elk hun andere tegenstander tegen elkaar uitkwamen ging het deze keer helemaal anders. Ze speelden enkel in Parijs als ze samen mochten spelen als spelers van dezelfde coach en dat heeft blijkbaar vrucht afgeworpen in de loop van de week.
Eerst leek het erop dat ze niet welkom waren bij de organisatie want toen de draw werd bekend gemaakt leek ons koppel niet in de draw opgenomen te zijn ongezien te tijdige inschrijving !! De organisatie verzekerde echter dat dit enkel een kleine vergissing was en dat de draw werd aangepast. Toen de juiste draw bekende werd gemaakt verbleekten de gezichten van Steffi en Tommy toch wel eventjes.
De eerste ronde zouden ze spelen tegen een Amerikaans top duo en tevens eerste seed van dit toernooi: Serena Williams de kracttennister en James Blake de net iets minder donkere soul player !! Na een goeie peptalk van coach Fre namen ze toch hun goeie moed en zagen in dat dit een goeie kans was om tegen besten te spelen en zo een leuke ervaring op te doen, maar de verwachtingen bleven laag.
:)
Dan ging het dus naar de kwartfinale en dit als niet niemand niet meer na het verslaan van de eerste seeds... In die kwartfinale troffen ze Amélie Mauresmo en Tim Henman. Beide spelers niet al te hoog gerankt dus leek dit wel een haalbare kaart te worden waar we ons niet te druk om moesten maken. Steffi en Tommy maakten zich dan ook veel te weinig druk en verloren de eerste set blanco !!
Gelukkig wisten ze snel hun weg terug te vinden en wonnen toen 6-3 en 6-1 de volgende sets...
Halve finale dus al !! En een beste topprestatie die ieders verwachtingen overtrof. Duitsland en Spanje volledig op hun kop want hier zou de eerste Grandslamfinale van deze landen wel es kunnen volgen !!! Enkel Carlos Moya en Feliciano Lopez haalden voor Spanje al enkele dubbeltitels binnen op Grand Slams en dat enkele seizoen terug.
Voor Duitsland is een finale tout court een Primeur en dat zet het land wel helemaal op de kaart !! Dus winnen in de halve finale was de opdracht en dat moest dan tegen Angieska Radwanska en Andy Roddick gebeuren... Angieska een van de jongste spelers van het circuit en goeie ouwe Andy Roddick die als 3 de Amerikaan op ons programma naar de titel meedingde. Steffi en Tommy waren nu wel beter voorbereid om het tegen een koppel op te nemen die ook niet het hoogst in de ranks staat maar het toch goed doet deze week op te nemen (wat een zin...). Ze haalden het vlot en constant met 6-0 en 6-4 en bevestigden zo alle hoop voor hoofdzakelijk Duitsland.
Eerste finale dus voor de Duitse Steffi die in het enkel spel ook net naast een finale greep en ook voor de Spaanse hoop van het moment Tommy Robredo !!
Veel succes straks Gasten !!!
Na hun vorig triest verhaal op de Australian Open waarbij ze met elk hun andere tegenstander tegen elkaar uitkwamen ging het deze keer helemaal anders. Ze speelden enkel in Parijs als ze samen mochten spelen als spelers van dezelfde coach en dat heeft blijkbaar vrucht afgeworpen in de loop van de week.
Eerst leek het erop dat ze niet welkom waren bij de organisatie want toen de draw werd bekend gemaakt leek ons koppel niet in de draw opgenomen te zijn ongezien te tijdige inschrijving !! De organisatie verzekerde echter dat dit enkel een kleine vergissing was en dat de draw werd aangepast. Toen de juiste draw bekende werd gemaakt verbleekten de gezichten van Steffi en Tommy toch wel eventjes.
De eerste ronde zouden ze spelen tegen een Amerikaans top duo en tevens eerste seed van dit toernooi: Serena Williams de kracttennister en James Blake de net iets minder donkere soul player !! Na een goeie peptalk van coach Fre namen ze toch hun goeie moed en zagen in dat dit een goeie kans was om tegen besten te spelen en zo een leuke ervaring op te doen, maar de verwachtingen bleven laag.
:)
Dan ging het dus naar de kwartfinale en dit als niet niemand niet meer na het verslaan van de eerste seeds... In die kwartfinale troffen ze Amélie Mauresmo en Tim Henman. Beide spelers niet al te hoog gerankt dus leek dit wel een haalbare kaart te worden waar we ons niet te druk om moesten maken. Steffi en Tommy maakten zich dan ook veel te weinig druk en verloren de eerste set blanco !!
Gelukkig wisten ze snel hun weg terug te vinden en wonnen toen 6-3 en 6-1 de volgende sets...
Halve finale dus al !! En een beste topprestatie die ieders verwachtingen overtrof. Duitsland en Spanje volledig op hun kop want hier zou de eerste Grandslamfinale van deze landen wel es kunnen volgen !!! Enkel Carlos Moya en Feliciano Lopez haalden voor Spanje al enkele dubbeltitels binnen op Grand Slams en dat enkele seizoen terug.
Voor Duitsland is een finale tout court een Primeur en dat zet het land wel helemaal op de kaart !! Dus winnen in de halve finale was de opdracht en dat moest dan tegen Angieska Radwanska en Andy Roddick gebeuren... Angieska een van de jongste spelers van het circuit en goeie ouwe Andy Roddick die als 3 de Amerikaan op ons programma naar de titel meedingde. Steffi en Tommy waren nu wel beter voorbereid om het tegen een koppel op te nemen die ook niet het hoogst in de ranks staat maar het toch goed doet deze week op te nemen (wat een zin...). Ze haalden het vlot en constant met 6-0 en 6-4 en bevestigden zo alle hoop voor hoofdzakelijk Duitsland.
Eerste finale dus voor de Duitse Steffi die in het enkel spel ook net naast een finale greep en ook voor de Spaanse hoop van het moment Tommy Robredo !!
Veel succes straks Gasten !!!
Fre7***- God
Graf en Robredo geven coach ultiem kerstcadeau
Steffi Graf en Tommy Robredo speelden al een hele week de pannen van het dak. Enkel in de kwartfinale verloren ze een set. Amelie Mauresmo en Tim Henman startten toen met 6 winstspelletjes op rij. Vandaag lieten Graf en Robredo zich niet verrassen. Een vroege break gaf hen de eerste set, waarna ze zonder omkijken doorstoomden naar de titel.
Steffi dankt de goden
Robredo schreeuwt zich naar de titel
Finale
Steffi Graf/Tommy Robredo def. Ashley Harkleroad/Leander Paes [2] 6/4 6/0
Steffi Graf en Tommy Robredo speelden al een hele week de pannen van het dak. Enkel in de kwartfinale verloren ze een set. Amelie Mauresmo en Tim Henman startten toen met 6 winstspelletjes op rij. Vandaag lieten Graf en Robredo zich niet verrassen. Een vroege break gaf hen de eerste set, waarna ze zonder omkijken doorstoomden naar de titel.
Steffi dankt de goden
Robredo schreeuwt zich naar de titel
Finale
Steffi Graf/Tommy Robredo def. Ashley Harkleroad/Leander Paes [2] 6/4 6/0
Fre7***- God
Steffi laat Eastbourne zo goed als links liggen...
Eastbourne zal het niet zonder Steffie moeten stellen maar toch liet de Duitse al snel haar aandacht voor dit toernooi blijken. Op de schaallat van 0 tot 10 krijgt Eastbourne maar een zwakke 2 van Steffi omdat ze liever Wimbledon wat beter speelt en dus vroeg voor het 3 de Grand Slam wil gaan trainen.
Steffi die in Brussel op de valreep erbij werd gehaald en zo helemaal de kluts kwijtwas kon niets winnen vorige week en was erg teleurgesteld. De tekenen waren dan ook niet goed voor deze week als voorbereiding op Wimbledon.
"Heeft de voorbije week veel te maken met het feit dat je dit toernooi zeg maar 'onbelangrijk' vindt?"
Neen, eigenlijk niet zo zeer. Het gaar er vooral om dat het grasseizoen kort is en dat ik me liever op het belangrijkste grastoernooi (red. Wimbledon) wil concentreren. Deze week zal een exit in de eerste ronde waarschijnlijk wel van toepassing zijn maar dat is omdat ik me liever al snel ter plaatse ga begeven en al de rest van de week ga trainen op het heilige gras zelf.
"Wat zijn je verwachtingen dan voor het volgende grand slam ? "
Ik hoop van de kwartfinales te halen. Op Roland Garros is het me redelijk goed afgegaan maar ben ik redelijk pijnlijk ten onder moeten gaan tegen Kim. Daardoor kwamen de eerste vragen wanneer ik zou stoppen omdat de verwachtingen toen zo hoog waren.
"Dus een fin de carrière zit er wel aan te komen?"
Die fin de carrière kondigt zich misschien binnenkort wel aan maar is dan meer aan de situatie van vorige week te wijten. MAar zover zijn we mss nog niet. Ik heb mijn coach al aangeraden toch al zijn belangstelling naar andere speelsters open te stellen zodat hij meteen met een andere speelster aan de slag kan.
"Heeft Fre zelf al gezegd aan jou welke speelster er misschien in je plaats zou kunnen komen?"
Enkele namen zijn al gevallen en ik vind zijn keuze verstaanbaar. Ana Ivanovic en Jelena Jankovic zijn opkomende toppers die ook bij de mogelijken horen maar ik denk dat Fre er zo weinig mogelijk aan denkt nu om mij niet het gevoel te geven dat ik oud wordt en hij een groen blaadje wil... Maar als het Jankovic zal worden dan zal Martina waarschijnlijk wel een goeie vriendin vinden hier op de tour want dat is ook een echte bitch die ferm van zich afbijt !
Misschien binnenkort op de tour: Jelena Jankovic
Eastbourne zal het niet zonder Steffie moeten stellen maar toch liet de Duitse al snel haar aandacht voor dit toernooi blijken. Op de schaallat van 0 tot 10 krijgt Eastbourne maar een zwakke 2 van Steffi omdat ze liever Wimbledon wat beter speelt en dus vroeg voor het 3 de Grand Slam wil gaan trainen.
Steffi die in Brussel op de valreep erbij werd gehaald en zo helemaal de kluts kwijtwas kon niets winnen vorige week en was erg teleurgesteld. De tekenen waren dan ook niet goed voor deze week als voorbereiding op Wimbledon.
"Heeft de voorbije week veel te maken met het feit dat je dit toernooi zeg maar 'onbelangrijk' vindt?"
Neen, eigenlijk niet zo zeer. Het gaar er vooral om dat het grasseizoen kort is en dat ik me liever op het belangrijkste grastoernooi (red. Wimbledon) wil concentreren. Deze week zal een exit in de eerste ronde waarschijnlijk wel van toepassing zijn maar dat is omdat ik me liever al snel ter plaatse ga begeven en al de rest van de week ga trainen op het heilige gras zelf.
"Wat zijn je verwachtingen dan voor het volgende grand slam ? "
Ik hoop van de kwartfinales te halen. Op Roland Garros is het me redelijk goed afgegaan maar ben ik redelijk pijnlijk ten onder moeten gaan tegen Kim. Daardoor kwamen de eerste vragen wanneer ik zou stoppen omdat de verwachtingen toen zo hoog waren.
"Dus een fin de carrière zit er wel aan te komen?"
Die fin de carrière kondigt zich misschien binnenkort wel aan maar is dan meer aan de situatie van vorige week te wijten. MAar zover zijn we mss nog niet. Ik heb mijn coach al aangeraden toch al zijn belangstelling naar andere speelsters open te stellen zodat hij meteen met een andere speelster aan de slag kan.
"Heeft Fre zelf al gezegd aan jou welke speelster er misschien in je plaats zou kunnen komen?"
Enkele namen zijn al gevallen en ik vind zijn keuze verstaanbaar. Ana Ivanovic en Jelena Jankovic zijn opkomende toppers die ook bij de mogelijken horen maar ik denk dat Fre er zo weinig mogelijk aan denkt nu om mij niet het gevoel te geven dat ik oud wordt en hij een groen blaadje wil... Maar als het Jankovic zal worden dan zal Martina waarschijnlijk wel een goeie vriendin vinden hier op de tour want dat is ook een echte bitch die ferm van zich afbijt !
Misschien binnenkort op de tour: Jelena Jankovic
Fre7***- God
Yes, yes, Party time in Stanford !!!
De week is goed begonnen in Stanford. Kim Clijsters en Ana Ivanovic die vorige week de dubbeltitel op de Engelse Open binnenhaalden zorgden bij de avond van de loting voor een ongelooflijk verassingsfeest voor de speelsters die naar Stanford waren afgezakt.
Het werd al vroeg op de dag duidelijk dat Kim en Ana iets van plan waren. ZE gingen samen op training wat ze anders niet zo vaak doen voor het enkelspel gezien ze anders met andere sparringpartners werken. En ook toen de pers een leeg terrein trof waar zij zouden opwarmen vandaag tegen elkaar wisten beide speelsters van niets: "We waren waarschijnlijk net weg."
Kim wist echt nergens van toen de pers haar onder vuur legde...
Alles werd echter een stuk duidelijker toen Kim en Ana alle speelsters lieten oproepen voor de loting want natuurlijk met hun vrouwelijke intelligentie vermeldden ze meteen dat een iets leukere outfit voor vanavond wel gepast was... dus de verassing was dan al een beetje weg. Die vrouwen en hun kleren toch hé...
Aan Ana's kleren te zien was het duidelijk dat er vanavond wel gefeest moest worden en dat ze ook voor mannelijk volk hadden gezorgd...
De week is goed begonnen in Stanford. Kim Clijsters en Ana Ivanovic die vorige week de dubbeltitel op de Engelse Open binnenhaalden zorgden bij de avond van de loting voor een ongelooflijk verassingsfeest voor de speelsters die naar Stanford waren afgezakt.
Het werd al vroeg op de dag duidelijk dat Kim en Ana iets van plan waren. ZE gingen samen op training wat ze anders niet zo vaak doen voor het enkelspel gezien ze anders met andere sparringpartners werken. En ook toen de pers een leeg terrein trof waar zij zouden opwarmen vandaag tegen elkaar wisten beide speelsters van niets: "We waren waarschijnlijk net weg."
Kim wist echt nergens van toen de pers haar onder vuur legde...
Alles werd echter een stuk duidelijker toen Kim en Ana alle speelsters lieten oproepen voor de loting want natuurlijk met hun vrouwelijke intelligentie vermeldden ze meteen dat een iets leukere outfit voor vanavond wel gepast was... dus de verassing was dan al een beetje weg. Die vrouwen en hun kleren toch hé...
Aan Ana's kleren te zien was het duidelijk dat er vanavond wel gefeest moest worden en dat ze ook voor mannelijk volk hadden gezorgd...
Fre7***- God
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: