The Clash of the Banks
+6
gentlepain
olivier
Tijnie
mehor
boyke
ThomasV
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
The Clash of the Banks
The Clash of the Banks
Inschrijven en punten sturen voor MAANDAG 28 JULI 2008 om 23.00u
28 juli - 4 augustus // Brussel (BEL) // Hardcourt Indoors
Als speler ben jij op dit exhibitietoernooi een vertegenwoordiger van een bank. Jij probeert op dit exhibitietoernooi in de kijker te lopen om zoveel mogelijk reclame te maken voor jouw bank.
1. Voor de voorrondewedstrijden (begin van de week) verzend je 200 punten verdeeld over 5 sets via een PM naar mij. Met deze punten speel je dus alle matchen die in het poulesysteem worden gespeeld. Je vermeldt de naam van jouw bank (sponsor) in deze topic. Elke bank kan maar 1 keer gekozen worden!
2. Tijdens deze voorrondematchen kan er op verschillende manieren geld verdiend worden (gedoneerd door je bank) waarmee je bonuspunten kunt kopen. Deze kan je dan inzetten in de knock-outfase. €2000 is 1 bonuspunt waard. Dit zijn de mogelijke manieren:
- Bij elke winstpartij in een voorrondematch schenkt je bank jouw €6000 (= 3 bonuspunten).
- Wanneer een duel in de voorrondes op een 5-setter uitdraait, schenkt je bank je €4000 (= 2 bonuspunten). Beide spelers krijgen deze beloning (dus ook de verliezer).
- Elke dag mag de coach 1 bericht posten in deze topic waarin hij/zij sluikreclame maakt voor zijn sponsor (bank). Hiermee verdien je maar liefst €6000 (= 3 bonuspunten).
- Na de voorrondematchen wordt een totaalklassement opgemaakt. De winnaar van het klassement krijgt €16 000, de tweede €12 000 ... (betere bepaling van het prijzengeld na afloop van de inschrijvingen). Via dit klassement zullen ook de reekshoofden worden bepaald.
BELANGRIJK: Na de poulematchen zal in een post te vinden zijn hoeveel bonuspunten je mag gebruiken voor de knock-outfase. Je verzendt dan in een PM 200 punten + je bonuspunten verdeeld over 5 sets.
REGEL: Bij een dice-break wint diegene die zich eerst inschreef. Er snel bij zijn is dus de boodschap.
3. Als coach mag je elke bank kiezen als sponsor. Hier vind je alvast enkele voorbeelden, maar andere banken mogen ook:
Argenta, AXA, Delta Lloyd, Dexia, Fortis, ING, KBC, Rabobank ...
Inschrijvingen
Tim Henman - AXA (*)
Richard Gasquet - Dexia (*)
Artem Isaev - Rabobank (*)
Nicolas Kiefer - Deutsche Bank (*)
Marcos Baghdatis - Royal Bank of Scotland (*)
Olivier Rochus - ING (*)
Hicham Arazi - Credit Suisse (*)
Andy Roddick - Citibank (*)
John Isner - Fortis (*)
Xavier Malisse - KBC (*)
Bob Bryan - Argenta (*)
Andy Murray - ABN AMRO (*)
(*) = PUNTEN ONTVANGEN
Deze volgorde zal worden gebruikt om een dice-break toe te kennen! Er wordt dus rekening gehouden met het tijdstip waarop de organisatie voor het eerst iets van je hoort, hetzij in deze topic, hetzij via een PM met punten!
EINDSTAND BONUSPUNTEN
1. Richard Gasquet 31
2. Nicolas Kiefer 28
3. Artem Isaev 27
4. John Isner 24
4. Bob Bryan 24
6. Olivier Rochus 23
7. Andy Murray 20
8. Marcos Baghdatis 19
9. Tim Henman 15
10. Hicham Arazi 11
10. Xavier Malisse 11
12. Andy Roddick 10
Inschrijven en punten sturen voor MAANDAG 28 JULI 2008 om 23.00u
28 juli - 4 augustus // Brussel (BEL) // Hardcourt Indoors
Als speler ben jij op dit exhibitietoernooi een vertegenwoordiger van een bank. Jij probeert op dit exhibitietoernooi in de kijker te lopen om zoveel mogelijk reclame te maken voor jouw bank.
1. Voor de voorrondewedstrijden (begin van de week) verzend je 200 punten verdeeld over 5 sets via een PM naar mij. Met deze punten speel je dus alle matchen die in het poulesysteem worden gespeeld. Je vermeldt de naam van jouw bank (sponsor) in deze topic. Elke bank kan maar 1 keer gekozen worden!
2. Tijdens deze voorrondematchen kan er op verschillende manieren geld verdiend worden (gedoneerd door je bank) waarmee je bonuspunten kunt kopen. Deze kan je dan inzetten in de knock-outfase. €2000 is 1 bonuspunt waard. Dit zijn de mogelijke manieren:
- Bij elke winstpartij in een voorrondematch schenkt je bank jouw €6000 (= 3 bonuspunten).
- Wanneer een duel in de voorrondes op een 5-setter uitdraait, schenkt je bank je €4000 (= 2 bonuspunten). Beide spelers krijgen deze beloning (dus ook de verliezer).
- Elke dag mag de coach 1 bericht posten in deze topic waarin hij/zij sluikreclame maakt voor zijn sponsor (bank). Hiermee verdien je maar liefst €6000 (= 3 bonuspunten).
- Na de voorrondematchen wordt een totaalklassement opgemaakt. De winnaar van het klassement krijgt €16 000, de tweede €12 000 ... (betere bepaling van het prijzengeld na afloop van de inschrijvingen). Via dit klassement zullen ook de reekshoofden worden bepaald.
BELANGRIJK: Na de poulematchen zal in een post te vinden zijn hoeveel bonuspunten je mag gebruiken voor de knock-outfase. Je verzendt dan in een PM 200 punten + je bonuspunten verdeeld over 5 sets.
REGEL: Bij een dice-break wint diegene die zich eerst inschreef. Er snel bij zijn is dus de boodschap.
3. Als coach mag je elke bank kiezen als sponsor. Hier vind je alvast enkele voorbeelden, maar andere banken mogen ook:
Argenta, AXA, Delta Lloyd, Dexia, Fortis, ING, KBC, Rabobank ...
Inschrijvingen
Tim Henman - AXA (*)
Richard Gasquet - Dexia (*)
Artem Isaev - Rabobank (*)
Nicolas Kiefer - Deutsche Bank (*)
Marcos Baghdatis - Royal Bank of Scotland (*)
Olivier Rochus - ING (*)
Hicham Arazi - Credit Suisse (*)
Andy Roddick - Citibank (*)
John Isner - Fortis (*)
Xavier Malisse - KBC (*)
Bob Bryan - Argenta (*)
Andy Murray - ABN AMRO (*)
(*) = PUNTEN ONTVANGEN
Deze volgorde zal worden gebruikt om een dice-break toe te kennen! Er wordt dus rekening gehouden met het tijdstip waarop de organisatie voor het eerst iets van je hoort, hetzij in deze topic, hetzij via een PM met punten!
EINDSTAND BONUSPUNTEN
1. Richard Gasquet 31
2. Nicolas Kiefer 28
3. Artem Isaev 27
4. John Isner 24
4. Bob Bryan 24
6. Olivier Rochus 23
7. Andy Murray 20
8. Marcos Baghdatis 19
9. Tim Henman 15
10. Hicham Arazi 11
10. Xavier Malisse 11
12. Andy Roddick 10
Laatst aangepast door ThomasV op 01.08.08 20:00; in totaal 12 keer bewerkt
ThomasV- Junior Member
- Aantal berichten : 34
Leeftijd : 32
Registration date : 28-06-08
Re: The Clash of the Banks
Henman --->> Axa
Gasquet --->> Dexia
Gasquet --->> Dexia
boyke- King Member
- Aantal berichten : 334
Leeftijd : 36
Registration date : 10-12-06
Isaev gaat spelen voor de Rabobank.
mehor- God
- Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 58
Registration date : 21-06-07
Marcos Baghdatis zal de Royal Bank of Scotland vertegenwoordigen.
Tijnie- Senior Member
- Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Registration date : 25-01-08
Olivier wordt gesteund door ING
olivier- King Member
- Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
Registration date : 11-12-06
Hicham Arazi speelt onder het logo van Credit Suisse.
gentlepain- Senior Member
- Aantal berichten : 75
Leeftijd : 45
Registration date : 20-02-07
Isner speelt met Fortis
kwartel83- God
- Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Bryan kreeg sponsoring van Argenta
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Registration date : 07-12-06
Andy Murray heeft het dit weekend klaargespeeld om ABN Amro als sponsor te hebben
Nederland boven
Nederland boven
kimmie- God
- Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
12 FATP-sterren hebben zich ingeschreven voor de Clash of the Banks! Vanmiddag om 12.00u wordt de loting bekendgemaakt! Jouw speler(s) speelt/spelen 6 poulewedstrijden (loting). Dinsdag, woensdag en donderdag zullen dus 2 groepswedstrijden gespeeld worden. Aangezien de punten van jouw speler(s) nog niet bekeken zijn (ongelezen PM), kan deze loting in alle eerlijkheid verlopen.
Vanaf dinsdag 29 juli 2008 om 12.00u mogen ook de berichtjes gepost worden waarin je je bank toevallig even vermeldt (sluikreclame - bonuspunten). Deze berichtjes moeten wel langer zijn dan 2 regels!
@Boyke: Als jij alle bonuspunten wil verdienen voor je beide spelers, moet je 2 berichtjes posten!
Volgende afspraak: Loting om 12.00u + Order Of Play dinsdag 29 juli 2008.
Vanaf dinsdag 29 juli 2008 om 12.00u mogen ook de berichtjes gepost worden waarin je je bank toevallig even vermeldt (sluikreclame - bonuspunten). Deze berichtjes moeten wel langer zijn dan 2 regels!
@Boyke: Als jij alle bonuspunten wil verdienen voor je beide spelers, moet je 2 berichtjes posten!
Volgende afspraak: Loting om 12.00u + Order Of Play dinsdag 29 juli 2008.
ThomasV- Junior Member
Loting Clash of the Banks
Groepswedstrijden
Dinsdag 29 juli 2008
B. Bryan - O. Rochus
Isner - Roddick
Malisse - Murray
Kiefer - Arazi
Isaev - Gasquet
Henman - Baghdatis
Malisse - Kiefer
Isaev - O. Rochus
Roddick - Arazi
Isner - B. Bryan
Gasquet - Baghdatis
Henman - Murray
Woensdag 30 juli 2008
Roddick - Baghdatis
Gasquet - Isner
Malisse - B. Bryan
Isaev - Henman
Kiefer - Murray
O. Rochus - Arazi
Isner - Murray
Malisse - Roddick
Gasquet - Kiefer
O. Rochus - Henman
B. Bryan - Isaev
Arazi - Baghdatis
Donderdag 31 juli 2008
Isaev - Roddick
Murray - Baghdatis
Arazi - Malisse
Gasquet - B. Bryan
Henman - Kiefer
O. Rochus - Isner
Henman - B. Bryan
Kiefer - Isner
Isaev - Murray
Malisse - Baghdatis
Gasquet - Arazi
Roddick - O. Rochus
Groepswedstrijden
Dinsdag 29 juli 2008
B. Bryan - O. Rochus
Isner - Roddick
Malisse - Murray
Kiefer - Arazi
Isaev - Gasquet
Henman - Baghdatis
Malisse - Kiefer
Isaev - O. Rochus
Roddick - Arazi
Isner - B. Bryan
Gasquet - Baghdatis
Henman - Murray
Woensdag 30 juli 2008
Roddick - Baghdatis
Gasquet - Isner
Malisse - B. Bryan
Isaev - Henman
Kiefer - Murray
O. Rochus - Arazi
Isner - Murray
Malisse - Roddick
Gasquet - Kiefer
O. Rochus - Henman
B. Bryan - Isaev
Arazi - Baghdatis
Donderdag 31 juli 2008
Isaev - Roddick
Murray - Baghdatis
Arazi - Malisse
Gasquet - B. Bryan
Henman - Kiefer
O. Rochus - Isner
Henman - B. Bryan
Kiefer - Isner
Isaev - Murray
Malisse - Baghdatis
Gasquet - Arazi
Roddick - O. Rochus
ThomasV- Junior Member
Dinsdag 29 juli 2008
Order Of Play
Centre Court
13.00u: John Isner - Andy Roddick
followed by
Nicolas Kiefer - Hicham Arazi
followed by
Tim Henman - Andy Murray
followed by
Richard Gasquet - Marcos Baghdatis
Court 1
13.00u: Bob Bryan - Olivier Rochus
followed by
Xavier Malisse - Andy Murray
followed by
Artem Isaev - Olivier Rochus
followed by
John Isner - Bob Bryan
Court 2
13.00u: Artem Isaev - Richard Gasquet
followed by
Tim Henman - Marcos Baghdatis
followed by
Andy Roddick - Hicham Arazi
followed by
Xavier Malisse - Nicolas Kiefer
Order Of Play
Centre Court
13.00u: John Isner - Andy Roddick
followed by
Nicolas Kiefer - Hicham Arazi
followed by
Tim Henman - Andy Murray
followed by
Richard Gasquet - Marcos Baghdatis
Court 1
13.00u: Bob Bryan - Olivier Rochus
followed by
Xavier Malisse - Andy Murray
followed by
Artem Isaev - Olivier Rochus
followed by
John Isner - Bob Bryan
Court 2
13.00u: Artem Isaev - Richard Gasquet
followed by
Tim Henman - Marcos Baghdatis
followed by
Andy Roddick - Hicham Arazi
followed by
Xavier Malisse - Nicolas Kiefer
ThomasV- Junior Member
Isaev klaar voor Clash of Banks
Artem Isaev is klaar voor de Clash of Banks. De Rus heeft er zin in en hoopt op een goed resultaat. "Natuurlijk wil ik het toernooi graag winnen", zegt Isaev, "maar het zal lastig worden want er doen veel sterke spelers mee." Toch hoopt hij zijn bankrekening bij de Rabobank met een leuk bedrag te spekken. "Ik doe mijn best en zie dan wel waar het schip strandt. In de laatste exhibitie ging het niet zo best dus ik wil me hier zeker revancheren. Ik heb dus nog iets goed te maken."
Het poulesysteem vindt hij een goed idee. "Nu heb ik in elk geval 6 partijen. Bij de vorige exhi was ik al na vier partijen uitgespeeld. Nu lag dat gedeeltelijk ook aan mijn matige vorm, maar hier heb je meer tijd om terug te komen." Isaev is dan ook al bijna een week aanwezig om te wennen aan de baan. "Ik laat hier niets aan het toeval over. Ik wil niet opnieuw een figurant worden."
Artem Isaev is klaar voor de Clash of Banks. De Rus heeft er zin in en hoopt op een goed resultaat. "Natuurlijk wil ik het toernooi graag winnen", zegt Isaev, "maar het zal lastig worden want er doen veel sterke spelers mee." Toch hoopt hij zijn bankrekening bij de Rabobank met een leuk bedrag te spekken. "Ik doe mijn best en zie dan wel waar het schip strandt. In de laatste exhibitie ging het niet zo best dus ik wil me hier zeker revancheren. Ik heb dus nog iets goed te maken."
Het poulesysteem vindt hij een goed idee. "Nu heb ik in elk geval 6 partijen. Bij de vorige exhi was ik al na vier partijen uitgespeeld. Nu lag dat gedeeltelijk ook aan mijn matige vorm, maar hier heb je meer tijd om terug te komen." Isaev is dan ook al bijna een week aanwezig om te wennen aan de baan. "Ik laat hier niets aan het toeval over. Ik wil niet opnieuw een figurant worden."
mehor- God
Nederland kleurt oranje en zwart-geel-rood deze week
een schitterend tornooi is op komst en dat is bij ABN Amro geweten want ze geven gratis kleine mini-tennisballetjes weg
vlaggetjes en slingers zijn in Nederland niet nieuw maar de mensen zijn dolenthousiast en hebben deze van boven gehaald en de ABN Amro had deze week beter met nummertjes gewerkt want het is aanschuiven om de laatste berichten mee te maken...
dat belooft voor de komende dagen en Andy Murray is natuurlijk enorm zenuwachtig op het verloop voor hemzelf en voor zijn bank ABN Amro
op het einde van dit tornooi is ABN Amro zelfs van plan om extra geld te schenken voor het kinderkankerfonds waar de coach van Andy zeer nauw bij betrokken is
een schitterend tornooi is op komst en dat is bij ABN Amro geweten want ze geven gratis kleine mini-tennisballetjes weg
vlaggetjes en slingers zijn in Nederland niet nieuw maar de mensen zijn dolenthousiast en hebben deze van boven gehaald en de ABN Amro had deze week beter met nummertjes gewerkt want het is aanschuiven om de laatste berichten mee te maken...
dat belooft voor de komende dagen en Andy Murray is natuurlijk enorm zenuwachtig op het verloop voor hemzelf en voor zijn bank ABN Amro
op het einde van dit tornooi is ABN Amro zelfs van plan om extra geld te schenken voor het kinderkankerfonds waar de coach van Andy zeer nauw bij betrokken is
kimmie- God
Kiefer TV-vedette in heel Europa
BRUSSEL__ Gisteren werd onder grote belangstelling het nieuwe reclamefilmpje voor de Deutsche Bank voorgesteld. Ze breken met alle voorheen gemaakte filmpjes met doffe bankdirecteuren in grijze kostuums en opteerden plots voor een Duitse vedette. De keuze voor die vedette was niet zo moeilijk aangezien deze week in onze nationale hoofdstad de Duitser Nicolas Kiefer in The Clash of Banks gesponsord wordt door de Deutsche Bank.
In het filmpje zien we een leeg tennisveld met een kleine jongen die de ballen over het net slaagt maar zielig genoeg komen de ballen niet terug. Tot plotseling er wel een bal terugkomt en de ogen van de jongen heel groot worden wanneer hij ziet dat zijn tennisidool Kiefer aan de andere kant staat. "Darfst du mit mir spielen" klinkt het in de Duitse versie (in België gedubt door niemand minder dan Timo Descamps). De jongen knikt moedig en weldra wordt er zwaar getennist om dan af te sluiten met de welbekende nieuwe slogan van de Deutsche Bank:
"De Deutsche Bank: de enige bank met interactie"
BRUSSEL__ Gisteren werd onder grote belangstelling het nieuwe reclamefilmpje voor de Deutsche Bank voorgesteld. Ze breken met alle voorheen gemaakte filmpjes met doffe bankdirecteuren in grijze kostuums en opteerden plots voor een Duitse vedette. De keuze voor die vedette was niet zo moeilijk aangezien deze week in onze nationale hoofdstad de Duitser Nicolas Kiefer in The Clash of Banks gesponsord wordt door de Deutsche Bank.
In het filmpje zien we een leeg tennisveld met een kleine jongen die de ballen over het net slaagt maar zielig genoeg komen de ballen niet terug. Tot plotseling er wel een bal terugkomt en de ogen van de jongen heel groot worden wanneer hij ziet dat zijn tennisidool Kiefer aan de andere kant staat. "Darfst du mit mir spielen" klinkt het in de Duitse versie (in België gedubt door niemand minder dan Timo Descamps). De jongen knikt moedig en weldra wordt er zwaar getennist om dan af te sluiten met de welbekende nieuwe slogan van de Deutsche Bank:
"De Deutsche Bank: de enige bank met interactie"
Gast- Gast
John Isner hoopt op een goed resultaat
Volgens zijn coach Karel is John Isner er klaar voor om een goed toernooi te spelen.
Gedurende dit toernooi zal hij tevens bijgestaan worden door een bank wiens naam ik niet zal noemen. Wel is zeker dat elk efFORT ISner kan helpen om ver te geraken. Daarom hoop ik samen met de niet vernoemde bank dat Isner ver zal geraken
Volgens zijn coach Karel is John Isner er klaar voor om een goed toernooi te spelen.
Gedurende dit toernooi zal hij tevens bijgestaan worden door een bank wiens naam ik niet zal noemen. Wel is zeker dat elk efFORT ISner kan helpen om ver te geraken. Daarom hoop ik samen met de niet vernoemde bank dat Isner ver zal geraken
kwartel83- God
Kiefer en Murray behouden maximum!
B. Bryan def. O. Rochus 6-0, 7-5, 6-4
Roddick def. Isner 6-1, 6-3, 7-6(1)
Murray def. Malisse 7-6(0), 6-2, 1-6, 3-6, 6-3 [*]
Kiefer def. Arazi 6-2, 6-3, 2-6, 2-6, 7-6(1) [*]
Isaev def. Gasquet 6-1, 6-1, 0-6, 7-6(0)
Henman def. Baghdatis 3-6, 7-5, 2-6, 7-5, 6-2 [*]
Kiefer def. Malisse 6-3, 6-2, 0-6, 0-6, 6-2 [*]
O. Rochus def. Isaev 0-6, 6-1, 6-7(5), 7-5, 6-2 [*]
Arazi def. Roddick 5-7, 7-5, 2-6, 6-2, 7-6(2) [*]
Isner def. B. Bryan 0-6, 0-6, 6-1, 6-1, 6-2 [*]
Gasquet def. Baghdatis 1-6, 2-6, 6-2, 6-2, 6-4 [*]
Murray def. Henman 6-3, 6-7(4), 7-5, 7-6(2)
[*] = 5-setter
Klassement
1. Andy Murray 2 2 0 6-3 4
2. Nicolas Kiefer 2 2 0 6-4 4
3. Andy Roddick 2 1 1 5-3 2
3. Bob Bryan 2 1 1 5-3 2
5. Artem Isaev 2 1 1 5-4 2
6. Hicham Arazi 2 1 1 5-5 2
7. Tim Henman 2 1 1 4-5 2
7. Richard Gasquet 2 1 1 4-5 2
9. Olivier Rochus 2 1 1 3-5 2
9. John Isner 2 1 1 3-5 2
11. Xavier Malisse 2 0 2 4-6 0
11. Marcos Baghdatis 2 0 2 4-6 0
Uitleg klassement: aantal gespeelde wedstrijden, aantal gewonnen wedstrijden, aantal verloren wedstrijden, gewonnen sets-verloren sets, aantal punten
Tot woensdag 30 juli 2008 om 00.00u mogen jullie berichten posten met sponsorreclame waarvan de bonuspunten bij vandaag gerekend zullen worden. Woensdag en donderdag heb je de hele dag om je berichtje te posten! In totaal kan je dus maximum met drie berichten (1 per dag) bonuspunten verdienen.
De tussenstand met bonuspunten vind je in de openingspost!
B. Bryan def. O. Rochus 6-0, 7-5, 6-4
Roddick def. Isner 6-1, 6-3, 7-6(1)
Murray def. Malisse 7-6(0), 6-2, 1-6, 3-6, 6-3 [*]
Kiefer def. Arazi 6-2, 6-3, 2-6, 2-6, 7-6(1) [*]
Isaev def. Gasquet 6-1, 6-1, 0-6, 7-6(0)
Henman def. Baghdatis 3-6, 7-5, 2-6, 7-5, 6-2 [*]
Kiefer def. Malisse 6-3, 6-2, 0-6, 0-6, 6-2 [*]
O. Rochus def. Isaev 0-6, 6-1, 6-7(5), 7-5, 6-2 [*]
Arazi def. Roddick 5-7, 7-5, 2-6, 6-2, 7-6(2) [*]
Isner def. B. Bryan 0-6, 0-6, 6-1, 6-1, 6-2 [*]
Gasquet def. Baghdatis 1-6, 2-6, 6-2, 6-2, 6-4 [*]
Murray def. Henman 6-3, 6-7(4), 7-5, 7-6(2)
[*] = 5-setter
Klassement
1. Andy Murray 2 2 0 6-3 4
2. Nicolas Kiefer 2 2 0 6-4 4
3. Andy Roddick 2 1 1 5-3 2
3. Bob Bryan 2 1 1 5-3 2
5. Artem Isaev 2 1 1 5-4 2
6. Hicham Arazi 2 1 1 5-5 2
7. Tim Henman 2 1 1 4-5 2
7. Richard Gasquet 2 1 1 4-5 2
9. Olivier Rochus 2 1 1 3-5 2
9. John Isner 2 1 1 3-5 2
11. Xavier Malisse 2 0 2 4-6 0
11. Marcos Baghdatis 2 0 2 4-6 0
Uitleg klassement: aantal gespeelde wedstrijden, aantal gewonnen wedstrijden, aantal verloren wedstrijden, gewonnen sets-verloren sets, aantal punten
Tot woensdag 30 juli 2008 om 00.00u mogen jullie berichten posten met sponsorreclame waarvan de bonuspunten bij vandaag gerekend zullen worden. Woensdag en donderdag heb je de hele dag om je berichtje te posten! In totaal kan je dus maximum met drie berichten (1 per dag) bonuspunten verdienen.
De tussenstand met bonuspunten vind je in de openingspost!
ThomasV- Junior Member
Andy
Nicolas gaat eraan
Nicolas gaat eraan
kimmie- God
Isaev is goed begonnen bij de clash of Banks. Met een gedegen overwinning op Gasquet werden de eerste punten bijgeschreven.
Het ging opvallend eenvoudig in de eerste twee sets. "Ja inderdaad. Het leek wel of ik een nieuwe spaarrekening opende bij de Rabobank. Zo gemakkelijk verliep het." In de derde set stokte de machine.
"Ik nam een beetje gas terug waardoor Gasquet beter in het spel kwam. Toen ik op een belangrijk punt weggleed, leek het me beter om even rustiger aan te doen en me te richten op de vierde set. Die verliep overigens wel ies moeilijker dan gedacht omdat Gasquet beter was gaan spelen, maar gelukkig kon ik die set nog pakken." Op naar de tweede partij waar Isaev hoopt de winnende lijn te kunnen vasthouden.
Het ging opvallend eenvoudig in de eerste twee sets. "Ja inderdaad. Het leek wel of ik een nieuwe spaarrekening opende bij de Rabobank. Zo gemakkelijk verliep het." In de derde set stokte de machine.
"Ik nam een beetje gas terug waardoor Gasquet beter in het spel kwam. Toen ik op een belangrijk punt weggleed, leek het me beter om even rustiger aan te doen en me te richten op de vierde set. Die verliep overigens wel ies moeilijker dan gedacht omdat Gasquet beter was gaan spelen, maar gelukkig kon ik die set nog pakken." Op naar de tweede partij waar Isaev hoopt de winnende lijn te kunnen vasthouden.
mehor- God
Fans van John Isner hebben het gisteren moeilijk gekregen omdat hun lieveling
JOhn Isner in de eerste poulewedsstrijd de duimen moest leggen voor zijn landgenoot Andy
Roddick. Ook in de tweede wedstrijd van de dag kreeg de Jonge Amerikaan het moeilijk en
moesT hij de eerste 2 sets prijsgeven. Toch bleven de fans in de Amerikaan geloven. Hier wist John
Isner kracht uit te putten waardoor Isner terug in de wedstrijd kwam en de volgende 3
Sets wist te winnen. . . . GAME SET MATCH JOHN ISNER !!!!!!!!!!!!!!
Vandaag zal Isner het opnemen tegen Richard Gasquet en Andy Murray...
JOhn Isner in de eerste poulewedsstrijd de duimen moest leggen voor zijn landgenoot Andy
Roddick. Ook in de tweede wedstrijd van de dag kreeg de Jonge Amerikaan het moeilijk en
moesT hij de eerste 2 sets prijsgeven. Toch bleven de fans in de Amerikaan geloven. Hier wist John
Isner kracht uit te putten waardoor Isner terug in de wedstrijd kwam en de volgende 3
Sets wist te winnen. . . . GAME SET MATCH JOHN ISNER !!!!!!!!!!!!!!
Vandaag zal Isner het opnemen tegen Richard Gasquet en Andy Murray...
kwartel83- God
Kiefer onverslagen
BRUSSEL__ Nicolas Kiefer sloot de eerste dag van the Clash of Banks als topwinnaar af. Niet alleen heeft hij beide matchen gewonnen. Ook staat hij als eerste op de ranking van de bonuspunten, waarvoor dank aan zijn sponsor, Deutsche Bank (De enige bank met interactie, naar het welbekeken filmpje).
Niet alleen op het veld scoort Kiefer goed. Hij is werkelijk een youtubehit geworden. Het reclamefilmpje voor de Deutsche Bank werd al bekeken door meer dan 1 miljoen mensen nadat het vijf minuten eerder gepost werd. Youtube zelf vreesde even voor een crash van hun server. De teller nu staat op bijna 350 miljoen keer bekeken. We kunnen niet anders besluiten als zeggen dat de Deutsche Bank deze keer wel een hoofdvogel heeft afgeschoten.
Hopelijk meer van dat!
BRUSSEL__ Nicolas Kiefer sloot de eerste dag van the Clash of Banks als topwinnaar af. Niet alleen heeft hij beide matchen gewonnen. Ook staat hij als eerste op de ranking van de bonuspunten, waarvoor dank aan zijn sponsor, Deutsche Bank (De enige bank met interactie, naar het welbekeken filmpje).
Niet alleen op het veld scoort Kiefer goed. Hij is werkelijk een youtubehit geworden. Het reclamefilmpje voor de Deutsche Bank werd al bekeken door meer dan 1 miljoen mensen nadat het vijf minuten eerder gepost werd. Youtube zelf vreesde even voor een crash van hun server. De teller nu staat op bijna 350 miljoen keer bekeken. We kunnen niet anders besluiten als zeggen dat de Deutsche Bank deze keer wel een hoofdvogel heeft afgeschoten.
Hopelijk meer van dat!
Gast- Gast
Woensdag 30 juli 2008
Order Of Play
Centre Court
13.00u: Xavier Malisse - Bob Bryan
followed by
Nicolas Kiefer - Andy Murray
followed by
Hicham Arazi - Marcos Baghdatis
followed by