Olympische Spelen
+14
kimmie
snowball3
boyke
krullie
lordfrans
Fre7***
de rat
Chris
olivier
mehor
jochemver
dieterk
kwartel83
HawkEye
18 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Olympische Spelen
Sorry Ekaterina ^^ en jammer dat we in het dubbel er ook al uit lagen... Het zal het moment niet geweest zijn ^^
Gast- Gast
HYPOCRIET!!!!
Anastacia Myskina gaf vandaag op een persconferentie uitleg over de dood van Emma Laine. Een wenende Anastacia:
"Dit is vreselijk,echt vreselijk! Emma was de rijzende ster van de FWTA en dat nu net haar dit moet overkomen. En dat is allemaal de schuld van Bart. Ik heb Emma gisteren persoonlijk gaan afzetten aan het kantoor van Bart omdat ze niet meer alleen durfde rondlopen uit vrees dat er met haar iets zou voorvallen. Ik heb haar dan tot bij het kantoor van Bart gebracht en haar beloofd binnen een half uur terug te keren. Toen ik echter terug kwam zag ik John (Isner) op de grond zitten met het levenloze lichaam van Emma in zijn armen. Emma zat helemaal onder het bloed en het mes waarmee ze neergestoken was lag nog naast haar. Ik wist onmiddellijk wie de dader was want enkel Bart was aanwezig in zijn kantoor. Hij is gewoon een ziekelijke geest die er alles voor zal doen om zijn macht te behouden! Nu probeert hij mij te beschuldigen van een junk te zijn en Emma de dood te hebben ingesleurd. Wel neem maar een boedstaal je zal zien er is niets te vinden!!!! Ook Emma was volledig clean, ze was namelijk een topsporter in hart en nieren. Bart is gewoon een hypocriet!!!!!! Als ik hem was zou ik maar een paar persoonlijke body guards inhuren,want ik denk dat er nog wraakacties gaan volgen."
Op het einde wist Myskina ons nog dit te zeggen:
"Omdat ik werkelijk walg van de directeur van de FWTA heb ik besloten mij terug te trekken uit het circuit. Iedere speelster met een beetje respect voor Emma zou dit beter doen! Ik vind het jammer dat alles zo moet eindigen, maar ik vind wel iets anders om geld mee te verdienen."
Een nog duidelijk aangeslagen Myskina verliet de perszaal (ze werd ondersteunt door haar coach). En zo verdween de nummer 3 van de wereld van het FWTA toneel. Of toch niet? Myskina is namelijk nog van plan Bart een proces aan te doen voor laster en eerroof en voor verdenking tot moord! Wordt vervolgd...
Anastacia Myskina gaf vandaag op een persconferentie uitleg over de dood van Emma Laine. Een wenende Anastacia:
"Dit is vreselijk,echt vreselijk! Emma was de rijzende ster van de FWTA en dat nu net haar dit moet overkomen. En dat is allemaal de schuld van Bart. Ik heb Emma gisteren persoonlijk gaan afzetten aan het kantoor van Bart omdat ze niet meer alleen durfde rondlopen uit vrees dat er met haar iets zou voorvallen. Ik heb haar dan tot bij het kantoor van Bart gebracht en haar beloofd binnen een half uur terug te keren. Toen ik echter terug kwam zag ik John (Isner) op de grond zitten met het levenloze lichaam van Emma in zijn armen. Emma zat helemaal onder het bloed en het mes waarmee ze neergestoken was lag nog naast haar. Ik wist onmiddellijk wie de dader was want enkel Bart was aanwezig in zijn kantoor. Hij is gewoon een ziekelijke geest die er alles voor zal doen om zijn macht te behouden! Nu probeert hij mij te beschuldigen van een junk te zijn en Emma de dood te hebben ingesleurd. Wel neem maar een boedstaal je zal zien er is niets te vinden!!!! Ook Emma was volledig clean, ze was namelijk een topsporter in hart en nieren. Bart is gewoon een hypocriet!!!!!! Als ik hem was zou ik maar een paar persoonlijke body guards inhuren,want ik denk dat er nog wraakacties gaan volgen."
Op het einde wist Myskina ons nog dit te zeggen:
"Omdat ik werkelijk walg van de directeur van de FWTA heb ik besloten mij terug te trekken uit het circuit. Iedere speelster met een beetje respect voor Emma zou dit beter doen! Ik vind het jammer dat alles zo moet eindigen, maar ik vind wel iets anders om geld mee te verdienen."
Een nog duidelijk aangeslagen Myskina verliet de perszaal (ze werd ondersteunt door haar coach). En zo verdween de nummer 3 van de wereld van het FWTA toneel. Of toch niet? Myskina is namelijk nog van plan Bart een proces aan te doen voor laster en eerroof en voor verdenking tot moord! Wordt vervolgd...
de rat- Junior Member
- Aantal berichten : 34
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
Ík zal er dan ook maar eens mee ophouden. 't Verloopt toch oneerlijk en mijn jarenlange EERLIJKE inspanningen worden niet eens gewaardeerd.
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Ik denk niet dat de rat en Kwartel voor alle deelnemers spreken. Toch niet voor mij allesinds. Dus begrijp niet waarom je wil stoppen met het organiseren van het spel. Volgend jaar kun je net zoals FATP het 10 jarig bestaan vieren, dus nu stoppen is echt zonde.
lordfrans- Prince Member
- Aantal berichten : 117
Leeftijd : 34
Registration date : 28-04-07
even zeggen: al degenen die willen stoppen, stop gewoon, maar verpest het spel niet voor degenen die wel verder willen gaan...
ik begin het net leuk te vinden ^^
dus...
ik begin het net leuk te vinden ^^
dus...
Gast- Gast
Als ik terug ben uit Duitsland beslis ik of ik ermee verderga.
HawkEye- HawkEye
worden de spelen dan nog afgewerkt?Bart schreef:Als ik terug ben uit Duitsland beslis ik of ik ermee verderga.
Gast- Gast
jastipje schreef:worden de spelen dan nog afgewerkt?Bart schreef:Als ik terug ben uit Duitsland beslis ik of ik ermee verderga.
HawkEye- HawkEye
goed zo!!Bart schreef:jastipje schreef:worden de spelen dan nog afgewerkt?Bart schreef:Als ik terug ben uit Duitsland beslis ik of ik ermee verderga.
Gast- Gast
stipje schreef:Sorry Ekaterina ^^ en jammer dat we in het dubbel er ook al uit lagen... Het zal het moment niet geweest zijn ^^
Als ik dan toch al uitgeschakeld moet worden dan natuurlijk het liefste door iemand die je mag. Verliezen van m'n dubbelpartner is dan ook het minst erg.
Erger is natuurlijk dat we eruit liggen in het dubbel. We scoren meer games, maar dat telt helaas niet...... Hopelijk gaat dit op het volgende toernooi beter......
mehor- God
- Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 58
Registration date : 21-06-07
mehor schreef:stipje schreef:Sorry Ekaterina ^^ en jammer dat we in het dubbel er ook al uit lagen... Het zal het moment niet geweest zijn ^^
Als ik dan toch al uitgeschakeld moet worden dan natuurlijk het liefste door iemand die je mag. Verliezen van m'n dubbelpartner is dan ook het minst erg.
Erger is natuurlijk dat we eruit liggen in het dubbel. We scoren meer games, maar dat telt helaas niet...... Hopelijk gaat dit op het volgende toernooi beter......
het was nipt, maar de volgende keer verslaan we ze !! :p
Gast- Gast
Schnyder : "Nooit iets verdachts gemerkt"
Patty, hoe voel je je bij wat er vandaag allemaal is gebeurd ?
Patty : Allereerst wil ik toch mijn medeleven betuigen aan Emma's familie. Ik ben werkelijk geschokt door haar dood. Ze was een uitstekend enkel- en dubbelspeelster. Alle verhalen, verdachtmakingen enzo vandaag betreut ik ten zeerste. Ik ben een van de "anciens" op het circuit, en heb nooit iets van wedstrijdvervalsing gemerkt. Bart is een prima organisator, en ik hoop dat hij zich niet laat ontmoedigen door de reacties van vandaag.
Zelf dubbel je met Stevenson deze week ? Waar is Medina-Garrigues naartoe ?
Patty : "Annabel heeft vorige week aangegeven te willen stoppen. Ze wou dat in alle stilte doen. Haar coach kon te weinig tijd vrijmaken om haar en Rafaël Nadal te ondersteunen tijdens tornooien en zonder coach wilden noch Annabel, noch Rafa doorgaan. Maar ik wil echt benadrukken dat zit zeker niks te maken heeft met de beschuldigingen van vandaag. Annabel had zeker geen problemen met de organisatie.
Wordt Stevenson je vaste dubbelpartner ?
Deze week spelen we voor het eerst samen, en we zullen zien wat het geeft. Mijn coach heeft de coach van Stevenson nog niet ontmoet, dus misschien moeten ze eens overleggen.
Op het einde van seizoen 6 wou je stoppen, nog geen spijt dat je bent doorgegaan ?
Vorig jaar was een prima jaar, met winst in Antwerpen en op de Masters als kers op de taart. Dit jaar loopt het wat minder, maar aan stoppen denk ik voorlopig niet meer.
Patty, hoe voel je je bij wat er vandaag allemaal is gebeurd ?
Patty : Allereerst wil ik toch mijn medeleven betuigen aan Emma's familie. Ik ben werkelijk geschokt door haar dood. Ze was een uitstekend enkel- en dubbelspeelster. Alle verhalen, verdachtmakingen enzo vandaag betreut ik ten zeerste. Ik ben een van de "anciens" op het circuit, en heb nooit iets van wedstrijdvervalsing gemerkt. Bart is een prima organisator, en ik hoop dat hij zich niet laat ontmoedigen door de reacties van vandaag.
Zelf dubbel je met Stevenson deze week ? Waar is Medina-Garrigues naartoe ?
Patty : "Annabel heeft vorige week aangegeven te willen stoppen. Ze wou dat in alle stilte doen. Haar coach kon te weinig tijd vrijmaken om haar en Rafaël Nadal te ondersteunen tijdens tornooien en zonder coach wilden noch Annabel, noch Rafa doorgaan. Maar ik wil echt benadrukken dat zit zeker niks te maken heeft met de beschuldigingen van vandaag. Annabel had zeker geen problemen met de organisatie.
Wordt Stevenson je vaste dubbelpartner ?
Deze week spelen we voor het eerst samen, en we zullen zien wat het geeft. Mijn coach heeft de coach van Stevenson nog niet ontmoet, dus misschien moeten ze eens overleggen.
Op het einde van seizoen 6 wou je stoppen, nog geen spijt dat je bent doorgegaan ?
Vorig jaar was een prima jaar, met winst in Antwerpen en op de Masters als kers op de taart. Dit jaar loopt het wat minder, maar aan stoppen denk ik voorlopig niet meer.
Hendler staat achter tourorganisator Bart
Er is veel gaande op de tour momenteel. Een dode speelster en veel beschuldigingen over en weer. Ook al zouden tegenstanders van Bart goede bewijzen hebben, toch zijn er ook speelsters die meer dan tevreden zijn met de huidige gang van zaken. Zo ook Tamaryn Hendler.
Hendler: "Het is geen wonder dat zoveel mensen zeggen dat Bart die Finse heeft vermoord. Het is in hun belang dat niemand de echte doodsoorzaak weet. Zowel Kwartel, de coach, als John Isner, de vriend, en Myskina, de vriendin, zitten in de drugshandel. Alle vier namen zelf ook wat van de drugs, maar de te jeugdige Laine kon er maar niet van afblijven. Ik heb het met mijn ogen gezien, maar er helaas niks van gezegd omdat ik dacht dat het alleen maar in mijn voordeel kon zijn bij een eventuele ontmoeting.
Ze dacht dus Laine dood ging vanwege een overdosis drugs, maar hoe kwam het dan dat ze neergestoken was met een mes waarop Barts vingerafdrukken zaten.
Hendler: "Wie zegt dat John Isner dit niet zelf gedaan heeft, zodra hij haar dood aantrof. Hij wist ook wel dat ze aan een overdosis was gestorven en wilde niet verraden dat ze bij drugshandel waren betrokken. Daarom pakte hij een mes, dat in het bureau van Bart lag, en stak Laine nog neer. Met handschoenen aan natuurlijk zodat zijn vingerafdrukken er niet opkwamen."
Ook werd er gepraat over gokschandalen, waarbij Bart betrokken zou zijn. Laine zou geprobeerd hebben zich te weren tegen haar zogenaamde onterechte verlies, maar het mocht niet baten.
Hendler: Dat is toch ook niet te geloven. Wat een onzin. Alsof de baas van de FWTA-tour al niet genoeg verdiend. Bovendien, waarom zou een scheidsrechter een bal die, volgens Laine, zo overduidelijk buiten was ingeven. Alsof er dan niet al lang een onderzoek was gestart. En wat dacht je van het feit dat Bart zijn naam bekend was bij de bookmakers, alsof hij zijn echte naam bekend zou maken als hij iets te maken had met omkooppraktijken. Er klopt gewoon niks van, van dat verhaal.
Is het niet toevallig dat Nicole Vaidisova, jouw vriendin en ex-pupil van jochemver, het er ook al eens over had. Of wil je zeggen dat je een liegende vriendin hebt.
Hendler: Ze had toen al aangekondigd dat ze zou stoppen en wilde als afscheid nog wat ophef veroorzaken. Zowel Bart als jochemver en ik wisten al lang dat dit verhaal helemaal niet serieus was. Hooguit om andere speelsters uit te lokken.
En ze wilde nog wat zeggen...
Hendler: Aan al mijn medespeelsters op de FWTA-tour. Ik hoop dat jullie met zijn allen Bart gaan steunen en er voor zorgen dat Myskina haar gezicht nooit meer ergens zal durven laten zien. En Bart wil ik zeggen dat ik hoop dat hij gewoon zal doorgaan, ondanks de beschuldigingen want hij levert uitstekend werk.
HOE IRONISCH !!!!
boyke- King Member
- Aantal berichten : 334
Leeftijd : 36
Registration date : 10-12-06
Peer schaart zich mee achter Bart
Na wat waarschijnlijk tot de meest turbulente dagen uit de geschiedenis van FWTA behoort, stond Shahar Peer er uitdrukkelijk op dat we ook bij haar om commentaar zochten. Jong als ze is, zijn haar woorden wijs en stond haar mond niet stil. Zo vastberaden was ze toen ze opkwam voor Bart.
PEER: "Eerst en vooral wil ik mijn innige deelneming betuigen aan de familie van Emma Laine en aan haar supporters. Want door al deze beschuldigingen worden zij het hardst getroffen en dat is jammer voor de sport. Wat de drugs betreft, daar zwijg ik over. Ik hoef me daar helemaal niet mee te moeien. Ik ben clean en dat is voor mij genoeg. Dat anderen hun lichaam willen uitbuiten voor de sport is hun zaak. Ik speel toptennis zuiver en rein. Dat is mijn verdienste."
En dan de beschuldigingen van valsspelerij ten opzichte van Bart. Wat denk je daar van?
PEER: "Ik ben er 100procent van overtuigd dat Bart volledig onschuldig is. Mijn prille carrière is er het grootste bewijs van. Ik heb dit seizoen al vrij constant gespeeld en het ging steeds beter. Dat bewees de tornooiwinst met mijn dubbelpartner enkele dagen terug. Dat de toptennissers steeds verder dan mij kwamen in het tornooi vond ik volledig begrijpelijk. Ik was/ben een groentje en zij waren/zijn de toppers. Logisch dus dat zij het beter deden."
Wil je nog iets kwijt vooraleer we dit pijnlijke hoofdstuk afsluiten?
PEER: "Ik wil nog zeggen dat ook mijn coach Stipje volledig achter mijn woorden staat en dus met mij Bart steunt en hoopt dat hij FWTA niet laat vallen voor een paar blunders van formaat van enkele toptennissers. Sterren komen en sterren gaan. Dit maakt het seizoen alleen maar spannender. En is de kans op een seizoenstitel voor iedereen weer te pakken."
Bedankt voor dit oprechte interview.
Na wat waarschijnlijk tot de meest turbulente dagen uit de geschiedenis van FWTA behoort, stond Shahar Peer er uitdrukkelijk op dat we ook bij haar om commentaar zochten. Jong als ze is, zijn haar woorden wijs en stond haar mond niet stil. Zo vastberaden was ze toen ze opkwam voor Bart.
PEER: "Eerst en vooral wil ik mijn innige deelneming betuigen aan de familie van Emma Laine en aan haar supporters. Want door al deze beschuldigingen worden zij het hardst getroffen en dat is jammer voor de sport. Wat de drugs betreft, daar zwijg ik over. Ik hoef me daar helemaal niet mee te moeien. Ik ben clean en dat is voor mij genoeg. Dat anderen hun lichaam willen uitbuiten voor de sport is hun zaak. Ik speel toptennis zuiver en rein. Dat is mijn verdienste."
En dan de beschuldigingen van valsspelerij ten opzichte van Bart. Wat denk je daar van?
PEER: "Ik ben er 100procent van overtuigd dat Bart volledig onschuldig is. Mijn prille carrière is er het grootste bewijs van. Ik heb dit seizoen al vrij constant gespeeld en het ging steeds beter. Dat bewees de tornooiwinst met mijn dubbelpartner enkele dagen terug. Dat de toptennissers steeds verder dan mij kwamen in het tornooi vond ik volledig begrijpelijk. Ik was/ben een groentje en zij waren/zijn de toppers. Logisch dus dat zij het beter deden."
Wil je nog iets kwijt vooraleer we dit pijnlijke hoofdstuk afsluiten?
PEER: "Ik wil nog zeggen dat ook mijn coach Stipje volledig achter mijn woorden staat en dus met mij Bart steunt en hoopt dat hij FWTA niet laat vallen voor een paar blunders van formaat van enkele toptennissers. Sterren komen en sterren gaan. Dit maakt het seizoen alleen maar spannender. En is de kans op een seizoenstitel voor iedereen weer te pakken."
Bedankt voor dit oprechte interview.
Gast- Gast
Mirza hekelt nieuwe speelsters
Na een training gaf Mirza heel kort haar mening over de turbulente zaken die zich momenteel afspelen binnen de FWTA.
Ik vind het jammer hoe het er op de FWTA aan toe gaat tegenwoordig. Ik ben ondertussen al een veterane aan het worden en ik merk dat de mentaliteit van de nieuwe speelsters erg veranderd is. Als ze niet meteen grand slams kunnen winnen of in de top 5 van de wereld staan, zijn ze meteen geneigd om te stoppen. En als ze het niet aandurven om te stoppen, dan geven ze de schuld maar aan de organisatie. Ik zou aan deze speelsters willen vragen om weg te blijven van de FWTA tornooien en zich maar te amuseren in de challengers. Ik ijver ervoor dat deze speelsters verbannen mogen worden uit de tour. Zodat Bart rustig zijn goed werk kan verder zetten. Ik denk dat ik voor de gehele oude garde spreek, als ik zeg dat ik 100% achter Bart en de FWTA sta.
Na een training gaf Mirza heel kort haar mening over de turbulente zaken die zich momenteel afspelen binnen de FWTA.
Ik vind het jammer hoe het er op de FWTA aan toe gaat tegenwoordig. Ik ben ondertussen al een veterane aan het worden en ik merk dat de mentaliteit van de nieuwe speelsters erg veranderd is. Als ze niet meteen grand slams kunnen winnen of in de top 5 van de wereld staan, zijn ze meteen geneigd om te stoppen. En als ze het niet aandurven om te stoppen, dan geven ze de schuld maar aan de organisatie. Ik zou aan deze speelsters willen vragen om weg te blijven van de FWTA tornooien en zich maar te amuseren in de challengers. Ik ijver ervoor dat deze speelsters verbannen mogen worden uit de tour. Zodat Bart rustig zijn goed werk kan verder zetten. Ik denk dat ik voor de gehele oude garde spreek, als ik zeg dat ik 100% achter Bart en de FWTA sta.
snowball3- Prince Member
- Aantal berichten : 111
Leeftijd : 39
Bedankt lieve mensen. Dat doet deugd.
Om even off topic te gaan:
Ik ben met onderscheiding afgestudeerd als leerkracht Nederlands Engels Geschiedenis (geheel op een eerlijke manier )
Ik ben met onderscheiding afgestudeerd als leerkracht Nederlands Engels Geschiedenis (geheel op een eerlijke manier )
HawkEye- HawkEye
Gefeliciteerd. Heb je meteen wat afwisseling met drie vakken.Bart schreef:Bedankt lieve mensen. Dat doet deugd.
Inderdaad gefeliciteerd met je afstuderen..... Nu nog een leuke baan.
mehor- God
- Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 58
Registration date : 21-06-07
Sharapova, Mirza en Safina azen op medailles enkel en dubbel
Kwartfinales
Peer [ISR] d. Clijsters [BEL-1] 6/3 0/6 6/1
Sharapova [RUS] d. Mandula [HON] 7/5 0/6 6/1
Mirza [IND] d. Harkleroad [VS-5] 7/6(6) 7/6(6)
Safina [RUS] d. Henin [BEL] 7/5 6/2
Harkleroad/Mirza [VS/IND-1] d. Schnyder/Stevenson [ZWI-VS] 6/2 6/0
Clijsters/Krajicek [BEL/NED-3] d. Davenport/Zvonareva [VS/RUS] 1/6 6/0 6/3
Safina/V Williams [RUS/VS-4] d. Capriati/Radwanska [VS/POL] 6/0 6/2
Pennetta/Sharapova [ITA/RUS-2] d. Henin/Rubin [BEL/VS] 6/1 2/6 6/4
Kwartfinales
Peer [ISR] d. Clijsters [BEL-1] 6/3 0/6 6/1
Sharapova [RUS] d. Mandula [HON] 7/5 0/6 6/1
Mirza [IND] d. Harkleroad [VS-5] 7/6(6) 7/6(6)
Safina [RUS] d. Henin [BEL] 7/5 6/2
Harkleroad/Mirza [VS/IND-1] d. Schnyder/Stevenson [ZWI-VS] 6/2 6/0
Clijsters/Krajicek [BEL/NED-3] d. Davenport/Zvonareva [VS/RUS] 1/6 6/0 6/3
Safina/V Williams [RUS/VS-4] d. Capriati/Radwanska [VS/POL] 6/0 6/2
Pennetta/Sharapova [ITA/RUS-2] d. Henin/Rubin [BEL/VS] 6/1 2/6 6/4
HawkEye- HawkEye
nog eens een kwartfinale voor Vera dat werd tijd
aan organisator Bart: proficiat met je onderscheiding
Vera weet even niet hoe ze moet reageren op al die posts
Vera draait al zolang mee in het circuit dat het wel pijn doet dat zoveel slechts gezegd wordt van de speelsters aan het adres van Bart, maar hoop doet leven zeker
Aan de familie van Emma, innige deelneming, alhoewel Emma niet goed stond bij Vera
aan organisator Bart: proficiat met je onderscheiding
Vera weet even niet hoe ze moet reageren op al die posts
Vera draait al zolang mee in het circuit dat het wel pijn doet dat zoveel slechts gezegd wordt van de speelsters aan het adres van Bart, maar hoop doet leven zeker
Aan de familie van Emma, innige deelneming, alhoewel Emma niet goed stond bij Vera
kimmie- God
- Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Registration date : 11-12-06
"Wat een slechte timing van Emma"
Maria Sharapova doet het erg goed in Peking. Zowel in het enkel als in het dubbel heeft ze nog kans op een medaille. We vernamen een reactie van haar op de gebeurtenissen van deze week.
"Jezus wat een slechte timing van Emma. Is dit nu echt de week en het tornooi om lijntjes te gaan snuiven en je vol heroïne te spuiten en dood te vallen? We wisten al langer dat Laine en Myskina aan de drugs zaten maar alsjeblief zijn ze zo stom?"
"Blijkbaar wordt je van drugs ook paranoïde. Al die gedachten van Myskina en Emma's coach. Zelfs ik zou zoiets niet durven uitkramen. Bart is helemaal niet oneerlijk! Hoe durven ze zo iets te zeggen"
"Als je dan toch meer sensatie op de FWTA wil - iets waarvoor ik altijd voor te vinden ben - doe je dat niet door de organisator te beschuldigen. Ik hoop dan ook dat hij de FWTA blijft sponsoren. We hebben hem nodig."
"Emma valt echt wel dood op een slecht moment voor ons hé. Tussen alle wedstrijden door moeten we nu ook nog eens naar de begrafenis. Ik ben daarom gisteren alvast gaan shoppen voor een gepaste rouwoutfit. Ik ga naar Emma's begrafenis in een rood kleedje. Ze mag trouwens al blij zijn dat er speelsters naar haar begrafenis willen komen, junkie dat ze was!"
(De rouwoutfit van Maria Sharapova).
Maria Sharapova doet het erg goed in Peking. Zowel in het enkel als in het dubbel heeft ze nog kans op een medaille. We vernamen een reactie van haar op de gebeurtenissen van deze week.
"Jezus wat een slechte timing van Emma. Is dit nu echt de week en het tornooi om lijntjes te gaan snuiven en je vol heroïne te spuiten en dood te vallen? We wisten al langer dat Laine en Myskina aan de drugs zaten maar alsjeblief zijn ze zo stom?"
"Blijkbaar wordt je van drugs ook paranoïde. Al die gedachten van Myskina en Emma's coach. Zelfs ik zou zoiets niet durven uitkramen. Bart is helemaal niet oneerlijk! Hoe durven ze zo iets te zeggen"
"Als je dan toch meer sensatie op de FWTA wil - iets waarvoor ik altijd voor te vinden ben - doe je dat niet door de organisator te beschuldigen. Ik hoop dan ook dat hij de FWTA blijft sponsoren. We hebben hem nodig."
"Emma valt echt wel dood op een slecht moment voor ons hé. Tussen alle wedstrijden door moeten we nu ook nog eens naar de begrafenis. Ik ben daarom gisteren alvast gaan shoppen voor een gepaste rouwoutfit. Ik ga naar Emma's begrafenis in een rood kleedje. Ze mag trouwens al blij zijn dat er speelsters naar haar begrafenis willen komen, junkie dat ze was!"
(De rouwoutfit van Maria Sharapova).
raf- Senior Member
- Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Registration date : 09-12-06
Na een aantal weken van media stilte, heeft Henin zichzelf weer op de kaart gespeeld. Toch blijft Henin stil vandaag, morgen misschien meer?!
Wat ik graag wel zou willen zeggen is dat mensen ff 'mooie'
artikels moeten maken.. dus met kleuren en dikgedrukt en een foto, dan word het lezen makkelijker
Henin wilde wel laten weten dat ze alles eerlijk vind verlopen hier!
Wat ik graag wel zou willen zeggen is dat mensen ff 'mooie'
artikels moeten maken.. dus met kleuren en dikgedrukt en een foto, dan word het lezen makkelijker
Henin wilde wel laten weten dat ze alles eerlijk vind verlopen hier!
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: