Olympische Spelen
+14
kimmie
snowball3
boyke
krullie
lordfrans
Fre7***
de rat
Chris
olivier
mehor
jochemver
dieterk
kwartel83
HawkEye
18 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Olympische Spelen
Olympische Spelen
23 tot 26 juni 2008 // Peking (CHN) // Tier I
Hendler [BEL] - Pierce [FRA]
Golovin [FRA] - Komarova [RUS]
Peer [ISR] - Schnyder [ZWI-6]
Wickmayer [BEL-8] - Mandula [HON]
Hantuchova [SVK] - Mauresmo [FRA]
Zvonareva [RUS] - Sharapova [RUS]
Rubin [VS] - Stevenson [VS-4]
Pennetta [ITA-3] - Bye
Kuznetsova [RUS] - Mirza [IND]
V Williams [VS] - Cibulkova [SVK]
Krajicek [NED] - Harkleroad [VS-5]
Davenport [VS-7] - Ivanovic [SRB]
Capriati [VS] - Safina [RUS]
Henin [BEL] - Radwanska [POL]
Bye - Laine [FIN-2]
Doubles Main Draw
Eerste ronde
Harkleroad/Mirza [VS/IND-1] - Bye
Cibulkova/Hantuchova [SVK/SVK] - Schnyder/Stevenson [ZWI-VS]
Hendler/Ivanovic [BEL/SRB] - Davenport/Zvonareva [VS/RUS]
Golovin/Mauresmo [FRA/FRA] - Clijsters/Krajicek [BEL/NED-3]
Safina/V Williams [RUS/VS-4] - Pierce/Wickmayer [FRA/BEL]
Capriati/Radwanska [VS/POL] - Laine/Mandula [FIN/HON]
Henin/Rubin [BEL/VS] - Komarova/Peer [RUS/ISR]
Bye - Pennetta/Sharapova [ITA/RUS-2]
Pennetta [ITA-3] - Bye
Bye - Laine [FIN-2]
Doubles Main Draw
Eerste ronde
Laatst aangepast door Bart op 27.06.08 11:19; in totaal 2 keer bewerkt
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Re: Olympische Spelen
wanneer komt de loting?
kwartel83- God
- Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Registration date : 11-12-06
kwartel83 schreef:wanneer komt de loting?
even geduld nog
Myskina en Knapp hebben al hun reservepunten opgebruikt. Zij spelen dit tornooi niet mee, noch in het enkel en noch in het dubbel.
Laatst aangepast door Bart op 23.06.08 13:51; in totaal 1 keer bewerkt
HawkEye- HawkEye
he?Bart schreef:
Myskina en Peer hebben al hun reservepunten opgebruikt. Zij spelen dit tornooi niet mee, noch in het enkel en noch in het dubbel.
ik heb iedere keer mijn punten doorgestuurd ^^ hoe kan dat?
Gast- Gast
stipje schreef:he?Bart schreef:
Myskina en Peer hebben al hun reservepunten opgebruikt. Zij spelen dit tornooi niet mee, noch in het enkel en noch in het dubbel.
idd, fout: 't is Karin Knapp
HawkEye- HawkEye
oef, ik kreeg al een attack ^^Bart schreef:stipje schreef:he?Bart schreef:
idd, fout: 't is Karin Knapp
Gast- Gast
Bart schreef:Olympische Spelen
Pennetta [ITA-3] - Bye
Bye - Laine [FIN-2]
Doubles Main Draw
Eerste ronde
HawkEye- HawkEye
Zeer slechte loting voor Kim
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
Hendler en Henin nemen het op tegen topfavorietes
Eerste ronde
Hendler [BEL] d. Pierce [FRA] 2/6 6/0 7/5
Komarova [RUS] d. Golovin [FRA] 7/6(8) 7/6(0)
Peer [ISR] d. Schnyder [ZWI-6] 6/7(2) 7/6(4) 7/6(5)
Mandula [HON] d. Wickmayer [BEL-8] 6/3 7/6(4)
Mauresmo [FRA] d. Hantuchova [SVK] 7/5 7/6(3)
Sharapova [RUS] d. Zvonareva [RUS] 7/6(5) 6/7(0) 6/2
Stevenson [VS-4] d. Rubin [VS] 7/5 7/5
Mirza [IND] d. Kuznetsova [RUS] 6/2 6/2
V Williams [VS] d. Cibulkova [SVK] 7/5 5/7 6/3
Harkleroad [VS-5] d. Krajicek [NED] 6/3 6/3
Ivanovic [SRB] d. Davenport [VS-7] 7/6(12) 6/1
Safina [RUS] d. Capriati [VS] 6/2 6/3
Henin [BEL] d. Radwanska [POL] 6/3 7/5
Eerste ronde
Hendler [BEL] d. Pierce [FRA] 2/6 6/0 7/5
Komarova [RUS] d. Golovin [FRA] 7/6(8) 7/6(0)
Peer [ISR] d. Schnyder [ZWI-6] 6/7(2) 7/6(4) 7/6(5)
Mandula [HON] d. Wickmayer [BEL-8] 6/3 7/6(4)
Mauresmo [FRA] d. Hantuchova [SVK] 7/5 7/6(3)
Sharapova [RUS] d. Zvonareva [RUS] 7/6(5) 6/7(0) 6/2
Stevenson [VS-4] d. Rubin [VS] 7/5 7/5
Mirza [IND] d. Kuznetsova [RUS] 6/2 6/2
V Williams [VS] d. Cibulkova [SVK] 7/5 5/7 6/3
Harkleroad [VS-5] d. Krajicek [NED] 6/3 6/3
Ivanovic [SRB] d. Davenport [VS-7] 7/6(12) 6/1
Safina [RUS] d. Capriati [VS] 6/2 6/3
Henin [BEL] d. Radwanska [POL] 6/3 7/5
HawkEye- HawkEye
peer houdt de eer van israel hoog door het verslaan van 6e reekshoofd Schnyder!! :p
Gast- Gast
Bart schreef:Singles Main Draw
Eerste ronde
Clijsters [BEL-1] - Bye
dieterk schreef:Zeer slechte loting voor Kim
Inderdaad.... Die Bye lijkt me een sterke speelster....
mehor- God
- Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 58
Registration date : 21-06-07
Hendler wel (hoop ik )mehor schreef:Bart schreef:Singles Main Draw
Eerste ronde
Clijsters [BEL-1] - Byedieterk schreef:Zeer slechte loting voor Kim
Verdorie, weer geen tijd gehad
olivier- King Member
- Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
mehor schreef:Bart schreef:Singles Main Draw
Eerste ronde
Clijsters [BEL-1] - Byedieterk schreef:Zeer slechte loting voor Kim
Kheb het idd over de loting in het algemeen niet over de bye in ronde 1
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
Mandula blijft op haar niveau van vorige week spelen. Deze keer moest Yanina Wickmayer, achtste reekshoofd, eraan geloven.
Een korte reactie van Petra: "Ik kan bijna zelf niet geloven hoe goed ik aan het spelen ben momenteel. Hopelijk kan ik het zo nog een tijdje volhouden."
Een korte reactie van Petra: "Ik kan bijna zelf niet geloven hoe goed ik aan het spelen ben momenteel. Hopelijk kan ik het zo nog een tijdje volhouden."
Chris- King Member
- Aantal berichten : 222
Leeftijd : 41
Registration date : 10-12-06
Myskina is woest!!!! Deze week mocht ze niet deelnemen aan de Olympische spelen omdat ze voor de 5de keer te laat aankwam. Maar dit staat er in het reglement:
Die punten worden automatisch gebruikt als je geen punten instuurt, en dat maximum vijf keer. Na vijf keer, moet je punten sturen om mee te doen aan een tornooi.
Dit zou dus willen zeggen dat Myskina deze week nog haar laatste keer met reservepunten mag spelen en dat ze niet uit het tornooi geschrapt wordt. De Russische reageerde als volgt:
"Ik weet dat het mijn fout is dat ik te laat ben dus dat ik gestraft word kan ik nog inkomen maar de tornooidirectie houdt zich niet aan de afspraak. Ik eis dan ook op de één of andere manier een rechtzetting of het nummer 3 van het vrouwentennis neemt afscheid."
Die punten worden automatisch gebruikt als je geen punten instuurt, en dat maximum vijf keer. Na vijf keer, moet je punten sturen om mee te doen aan een tornooi.
Dit zou dus willen zeggen dat Myskina deze week nog haar laatste keer met reservepunten mag spelen en dat ze niet uit het tornooi geschrapt wordt. De Russische reageerde als volgt:
"Ik weet dat het mijn fout is dat ik te laat ben dus dat ik gestraft word kan ik nog inkomen maar de tornooidirectie houdt zich niet aan de afspraak. Ik eis dan ook op de één of andere manier een rechtzetting of het nummer 3 van het vrouwentennis neemt afscheid."
de rat- Junior Member
- Aantal berichten : 34
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
alle nog een match gewonnen
hopelijk nog een ronde zodat mijn win loss zoiezo es in evenwicht komt
hopelijk nog een ronde zodat mijn win loss zoiezo es in evenwicht komt
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
de rat schreef:Myskina is woest!!!! Deze week mocht ze niet deelnemen aan de Olympische spelen omdat ze voor de 5de keer te laat aankwam. Maar dit staat er in het reglement:
Dat is misschien een fout in de verwoording, maar zo ging het ook met je voorgangers.
Een rechtzetting? Je mag de trofee overhandigen
HawkEye- HawkEye
FINLAND IN DIEPE ROUW
Emma Laine, de beste Finse tennisspeelster, is op jonge leeftijd dramatisch om het leven gekomen. Het nummer 2 van de wereld was aanwezig in Peking, waar ze deze week zou aantreden op de Olympische Spelen, toen ze om het leven kwam.
Al enkele weken twijfelde Emma Laine er over om haar nog jonge FWTA-carrière te beeïndigen. Ze besloot om nog een laatste toernooi alles op alles te zetten en dan alles eens grondig te bezien. John Isner, de vriend van Emma Laine, liet zelfs weten dat Emma Laine na de Olympische Spelen definitief zou stoppen en ze hoopte dit met een gouden medaille te kunnen doen. Maar zover is het dus niet gekomen.
Deze ochtend keek ze nog samen met Myskina naar de eerste ronde wedstrijd tussen Petra Mandula en Yanina Wickmayer vooraleer ze met toernooiorganisator Bart alles nog eens zou overlopen en zodus ook haar definitieve beslissing aan hem zou laten weten. Myskina ging met haar mee naar het kantoor van Bart en nam toen afscheid van Emma Laine. Afscheid dat later ook letterlijk werd
Uiteindelijk was het haar vriend en FATP-speler John Isner die Emma Laine neergestoken en leeggebloed terugvond in het kantoor van Bart.
(verdere info volgt ivm de begrafenis, ...)
Emma Laine, de beste Finse tennisspeelster, is op jonge leeftijd dramatisch om het leven gekomen. Het nummer 2 van de wereld was aanwezig in Peking, waar ze deze week zou aantreden op de Olympische Spelen, toen ze om het leven kwam.
Al enkele weken twijfelde Emma Laine er over om haar nog jonge FWTA-carrière te beeïndigen. Ze besloot om nog een laatste toernooi alles op alles te zetten en dan alles eens grondig te bezien. John Isner, de vriend van Emma Laine, liet zelfs weten dat Emma Laine na de Olympische Spelen definitief zou stoppen en ze hoopte dit met een gouden medaille te kunnen doen. Maar zover is het dus niet gekomen.
Deze ochtend keek ze nog samen met Myskina naar de eerste ronde wedstrijd tussen Petra Mandula en Yanina Wickmayer vooraleer ze met toernooiorganisator Bart alles nog eens zou overlopen en zodus ook haar definitieve beslissing aan hem zou laten weten. Myskina ging met haar mee naar het kantoor van Bart en nam toen afscheid van Emma Laine. Afscheid dat later ook letterlijk werd
Uiteindelijk was het haar vriend en FATP-speler John Isner die Emma Laine neergestoken en leeggebloed terugvond in het kantoor van Bart.
kwartel83- God
Myskina geeft morgen een persconferentie om haar gedacht over deze trieste gebeurtenis te zeggen! Emma was één van haar naaste vriendinnen
de rat- Junior Member
- Aantal berichten : 34
Bart, bart, bart, zo kwaad omdat ze zou stoppen?kwartel83 schreef:Uiteindelijk was het haar vriend en FATP-speler John Isner die Emma Laine neergestoken en leeggebloed terugvond in het kantoor van Bart.
"Laine stierf aan overdosis"
FWTA Tour Director Bart is in diepe rouw. Eén van zijn sterspeelsters, de Finse Emma Laine, is niet meer. De coach van Laine, Karel, beschuldigt Bart ervan Laine's dood op zijn geweten te hebben.
"Het zijn zeer zware beschuldigingen, maar ook zeer onterecht en misplaatst. Laine kwam inderdaad samen met Myskina naar mijn bureau om haar afscheid te bespreken. Ik merkte meteen dat er meer aan de hand was. Laine en Myskina hadden drugs genomen, zonder twijfel. Ik heb geprobeerd nog een gesprek met hun aan te knopen, maar dat lukte niet. Myskina werd zelfs agressief en ik heb toen iemand van de security gebeld om haar te verwijderen uit mijn bureau. Toen ik water wilde halen om Laine terug tot positieve te doen komen, vond ik ze dood terug toen ik terugkwam. Dat is de enige waarheid en de politie heeft dat intussen bevestigd aangezien er camera's in mijn bureau ophangen. Die hebben mijn onschuld bewezen."
Myskina nadat ze terug op positieve was gekomen
"Waar ik me nu op wil concentreren, is het afscheid van Emma. Het was zo'n lieve meid, maar ze was nog jong. Ze kon het leven van een topper niet aan. Al die glamour en het mooi verdiende geld... dat steeg haar naar het hoofd. Ze begon op te schieten met Myskina en zij staat in het circuit bekend als junkie nummer 1. Ze hielp de carrières van Kuznetsova, Petrova en Zakopalova al naar de vaantjes. Ook haar goede band met Isner deed haar geen goed. Ook hij is actief in het drugswereldje, en meer bepaald met Tom Boonen. Samen zijn ze het duo John & Tom Coke. Ook hij werd razendsnel een topspeler en dat kon hij gewoon niet aan. Ik vind het jammer wat er gebeurd is. De FWTA Tour heeft er een schandaal bij en dat zullen de sponsors niet graag horen. Bovendien wordt het nu nog feller opgeblazen door de leugens van Karel en door het feit dat we ons op het grootste sportevenement ter wereld bevinden, de Olympische Spelen."
FWTA Tour Director Bart is in diepe rouw. Eén van zijn sterspeelsters, de Finse Emma Laine, is niet meer. De coach van Laine, Karel, beschuldigt Bart ervan Laine's dood op zijn geweten te hebben.
"Het zijn zeer zware beschuldigingen, maar ook zeer onterecht en misplaatst. Laine kwam inderdaad samen met Myskina naar mijn bureau om haar afscheid te bespreken. Ik merkte meteen dat er meer aan de hand was. Laine en Myskina hadden drugs genomen, zonder twijfel. Ik heb geprobeerd nog een gesprek met hun aan te knopen, maar dat lukte niet. Myskina werd zelfs agressief en ik heb toen iemand van de security gebeld om haar te verwijderen uit mijn bureau. Toen ik water wilde halen om Laine terug tot positieve te doen komen, vond ik ze dood terug toen ik terugkwam. Dat is de enige waarheid en de politie heeft dat intussen bevestigd aangezien er camera's in mijn bureau ophangen. Die hebben mijn onschuld bewezen."
Myskina nadat ze terug op positieve was gekomen
"Waar ik me nu op wil concentreren, is het afscheid van Emma. Het was zo'n lieve meid, maar ze was nog jong. Ze kon het leven van een topper niet aan. Al die glamour en het mooi verdiende geld... dat steeg haar naar het hoofd. Ze begon op te schieten met Myskina en zij staat in het circuit bekend als junkie nummer 1. Ze hielp de carrières van Kuznetsova, Petrova en Zakopalova al naar de vaantjes. Ook haar goede band met Isner deed haar geen goed. Ook hij is actief in het drugswereldje, en meer bepaald met Tom Boonen. Samen zijn ze het duo John & Tom Coke. Ook hij werd razendsnel een topspeler en dat kon hij gewoon niet aan. Ik vind het jammer wat er gebeurd is. De FWTA Tour heeft er een schandaal bij en dat zullen de sponsors niet graag horen. Bovendien wordt het nu nog feller opgeblazen door de leugens van Karel en door het feit dat we ons op het grootste sportevenement ter wereld bevinden, de Olympische Spelen."
HawkEye- HawkEye
Laine is VERMOORD!!!!
De coach van Emma Laine Karel Kwartel draait al een paar jaren mee op het FWTA- en FATP-circuit en heeft al verschillende spelers en speelsters naar de top van de wereld gebracht. Emma Laine was ook één van zijn poulains.
"Emma was naast Dechy, Safin en Isner één van mijn paradepaardjes. Ze had enorm veel talent en had enorm veel karakter en doorzettingsvermogen."
"Haar slechtste eigenschap was haar nieuwsgierigheid die toch een deel van haar dood geworden is. Als Emma vermoedens had dan wilde ze dit telkens uitpluizen en en dan kon ik haar niet op andere ideeën brengen."
"Emma wist dat ze in gevaar kon lopen en vertrouwde ons daarom ook telkens toe wat ze al gevonden had. Zo ook het laatste waar ze mee bezig was, namelijk een gokschandaal tijdens het voorbije toernooi van Miami."
"Emma vertelde voor het toernooi al aan de pers dat ze aan het twijfelen was of ze al dan niet nog zou doorgaan waardoor de bookmakers haar zelfs weinig winstkansen gaven en haar een hoog cijfer gaven."
"Uiteindelijk behaalde Emma Laine de halve finale in het enkelspel al had ze daarvoor wel enkele onterechte punten gekregen. In de tweede ronde tegen Ivanovic stond Emma Laine 4-6 4-5* achter en leek Emma Laine op haar elan van de voorbije weken door te gaan en te sneuvelen in haar eerste wedstrijd. Maar toen gebeurde er iets eigenaardigs. Anna serveerde goed maar kreeg 2 voetfouten en 2 onterechte dubbele fouten tegen. Laine is toen naar de scheidsrechter toegegaan en heeft hem verteld dat de opslagen van Ivanovic weldegelijk binnen waren, maar de scheidsrechter kwam niet meer op zijn oordeel terug. Zo kwam Emma dan ook onterecht terug in de match die ze eigenlijk al verloren moest hebben."
"Maar dat was niet het enige dat de match ontsierde. In de tie-break van de tweede set was het weer Ivanovic die aan het commando stond en bij een 1-5 voorsprong van kant moest wisselen. Bij het wisselen van kant kreeg ze echter een waarschuwing van de scheidsrechter en 5 strafpunten tegen omdat ze opzettelijk tegen de stoel van de scheidsrechter zou gestampt hebben. Wederom was dit onterecht want Ivanovic was langs de andere kant van het net van kant gewisseld en was zodus niet eens in de buurt van de stoel geweest."
"Emma had toen zeker al door dat er iets of iemand met de wedstrijd gemoeid was/had. Uiteindelijk won Laine de tweede set nadat een bal die ze twee meter buiten geslagen had nog binnengerekend werd. Van Hawk Eye van de scheids- en lijnrechters gesproken."
"Na de tweede set werd ik op de bank geroepen en mocht ik Laine coachen. Veel gecoached heb ik toen niet, want we hebben het daar meer gehad over de missers en de fouten die de scheidsrechter maakte en hebben toen afgesproken dat Ivanovic de match afgenomen geweest was en haar de match en de overwinning haar alsnog wilden geven. "
"Maar ook dit lukte niet. Iemand was er bij gebaat dat Emma Laine zou winnen dat zelfs de scheidsrechter en de lijnrechters in het voordeel van Laine jureerden. Uiteindelijk won Emma de wedstrijd die ze eigenlijk nooit had mogen winnen."
foto: Ana Ivanovic wenend na de wedstrijd die ze onterecht veloor
"Na de wedstrijd was het voor Laine meer dan duidelijk dat er iemand achter de wedstrijd zat en er veel voordeel uit haalde dat ze zou winnen. Als ze zelfs als de scheidsrechters laten valsspelen om Laine te laten winnen dan is het al ver gekomen."
"Emma besloot dit toch te onderzoeken maar vond niet echt een antwoord op haar vragen."
"In de kwartfinale botste Emma Laine om Chanda Rubin en kwam net zoals tegen Ivanovic een set en een break achter toen ook nu weer het scenaria van de match van Ivanovic boven kwam. Een groot aantal scheidsrechterlijke fouten die steeds in het voordeel van Laine gegeven werden. Ook nu won Laine een wedstrijd die ze had moeten verliezen want Rubin was duidelijk de betere van de twee speelsters"
Foto: De bal vertrok, maar werd later onterecht buiten gegegen
"De vraag bleef nog steeds wie er beter zou worden indien Emma zou blijven winnen. Dat Emma nog veel toernooien zou spelen stond nu al vast. Al 2 onterechte wedstrijden gewonnen op rij tegen speelsters die beter waren daar speelde Laine niet voor. De wedstrijden verliepen totaal niet eerlijk en wat heeft het dan nog zin om te spelen in een circuit waar oneerlijkheden de bovenhand halen?"
"Het enigste waarvoor Laine alsnog belangrijk kon zijn was het geld dat ze natuurlijk kon opbrengen bij de bookmakers waar ze hoog genoteerd stond. Indien iemand een hoog bedrag zou inzetten op winst van Laine toen ze een set en een break achter stond dan kon deze toch een mooi bedrag bijeenrijven."
"Laine heeft daarom contact opgenomen met verschillende bookmakers om te zien of er geen verdachte praktijken plaatsgevonden hadden op haar wedstrijden. Redelijk snel bleek dat er inderdaad veel geld ingezet was op Emma Laine toen ze een set en een break achterstond."
"De persoon die het geld ingezet had was niemand minder dan "organisator" Bart die dus op dit toernooi al enkele matchen van Emma Laine manipuleerde. Natuurlijk is de kans groot dat er nog vele andere matchen gemanipuleerd geweest zijn."
"Emma had nog al verschillende andere bewijzen gevonden tijdens vorige toernooien dat Bart niet te vertrouwen was. Hij manipuleerde niet alleen wedstrijden maar vervalste ook meermaals de loting om enkele van haar lievelingen ver te laten doorstoten. Andere speelsters die niet meer met de rivier meestroomden werden dan weer tegen een speelster geloot waar ze toch van zouden verliezen"
"Emma was op de bewuste morgen dan ook van plan met haar bewijzen naar Bart toe te stappen. En volgens mij is dit alles haar dood geworden."
"Dat Bart in diepe rouw is daar geloof ik helemaal niets van. Hij moest helemaal niets van Emma hebben en trok andere speelsters enorm hard voor. Het is een schijnheiligaard die g*dverdomme vernatwoordelijk is voor de dood van Laine."
"Zelf weet hij dat hij in de fout gegaan is, maar toegeven dat kan hij natuurlijk niet. De schuld bij Emma Laine leggen die gedrogeerd zou zijn? Komaan, wie gelooft er nu zoiets als de bewijzen er zijn dat zij neergestoken geweest is door Bart. Het bebloede mes lag zelfs nog naast Laine en uit onderzoek is al gebleken dat het bloed van Laine was en dat de vingerafdrukken van Bart waren. Als bewijs kan dat wel gelden. Tevens bewees de bloedtest ook dat Emma helemaal niet onder invloed zou geweest van een overdosis druges. Myskina was bij haar toen en kan dat volgens mij dan ook helemaal bevestigen dat ze niet aan de drugs zat."
"In Finland was Emma nog uitgeroepen tot voorbeeldfiguur van het jaar en hier hechte ze enorm veel belang aan. Ze zou dan ook niets doen dat deze titel zou schaden. Drugs zou ze daarom nooit nemen en zelfs nog niet eens aan denken om het te nemen."
Foto: Emma met één van haar jonge Finse fans
"In overleg met de familie en de vriend van Emma Laine (FATP-speler John Isner) is het besluit gekomen om alle spelers/speelsters/personen die goed contact hadden met Bart niet tijdens de begrafenisplechtigheid in de kerk te laten. Hierdoor zullen Bart en Davydenko elke gelegenheid geweigerd te worden om afscheid te nemen van Laine."
kwartel83- God
FWTA-speelsters staan er, ondanks leugens over dood Laine
Tweede ronde
Clijsters [BEL-1] d. Hendler [BEL] 7/6(0) 7/6(4)
Peer [ISR] d. Komarova [RUS] 6/2 1/6 7/6(1)
Mandula [HON] d. Mauresmo [FRA] 7/5 7/6(4)
Sharapova [RUS] d. Stevenson [VS-4] 6/2 1/6 7/5
Mirza [IND] d. Pennetta [ITA-3]6/3 6/3
Harkleroad [VS-5] d. V Williams [VS] 7/6(0) 6/3
Safina [RUS] d. Ivanovic [SRB] 4/6 7/6(2) 7/5
Henin [BEL] d. Laine walkover (drugs overdosis)
Na een minuut stilte voor Emma Laine vlogen de dames van de FWTA erin met spannend tennis. Clijsters blijft op medaillekoers en versloeg landgenote Tamaryn Hendler die stevig weerwerk bood. Peer klopte dubbelpartner Komarova na een driesetter. Stevenson en Pennetta werden uitgeschakeld door resp. Sharapova en Mirza.
Eerste ronde
Schnyder/Stevenson [ZWI-VS] d. Cibulkova/Hantuchova [SVK/SVK] 6/3 2/6 6/2
Davenport/Zvonareva [VS/RUS] d. Hendler/Ivanovic [BEL/SRB] 6/3 0/6 6/4
Clijsters/Krajicek [BEL/NED-3] d. Golovin/Mauresmo [FRA/FRA] 7/5 6/7(2) 6/4
Safina/V Williams [RUS/VS-4] d. Pierce/Wickmayer [FRA/BEL] 7/5 7/5
Capriati/Radwanska [VS/POL] d. Laine/Mandula [FIN/HON] walkover (Laine: drugs overdosis)
Henin/Rubin [BEL/VS] d. Komarova/Peer [RUS/ISR] 2/6 7/6(2) 7/6(9)
Bart had nog het volgende te melden: "De speelsters staan allemaal achter hun 'baas'. Dat bewezen ze vandaag door voltallig aan de start te staan en het Chinese publiek te trakteren op geweldig tennis. Ik vond het korte, maar ingetogen moment voor Emma een kippenvelmoment. De ex-coach van Laine alsook Myskina werden geweerd door de autoriteiten in Peking. Zo hoort het aangezien zij Laine de dood injoegen."
Tweede ronde
Clijsters [BEL-1] d. Hendler [BEL] 7/6(0) 7/6(4)
Peer [ISR] d. Komarova [RUS] 6/2 1/6 7/6(1)
Mandula [HON] d. Mauresmo [FRA] 7/5 7/6(4)
Sharapova [RUS] d. Stevenson [VS-4] 6/2 1/6 7/5
Mirza [IND] d. Pennetta [ITA-3]6/3 6/3
Harkleroad [VS-5] d. V Williams [VS] 7/6(0) 6/3
Safina [RUS] d. Ivanovic [SRB] 4/6 7/6(2) 7/5
Henin [BEL] d. Laine walkover (drugs overdosis)
Na een minuut stilte voor Emma Laine vlogen de dames van de FWTA erin met spannend tennis. Clijsters blijft op medaillekoers en versloeg landgenote Tamaryn Hendler die stevig weerwerk bood. Peer klopte dubbelpartner Komarova na een driesetter. Stevenson en Pennetta werden uitgeschakeld door resp. Sharapova en Mirza.
Eerste ronde
Schnyder/Stevenson [ZWI-VS] d. Cibulkova/Hantuchova [SVK/SVK] 6/3 2/6 6/2
Davenport/Zvonareva [VS/RUS] d. Hendler/Ivanovic [BEL/SRB] 6/3 0/6 6/4
Clijsters/Krajicek [BEL/NED-3] d. Golovin/Mauresmo [FRA/FRA] 7/5 6/7(2) 6/4
Safina/V Williams [RUS/VS-4] d. Pierce/Wickmayer [FRA/BEL] 7/5 7/5
Capriati/Radwanska [VS/POL] d. Laine/Mandula [FIN/HON] walkover (Laine: drugs overdosis)
Henin/Rubin [BEL/VS] d. Komarova/Peer [RUS/ISR] 2/6 7/6(2) 7/6(9)
Bart had nog het volgende te melden: "De speelsters staan allemaal achter hun 'baas'. Dat bewezen ze vandaag door voltallig aan de start te staan en het Chinese publiek te trakteren op geweldig tennis. Ik vond het korte, maar ingetogen moment voor Emma een kippenvelmoment. De ex-coach van Laine alsook Myskina werden geweerd door de autoriteiten in Peking. Zo hoort het aangezien zij Laine de dood injoegen."
HawkEye- HawkEye
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: