FWTA Indian Wells
+12
raf
Chris
kken
kwartel83
olivier
Kitty
Grandslamer
mehor
jochemver
dieterk
Fre7***
HawkEye
16 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: FWTA Indian Wells
Ana en Tammy
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
Peer vindt ineens haar dubbelpartner keileuk!! Komarova
en door in het enkel! :p
Gast- Gast
stipje schreef:Peer vindt ineens haar dubbelpartner keileuk!! Komarova
Het is wederzijds
mehor- God
- Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 58
Registration date : 21-06-07
Tammy en Ana boeken hun eerste overwinning
Nadat Tamaryn Hendler had vernomen dat haar voormalige dubbelpartner niet meer op volle sterkte speelde, kwam Ana Ivanovic op de tour. Een nieuw dubbelkoppel werd geboren. Op Indian Wells wonnen ze hun allereerste wedstrijd samen.
Ze namen het op tegen Vera Zvonareva en diens dubbelpartner, Lindsay Davenport. Niet de makkelijkste tegenstandsters, ook al was het duidelijk dat ze niet in het toernooi zaten. Allebei lagen ze er in de eerste ronde uit bij het enkel, maar dat gold ook voor Ivanovic en Hendler.
Het begon stroef voor het Belgisch/Servische duo. Ondanks de vele oefensessies samen wilde het maar niet vlotten in de eerste set. Na dit 6-0 verlies herpakte ze zich echter geweldig en hun tegenstandsters werden overweldigd met prachtig spel. In de derde set werd het uiteindelijk afgemaakt met 6-3.
Op de vraag of het haar niet stoorde dat de meeste mannen nu niet naar haar kijken, maar naar haar bloedmooie dubbelpartner, antwoordde Tamaryn: "Je kunt het als iets negatiefs zien, maar ook als iets positiefs. Natuurlijk, nu kijken er minder mensen naar mij, maar aan de andere kant heb ik nu wel altijd een stuk meer supporters bij het dubbel. Bovendien is Ana een fantastische meid, met wie ik heel goed kan opschieten. Een beetje net zoals Nicole (Vaidisova, red.).”
Over haar toekomst is ze redelijk duidelijk. “Ik ga proberen om nu meer aan het dubbelspel te werken. Het is gewoon nog niet mogelijk voor mij om op zo’n jonge leeftijd bij de top mee te draaien in het enkelspel. In het dubbelspel kun je bovendien alle technieken nog meer toepassen zodat ik op alle vlakken beter word. Lobjes, volleys, smashes, forehands, backhands, services, het komt er allemaal in veelvoud voor.”
In de volgende ronde zal het dubbelkoppel Hendler/Ivanovic het moeten opnemen tegen Peer/Komarova, die de kampioenen van Wimbledon versloegen. Good luck Tammy en Ana!
ze is toch knap hé...... *melt*
Fre7***- God
Kwartfinale voor Kim, das verre van slecht Interview (met daarin natuurlijk een reactie op Maria haar uitspraak) volgt later deze week. Heb morgen examen dus nu ni echt tijd
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
dieterk schreef:Kwartfinale voor Kim, das verre van slecht Interview (met daarin natuurlijk een reactie op Maria haar uitspraak) volgt later deze week. Heb morgen examen dus nu ni echt tijd
veel succes!
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Bart schreef:dieterk schreef:Kwartfinale voor Kim, das verre van slecht Interview (met daarin natuurlijk een reactie op Maria haar uitspraak) volgt later deze week. Heb morgen examen dus nu ni echt tijd
veel succes!
Merci tzal nodig zijn met al die bacterieen en virussen!!!
dieterk- God
Doe ge nog altijd die zelfde saaie richting :pdieterk schreef:Bart schreef:dieterk schreef:Kwartfinale voor Kim, das verre van slecht Interview (met daarin natuurlijk een reactie op Maria haar uitspraak) volgt later deze week. Heb morgen examen dus nu ni echt tijd
veel succes!
Merci tzal nodig zijn met al die bacterieen en virussen!!!
boyke- King Member
- Aantal berichten : 334
Registration date : 10-12-06
Rubin maakte je het ni echt moeilijkdieterk schreef:Kwartfinale voor Kim, das verre van slecht Interview (met daarin natuurlijk een reactie op Maria haar uitspraak) volgt later deze week. Heb morgen examen dus nu ni echt tijd
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
Haha. Het is hier nog niet veel veranderd, zie ik.
Kim op één en Sharapova die met scherp schiet.
EDIT: Tóch een grote verandering, zie ik, Fre die terug is. Nooit gedacht dat ie nog zou terugkeren.
EDIT: Tóch een grote verandering, zie ik, Fre die terug is. Nooit gedacht dat ie nog zou terugkeren.
Geoffry- Prince Member
- Aantal berichten : 166
Registration date : 07-12-06
inderdaad ik ook nietGeoffry schreef:Haha. Het is hier nog niet veel veranderd, zie ik.
ma 'k was mij zo hard aan het vervelen tijdens de blok dat ik dan toch maar es die mail die maar bleef komen gelezen heb
zal wel zien hé hoe het nu loopt
ma 'k heb het ook al ondervonden dat de naam Kim Clijsters blijkbaar nog steeds wonderen doet
Fre7***- God
Fre7*** schreef:ma 'k heb het ook al ondervonden dat de naam Kim Clijsters blijkbaar nog steeds wonderen doet
Fre, ik ga hier niet verder op ingaan, maar dit is alvast je eerste waarschuwing. Alles verloopt zo eerlijk als maar kan. Als je dat niet gelooft, ben je vrij om te gaan. Niemand verplicht je tot meedoen. Die mails die ik stuur zijn trouwens geautomatiseerde mails. Als je ze niet wil ontvangen, kan ik gewoon je account verwijderen en is je probleem opgelost.
HawkEye- HawkEye
Karin Knapp stunt twee keer
Kwartfinales
Clijsters [1] d. Hantuchova 6/2 0/6 6/4
Knapp d. Pennetta [3] 6/2 6/2
Stevenson [4] d. Schnyder [8] 2/6 6/3 7/6(1)
Wickmayer d. Peer 6/4 6/4
Golovin/Knapp d. Harkleroad/Mirza [1] 2/6 7/6(0) 6/4
Medina-Garrigues/Schnyder [4] d. Safina/V Williams 7/6(2) 4/6 7/5
Komarova/Peer d. Hendler/Ivanovic 6/1 1/6 6/3
Pennetta/Sharapova [2] d. Mauresmo/Stevenson 6/3 0/6 6/2
Kwartfinales
Clijsters [1] d. Hantuchova 6/2 0/6 6/4
Knapp d. Pennetta [3] 6/2 6/2
Stevenson [4] d. Schnyder [8] 2/6 6/3 7/6(1)
Wickmayer d. Peer 6/4 6/4
Golovin/Knapp d. Harkleroad/Mirza [1] 2/6 7/6(0) 6/4
Medina-Garrigues/Schnyder [4] d. Safina/V Williams 7/6(2) 4/6 7/5
Komarova/Peer d. Hendler/Ivanovic 6/1 1/6 6/3
Pennetta/Sharapova [2] d. Mauresmo/Stevenson 6/3 0/6 6/2
HawkEye- HawkEye
kwartfinales in het enkel... en halve finales al zeker in het dubbel, goe bezig Peer! :p
Gast- Gast
waarom krijg ik daarvoor een waarschuwing terwijl ik gewoon bevestig vat G zegt?Bart schreef:Fre7*** schreef:ma 'k heb het ook al ondervonden dat de naam Kim Clijsters blijkbaar nog steeds wonderen doet
Fre, ik ga hier niet verder op ingaan, maar dit is alvast je eerste waarschuwing. Alles verloopt zo eerlijk als maar kan. Als je dat niet gelooft, ben je vrij om te gaan. Niemand verplicht je tot meedoen. Die mails die ik stuur zijn trouwens geautomatiseerde mails. Als je ze niet wil ontvangen, kan ik gewoon je account verwijderen en is je probleem opgelost.
touchy spot?
Fre7***- God
Fre7*** schreef:waarom krijg ik daarvoor een waarschuwing terwijl ik gewoon bevestig vat G zegt?
touchy spot?
Hehe, gaan we nu het slachtoffer uithangen?
Geoffry zegt dat er nog niks veranderd is sinds hij vertrok (Kim op één en Sharapova die met scherp schiet). Daar is niks mis mee. Jij, daarentegen, suggereert dat ik Clijsters voortrek. Dat is helemaal niet het geval en dus hoef ik dat niet te pikken.
Duidelijk?
HawkEye- HawkEye
heel duidelijkBart schreef:Fre7*** schreef:waarom krijg ik daarvoor een waarschuwing terwijl ik gewoon bevestig vat G zegt?
touchy spot?
Geoffry zegt dat er nog niks veranderd is sinds hij vertrok (Kim op één en Sharapova die met scherp schiet). Daar is niks mis mee. Jij, daarentegen, suggereert dat ik Clijsters voortrek. Dat is helemaal niet het geval en dus hoef ik dat niet te pikken.
Duidelijk?
enkel da van slachtoffer nie
slachtoffer van wat?
ik heb nergens tegen clijsters gespeeld
Fre7***- God
Fre7*** schreef:heel duidelijkBart schreef:Fre7*** schreef:waarom krijg ik daarvoor een waarschuwing terwijl ik gewoon bevestig vat G zegt?
touchy spot?
Duidelijk?
enkel da van slachtoffer nie
slachtoffer van wat?
ik heb nergens tegen clijsters gespeeld
never mind
back on topic please
HawkEye- HawkEye
Can't we pause the game?
Kim Clijsters staat in de halve finale van Indian Wells. Na een slechte seizoensstart lijkt de Belgische stilaan terug naar haar niveau van vorig seizoen toe te groeien. Toch moest Kim deze week van Maria Sharapova vernemen dat ze saai zou zijn...
Dag Kim, hoe gaat het ermee?
"Op sportief vlak prima! Ik speel terug met vertrouwen en dat zie je op de baan. Het feit dat ik mijn titel op Wimbledon heb kunnen verdedigen heeft mij moed gegeven. Het was nochtans niet makelijk want er was enorm veel druk. Als titelverdedigster zijn alle ogen op je gericht, bovendien kon ik mijn eerste plaats verliezen. Maar ik ben kalm gebleven en je ziet het is gelukt (lacht)."
Op sportief vlak zeg je, heb je dan persoonlijke problemen?
"Problemen is een groot woord natuurlijk. Maar er zijn de laatste 2 dagen dingen gezegd waar ik me niet goed bij voel. Eerst heb ik moeten vernemen van Maria dat ik saai zou zijn! Ik vind dat erg om van haar te moeten horen! Madam trekt verdorie 5 keer op een heel seizoen haar mond open en dat zit dan van een ander te zeggen dat ze saai zijn? Weet je wat? Maria zou misschien beter eens meer bezig zijn met haar tennis en wat minder met wat de andere speelsters doen.En altijd dat gekreun soms zou ik echt even het game willen pauseren zodat mijn oren een beetje kunnen bekomen"
Ze heeft eveneens gezegd dat FWTA zijn ondergang tegmoet gaan als jij op nummer 1 blijft.
"Ja nog zo een enorm snuggere opmerking, misschien toch ook eens testen of Maria niet aan de coke zit? Wat zou ik de ondergang van de FWTA betekenen? Het feit dat ik al lang op nummer 1 sta zou juist een motivatie moeten zijn voor de andere speelsters om nog harder te trainen en er nog meer voor te gaan!"
Maar volgens Ivanovic zou je dan weer voorgetrokken worden door de FWTA organisatie.
"Daar ga ik niet echt op reageren, enkel dat Anna beter zou moeten weten. Als ex dubbelpartner zou ze moeten weten dat dat niet zo is. Welk voordeel heeft de organisatie als ik veel win? Inderdaad geen enkel!!! Ik train gewoon enorm hard en ben echt gemotiveerd."
Tot slot nog een korte reactie op de twijfel die Laine heeft. Insiders suggereren dat het einde van haar carrière al in zicht is.
"Ja dat zou ik enorm spijtig vinden! Emma is een talentrijke speelster en als er iemand mij als nummer 1 gaat opvolgen is het waarschijnlijk zij. Ze heeft momenteel gewoon een mindere periode maar juist dan moet je doorbijten! Kijk maar naar mij, tot voor Roland Garros was ik nog nergens in de kwartfinale geraakt."
Bedankt voor dit interview Kim en veel succes morgen tegen Knapp
"Bedankt"
Kim signeert haar eerste boek
Kim Clijsters staat in de halve finale van Indian Wells. Na een slechte seizoensstart lijkt de Belgische stilaan terug naar haar niveau van vorig seizoen toe te groeien. Toch moest Kim deze week van Maria Sharapova vernemen dat ze saai zou zijn...
Dag Kim, hoe gaat het ermee?
"Op sportief vlak prima! Ik speel terug met vertrouwen en dat zie je op de baan. Het feit dat ik mijn titel op Wimbledon heb kunnen verdedigen heeft mij moed gegeven. Het was nochtans niet makelijk want er was enorm veel druk. Als titelverdedigster zijn alle ogen op je gericht, bovendien kon ik mijn eerste plaats verliezen. Maar ik ben kalm gebleven en je ziet het is gelukt (lacht)."
Op sportief vlak zeg je, heb je dan persoonlijke problemen?
"Problemen is een groot woord natuurlijk. Maar er zijn de laatste 2 dagen dingen gezegd waar ik me niet goed bij voel. Eerst heb ik moeten vernemen van Maria dat ik saai zou zijn! Ik vind dat erg om van haar te moeten horen! Madam trekt verdorie 5 keer op een heel seizoen haar mond open en dat zit dan van een ander te zeggen dat ze saai zijn? Weet je wat? Maria zou misschien beter eens meer bezig zijn met haar tennis en wat minder met wat de andere speelsters doen.En altijd dat gekreun soms zou ik echt even het game willen pauseren zodat mijn oren een beetje kunnen bekomen"
Ze heeft eveneens gezegd dat FWTA zijn ondergang tegmoet gaan als jij op nummer 1 blijft.
"Ja nog zo een enorm snuggere opmerking, misschien toch ook eens testen of Maria niet aan de coke zit? Wat zou ik de ondergang van de FWTA betekenen? Het feit dat ik al lang op nummer 1 sta zou juist een motivatie moeten zijn voor de andere speelsters om nog harder te trainen en er nog meer voor te gaan!"
Maar volgens Ivanovic zou je dan weer voorgetrokken worden door de FWTA organisatie.
"Daar ga ik niet echt op reageren, enkel dat Anna beter zou moeten weten. Als ex dubbelpartner zou ze moeten weten dat dat niet zo is. Welk voordeel heeft de organisatie als ik veel win? Inderdaad geen enkel!!! Ik train gewoon enorm hard en ben echt gemotiveerd."
Tot slot nog een korte reactie op de twijfel die Laine heeft. Insiders suggereren dat het einde van haar carrière al in zicht is.
"Ja dat zou ik enorm spijtig vinden! Emma is een talentrijke speelster en als er iemand mij als nummer 1 gaat opvolgen is het waarschijnlijk zij. Ze heeft momenteel gewoon een mindere periode maar juist dan moet je doorbijten! Kijk maar naar mij, tot voor Roland Garros was ik nog nergens in de kwartfinale geraakt."
Bedankt voor dit interview Kim en veel succes morgen tegen Knapp
"Bedankt"
Kim signeert haar eerste boek
dieterk- God
Geen Belgische finale in Indian Wells
Halve finales
Knapp d. Clijsters [1] 6/4 6/0
Stevenson [4] d. Wickmayer 7/6(6) 1/6 6/1
Medina-Garrigues/Schnyder [4] d. Golovin/Knapp 7/6(2) 0/6 6/0
Komarova/Peer d. Pennetta/Sharapova [2] 7/6(2) 6/2
Karin Knapp heeft verrassend de finale in Indian Wells weten te halen. In de halve finale gunde ze 's werelds nummer 1 Kim Clijsters amper vier games. In de finale ontmoet ze vierde reekshoofd Alexandra Stevenson die in drie sets afstand nam van Yanina Wickmayer.
In het dubbelspel werd Knapp, samen met Golovin, uitgeschakeld. Het duo verloor van Medina en Schnyder. Die krijgen in de finale te maken met het nieuwbakken duo Komarova en Peer. Zij verrasten Pennetta en Sharapova.
Halve finales
Knapp d. Clijsters [1] 6/4 6/0
Stevenson [4] d. Wickmayer 7/6(6) 1/6 6/1
Komarova/Peer d. Pennetta/Sharapova [2] 7/6(2) 6/2
Karin Knapp heeft verrassend de finale in Indian Wells weten te halen. In de halve finale gunde ze 's werelds nummer 1 Kim Clijsters amper vier games. In de finale ontmoet ze vierde reekshoofd Alexandra Stevenson die in drie sets afstand nam van Yanina Wickmayer.
In het dubbelspel werd Knapp, samen met Golovin, uitgeschakeld. Het duo verloor van Medina en Schnyder. Die krijgen in de finale te maken met het nieuwbakken duo Komarova en Peer. Zij verrasten Pennetta en Sharapova.
HawkEye- HawkEye
En dat met reservepunten niceBart schreef:
Kitty- Prince Member
- Aantal berichten : 142
Leeftijd : 43
Proficiat Knapp