FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Clash of Times

+19
kimmie
dries22
krullie
Tijnie
kken
mehor
David
Sharke
Jan
snowball3
gentlepain
boyke
Nick
jochemver
olivier
kwartel83
dieterk
Koalaflesje
Wimpie
23 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Clash of Times - Pagina 7 Empty Re: Clash of Times

Bericht  mehor 20.06.08 23:36

Om eerlijk te zijn snap ik de ballen van die wooden spoon, maar ik weet in elk geval da'k geen kans meer maak.......
mehor
mehor
God
God

Man Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 58
Registration date : 21-06-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  jochemver 20.06.08 23:47

Fre7*** schreef:aja ok ik was net te vroeg blijkbaar
super nice profielen ... veel werk gehad om wooden spoons uit te rekenen???
GOED GEDAAN !!!
Wooden spoon is gewoon kijken naar verliezend finalist dan wie daarvan heeft verloren in de halve finale, die daarvan heeft verloren in de kwartfinale, enz. volgens mij.

Edit: Niet dat het dan niet veel tijd gekost zal hebben, integendeel. Maar het is in ieder geval niks uitrekenen.

Laatst aangepast door jochemver op 20.06.08 23:55; in totaal 1 keer bewerkt
jochemver
jochemver
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 496
Leeftijd : 31
Registration date : 26-06-07

http://www.anaivanovic.com

Bericht  boyke 20.06.08 23:51

banaan banaan Kheb zoiezo al een prijs !!! Ofwel een wooden spoon, ofwel enkel de finale ofwel het toernooi winnen !!!
boyke
boyke
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 334
Leeftijd : 36
Registration date : 10-12-06

Bericht  jochemver 20.06.08 23:57

Laten we hopen op een finale en het liefst toernooiwinst in het dubbel zodat ik verder mag met 2 spelers.
jochemver
jochemver
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 496
Leeftijd : 31
Registration date : 26-06-07

http://www.anaivanovic.com

Bericht  Nick 21.06.08 12:19

Hmmmmmmm oké ik had dus systeem van Wooden Spoon verkeerd begrepen.
1 maal gewonnen en al de rest verloren maar toch geen wooden spoon. Ik vind toch dak een prijs verdien. De rode lantaarn bv?
En als concrete prijs krijg ik dan 50 extra bonuspunten Very Happy

Deal?
Nick
Nick
God
God

Man Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Registration date : 07-12-06

Bericht  Wimpie 21.06.08 12:57

Finale ziet ware Clash of Times

De halve finales zijn achter de rug. Novak Djokovic en Leander Paes zijn de afvallers geworden. Djokovic verloor een vijfsetter van de kranige veteraan Wayne Arthurs. De Australiër verbaast vriend en vijand met zijn prestatie. Op weg naar de finale klopte hij menig jong talent als Artem Isaev, Andy Murray , Andy Roddick, Joachim Johansson en Steve Darcis. Morgen krijgt hij opnieuw zo'n jonge kerel tegenover zich.
John Isner plaatste zich na een razend spannende wedstrijd tegen Leander Paes. Na drie tie-breaks en een dice-break ging de Indische dubbelspeler onderuit. De Amerikaan kan hier opnieuw een prestigieuze titel in zijn nog jonge carrière pakken. Voor de finale moest hij langs Olivier Rochus, Juan-Martin Del Potro, Leander Paes en driemaal Gael Monfils.
Als Isner wint, mag boyke vanaf volgende week een extra speler inzetten en krijgt konijntje een extra kans om bonuspunten in te zetten. De wooden spoon is dan Tim Henman, van boyke.
Is Arthurs de beste, krijgt konijntje een extra speler en moet boyke het stellen met extra bonuspunten. Leander Paes van jan is dan de wooden spoon.

Clash of Times - Pagina 7 Legg.Mason-20070805-6568Clash of Times - Pagina 7 390px-Wayne_Arthurs_2007_Australian_Open_mens_doubles_R1
Jong vs oud

Halve finale Singles

Wayne Arthurs [MC6D] def. Novak Djokovic [SYD7D] 6/7(2) 7/6(2) 6/4 6/7(2) 6/1
John Isner [UO9D] def. Leander Paes [AO9D] 6/7(2) 7/6(4) 7/6(3) 7/6(13)

Laatst aangepast door Wimpie op 22.06.08 11:18; in totaal 1 keer bewerkt
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Man Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43

Bericht  kwartel83 21.06.08 13:01

Ze zouden beter iets geven aand e coach die Isner groots heeft gemaakt Razz

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Registration date : 11-12-06

Bericht  Wimpie 21.06.08 13:16

Roddick is koning van het dubbelspel

Wie de finale van het dubbelspel gaat volgen, heeft beter niet te veel op. Andy Roddick staat immers driemaal op het veld, de vierde speler is zijn boezemvriend en dubbelpartner Leander Paes. Laten we eerst kijken naar het duo Roddick/Roddick. Het is de huidige Roddick die zichzelf opriep als tornooiwinnaar van Monte Carlo *9*. Op weg naar de finale klopten ze de winnaars van Monte Carlo *6* Arthurs/Darcis, van de US Open *9* Isner/Davydenko, van Madrid *7* Malisse/Nadal en van Indian Wells *5* Vliegen/Kuerten. Daarnaast haalden ze het ook van gelegenheidsduo Bryan/Rochus. Als Roddick/Roddick wint, mag jan een extra speler inzetten en is Arazi/Santoro (ROM6S) van gentlepain de wooden spoon.
Leander Paes en Andy Roddick doen mee als winnaars van de Australian Open *9*. Ze versloegen gelegenheidsduo Hewitt/Vliegen, wooden spoons Vliegen/Kuerten, Santoro/Agassi, Agassi/Davydenko en Cotet/Cotet. Als dit duo wint, krijgt snowball3 de extra speler. Cotet/Haas (SYD5D) van kaaswafel is dan de wooden spoon.

Clash of Times - Pagina 7 Leander_PaesClash of Times - Pagina 7 256257~Andy-Roddick-Posters
Broedertwist in dubbelfinale

Halve finale Doubles

Leander Paes [AO9D]/Andy Roddick [AO9D] [10] def. Lleyton Hewitt/Kristof Vliegen [RG6S] 6/0 5/7 6/2 6/0
Andy Roddick/Andy Roddick [MC9S] def. Wayne Arthurs [MC6D]/Steve Darcis [MC6D] 6/3 0/6 7/5 3/6 7/6(5)
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  Wimpie 21.06.08 13:17

kwartel83 schreef:Ze zouden beter iets geven aand e coach die Isner groots heeft gemaakt Razz

De eer gaat naar Isner Wink
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  Wimpie 21.06.08 13:18

'Uitrekenen' van wooden spoon valt wel mee. Alleen ambetant omdat het nu zo'n grote draw is.
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  boyke 21.06.08 16:28

Allé hup, ik val hier volop in de prijzen. Merci Karel voor uwen John Isner. Hij doet het geniaal goed!!
boyke
boyke
King Member
King Member

Bericht  Gast 21.06.08 18:50

net naast de prijzen gegrepen... jammer ^^

Gast
Gast

Bericht  Fre7*** 21.06.08 21:55

alle kansen weg Sad
nuja was wel te verwachten é kleine kans en zo Razz
niets gewonnen

Fre7***
God
God

Man Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06

Bericht  Wimpie 22.06.08 14:33

Isner wint Clash of Times

Het was de nog jonge John Isner die de afgelopen 14 dagen zowat heel de FATP-geschiedenis naar huis speelde. Na 127 wedstrijden met spelers van vroeger en nu bleek Isner beter dan al de rest. In de finale tegen de ervaren Wayne Arthurs verloor hij geen enkele set meer. Met zijn spelniveau van op de US Open *9*, toen hij met Nikolay Davydenko het dubbelspel won, blijkt Isner iedereen aan te kunnen. Het was boyke, die 10 seizoen geleden de FATP opstartte, die Isner aantrok voor de Clash of Times. De huidige coach van Tim Henman mag vanaf volgende week een tweede speler onder zijn hoede nemen. Konijntje, coach van Steve Darcis, krijgt de troostprijs: een extra kans om bonuspunten in te zetten. De wooden spoon gaat naar jan die Leander Paes had ingeschakeld. Paes verloor immers in de eerste ronde van Tommy Haas, die op zijn beurt verloor van Andy Roddick. Die laatste werd geklopt door Cosmin Cotet, die onderuit ging tegen Xavier Malisse. De Belg haalde het niet van Novak Djokovic, die de halve finale verloor van Arthurs, de verliezende finalist.

Clash of Times - Pagina 7 Isner
Isner is de beste

Finale Singles

John Isner [UO9D] def. Wayne Arthurs [MC6D] 6/3 7/6(4) 7/6(3)
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  Wimpie 22.06.08 14:43

Paes en Roddick halen Clash of Times binnen

Zowat het beste dubbelkoppel van de laatste jaren, won vanmiddag de dubbelfinale van de Clash of Times. Leander Paes en Andy Roddick werden als winnaars van de Australian Open *9* opgeroepen door snowball3, die vanaf volgende week een extra speler mag inzetten. Tijdens het tornooi speelden ze ieder dubbelkoppel naar huis, net zoals ze eerder al deden op 4 Grand Slams en 11 andere tornooien. In de finale klopten ze het duo Andy Roddick/Andy Roddick, beiden gecoacht door jan, die dus een extra kans krijgt op bonuspunten. De wooden spoon is Cosmin Cotet/Tommy Haas, winnaars van Sydney *5*, gekozen door kaaswafel. Zij verloren van Tomas Berdych/Lleyton Hewitt, verliezers in de tweede ronde van Lleyton Hewitt/Gael Monfils. Dat duo ging onderuit tegen Gael Monfils/Gael Monfils, die verloren van Wayne Arturs/Steve Darcis. Deze laatste haalden de finale niet omdat Andy Roddick/Andy Roddick beter waren.

Clash of Times - Pagina 7 P1_roddick_0307
Roddick won met Paes

Finale Doubles

Leander Paes [AO9D]/Andy Roddick [AO9D] [10] def. Andy Roddick/Andy Roddick [MC9S] 6/7(5) 6/0 6/4 6/2
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  Wimpie 22.06.08 14:49

Een overzichtje

De winnaars
  • John Isner (UO9D) van boyke
  • Leander Paes/Andy Roddick (AO9D) van snowball3
    boyke en snowball mogen een tweede speler coachen
    Tim Henman en Leander paes mogen dit seizoen een vierde keer bonuspunten inzetten

De finalisten
  • Wayne Arthurs (MC6D) van konijntje
  • Andy Roddick/Andy Roddick (MC9S) van jan
    Steve Darcis en Andy Roddick mogen dit seizoen een vierde keer bonuspunten inzetten

De wooden spoons
  • Leander Paes (WIM8D) van jan
  • Cosmin Cotet/Tommy Haas (SYD5D) van kaaswafel
    Andy Roddick en Lukasz Kubot mogen op de Rogers Masters bonuspunten inzetten
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  Wimpie 22.06.08 14:51

Reacties van winnaars, finalisten, wooden spoons en hun coaches zijn welkom!

btw: in het artikel van de halve finale singles staat een foutje ivm de wooden spoons.
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  Fre7*** 22.06.08 19:26

proficiat aan de winnaars
was mooi tornooi denk ik Razz

Fre7***
God
God

Man Aantal berichten : 893
Registration date : 09-12-06

Bericht  kwartel83 22.06.08 20:01

WImpie van Harte bedankt voor het leuke toernooi.

Isner is nu weer een titel rijker Razz

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Registration date : 11-12-06

Bericht  snowball3 22.06.08 20:09

Paradorn Srichaphan maakt zijn entree op de FATP onder leiding van Snowball3

Clash of Times - Pagina 7 Srichaphan6
snowball3
snowball3
Prince Member
Prince Member

Man Aantal berichten : 111

Bericht  Wimpie 22.06.08 20:14

snowball3 schreef:Paradorn Srichaphan maakt zijn entree op de FATP onder leiding van Snowball3

Clash of Times - Pagina 7 Srichaphan6

Eigenlijk is het een rentree, Paradorn deed ooit - lang geleden - al eens mee.

Maar welkom en veel succes!
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  boyke 22.06.08 23:16

Boyke gaat 2e speler coachen: Richard Gasquet.

Na het geweldig coachen van John Isner krijgt boyke als beloning een tweede speler. John Isner was de persoon die in seizoen 9 het dubbelspel won op de US Open. Boyke slaagde er in om John Isner terug op dat niveau te krijgen. Na 2 weken intensief trainen met Karel zijn poulain kunnen we meer dan ooit van een geweldige samenwerking spreken. Boyke bracht ook al gentleman Tim (Henman) naar de toppositie van de FATP-ranglijst waarbij Henman vele weken streed tegen Marat Safin (jawel gecoacht door Karel). Ondertussen is Henman opnieuw doorgestegen naar plaats 4 en staat hij op nummer 1 in de US Open Series. Twee weken terug behaalde hij trouwens nog een zilveren dubbelmedaille samen met Andy Murray.

FATP: Boyke, u won juist samen met uw speler de Clash of Times. Wat is uw reactie hierop?

Boyke: "Ik had dit persoonlijk nooit verwacht. Ik had eigenlijk vooral Nikolay (Davydenko) als de te kloppen speler getipt. Hij won namelijk naast het dubbelspel ook het enkelspel op diezelfde US Open. Als coach is dit gewoon het hoogste van het hoogste. Natuurlijk beleefde ik met Tim ook al vele mooie momenten (o.a. 3 enkeltitels, 7 dubbeltitels, een zilveren medaille en 2 weken nummer 1). Maar dit overtreft gewoon alles. En dan nog maar te zwijgen van de reglementswijziging."

FATP: Inderdaad naar aanleiding van de Clash of Times hebben wij een reglementswijziging doorgevoerd. In het verleden mocht een coach slechts 1 speler coachen. Nu laten wij 2 coaches de kans om een tweede speler te coachen. Heeft u al enig idee wie uw tweede poulain wordt?

Boyke: "Er zijn nog enkele spelers die nu in het ATP-circuit spelen, maar gerust ook in het FATP-circuit zouden kunnen meedraaien. Het gebeurt regelmatig dat ik eens een ATP-wedstrijd meepik. Onlangs zag ik Ferrer spelen, maar die vond ik net iets te sexy."

Clash of Times - Pagina 7 David-ferrer-shirtless
Ferrer na een heel vermoeiende wedstrijd

Boyke: "Radek Stepanek kon mij ook wel nog bekoren. Hij is een speler die het heel wat toppers lastig kan maken, maar dan toch net vergeet te winnen. Hij is ook nogal wispelturig op het terrein, getuige volgende foto."

Clash of Times - Pagina 7 1234045109
Stepanek zonder racket duikend naar een bal

Boyke: "In de kranten las ik dat het niet goed ging met het toptalent Richard Gasquet. Zijn vrouwelijke coach bracht hem te weinig bij waardoor hij uit de top 100 is gezakt. Hij kwam zelf tot bij mij en zei me dat hij het niet meer zag zitten met zijn 'dikke troela' als coach. Hij was het ook beu op het ATP-circuit. Ik sprak hem over de reglementswijziging en zei dus volmondig ja. Vanaf heden coach ik dus Tim Henman en Richard Gasquet."

Clash of Times - Pagina 7 IMG_2850
Richard Gasquet met zijn vroegere coach op hoogtestage

Clash of Times - Pagina 7 Img47fe5c10a2d99
Gasquet met een 'big smile' op de eerste training van zijn nieuwe coach

FATP: Laat je jouw twee poulains dan dubbelen met elkaar?

Boyke: "Op dit moment vormt Tim nog steeds een goed koppel met Olivier Rochus. Zij gaan zeker dit seizoen uitdoen. Nadien bespreek ik de situatie met Tim. De keuze van dubbelpartner voor Richard laten we volledig over aan de FATP-organisatie."

FATP: Bedankt voor deze leuke babbel. Nog eens proficiat en veel succes met je beide spelers.

Boyke: Hopelijk wordt Richard net zo succesvol als Tim.
boyke
boyke
King Member
King Member

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud