FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stella Artois Championships, Queen's Club-GBR

+13
kken
Nick
boyke
mehor
jochemver
David
dieterk
Tijnie
olivier
dries22
kimmie
kwartel83
Wimpie
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Stella Artois Championships, Queen's Club-GBR - Pagina 2 Empty Re: Stella Artois Championships, Queen's Club-GBR

Bericht  Nick 22.04.08 23:48

Sterkte
Nick
Nick
God
God

Man Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Registration date : 07-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Stella Artois Championships, Queen's Club-GBR - Pagina 2 Empty Re: Stella Artois Championships, Queen's Club-GBR

Bericht  kken 23.04.08 0:05

sterkte
kken
kken
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 235
Leeftijd : 35
Registration date : 16-04-07

Bericht  Sharke 23.04.08 8:53

Sterkte Wim!
Sharke
Sharke
Junior Member
Junior Member

Vrouw Aantal berichten : 40
Leeftijd : 38
Registration date : 23-02-08

Bericht  HawkEye 23.04.08 10:14

Veel sterkte en trek u maar niks aan van FATP.
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06

Bericht  jochemver 23.04.08 11:57

Sterkte. Houd het maar op het tempo zoals je wilt.
jochemver
jochemver
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 496
Leeftijd : 31
Registration date : 26-06-07

http://www.anaivanovic.com

Bericht  David 23.04.08 14:13

Sharke schreef:Sterkte Wim!
Federer & Hantuchova wensen Wimpie ook véél sterkte Sad
David
David
Prince Member
Prince Member

Man Aantal berichten : 130
Leeftijd : 47

Bericht  Chris 23.04.08 15:49

Veel sterkte, Wim! Crying or Very sad

Doe maar rustig aan Wink
Chris
Chris
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 222
Leeftijd : 41
Registration date : 10-12-06

Bericht  Gast 23.04.08 18:26

andere zaken gaan boven fatp... hou je sterk!

Gast
Gast

Bericht  krullie 23.04.08 22:09

Veel sterkte Wimpie !
krullie
krullie
King Member
King Member

Vrouw Aantal berichten : 350
Leeftijd : 44

http://www.xaviermalissesite.be

Bericht  olivier 24.04.08 17:22

Sterkte Wim!
olivier
olivier
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
Registration date : 11-12-06

Bericht  Wimpie 26.04.08 15:12

Merci allemaal voor de steun yes
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Man Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43

Bericht  Wimpie 26.04.08 15:18

Blake en Federer spelen eerste grasfinale van het seizoen

Stella Artois Championships, Queen's Club-GBR - Pagina 2 _41780610_blake_getty_416
De Amerikaan speelt al zijn vierde finale dit seizoen

Halve Finale Singles

Roger Federer def. Stanislas Wawrinka [8] 0/6 6/2 6/2 4/6 7/6(0)
James Blake [3] def. Marcos Baghdatis 2/6 3/6 6/3 6/3 6/3

Halve Finale Doubles

Gael Monfils/Lleyton Hewitt def. John Isner/Nikolay Davydenko [1] 6/2 7/6(1) 7/6(0)
Ivan Ljubicic/James Blake [4] def. Andy Roddick/Leander Paes [2] 0/6 0/6 6/0 7/6(0) 6/0
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  jochemver 26.04.08 15:37

Mooi Monfils/Hewitt
jochemver
jochemver
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 496
Leeftijd : 31
Registration date : 26-06-07

http://www.anaivanovic.com

Bericht  Gast 26.04.08 16:03

Kiefer kijkt terug op de Queen's Club
Image hosted by servimg.com
Kiefer na zijn nederlaag tegen Joachim Johansson

LONDON__ We spreken de Duitser te Wimbledon, waar hij volop aan het trainen is. Op de Queen's Club // Stella Artois Championships verloor hij in de tweede ronde van Joachim Johansson in het enkel. In het dubbel werd hij na de kwalificaties overleefd te hebben uitgeschakeld door zijn DavisCup-buddy Tomas Berdych en zijn partner Roger Federer.

Nicolas, hier staan we weer. Wat vond je van het tornooi?
Ik vond het een zeer geslaagd resultaat. Ik ben aan een zeer constant seizoen bezig en weet steeds de eerste ronde te overleven. In het dubbel gaat het ook steeds beter en geraken we bijna iedere keer op de hoofdtabel. Mijn coach is tevreden over mij... en ik ook over hem. We gaan dan ook de samenwerking verderzetten naar volgend seizoen toe.

Je verloor van Joachim Johansson in 4 sets, had je niet kunnen winnen?
Tegen Joachim ben ik inderdaad uit de startblokken gevlogen. Het stond al snel 0-6. Maar Joachim is een vechter. Dat heb ik wel gemerkt. Ik had in de volgende 2 sets moeten doorzetten maar kwam net iets te kort zodat hij ze met 7-5 en 7-6 (0) naar zich toe kon trekken. En toen heb ik de moed verloren en wist ik niet meer waar ik het had. Vandaar de 6-0 van de laatste set. Maar die wedstrijd ben ik al vergeten. Met goede moed train ik nu om iets te laten zien in Wimbledon

Johansson verloor in de kwartfinales van James Blake, die nu in de finale staat. Had je van hem kunnen winnen?
James is aan een sterk seizoen bezig. Maar een overwinning op Joachim had me zeker genoeg vertrouwen gegeven om het op zijn minst te proberen tegen James. Als ik wil, kan ik iedere tegenstander aan, maar vaak kunnen zij mij net iets te goed aan.

Hoe staat het in de Davis Cup?
Zoals je ziet heb ik daar het dubbel gewonnen met mijn maatje Tomas. En zo brachten we de stand op 2-2. Ik hoop dat de match van morgen heil brengt en dat we er een geslaagde campagne van kunnen maken. Ik supporter natuurlijk! Tomas moet morgen spelen, en Tommy zal het moeten afmaken. Hij zal onder zware druk staan. Maar als er iets is dat Tommy kan is onder druk presteren. Ik duim!

Wij en het hele Duitse volk duimen mee. En nog veel succes op Wimbledon

Bedankt

Gast
Gast

Bericht  kken 27.04.08 11:11

monfils en hewitt banaan
kken
kken
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 235
Leeftijd : 35
Registration date : 16-04-07

Bericht  Wimpie 27.04.08 11:36

Blake doet zoals dubbelpartner

Eindelijk is het nog eens raak voor James Blake. Na 7 opeenvolgende verloren finales waaronder die van de Australian Open jongstleden, weet de Amerikaan nog eens een finale te winnen. De laatste keer dat hij een tornooi won was hier drie jaar geleden. In de editie van seizoen *7* won hij de finale van Fabrice Santoro. Vandaag won hij van Roger Federer in vier sets. Federer was aan een sterke reeks bezig in Queen's Club met zeges op titelverdediger Ivan Ljubicic, ex-nummer 1 André Agassi en kersvers Roland Garroswinnaar Stanislas Wawrinka. In de finale was zijn energie echter op en moest hij zijn meerdere erkennen in Blake.
Even later moest de Amerikaan opnieuw aantreden in de finale van het dubbelspel met Ivan Ljubicic. Na een moeizaam begin, wisten ze uiteindelijk hun titel met succes te verdedigen. Op die manier doet James Blake wat zijn dubbelpartner eerder deed in seizoenen *9* en *6*: de enkel- én de dubbeltitel winnen op de Stella Artois Championships.

Stella Artois Championships, Queen's Club-GBR - Pagina 2 Queens09
Blake viert zijn tweede enkeltitel op Queen's Club

Finale Singles

James Blake [3] def. Roger Federer 7/5 1/6 7/6(2) 6/1

Finale Doubles

Ivan Ljubicic/James Blake [4] def. Gael Monfils/Lleyton Hewitt 5/7 0/6 6/4 6/0 6/2
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Bericht  dieterk 27.04.08 12:32

Go James!!!!!! Very Happy Eindelijk lukt het nog eens. Na 7 verloren finales dacht hij dat hij zijn killersinstinct kwijt was! Queen's club is nu eenmaal één van zijn favoriete tornooien (zo niet HET favoriete tornooi Smile ) Nu hopen op een even goede prestatie in Wimbledon Razz Toch ook nog proficiat aan Roger!
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06

Bericht  David 27.04.08 17:43

Tedoeme, Roger verliest de finale Sad
David
David
Prince Member
Prince Member

Man Aantal berichten : 130
Leeftijd : 47

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: