Sportvrouw/-man van het jaar?
+4
dieterk
de rat
Fre7***
HawkEye
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Sportvrouw/-man van het jaar?
Re: Sportvrouw/-man van het jaar?
Grandslamer schreef:Is opzich wel waar hoor Maar als we eens ergens Goud halen.. staat het hele land wel achter degene. Misschien niet bij iedereen, maar ook niet heel Belgie staat achter Justine Henin-Hardenne..Nick schreef: Bij jullie interesseren de meeste hen niet om naar ene andere sport dan die dat ze interesseren te kijken.
Da's ook niet moeilijk met zo'n coach
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Ik weet eigenlijk niet zo veel van Justine af, en al helemaal niet van haar coach (naam ff vergeten ). Maar in Nederland zijn er ook wel voorbeelden hoor. Raymond van Barneveld is ook een arrogante bal! Zei laatst nog in een interview, toen aan hem de vraag werd gestelt: Wie vind jij de grootste Nederland sporter ooit (!). Nummer 1 kwam bij hem Johan Cruijf, 2 Marco van Basten en nummer 3 kwam hij zelf. zou die willenBart schreef:Grandslamer schreef:Is opzich wel waar hoor Maar als we eens ergens Goud halen.. staat het hele land wel achter degene. Misschien niet bij iedereen, maar ook niet heel Belgie staat achter Justine Henin-Hardenne..Nick schreef: Bij jullie interesseren de meeste hen niet om naar ene andere sport dan die dat ze interesseren te kijken.
Da's ook niet moeilijk met zo'n coach
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06
nick je hebt geen gelijk
belgie staat niet achter 1 sporter
belgie breekt zijn sporters zelf af !!
als er maar 1 per dicipline is dan wel maar als er 2 op hetzelfde niveau van een discipline zitten dan .... (zie kim en justine)
Justine is veel belangrijker voor belgie dan kim want uiteindelijk zal Justine wel in de geschiedenis boeken komen... en kim maar evenveel als svetlana als de 2 meiden die per ongeluk een grand slam wonnen precies...
als er maar 1 per dicipline is dan wel maar als er 2 op hetzelfde niveau van een discipline zitten dan .... (zie kim en justine)
Justine is veel belangrijker voor belgie dan kim want uiteindelijk zal Justine wel in de geschiedenis boeken komen... en kim maar evenveel als svetlana als de 2 meiden die per ongeluk een grand slam wonnen precies...
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
Fre7*** schreef:nick je hebt geen gelijk
K het is wel waar dat Justine beter in de geschiedenisboeken gaat staan maar Kim heeft niet toevallig een grand slam gewonnen é. Ze had al 3 finales voordien gespeeld dus toeval kan je het niet noemen.
En welke sporters hebben we in dezelfde discipline buiten Kim en Justine. We hadden Smets en Everts maar hebben die zoveel 'ruzie' gemaakt als Kim en Justine hun entourages. Neen dus Kim en Justine zijn een uitzondering. En ik had het op het feit dat Belgie achter 1 sporter staat als hij in een finale staat ofzo tegen iemand van een ander land terwijl in Nederland het diegene die die sport niet beoefenen het hun koud laat.
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Registration date : 07-12-06
Per ongeluk Wat een pech he!Fre7*** schreef:en kim maar evenveel als svetlana als de 2 meiden die per ongeluk een grand slam wonnen precies...
Misschien er nog bij zetten (helaas ) Myskina die ook Roland Garros..
Grandslamer- God
ik bedoelde niet echt dat ze per ongeluk had gewonnen maar ze gaat geen geschiedenis schrijven met 1 overwinning
Kuznetsova is nog minder groot dan Kim en won ook al 1 grand slam dus ergens is zij een totaal onverwachte winnares van een grand slam en binnen zoveel jaar zal ook Kim zo gezien worden als vergeten is wat aan die overwinning voorafgegaan is
als je (en met je bedoel ik gelijk wie hé) het niet snapt moet je hier niet meer op reageren want dan ben je dom
is niet negatief bedoeld tov Kim maar is gewoon een feit
Kuznetsova is nog minder groot dan Kim en won ook al 1 grand slam dus ergens is zij een totaal onverwachte winnares van een grand slam en binnen zoveel jaar zal ook Kim zo gezien worden als vergeten is wat aan die overwinning voorafgegaan is
als je (en met je bedoel ik gelijk wie hé) het niet snapt moet je hier niet meer op reageren want dan ben je dom
is niet negatief bedoeld tov Kim maar is gewoon een feit
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
Dat denk ik niet, want Kim is wel nummer 1 van de wereld geweest. En heeft naast Grandslams, ook nog veel TIER I toernooien gewonnen. Dus ik denk dat iedereen zich wel Kim zou kunnen herinneren als een groot speelster. Ondanks dat ze tot nu toe alleen de US open gewonnen heeft..
Grandslamer- God
Grandslamer schreef:Dat denk ik niet, want Kim is wel nummer 1 van de wereld geweest. En heeft naast Grandslams, ook nog veel TIER I toernooien gewonnen. Dus ik denk dat iedereen zich wel Kim zou kunnen herinneren als een groot speelster. Ondanks dat ze tot nu toe alleen de US open gewonnen heeft..
Idd, en het is overigens Kim bedoeling niet om de geschiedenisboeken in te gaan hoewel ze dat wel zal doen. Clijsters heeft een beter imago, heeft meer présence en is opener. Ze is een icoon.
HawkEye- HawkEye
Kim is groots van persoon! En ik ben die reacties van diee Carlos Rodriguez op ons Kim dik beu aant worde! Wa denkt diee vuile argentijn wel ej?
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
dieterk schreef:Kim is groots van persoon! En ik ben die reacties van diee Carlos Rodriguez op ons Kim dik beu aant worde! Wa denkt diee vuile argentijn wel ej?
idd, he's a
HawkEye- HawkEye
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: