FWTA Rome
+6
dieterk
kimmie
Grandslamer
mehor
Dark Tiger
HawkEye
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: FWTA Rome
Srebotnik en Stevenson sterk in Rome
Katarina Srebotnik heeft eindelijk een sterk toernooi kunnen spelen. Samen met haar nieuwe dubbelpartner Alexandra Stevenson werd in Roma de dubbeltitel binnengehaald.
"Een prachtige prestatie", glundert Srebotnik. "Zeker als je weet dat dit pas ons tweede toernooi samen is."
Srebotnik begon dit seizoen met Katerina Bondarenko als partner. "Dat liep gewoon niet lekker. Bondarenko voelde zich niet happy op de tour en dan is het lastig spelen. Ook voor de dubbelpartner. Daarom ging ik op zoek naar een andere partner en ik had geluk dat Alexandra ook een partner zocht."
Srebornik vindt dat zij zich meer gelukkig mag prijzen met Stevenson als partner dan andersom. "Ik weet ook wel dat je als dubbel samen wint en samen verliest, maar Alexandra is een heel ervaren speelster, waar ik enorm veel van leer. In het enkelspel heeft ze nummer 1 gestaan, dus dan kan je wel een stukje tenissen. Ik ben heel blij dat ze met een groentje als mij wil spelen."
Het nieuwe dubbelpaar heeft in Rome veelvuldig met elkaar getraind. "Wellicht is dat de sleutel geweest naar het succes", meent Srebotnik, "In ieder geval leer je elkaar zo kennen en kun je ook betere afspraken maken. Ik hoop dat we deze lijn kunnen doorzetten. Zeker omdat ik hier ben gekomen met het doel om in het dubbelspel te gloreren."
De eerste stap is in elk geval gezet nu de eerste dubbeltitel is gewonnen.
mehor- God
- Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 58
Registration date : 21-06-07
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: