FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sportvrouw/-man van het jaar?

+4
dieterk
de rat
Fre7***
HawkEye
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Sportvrouw/-man van het jaar?

Sportvrouw/-man van het jaar? Vote_lcap31%Sportvrouw/-man van het jaar? Vote_rcap 31% 
[ 4 ]
Sportvrouw/-man van het jaar? Vote_lcap8%Sportvrouw/-man van het jaar? Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
Sportvrouw/-man van het jaar? Vote_lcap15%Sportvrouw/-man van het jaar? Vote_rcap 15% 
[ 2 ]
Sportvrouw/-man van het jaar? Vote_lcap15%Sportvrouw/-man van het jaar? Vote_rcap 15% 
[ 2 ]
Sportvrouw/-man van het jaar? Vote_lcap0%Sportvrouw/-man van het jaar? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Sportvrouw/-man van het jaar? Vote_lcap31%Sportvrouw/-man van het jaar? Vote_rcap 31% 
[ 4 ]

Totaal aantal stemmen : 13

Sportvrouw/-man van het jaar? Empty Sportvrouw/-man van het jaar?

Bericht  HawkEye 07.12.06 23:29

Duid de twee aan van wie je vindt dat zij de sportman/-vrouw van het jaar moeten worden!
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportvrouw/-man van het jaar? Empty Re: Sportvrouw/-man van het jaar?

Bericht  Fre7*** 09.12.06 12:47

je kan toch maar 1 keer stemmen?
Ik ben voor Justine gegaan want ondanks de tegenslag die ze toch paar keer heeft gehad is ze er toch in geslaagd om de nummer 1 te worden. Vind de prestaties van de andere vrouwen ook geweldig maar ja ben grote tennisfan en dat gaat boven alles Razz

Fre7***
God
God

Man Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06

Bericht  HawkEye 09.12.06 12:57

Fre7*** schreef:je kan toch maar 1 keer stemmen?
Ik ben voor Justine gegaan want ondanks de tegenslag die ze toch paar keer heeft gehad is ze er toch in geslaagd om de nummer 1 te worden. Vind de prestaties van de andere vrouwen ook geweldig maar ja ben grote tennisfan en dat gaat boven alles Razz

een man en een vrouw Wink
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Fre7*** 09.12.06 16:28

Bart schreef:
Fre7*** schreef:je kan toch maar 1 keer stemmen?

een man en een vrouw Wink
ah maar nu gaat dat niet meer om nog eens te stemmen heb maar 1 stem uitgebracht

Fre7***
God
God

Bericht  de rat 10.12.06 1:17

Ik heb voor Sven Nijs en Tia hellebaut gekozen! Sven Nijs gewoon omdat hij er in zijn sporttak kop en nek boven uitsteekt en hij het ook eens verdient te worden (de andere twee hebben het al eens gekregen). Voor sportvrouw heb ik lang getwijfeld tussen Gevaert en Tia! Justine kan voor mij door haar rotmentaliteit al nooit de titel sportvrouw krijgen! Uiteindelijk denk ik dat Tia haar prestatie jammer genoeg niet meer zal kunnen herhalen en dat dit haar enige kans zal zijn om sportvrouw van het jaar te worden...Daarom Tia

de rat
Junior Member
Junior Member

Man Aantal berichten : 34

Bericht  HawkEye 17.12.06 16:18

vandaag is het zover!
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  dieterk 18.12.06 1:52

Het werd Stefan Everts en Justine Henin-Hardenne. De laatste vond het blijkbaar niet nodig om naar eigen land af te zakken voor de belangrijkste prijs die een sportster kan krijgen in ons land. Een prijs die ze wel verdient heeft, maar alweer heeft ze haar mooie karakter laten zien. Veranderen zal ze nooit
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06

Bericht  Kitty 18.12.06 2:05

Mja jammer dat ze er niet was..
Ik had zo gehoopt dat Tia sportpersoonlijkheid ging winnen...stoeme Sven Nys Rolling Eyes
Kitty
Kitty
Prince Member
Prince Member

Vrouw Aantal berichten : 142
Leeftijd : 43

Bericht  Nick 18.12.06 14:08

Tia verdient sportpersoonlijkheid!!

Ze is altijd sportief (meer dan Nys) en moedigt zelfs andere speelsters aan!

Goo Tia Twisted Evil
Nick
Nick
God
God

Man Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Registration date : 07-12-06

Bericht  Fre7*** 18.12.06 18:54

dieterk kieken ze is al weer gaan trainen de tennis begint binnen 2 weken terug
sprinten en hoogspringen trainen ze hier en die hebben nog lang voor de eerste wedstrijden beginnen
begrijpelijk dat Henin gewonnen heeft vind ik
ben trots op dat zij belgische is!!!

Fre7***
God
God

Bericht  Kitty 18.12.06 19:07

Fre7*** schreef:dieterk kieken ze is al weer gaan trainen de tennis begint binnen 2 weken terug
sprinten en hoogspringen trainen ze hier en die hebben nog lang voor de eerste wedstrijden beginnen
begrijpelijk dat Henin gewonnen heeft vind ik
ben trots op dat zij belgische is!!!
Jamaar Tia Hellebaut heeft wel speciaal haar training in Zuid-Afrika onderbroken om er bij te zijn. Waarmee ik niet wil zeggen dat Justine het niet verdiende he Wink
Kitty
Kitty
Prince Member
Prince Member

Vrouw Aantal berichten : 142
Leeftijd : 43

Bericht  Fre7*** 18.12.06 20:35

ik had Tia ook wel graag zien winnen want vond haar prestatie toch ook wel schitterend had voor dit jaar nog nooit van haar gehoord maar nu kijk ik wel eens graag naar de atletiek...
maar toch gewoon om al de negatieve comentaar die Justine altijd krijgt vind ik het des te beter dat ze gewonnen heeft
in geen enkel land is er zo'n onrespectvolle manier ten op zichte van een speelster dan in belgie en dat dan nog om een belgische speelster !!!
ik schaam me in die mensen dat ze belg zijn

Fre7***
God
God

Bericht  dieterk 19.12.06 22:05

Fre7*** schreef:ik had Tia ook wel graag zien winnen want vond haar prestatie toch ook wel schitterend had voor dit jaar nog nooit van haar gehoord maar nu kijk ik wel eens graag naar de atletiek...
maar toch gewoon om al de negatieve comentaar die Justine altijd krijgt vind ik het des te beter dat ze gewonnen heeft
in geen enkel land is er zo'n onrespectvolle manier ten op zichte van een speelster dan in belgie en dat dan nog om een belgische speelster !!!
ik schaam me in die mensen dat ze belg zijn

Ik schaam me soms juist dat Justine belgische is Razz Iedereen zijn mening
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36

Bericht  fluvia 28.12.06 3:05

Ik vind dat Justine een juiste statement heeft gemaakt door niet op te dagen op het gala van sportvrouw.

Ik vond het net zoals haar schandalig dat ze in 2005 niet bij de 3 genomineerden was. Bovendien verdiende Justine in 2005 de sportvrouwtitel al meer dan Clijsters.
fluvia
fluvia
Prince Member
Prince Member

Vrouw Aantal berichten : 106

Bericht  HawkEye 28.12.06 10:45

fluvia schreef:Ik vind dat Justine een juiste statement heeft gemaakt door niet op te dagen op het gala van sportvrouw.

Ik vond het net zoals haar schandalig dat ze in 2005 niet bij de 3 genomineerden was. Bovendien verdiende Justine in 2005 de sportvrouwtitel al meer dan Clijsters.

In 2005? Vind ik niet, hoor...

Clijsters won haar 1ste Grand Slam, sloot het jaar af als nummer 2 en dus hoger, won meer titels...
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Fre7*** 28.12.06 11:45

fluvia schreef:Ik vind dat Justine een juiste statement heeft gemaakt door niet op te dagen op het gala van sportvrouw.

eindelijk iemand die het met me eens is
ergens begrijp ik wel waaorm Clijsters het in 2005 wel was en Justine niet dat wel want EEUWIGE NUMMER 2 CLIJSTERS won voor het eerst wel een grand slam !!! terwijl Justine toen pas haar 6 de titel pakte zeker....
ma daarbuiten had Clijsters dat jaar toch ook heel veel andere dingen gedaan en was toen nog populairder geworden dan ervoor door de goeie come back enzZ...

Fre7***
God
God

Bericht  Grandslamer 28.12.06 15:27

De genomineerden affraid

Ze hebben nou niet echt super veel bereikt in 2006?! Alleen Justine Henin-Hardenne heeft het goed gedaan (winst in Parijs & de Masters, en nog finale in Londen, New York & Melbourne)..

Tis jammer dat er niet meer sporters zijn in Belgie die echt grote toernooien kunnen winnen..

Btw in Nederland wonnen Ireen Wüst en Theo Bos Very Happy
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Man Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06

Bericht  Fre7*** 28.12.06 16:07

Grandslamer schreef:

Ireen Wüst en Theo Bos Very Happy

nooit van gehoord Razz
Tia en Kim hebben voor de atletiek wel Belgie op de kaart gezet vind ik
nog nooit eerder scoorden de belgen op die disciplines voor zover ik weet zeker niemand bij hoogspringen maar bij sprint vroeger de mannen wel dachtek
maar toch
toch enkele EK toppers

Fre7***
God
God

Bericht  Grandslamer 28.12.06 16:55

Fre7*** schreef:
Grandslamer schreef:

Ireen Wüst en Theo Bos Very Happy

nooit van gehoord Razz
Tia en Kim hebben voor de atletiek wel Belgie op de kaart gezet vind ik
nog nooit eerder scoorden de belgen op die disciplines voor zover ik weet zeker niemand bij hoogspringen maar bij sprint vroeger de mannen wel dachtek
maar toch
toch enkele EK toppers
Ireen Wüst is schaatser en o.a. goud op de OS 3 km, Theo Bos is 's werelds beste baanwielrenner..
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Bericht  HawkEye 28.12.06 17:25

Grandslamer schreef:Tis jammer dat er niet meer sporters zijn in Belgie die echt grote toernooien kunnen winnen..

euhm, Hellebaut/Gevaert in atletiek, Everts in motorcross (10 wereldtitels), Clijsters/Henin/Rochus²/Malisse/Vliegen/Norman in tennis, Nijs in veldrijden, Boonen in wielrennen...

Razz
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Grandslamer 28.12.06 17:34

Bart schreef:
Grandslamer schreef:Tis jammer dat er niet meer sporters zijn in Belgie die echt grote toernooien kunnen winnen..

euhm, Hellebaut/Gevaert in atletiek, Everts in motorcross (10 wereldtitels), Clijsters/Henin/Rochus²/Malisse/Vliegen/Norman in tennis, Nijs in veldrijden, Boonen in wielrennen...

Razz
Welke GROTE titels heeft Rochus, Malisse, Vliegen & Norman op hun naam weten te zetten? het is misschien moeilijk te begrijpen maar Motorcross is nou niet echt 1 van de grootste sporten die er bestaan. Dus zo'n titel is toch minder mooi (Nederland is bijv. goed in Darten,, maar welke eer is daar nou in te behalen?) En Atletiek was toch een Europees kampioenschap.. nou niet de hoogste haalbare. Ik blijf erbij.. belgie wint (bijna) nooit een groot toernooi (Tennis trouwens wel.. Clijsters & Henin-Hardenne zijn echte topper Wink ). Maar als je dat afzet tegen de toppers die bijv. Nederland heeft (En Nederland is een vergelijkbaar land met Belgie). Denk ik toch dat Belgie wat te kort komt..
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Bericht  HawkEye 28.12.06 17:58

Grandslamer schreef:
Bart schreef:

Razz
Welke GROTE titels heeft Rochus, Malisse, Vliegen & Norman op hun naam weten te zetten? het is misschien moeilijk te begrijpen maar Motorcross is nou niet echt 1 van de grootste sporten die er bestaan. Dus zo'n titel is toch minder mooi (Nederland is bijv. goed in Darten,, maar welke eer is daar nou in te behalen?) En Atletiek was toch een Europees kampioenschap.. nou niet de hoogste haalbare. Ik blijf erbij.. belgie wint (bijna) nooit een groot toernooi (Tennis trouwens wel.. Clijsters & Henin-Hardenne zijn echte topper Wink ). Maar als je dat afzet tegen de toppers die bijv. Nederland heeft (En Nederland is een vergelijkbaar land met Belgie). Denk ik toch dat Belgie wat te kort komt..

Maar jij vindt dat altijd, zelfs al België straks alle grote titels wint Wink

chauvinisme heet dat
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Nick 28.12.06 18:06

Doordat ons land niet zo een immens spotland is als Nederland staat bijna heel ons land achter 1 sporter als die aan een tornooi deelneemt. Zelfs mensen die nog nooit naar die sport gekeken hebben staan achter onze deelnemers en kijken dan ook naar de uitzending. In Nederland gebeurt dat minder omdat jullie meer sporters hebben. Bij jullie interesseren de meeste hen niet om naar ene andere sport dan die dat ze interesseren te kijken.

Dus Go Belgie win champion belgium belgium belgium
Nick
Nick
God
God

Man Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Registration date : 07-12-06

Bericht  Grandslamer 28.12.06 18:35

Bart schreef:
Grandslamer schreef:
Bart schreef:

Razz

Maar jij vindt dat altijd, zelfs al België straks alle grote titels wint Wink

chauvinisme heet dat
Dat is helemaal niet waar confused Ik heb het gewoon over de feiten.. Ik zeg dat ik het jammer vind dat Belgie zo weinig ECHT goede sporters heeft. En jij zegt dan van niet, geef ik voorbeelden (oftewel feiten) waaruit blijkt dat Belgie wel te kort komt.. in vergelijking met Nederland ook. En dan ben ik Chauvinistisch? Ik gaf Nederland als voorbeeld omdat dat een vergelijkbaar land is met Belgie. (kon ook Verenigde Staten zeggen of China.. maar of dat het vergelijken eerlijk maakt, betwijfel ik)
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Bericht  Grandslamer 28.12.06 18:37

Nick schreef: Bij jullie interesseren de meeste hen niet om naar ene andere sport dan die dat ze interesseren te kijken.
Is opzich wel waar hoor Wink Maar als we eens ergens Goud halen.. staat het hele land wel achter degene. Misschien niet bij iedereen, maar ook niet heel Belgie staat achter Justine Henin-Hardenne..
Grandslamer
Grandslamer
God
God

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: