FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Masters Series Hamburg, Hamburg - GER

+10
dieterk
kimmie
dries22
mehor
olivier
Dark Tiger
Nick
Sharke
jochemver
Wimpie
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Masters Series Hamburg, Hamburg - GER - Pagina 2 Empty Re: Masters Series Hamburg, Hamburg - GER

Bericht  kwartel83 04.04.08 23:41

dries22 schreef:
Wimpie schreef:

Kwartfinale Singles

James Blake [3] def. Joachim Johansson [Q] 7/6(7) 5/7 5/7 7/6(2) 6/3

I CHALLENGE! zweep

Wat een verrassing Smile

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Masters Series Hamburg, Hamburg - GER - Pagina 2 Empty Re: Masters Series Hamburg, Hamburg - GER

Bericht  krullie 05.04.08 0:55

Malisse nog eens in de halve finale dubbel Very Happy
krullie
krullie
King Member
King Member

Vrouw Aantal berichten : 350
Leeftijd : 44
Registration date : 07-12-06

http://www.xaviermalissesite.be

Bericht  mehor 05.04.08 5:23

Wimpie schreef:Davydenko herovert de toppositie

Kwartfinale Singles
Nikolay Davydenko [2] def. Michael Llodra [Q] 1/6 1/6 6/0 6/4 6/4

Kortom weer een kuttoernooi....... Ik probeer het nog 1 toernooi met Srebotnik en Llodra en als ze niet goed scoren stop ik als manager. Heb geen zin om constant vroeg uit het toernooi gekickd te worden zelfs met bonuspunten.
mehor
mehor
God
God

Man Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 58
Registration date : 21-06-07

Bericht  HawkEye 05.04.08 11:33

Masters Series Hamburg, Hamburg - GER - Pagina 2 Davydenko-orange4
De Rus doet het goed op gravel

John Isner/Nikolay Davydenko [1] def. André Agassi/Cosmin Cotet 0/6 0/6 6/0 6/0 7/6(0)

Nikolay banaan

Nu tegen Blake... opnieuw een moeilijke wedstrijd tegen een naaste vriend van Nikolay.
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Man Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06

Bericht  dieterk 05.04.08 14:50

Bart schreef:

Masters Series Hamburg, Hamburg - GER - Pagina 2 Davydenko-orange4
De Rus doet het goed op gravel

John Isner/Nikolay Davydenko [1] def. André Agassi/Cosmin Cotet 0/6 0/6 6/0 6/0 7/6(0)

Nikolay banaan

Nu tegen Blake... opnieuw een moeilijke wedstrijd tegen een naaste vriend van Nikolay.

Laat ons inderdaad hopen dat die ontmoeting er komt Smile , veel zal afhangen van de challenge! Embarassed
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06

Bericht  Wimpie 06.04.08 11:54

dries22 schreef:
Wimpie schreef:

Kwartfinale Singles

I CHALLENGE! zweep

The call stands correct

De dice-break gaat naar James Blake, de veelbelovende ontmoeting tussen Blake en Davydenko komt er.

Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Man Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43

Bericht  HawkEye 06.04.08 12:00

Wimpie schreef:De dice-break gaat naar James Blake, de veelbelovende ontmoeting tussen Blake en Davydenko komt er.

James yes
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  Wimpie 06.04.08 12:15

Twee op rij voor Davydenko

Na een mindere start van het seizoen is Nikolay Davydenko weer helemaal terug. Vorige week won hij in Rome en deze week schrijft hij ook Hamburg op zijn naam. In de halve finale zette hij James Blake opzij nadat hij de dice-break in de eerste set verloor. De finale speelde hij tegen John Isner, dubbelpartner en nummer 4 op de wereldranglijst. Na drie spannende sets won Davydenko zijn tweede graveltitel op rij.
In het dubbelspel hebben Andy Roddick en Leander Paes weer een titel gewonnen, hun eerste dit seizoen. In de finale versloegen ze Andy Murray en Lukasz Kubot.

Masters Series Hamburg, Hamburg - GER - Pagina 2 Nikolay%20Davydenko
Davydenko is klaar voor Roland Garros

Halve Finale Singles

John Isner [4] def. Gael Monfils 1/6 4/6 7/6(0) 6/0 7/6(0)
Nikolay Davydenko [2] def. James Blake [3] 6/7(8) 7/5 6/3 7/5

Finale Singles

Nikolay Davydenko [2] def. John Isner [4] 7/5 7/5 7/5

Halve Finale Doubles

Andy Murray/Lukasz Kubot def. John Isner/Nikolay Davydenko [1] 6/3 6/0 0/6 0/6 7/6(1)
Andy Roddick/Leander Paes [3] def. Rafael Nadal/Xavier Malisse [2] 7/6(4) 7/5 6/1

Finale Doubles

Andy Roddick/Leander Paes [3] def. Andy Murray/Lukasz Kubot 6/0 7/5 6/0
Wimpie
Wimpie
FATP Tour Director
FATP Tour Director

Man Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43

Bericht  HawkEye 06.04.08 13:30

Davydenko wint na Rome ook in Hamburg
Rus wordt opnieuw nummer 1 ter wereld

Masters Series Hamburg, Hamburg - GER - Pagina 2 Nikolay%20Davydenko

Na zijn dubbelslag op het FATP Tennis Masters Series-tornooi van Rome won Nikolay Davydenko ook het tornooi van Hamburg, nog zo'n Tennis Masters Series-tornooi, een categorie net onder de grandslamtornooien.

Net als vorige week was hij te sterk voor zijn naaste concurrenten John Isner en James Blake. In Rome klopte hij Isner in de halve finale in drie sets en Blake in de finale in vier sets. Dit keer was het andersom. In de halve finale versloeg hij James Blake met 6/7(8) 7/5 6/3 7/5. In de finale nam hij met drie keer 7/5 afstand van dubbelpartner John Isner die begin dit jaar de Australian Open op zijn naam schreef.

Davydenko won dit jaar negen partijen, hij verloor er vier. In het dubbelspel won hij er eentje minder en ging hij vier keer de boot in. Dit seizoen was Davydenko al goed voor twee enkeltitels en twee dubbeltitels.

Hij gaat dus met heel wat vertrouwen naar Roland Garros. Hij won nog nooit de titel in Parijs en hoopt die nu te kunnen verzilveren. In het dubbelspel was hij wel al eens de beste op het gravel van Parijs. Samen met David Nalbandian was hij zeven jaar geleden te sterk.

Hoe kijkt Davydenko zelf naar deze slam? "Ik heb heel wat aan vertrouwen gewonnen. Ik heb al twee weken niet meer verloren. Ik heb niet gepanikeerd toen ik in het begin van het jaar minder aan het spelen was. De naweeën van dat vorige seizoen. Dat was een heel mooi, maar zwaar seizoen voor me. Ik heb toen veel matchen gespeeld en eindigde op nummer 1 in enkel en dubbel. Mijn tiende titel winnen in Roland Garros zou een droom zijn die uitkomt."

Masters Series Hamburg, Hamburg - GER - Pagina 2 Internazionali-di-Tennis-Roma-2007

Rome
Singles
2R . Nikolay Davydenko [4] def. Rafael Nadal [Q] 1/6 1/6 6/0 7/5 6/4
QF . Nikolay Davydenko [4] def. Lleyton Hewitt 7/6(15) 0/6 7/6(10) 6/0
SF . Nikolay Davydenko [4] def. John Isner [2] 7/6(0) 7/6(0) 7/6(5)
FR . Nikolay Davydenko [4] def. James Blake [3] 6/7(4) 7/6(0) 7/5 7/6(3)
Doubles
QF . John Isner/Nikolay Davydenko [1] def. André Agassi/Cosmin Cotet 0/6 0/6 6/0 6/0 7/6(4)
SF . John Isner/Nikolay Davydenko [1] def. Olivier Rochus/Tim Henman 2/6 0/6 6/0 6/0 7/6(5)
FR . John Isner/Nikolay Davydenko [1] def. Andy Roddick/Leander Paes [3] 0/6 0/6 6/0 7/5 6/0

Masters Series Hamburg, Hamburg - GER - Pagina 2 21035Tennis2

Hamburg
Singles
2R . Nikolay Davydenko [2] def. Nicolas Kiefer 1/6 7/6(0) 6/3 6/0
QF . Nikolay Davydenko [2] def. Michael Llodra [Q] 1/6 1/6 6/0 6/4 6/4
SF . Nikolay Davydenko [2] def. James Blake [3] 6/7(8) 7/5 6/3 7/5
FR . Nikolay Davydenko [2] def. John Isner [4] 7/5 7/5 7/5
Doubles
QF . John Isner/Nikolay Davydenko [1] def. André Agassi/Cosmin Cotet 0/6 0/6 6/0 6/0 7/6(0)
SF . Andy Murray/Lukasz Kubot def. John Isner/Nikolay Davydenko [1] 6/3 6/0 0/6 0/6 7/6(1)
HawkEye
HawkEye
HawkEye

Bericht  dieterk 06.04.08 13:56

Proficiat Nikolay! Blake is blij met alweer een geslaagd tornooi Smile
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06

Bericht  kimmie 06.04.08 17:10

Andy kijkt heel tevreden terug...

Winnen van de nummers 1 in het dubbel in de halve finale I love you

Flauwe finale gespeeld maar de vermoeidheid zat duidelijk nog in de benen tongue

Laat Roland Garros maar beginnen feest
kimmie
kimmie
God
God

Vrouw Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47

Bericht  kwartel83 06.04.08 23:09

Davydenko was de beste...

7-5 7-5 7-5 telkens verlagen in de sprint. Wel jammer want was anders goed op dreef.

Naar aanleiding van Roland Garros waar ik slechts een eerste ronde te verdedigen heb, wou ik in Hamburg laten zien dat ik ook op gravel mijn slag kan slaan. Ik plaatste me dan ook zonder echte moeite voor de finale van het toernooi. Maar daarin bleek mijn dubbelpartner de betere...

wel jammer want had graag gewonnen en met nog meer vertrouwen naar Roland Garros afgezakt.

Ik hoop in Pärijs een goed grandslamtoernooi te spelen en minstens de laatste 4 te halen. Liefst zelfs finale of winst want daarmee maak ik eveneens kans om de nieuwe nummer 1 te worden. Ik hoop allessinds dat het mij zal lukken maar voorlopig wil Davydenko nog niet afgeven. Maar ik zal hem wel op de knieën krijgen, desnoods na Wimbledon waar hij veel punten te verdedigen heeft.

In het dubbelspel hopen we na wimbledon, US OPEN, Masters en Australian Open nu ook Roland Garros te winnen zodat we de laatste 5 grote toernooien op een rij gewonnen hebben. Dat is toch iets wat mooi op een palmares zou staan.

Maar ja nu eerst gaan slapen en vanaf morgen voorbereiden voor Roland Garros...

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: