ATP Tennis
+4
Grandslamer
krullie
Fre7***
HawkEye
8 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: ATP Tennis
go vliegen
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
Registration date : 08-12-06
1 spelleke minder afgang dan klein week terugdries22 schreef:go vliegen
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
indeed er zit progressie inFre7*** schreef:1 spelleke minder afgang dan klein week terugdries22 schreef:go vliegen
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
Registration date : 08-12-06
Cincinnati, Ohio, U.S.A.
Singles - Semifinals
[1] R Federer (SUI) d L Hewitt (AUS) 63 67(7) 76(1)
[9] J Blake (USA) d [5] N Davydenko (RUS) 64 62
Doubles - Semifinals
[6] J Erlich (ISR) / A Ram (ISR) d [7] L Dlouhy (CZE) / P Vizner (CZE) 76(4) 75
[1] B Bryan (USA) / M Bryan (USA) d [4] M Damm (CZE) / L Paes (IND) 36 60 10-7 (Match TB)
---
New Haven
O Rochus - Acasuso
Vliegen - T Johansson
Singles - Semifinals
[1] R Federer (SUI) d L Hewitt (AUS) 63 67(7) 76(1)
[9] J Blake (USA) d [5] N Davydenko (RUS) 64 62
Doubles - Semifinals
[6] J Erlich (ISR) / A Ram (ISR) d [7] L Dlouhy (CZE) / P Vizner (CZE) 76(4) 75
[1] B Bryan (USA) / M Bryan (USA) d [4] M Damm (CZE) / L Paes (IND) 36 60 10-7 (Match TB)
---
New Haven
O Rochus - Acasuso
Vliegen - T Johansson
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Philippoussis maakt comeback bij veteranen
di 04/09/07 - De Australische tennisser Mark Philippoussis zal in oktober deelnemen aan een veteranentoernooi in Dallas. "Het zal een bijzondere dag voor mij zijn", zegt hij.
In januari liet Mark Philippoussis zich opereren aan zijn knie en nam daarna deel aan een realityshow.
Door zijn afwezigheid op de velden is hij nog maar de nummer 457 van de ATP-ranglijst.
Maar Philippoussis wil het nu bij de veteranen proberen. In Dallas, waar alleen spelers ouder dan 30 jaar mogen spelen, is hij er weer bij.
John McEnroe, Mats Wilander en Jim Courier zullen er ook zijn. "17 oktober wordt een bijzondere dag voor mij."
"Dit jaar was enorm moeilijk en ik ben verheugd om opnieuw te kunnen spelen tegen enkele van de grootste namen uit de tennisgeschiedenis." Philippoussis was ooit de nummer acht van de wereld.
di 04/09/07 - De Australische tennisser Mark Philippoussis zal in oktober deelnemen aan een veteranentoernooi in Dallas. "Het zal een bijzondere dag voor mij zijn", zegt hij.
In januari liet Mark Philippoussis zich opereren aan zijn knie en nam daarna deel aan een realityshow.
Door zijn afwezigheid op de velden is hij nog maar de nummer 457 van de ATP-ranglijst.
Maar Philippoussis wil het nu bij de veteranen proberen. In Dallas, waar alleen spelers ouder dan 30 jaar mogen spelen, is hij er weer bij.
John McEnroe, Mats Wilander en Jim Courier zullen er ook zijn. "17 oktober wordt een bijzondere dag voor mij."
"Dit jaar was enorm moeilijk en ik ben verheugd om opnieuw te kunnen spelen tegen enkele van de grootste namen uit de tennisgeschiedenis." Philippoussis was ooit de nummer acht van de wereld.
HawkEye- HawkEye
Xavier Malisse is meteen uitgeschakeld in Ethias Trophy
Onze landgenoot Xavier Malisse (ATP-82) heeft dinsdagavond in de eerste ronde van de Ethias Trophy te Bergen, een challengertoernooi op hardcourt (106.250 euro), verloren. De Kortrijkzaan, 4e reekshoofd in Bergen, moest na drie sets zijn meerdere erkennen in de Luxemburger Gilles Muller (ATP-150): 4-6, 6-4 en 6-3.
Daar gaat mijn weekendje Bergen Een geluk dat ik nog geen tickets gekocht had..
Onze landgenoot Xavier Malisse (ATP-82) heeft dinsdagavond in de eerste ronde van de Ethias Trophy te Bergen, een challengertoernooi op hardcourt (106.250 euro), verloren. De Kortrijkzaan, 4e reekshoofd in Bergen, moest na drie sets zijn meerdere erkennen in de Luxemburger Gilles Muller (ATP-150): 4-6, 6-4 en 6-3.
krullie schreef:Xavier Malisse is meteen uitgeschakeld in Ethias Trophy
jammer eh
HawkEye- HawkEye
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» WTA Tennis
» Tennis Masters Cup
» Online Tennis
» Belgian Tennis Cup
» Tennis Masters Cup, Shanghai - CHI
» Tennis Masters Cup