WTA Tennis
+6
dries22
Nick
Grandslamer
Fre7***
Kitty
HawkEye
10 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: WTA Tennis
Finale is morgen live om half 10 in Sporza op Canvas...
Denk dat het een heel spannende match zal worden...
Hopelijk is dit de finale ook over 2 weken
Denk dat het een heel spannende match zal worden...
Hopelijk is dit de finale ook over 2 weken
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Fre7*** schreef:ik zou toch nog kansen durven geven morgen aan Jankovic
zoiezo zeker goeievoorbereiding wat de uitslag ook zal zijn
Clijsters de favoriete voor de Australian Open ?? hoe komen ze erbij?
omdat Mauresmo het effe niet zo goed doet en Sharapova vorige week van haar verloor...
i wish ja maar dat komt toch niet altijd zo goed uit hé
Vorig jaar was Henin 4 keer de favoriete voor de grand slams... alleen bij Rolland was er beetje twijfel
veel succes toch
Justine was voor Us Open niet alleen de favoriete! De ene zei Maria de andere zei Justine. Gelukkig hadden de eerste gelijk
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
daarom hebben de ander nu ook gelijk die zeggen dat Kim zeker geen kans maakt voor de titel op de AOdieterk schreef:Fre7*** schreef:ik zou toch nog kansen durven geven morgen aan Jankovic
omdat Mauresmo het effe niet zo goed doet en Sharapova vorige week van haar verloor...
Vorig jaar was Henin 4 keer de favoriete voor de grand slams... alleen bij Rolland was er beetje twijfel
veel succes toch
Justine was voor Us Open niet alleen de favoriete! De ene zei Maria de andere zei Justine. Gelukkig hadden de eerste gelijk
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
Fre7*** schreef:daarom hebben de ander nu ook gelijk die zeggen dat Kim zeker geen kans maakt voor de titel op de AOdieterk schreef:Fre7*** schreef:ik zou toch nog kansen durven geven morgen aan Jankovic
veel succes toch
Dan zal Maria haar niveau toch omhoog moeten. Voor de Us Open had Maria heel wat meer laten zien dan dat wat ze in hong kong deed
dieterk- God
Terug naar Jelena Jankovic !!
ze komt nu zoiezo op 11 als ze morgen wint op 10 of mss 9 kweetnie hoeveel punten ze dan zal hebben maar denk net niet op 9... maar dat is niet alles
het ziet er heel goed uit voor Jelena als ze nog een tijdje dit niveau kan aanhouden want na de Australian Open waar ze een tweede ronde te verdedigen heeft (38 pntn) heeft ze maar liefst 9 toernooien op rij (alle toernooien die ze speelde tot net voor Rome) waar ze slechts 1 punt te verdedigen heeft... dus daar zal ze waarschijnlijk wel pakken punten pakken en mss zelfs een zege ofzo
het ziet er goed uit voor haar
good luck Jelena
maar toch liefst een belgische zege morgen...
ze komt nu zoiezo op 11 als ze morgen wint op 10 of mss 9 kweetnie hoeveel punten ze dan zal hebben maar denk net niet op 9... maar dat is niet alles
het ziet er heel goed uit voor Jelena als ze nog een tijdje dit niveau kan aanhouden want na de Australian Open waar ze een tweede ronde te verdedigen heeft (38 pntn) heeft ze maar liefst 9 toernooien op rij (alle toernooien die ze speelde tot net voor Rome) waar ze slechts 1 punt te verdedigen heeft... dus daar zal ze waarschijnlijk wel pakken punten pakken en mss zelfs een zege ofzo
het ziet er goed uit voor haar
good luck Jelena
maar toch liefst een belgische zege morgen...
Fre7***- God
een beetje zoals ik verwachtte heeft Kim de eerste set verloren
6-4
beetje vreemde match maar natuurlijk de leuke opspattingen van Jelena als ze ergens niet mee te vreden is en ze is niet met veel tevreden blijkbaar... de calls niet goed de ballenjongens niet goed... fun fun
2 de set nu 1-1 en kim aan de opslag
ik denk dat het wel nog kan maar kim moet net iets minder hard aanvallen want daar maakt ze te veel unforced errors...
en het ligt misschien aan onze tv maar ze ziet er dikker uit
edit: 2-2 en mijn woorden zijn nog niet koud of het is al weer zo ver alweer 3 of 4 keer een aanval achteraan buitengespeeld.... breekpunt voor Jankovic ondertussen... en ze slaat haar derder dubbele fout in 3 games en 2 de dit game...
KIM GAAT VERLIEZEN !!
de punten die ze wel altijd redelijk goed maakte waren de aanvallen op haar forehand waar Jankovic op moet lopen... Jankovic kan geen goeie forehand produceren in deze match als ze erop moet lopen
en Kim blijft maar alles buiten slaan met haar backhand...
6-4
beetje vreemde match maar natuurlijk de leuke opspattingen van Jelena als ze ergens niet mee te vreden is en ze is niet met veel tevreden blijkbaar... de calls niet goed de ballenjongens niet goed... fun fun
2 de set nu 1-1 en kim aan de opslag
ik denk dat het wel nog kan maar kim moet net iets minder hard aanvallen want daar maakt ze te veel unforced errors...
en het ligt misschien aan onze tv maar ze ziet er dikker uit
edit: 2-2 en mijn woorden zijn nog niet koud of het is al weer zo ver alweer 3 of 4 keer een aanval achteraan buitengespeeld.... breekpunt voor Jankovic ondertussen... en ze slaat haar derder dubbele fout in 3 games en 2 de dit game...
KIM GAAT VERLIEZEN !!
de punten die ze wel altijd redelijk goed maakte waren de aanvallen op haar forehand waar Jankovic op moet lopen... Jankovic kan geen goeie forehand produceren in deze match als ze erop moet lopen
en Kim blijft maar alles buiten slaan met haar backhand...
Laatst aangepast door op 12.01.07 12:56; in totaal 1 keer bewerkt
Fre7***- God
er zitten wel een paar irritante mannekes in't publiek zeg
Kitty- Prince Member
- Aantal berichten : 142
Leeftijd : 43
ja die servische gasten daarKitty schreef:er zitten wel een paar irritante mannekes in't publiek zeg
geen respect en uitfluiten bij elk punt... en das nie het enige dat mij stoort
ook dat stomme comentaar dat we weer krijgen.... pfff amai
bij momenten toch erg hoor...
en re break en Kim heel blij blijkbaar 4-4
ik zie kim beetje zelfde match spelen als met de fed cup tegen de VS haar eerste match
speelde ze echt niet goed ook niet en nu zie je beetje dezelfde fouten...
Jankovic mag het uitserveren...
amai nog tot Tie break gekomen en Jankovic iets stressig en dubbele fouten nu 5-1 voor Kim en nog meer goed nieuws Kim slaat haar backhand niet meer buiten... ook wel niet echt veel backhand aanvallen gehad maar als die fouten uitblijven is het ook al veel hé
nog een dubbele fout !!! en 5 setpunten voor Kim
yes yes
derde set
ga wel een feit zijn
yes indeed
nu heb ik nog bezigheid want heb niets meer te doen anders vandaag
amai na een matchpunt en al.... de hoop is terug voor Kim want denk dat ze nu meer kansen heeft gezien Jankovic waarschijnlijk niet zo heel veel lange matchen heeft gespeeld... we zullen zo meteen zien
Laatst aangepast door op 12.01.07 13:27; in totaal 1 keer bewerkt
Fre7***- God
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssss
HawkEye- HawkEye
jaja eerste breek van 3 de set is goed voor Kim
maar ga da nu regenen ?? nee toch éh
straks heb ik dan toch niets meer te doen...
GO KIM !!!
yeah yeah 4-0 voor onze kim ondertussen...
Jankovic doet niets meer alles beklagen en doen...
kim wint nu 75 procent van de punten
blijkbaar beetje te vroeg gejuichd... 4-1 en 0-40 !! eerste break terug ingeleverd... of toch bijna
jaja Jankovic 3 games op rij terug gewonnen... nu mag kim haar opslag niet inleveren.... want da zou wel es erg slecht kunnen aflopen
maar ga da nu regenen ?? nee toch éh
straks heb ik dan toch niets meer te doen...
GO KIM !!!
yeah yeah 4-0 voor onze kim ondertussen...
Jankovic doet niets meer alles beklagen en doen...
kim wint nu 75 procent van de punten
blijkbaar beetje te vroeg gejuichd... 4-1 en 0-40 !! eerste break terug ingeleverd... of toch bijna
jaja Jankovic 3 games op rij terug gewonnen... nu mag kim haar opslag niet inleveren.... want da zou wel es erg slecht kunnen aflopen
Fre7***- God
yes 6-4 in de derde set
en jankovic heel lieve knuffel
en ze lachte zelfs
jajakim ook heeeeeel erg blij
super gewoon
spijtig van jankovic haar fans
dat zij beetje flipt vind ik grappig maar dat haar fans alle eerste opslagen die mislukken van kim uitfluiten.... pfff
en jankovic heel lieve knuffel
en ze lachte zelfs
jajakim ook heeeeeel erg blij
super gewoon
spijtig van jankovic haar fans
dat zij beetje flipt vind ik grappig maar dat haar fans alle eerste opslagen die mislukken van kim uitfluiten.... pfff
Fre7***- God
Geweldig van Kim !!!
Ook super van Jelena, hopelijk schittert ze ook op de AO
Ook super van Jelena, hopelijk schittert ze ook op de AO
HawkEye- HawkEye
Goed gedaan Kim! Niet je beste match gespeeld van het tornooi maar toch blijven vechten! Inderdaad Fré ik vond ook dat ze verdikt was ons Kim, ze lijkt een klein buikje te hebben...
dieterk- God
Ook bij de finale van de Ordina open vorig jaar, zaten er 'fanatieke' Ancic fans in het publiek. Ook hele tijd schreeuwen enzo..Kitty schreef:er zitten wel een paar irritante mannekes in't publiek zeg
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06
Kim Sydney 2007
HawkEye- HawkEye
naais
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
Mooi gedaan Bart!
dieterk- God
Waaaau en ik zat op school é godverdomme!!!!
Match van het jaar waarschijnlijk gemist (het jaar tot nu toe )
Hopelijk Kim ook beste op AO maar Jankovic is toch wel te kloppen speelster van het moment als je ziet dat ze Momo een baigle heeft aangesmeerd!
Hopelijk Kim ook beste op AO maar Jankovic is toch wel te kloppen speelster van het moment als je ziet dat ze Momo een baigle heeft aangesmeerd!
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Registration date : 07-12-06
dat maakt haar net niet de te kloppen speelster hé...Nick schreef:Waaaau en ik zat op school é godverdomme!!!!
ik zie haar wel weer scoren op de Australian Open
ze staat virtueel al op 10 en gaat hier alles punten pakken en niets verdedigen...
Flipper staat virtueel op 94 dus ze moet echt voorbij de eerste ronde geraken hé nu...
Fre7***- God
Maria Sharapova sluit vroeg pensioen niet uit
MELBOURNE - Maria Sharapova sluit niet uit dat ze, net als Kim Clijsters, op 24-jarige leeftijd haar tennisracket definitief opbergt. Dat zei de Russische zaterdag in Melbourne, waar over twee dagen de Australian Open begint.
,,Ik zie mezelf wel stoppen op die leeftijd'', bevestigde het nummer twee van de wereld. Sharapova, nog altijd maar 19, benadrukte wel dat ze er momenteel helemaal nog niet mee bezig is.
,,Het is moeilijk om te weten wanneer je moet stoppen. Zolang ik gemotiveerd ben, zal ik blijven tennissen. Maar er zijn nog andere zaken buiten het tennis. Ik wil ook graag een gezin stichten'', aldus Sharapova.
das nog eens goed nieuws
mijn dag kan niet meer stuk
maar dat klinkt toch opeens veel menselijker dan ze lijkt he
ze wil kinderen
mama maria
mama sharapova
bahahaa
MELBOURNE - Maria Sharapova sluit niet uit dat ze, net als Kim Clijsters, op 24-jarige leeftijd haar tennisracket definitief opbergt. Dat zei de Russische zaterdag in Melbourne, waar over twee dagen de Australian Open begint.
,,Ik zie mezelf wel stoppen op die leeftijd'', bevestigde het nummer twee van de wereld. Sharapova, nog altijd maar 19, benadrukte wel dat ze er momenteel helemaal nog niet mee bezig is.
,,Het is moeilijk om te weten wanneer je moet stoppen. Zolang ik gemotiveerd ben, zal ik blijven tennissen. Maar er zijn nog andere zaken buiten het tennis. Ik wil ook graag een gezin stichten'', aldus Sharapova.
das nog eens goed nieuws
mijn dag kan niet meer stuk
maar dat klinkt toch opeens veel menselijker dan ze lijkt he
ze wil kinderen
mama maria
mama sharapova
bahahaa
Fre7***- God
Fre7*** schreef:Maria Sharapova sluit vroeg pensioen niet uit
Maar er zijn nog andere zaken buiten het tennis. Ik wil ook graag een gezin stichten'', aldus Sharapova.
Amai oe gaat die niet kreunen als ze een kind baart
Nog erger dan op het veld
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Registration date : 07-12-06
Serena blijft bescheiden en dat is ook de eerste keer...
Tiens, hoe zou het nog zijn met Serena Williams? Winnares hier in 2003 en 2005 maar intussen door blessures afgezakt naar de 81ste plaats op de wereldranglijst.
,,Ik wil vooral plezier beleven. Als ik speltechnisch kan doen wat ik van plan ben, zit het snor. Met mijn conditie gaat het nu een stuk beter, ik ben ook van plan om dit jaar een volledig tornooischema af te werken. Ik ben blij dat ik weer kan spelen en reizen. Wat, is er voor het eerst in de geschiedenis geen enkel Amerikaans reekshoofd? Dat is allemaal mijn fout, zeker. Zo lang als ik speel zal ik proberen dat het niet meer zal gebeuren.''
,,Ik denk trouwens dat ik zonder mijn blessures zeker niet op de 81ste plaats zou staan. Maar ik betreur niks: door mijn blessures en operatie heb ik dingen kunnen doen die ik anders niet kon doen. Zoals tijd met mijn familie en mijn zusters doorbrengen. Dat zou ik voor niets opgeven. In het tussenseizoen ben ik trouwens voor het eerst naar Afrika gereisd, mijn 'thuisland', naar Senegal en Ghana. De slavenkastelen (sic!) waren heel opwindend. Ik zou graag teruggaan, maar dan naar Zuid- en Oost-Afrika.'' (vwf)
Tiens, hoe zou het nog zijn met Serena Williams? Winnares hier in 2003 en 2005 maar intussen door blessures afgezakt naar de 81ste plaats op de wereldranglijst.
,,Ik wil vooral plezier beleven. Als ik speltechnisch kan doen wat ik van plan ben, zit het snor. Met mijn conditie gaat het nu een stuk beter, ik ben ook van plan om dit jaar een volledig tornooischema af te werken. Ik ben blij dat ik weer kan spelen en reizen. Wat, is er voor het eerst in de geschiedenis geen enkel Amerikaans reekshoofd? Dat is allemaal mijn fout, zeker. Zo lang als ik speel zal ik proberen dat het niet meer zal gebeuren.''
,,Ik denk trouwens dat ik zonder mijn blessures zeker niet op de 81ste plaats zou staan. Maar ik betreur niks: door mijn blessures en operatie heb ik dingen kunnen doen die ik anders niet kon doen. Zoals tijd met mijn familie en mijn zusters doorbrengen. Dat zou ik voor niets opgeven. In het tussenseizoen ben ik trouwens voor het eerst naar Afrika gereisd, mijn 'thuisland', naar Senegal en Ghana. De slavenkastelen (sic!) waren heel opwindend. Ik zou graag teruggaan, maar dan naar Zuid- en Oost-Afrika.'' (vwf)
Fre7***- God
Het vizier op Roland Garros
Kirsten Flipkens debuteert komende nacht al in Melbourne
Pas 21, en Kirsten Flipkens zit vol goede voornemens na haar beste jaar tot nu toe. Opnieuw tophonderd halen, presteren in Roland Garros. Vannacht zal ze tijdens haar debuut in de Australian Open haar best doen, maar eigenlijk is het bijna een verplicht nummer.
De nieuwe Kirsten look:"Ze lijkt wel Caren Meynen..."
Eén glaasje wijn en voor de rest veel water.'' Het leven voor een proftennisster die 21 wordt, zoals Flipkens, is ongenadig hard. Zelfs al trakteerde coach Marc De Hous haar op een etentje bij de Italiaan. Flipkens, die op 10 januari verjaard is en zich een wat jongensachtigere haartooi heeft aangemeten, zit op het goede spoor. 2006 was haar beste jaar ooit, met onder meer haar felle inzet in de Fedcup, waarin ze de Amerikaanse Jill Craybas klopte, en een overwinning in een Spaans ITF- tornooi.
Ze weet maar al te goed dat de kansen klein zijn dat ze ooit de toptien zal halen, daarvoor ontbreekt het haar een tikje aan vanalles - op haar vechtlust na. Maar dat ze op de terugweg is sinds ze met de oud-trainer van Kim Clijsters traint, Marc De Hous, bewijzen de cijfers. Vorig jaar maakte de Molse haar beste seizoen tot dusver, met een 97ste plaats op de wereldranglijst als beste resultaat. Velen hadden zich afgevraagd of de winnares van Wimbledon en de US Open bij de junioren in 2003, die ook de nummer 1-plaats op de wereldranglijst had bezet, als eendagsvlieg bij de jeugd de geschiedenis zou ingaan. Maar ze vergaten dat Flipkens zeer blessuregevoelig is, en dat ze het makkelijker had om bij de junioren naar de wereldtop door te stoten omdat ze in het begin van het jaar geboren is. Daardoor had ze een aantal maanden voorsprong. Bovendien vallen er niet elk jaar Kim Clijsters'en of Justine Henins uit de bomen.
Trainen met jongens
Flipkens werkt nu harder en doelgerichter, is ernstiger met haar vak bezig ook. Dat ze al voor de vierde keer op rij de eindtabel haalt van de grandslamtornooien, is tekenend. ,,Ik heb veel met jongens getraind. Een voordeel want zo zijn de rally's langer en kweek je meer kracht. Het seizoen is wel niet makkelijk als je 104de staat op de wereldranglijst: doe je best mee in WTA-tornooien (waar ze het niet makkelijk heeft om punten te verdienen) of in ITF-tornooien (waar ze iets makkelijker punten kan verdienen maar de tegenstand duidelijker minder is)? Het doet in alle geval veel deugd dat ik nu al voor de vierde keer op rij in de hoofdtabel sta van een grandslamtornooi, sinds Wimbledon vorig jaar. Dat bewijst iets.''
,,Als ze de kwalificaties had moeten spelen, was ze niet gekomen'', zegt coach De Hous. Flipkens heeft ook geen enkel voorbereidingstornooi in de benen en kwam pas woensdag toe, wat wel heel kort dag is om te wennen aan het tijdverschil van tien uur, de hitte en harde ondergrond.
Op lange termijn
De Hous: ,,Kirsten heeft veel training nodig om haar rug goed in orde te blijven houden. Daarop ligt de nadruk: de lange termijn is het belangrijkst.'' Het is met andere woorden duidelijk dat de Australian Open geen doel op zich zijn, zelfs al debuteert ze in Melbourne. ,,Het doel is om in Roland Garros goed te presteren, en om terug te keren in de tophonderd.''
Toch zal ze de kans niet laten liggen om Maria Elena Camerin, ook een gravelspeelster, een loer te draaien. ,,Ik heb alvast geen slechte loting gekregen: ik heb haar al geklopt in Forest Hills. Maar alles zal afhangen van de conditie van de dag.''
Kirsten Flipkens debuteert komende nacht al in Melbourne
Pas 21, en Kirsten Flipkens zit vol goede voornemens na haar beste jaar tot nu toe. Opnieuw tophonderd halen, presteren in Roland Garros. Vannacht zal ze tijdens haar debuut in de Australian Open haar best doen, maar eigenlijk is het bijna een verplicht nummer.
De nieuwe Kirsten look:"Ze lijkt wel Caren Meynen..."
Eén glaasje wijn en voor de rest veel water.'' Het leven voor een proftennisster die 21 wordt, zoals Flipkens, is ongenadig hard. Zelfs al trakteerde coach Marc De Hous haar op een etentje bij de Italiaan. Flipkens, die op 10 januari verjaard is en zich een wat jongensachtigere haartooi heeft aangemeten, zit op het goede spoor. 2006 was haar beste jaar ooit, met onder meer haar felle inzet in de Fedcup, waarin ze de Amerikaanse Jill Craybas klopte, en een overwinning in een Spaans ITF- tornooi.
Ze weet maar al te goed dat de kansen klein zijn dat ze ooit de toptien zal halen, daarvoor ontbreekt het haar een tikje aan vanalles - op haar vechtlust na. Maar dat ze op de terugweg is sinds ze met de oud-trainer van Kim Clijsters traint, Marc De Hous, bewijzen de cijfers. Vorig jaar maakte de Molse haar beste seizoen tot dusver, met een 97ste plaats op de wereldranglijst als beste resultaat. Velen hadden zich afgevraagd of de winnares van Wimbledon en de US Open bij de junioren in 2003, die ook de nummer 1-plaats op de wereldranglijst had bezet, als eendagsvlieg bij de jeugd de geschiedenis zou ingaan. Maar ze vergaten dat Flipkens zeer blessuregevoelig is, en dat ze het makkelijker had om bij de junioren naar de wereldtop door te stoten omdat ze in het begin van het jaar geboren is. Daardoor had ze een aantal maanden voorsprong. Bovendien vallen er niet elk jaar Kim Clijsters'en of Justine Henins uit de bomen.
Trainen met jongens
Flipkens werkt nu harder en doelgerichter, is ernstiger met haar vak bezig ook. Dat ze al voor de vierde keer op rij de eindtabel haalt van de grandslamtornooien, is tekenend. ,,Ik heb veel met jongens getraind. Een voordeel want zo zijn de rally's langer en kweek je meer kracht. Het seizoen is wel niet makkelijk als je 104de staat op de wereldranglijst: doe je best mee in WTA-tornooien (waar ze het niet makkelijk heeft om punten te verdienen) of in ITF-tornooien (waar ze iets makkelijker punten kan verdienen maar de tegenstand duidelijker minder is)? Het doet in alle geval veel deugd dat ik nu al voor de vierde keer op rij in de hoofdtabel sta van een grandslamtornooi, sinds Wimbledon vorig jaar. Dat bewijst iets.''
,,Als ze de kwalificaties had moeten spelen, was ze niet gekomen'', zegt coach De Hous. Flipkens heeft ook geen enkel voorbereidingstornooi in de benen en kwam pas woensdag toe, wat wel heel kort dag is om te wennen aan het tijdverschil van tien uur, de hitte en harde ondergrond.
Op lange termijn
De Hous: ,,Kirsten heeft veel training nodig om haar rug goed in orde te blijven houden. Daarop ligt de nadruk: de lange termijn is het belangrijkst.'' Het is met andere woorden duidelijk dat de Australian Open geen doel op zich zijn, zelfs al debuteert ze in Melbourne. ,,Het doel is om in Roland Garros goed te presteren, en om terug te keren in de tophonderd.''
Toch zal ze de kans niet laten liggen om Maria Elena Camerin, ook een gravelspeelster, een loer te draaien. ,,Ik heb alvast geen slechte loting gekregen: ik heb haar al geklopt in Forest Hills. Maar alles zal afhangen van de conditie van de dag.''
Fre7***- God
Als Martina Hingis de volgende ronde overleeft dan zal ze Serena Williams dankbaar mogen zijn... vor het eerst sinds haar come-back vorig jaar komt ze dan terug op de 6 de plaats op de WTA ranking !!
Sharapova is nu zoiezo al nummer 1 zelfs als geraakt ze niet veel verder dan nu
Mauresmo zal zeker niet winnen want Kim heeft de tital gereserveerd
en Sharapova komt wel nog eventjes verder dusja
hopelijk kan kim de 4 de plaats bekleden maar dan moet Kuzzie eruit binnenkort...
IS ER EIGENLIJK AL NIEUWS VAN KIRSTEN ??? want ze zou toch een dokter opzoeken...
Sharapova is nu zoiezo al nummer 1 zelfs als geraakt ze niet veel verder dan nu
Mauresmo zal zeker niet winnen want Kim heeft de tital gereserveerd
en Sharapova komt wel nog eventjes verder dusja
hopelijk kan kim de 4 de plaats bekleden maar dan moet Kuzzie eruit binnenkort...
IS ER EIGENLIJK AL NIEUWS VAN KIRSTEN ??? want ze zou toch een dokter opzoeken...
Fre7***- God
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 4 van 9
Permissies van dit forum: