WTA Tennis
+6
dries22
Nick
Grandslamer
Fre7***
Kitty
HawkEye
10 plaatsers
Pagina 5 van 9
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: WTA Tennis
Ik hoop echt dat Nadia nog eens een grandslam gaat winnen Heeft ze echt wel verdient vind ik!!
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06
das waarGrandslamer schreef:Ik hoop echt dat Nadia nog eens een grandslam gaat winnen Heeft ze echt wel verdient vind ik!!
als kim stopt mag ze es proberen
voor jou heb ik trouwens 2 keer goed nieuws !!!
Vera komt terug de top 20 binnen volgende week alle de week erop na AO dus
en er zit nog een Krajicek in de running op de AO !! bij de junioren boys
nuja 't is een KRajicek hé
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
Beter dan niksFre7*** schreef:das waarGrandslamer schreef:Ik hoop echt dat Nadia nog eens een grandslam gaat winnen Heeft ze echt wel verdient vind ik!!
als kim stopt mag ze es proberen
voor jou heb ik trouwens 2 keer goed nieuws !!!
Vera komt terug de top 20 binnen volgende week alle de week erop na AO dus
en er zit nog een Krajicek in de running op de AO !! bij de junioren boys
nuja 't is een KRajicek hé
Grandslamer- God
Als Nadia ooit een Grand Slam binnenhaald, zal het Roland Garros zijn, denk ik. Ze heeft de meeste kansen op gravel met haar speltype. Alleen: zolang Justine in Parijs speelt, heeft de rest weinig kans, vrees ik.Grandslamer schreef:Ik hoop echt dat Nadia nog eens een grandslam gaat winnen Heeft ze echt wel verdient vind ik!!
Geoffry- Prince Member
- Aantal berichten : 166
Leeftijd : 36
Registration date : 07-12-06
Nadia KAN Justine wel kloppen en als Justine niet 100% is, is ze zeker te verslaan..Geoffry schreef:Als Nadia ooit een Grand Slam binnenhaald, zal het Roland Garros zijn, denk ik. Ze heeft de meeste kansen op gravel met haar speltype. Alleen: zolang Justine in Parijs speelt, heeft de rest weinig kans, vrees ik.Grandslamer schreef:Ik hoop echt dat Nadia nog eens een grandslam gaat winnen Heeft ze echt wel verdient vind ik!!
Grandslamer- God
Ongetwijfeld, maar het grote verschil tussen Nadia en Justine is dat wanneer ze op een Grand Slam spelen, Justine haar niveau verhoogt op de belangrijke momenten en Nadia verkrampt (eg. tegen Serena deze week, tegen Kim in beide halve finales op RG,...)Grandslamer schreef:Nadia KAN Justine wel kloppen en als Justine niet 100% is, is ze zeker te verslaan..Geoffry schreef:Als Nadia ooit een Grand Slam binnenhaald, zal het Roland Garros zijn, denk ik. Ze heeft de meeste kansen op gravel met haar speltype. Alleen: zolang Justine in Parijs speelt, heeft de rest weinig kans, vrees ik.Grandslamer schreef:Ik hoop echt dat Nadia nog eens een grandslam gaat winnen Heeft ze echt wel verdient vind ik!!
En wat Justine haar gezondheid betreft: in de laatste vijf jaar heeft ze drie maal RG gewonnen en twee maal er in de eerste of tweede ronde uitgevlogen. Dus tegen de tijd dat Nadia en Justine elkaar zouden ontmoeten in een Grand Slam, dan heeft Justine zeker al haar hoog niveau bereikt. Justine in de eindfase van Roland Garros is een superieure Justine.
En toch hoop ik echt dat Nadia ook een GS wint...
Geoffry- Prince Member
- Aantal berichten : 166
Ik wacht nog steeds af naar halve finale van Kim want als ze die wint van Maria heb ik eens zitten denken dan komt mss Mauresmo en ja wie weet...
Hopelijké Kim
Hopelijké Kim
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Clijsters glijdt uit in douche
Kim Clijsters kende vooralsnog geen problemen tijdens haar wedstrijden op de Australian Open, maar wel in haar hotel in hartje Melbourne. ,,Zaterdag had ik een offday'', zei ze aan Sporza Radio. ,,Ik ben uitgegleden in de douche en heb mijn knie een paar keer gestoten.''
Hopelijk hindert het haar maandag niet
ik hoor het al weer komen hé...
Kim Clijsters kende vooralsnog geen problemen tijdens haar wedstrijden op de Australian Open, maar wel in haar hotel in hartje Melbourne. ,,Zaterdag had ik een offday'', zei ze aan Sporza Radio. ,,Ik ben uitgegleden in de douche en heb mijn knie een paar keer gestoten.''
Hopelijk hindert het haar maandag niet
ik hoor het al weer komen hé...
Fre7***- God
Jelena Jankovic NOG niet in top 10 !!!
Wat een zekerheid leek te zijn voor Jelena Jankovic wordt nu een kleine kans. De kans om in de top 10 te geraken wordt nu wel heel klein en dat heeft ze te danken aan haar net iets te vroege uitschakeling. Virtueel was ze helemaal zeker maar door de prestaties van Schnyder en Vaidisova wordt ze gestuit.
Ze speelde dit seizoen al schitterend en begon als de meest indrukwekkendste speelster van 2007 !! Een overwinning en een finale stonden al op haar palmares maar dat was net niet genoeg om haar entree in de top 10 te veroorzaken ! Mede de goeie prestatie van Nicole Vaidisova die de kwartfinale haalde staat haar in de weg naar de top 10. Als Patty Schnyder echter verliest vannacht dan is ze er zeker van maar de kans dat Schnyder zal verliezen is kleiner dan de kans dat ze zal winnen.
Jankovic zal er dan wel geen lange termijn op wachten net buiten die top 10 van de komende toernooien heeft ze geen grote verdiensten te verdedigen vaan uit 2006 dus is de kans groot dat ze tijdens de volgende 3 toernooien toch in de top 10 binnenkomt.
OOK SAFAROVA TERUG GOED !!
Lucie Safarova is ook terug goed bezig. Haar najaar vorig jaar heel erg slecht. Sinds de US OPEN slechts 3 matchen kunnen winnen en ook haar titel verdedigen op Amelia Island (HOBART DIT JAAR) lukte helemaal niet toen ze Serena Williams tegenover zich kreeg. Ze zakte zo van de 27ste plaats (in april) naar de 70 ste plaats op de WTA ranking terug maar door haar plaats in de kwartfinale en het verslaan dus van AMelie MAuresmo staat ze zeker terug in de top 30 en zou ze dit jaar wel eens haar beste ranking kunnen overstijgen.
SERENA WILLIAMS
Zij komt zoiezo al sterkterug in de top 50 !!! ZE haalt zo zus Venus (wta-52) terug in en lijkt helemaal klaar voor het seizoen 2007 !!
EN ook de laatste kwartfinaliste Shahar PEER uit de 2de tabelhelft zal na deze week blij zijn met de ranking want ze verbetert ook haar beste prestatie. Dat deed ze vorige week al door de top 20 te breken en op 17 haar hoogste rank te noteren maar nu komt ze zoiezo de top 15 binnen en virtueel op een 14 de plaats.
Wat een zekerheid leek te zijn voor Jelena Jankovic wordt nu een kleine kans. De kans om in de top 10 te geraken wordt nu wel heel klein en dat heeft ze te danken aan haar net iets te vroege uitschakeling. Virtueel was ze helemaal zeker maar door de prestaties van Schnyder en Vaidisova wordt ze gestuit.
Ze speelde dit seizoen al schitterend en begon als de meest indrukwekkendste speelster van 2007 !! Een overwinning en een finale stonden al op haar palmares maar dat was net niet genoeg om haar entree in de top 10 te veroorzaken ! Mede de goeie prestatie van Nicole Vaidisova die de kwartfinale haalde staat haar in de weg naar de top 10. Als Patty Schnyder echter verliest vannacht dan is ze er zeker van maar de kans dat Schnyder zal verliezen is kleiner dan de kans dat ze zal winnen.
Jankovic zal er dan wel geen lange termijn op wachten net buiten die top 10 van de komende toernooien heeft ze geen grote verdiensten te verdedigen vaan uit 2006 dus is de kans groot dat ze tijdens de volgende 3 toernooien toch in de top 10 binnenkomt.
OOK SAFAROVA TERUG GOED !!
Lucie Safarova is ook terug goed bezig. Haar najaar vorig jaar heel erg slecht. Sinds de US OPEN slechts 3 matchen kunnen winnen en ook haar titel verdedigen op Amelia Island (HOBART DIT JAAR) lukte helemaal niet toen ze Serena Williams tegenover zich kreeg. Ze zakte zo van de 27ste plaats (in april) naar de 70 ste plaats op de WTA ranking terug maar door haar plaats in de kwartfinale en het verslaan dus van AMelie MAuresmo staat ze zeker terug in de top 30 en zou ze dit jaar wel eens haar beste ranking kunnen overstijgen.
SERENA WILLIAMS
Zij komt zoiezo al sterkterug in de top 50 !!! ZE haalt zo zus Venus (wta-52) terug in en lijkt helemaal klaar voor het seizoen 2007 !!
EN ook de laatste kwartfinaliste Shahar PEER uit de 2de tabelhelft zal na deze week blij zijn met de ranking want ze verbetert ook haar beste prestatie. Dat deed ze vorige week al door de top 20 te breken en op 17 haar hoogste rank te noteren maar nu komt ze zoiezo de top 15 binnen en virtueel op een 14 de plaats.
Fre7***- God
Justine maakt haar retour in Parijs
Hallo allemaal,
Zoals beloofd, ben ik er weer om jullie wat nieuws te brengen.
De laatste weken waren niet gemakkelijk voor mij en mijn entourage. Ik moet jullie meedelen dat Pierre-Yves en ik besloten hebben om uit elkaar te gaan om redenen die voor ons persoonlijk zijn en ik vraag jullie dan ook om dat te respecteren.
Ik wil jullie bedanken voor de talrijke berichten van steun die jullie mij de laatste weken gestuurd hebben. Dat raakt me enorm.
Wat het tennis betreft, ben ik al geruime tijd weer aan het trainen. Ik heb mijn agenda lichtjes herbekeken en heb er het toernooi Open Gaz de France in Parijs aan toegevoegd.
Ik zal dan niet ver van huis mijn spel kunnen evolueren, dat is altijd leuk. Het zal mijn eerste toernooi zijn van het seizoen, ik zal dus mijn weg een beetje moeten zoeken maar ik zal, zoals steeds, het beste van mezelf geven!
Ik hoop dat ik jullie gauw weer kan doen genieten van mijn tennis.
Nogmaals bedankt voor jullie steun en tot heel snel !
Justine
Waarom nu niet in antwerpen?
Hallo allemaal,
Zoals beloofd, ben ik er weer om jullie wat nieuws te brengen.
De laatste weken waren niet gemakkelijk voor mij en mijn entourage. Ik moet jullie meedelen dat Pierre-Yves en ik besloten hebben om uit elkaar te gaan om redenen die voor ons persoonlijk zijn en ik vraag jullie dan ook om dat te respecteren.
Ik wil jullie bedanken voor de talrijke berichten van steun die jullie mij de laatste weken gestuurd hebben. Dat raakt me enorm.
Wat het tennis betreft, ben ik al geruime tijd weer aan het trainen. Ik heb mijn agenda lichtjes herbekeken en heb er het toernooi Open Gaz de France in Parijs aan toegevoegd.
Ik zal dan niet ver van huis mijn spel kunnen evolueren, dat is altijd leuk. Het zal mijn eerste toernooi zijn van het seizoen, ik zal dus mijn weg een beetje moeten zoeken maar ik zal, zoals steeds, het beste van mezelf geven!
Ik hoop dat ik jullie gauw weer kan doen genieten van mijn tennis.
Nogmaals bedankt voor jullie steun en tot heel snel !
Justine
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
Registration date : 08-12-06
Free,, klopt eigenlijk niet wat je zegt..
Want Safarova heeft vorig jaar niet in Hobart gewonnen.. dat was Krajicek Safarova won wel een ander toernooi
Want Safarova heeft vorig jaar niet in Hobart gewonnen.. dat was Krajicek Safarova won wel een ander toernooi
Grandslamer- God
waarom denk je dan ?dries22 schreef:
telkens als je dan als waalse tegen Kim zou kunnen spelen uitgejoeld worden door de vlamingen ?? ze heeft groot gelijk
ik zou haar ook heel graag zien spelen in antwerpen als ik er geraak maar dat zal dit jaar niet zijn... wie weet doet ze het volgend jaar wel als Kim niet meer op de tour is...
dan is het in elk geval duidelijk dat ze daarvoor niet gespeeld heeft in antwerpen de voorbije jaren
ik denk dat ze dat wel wil want uiteindelijk heeft ze daar haar debuut gemaakt en meteen haar eerste toernooi zege en dat deden nog maar 3 vrouwen voor haar !!
ik denk dat ik gelijk heb daarin en ik vind die hele situatie erg jammer
Fre7***- God
dat bedoelde ik ook héGrandslamer schreef:Free,, klopt eigenlijk niet wat je zegt..
ze kon haar titel niet verdedigen en tussen haakjes zette ik dat ze dit jaar in hobart speelde in de plaats
Fre7***- God
owh.. sorry,, dan heb ik nix gezegtFre7*** schreef:dat bedoelde ik ook héGrandslamer schreef:Free,, klopt eigenlijk niet wat je zegt..
ze kon haar titel niet verdedigen en tussen haakjes zette ik dat ze dit jaar in hobart speelde in de plaats
Grandslamer- God
Fre7*** schreef:waarom denk je dan ?dries22 schreef:
telkens als je dan als waalse tegen Kim zou kunnen spelen uitgejoeld worden door de vlamingen ?? ze heeft groot gelijk
ik zou haar ook heel graag zien spelen in antwerpen als ik er geraak maar dat zal dit jaar niet zijn... wie weet doet ze het volgend jaar wel als Kim niet meer op de tour is...
dan is het in elk geval duidelijk dat ze daarvoor niet gespeeld heeft in antwerpen de voorbije jaren
ik denk dat ze dat wel wil want uiteindelijk heeft ze daar haar debuut gemaakt en meteen haar eerste toernooi zege en dat deden nog maar 3 vrouwen voor haar !!
Da z ma wegblijft uit Antwerpen! We hebben die daar ni nodig
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Fre7*** schreef:waarom denk je dan ?dries22 schreef:
da's niet waar, in het verleden heeft kim nog al 's tegen justine gespeeld in antwerpen en toen was het publiek fair, maar ik denk dat ze na dit jaar niet meer in antwerpen welkom zal zijn door parijs ff te spelen, heel laag van haar om haar land te verloochenen
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
ik vind het juist heel logisch dat ze parijs neemt en niet antwerpen
altijd maar vergeleken worden
en dan altijd diezelfde discussie
ze wil gewoon vermijden dat ze weer in dat straatje terecht komt en dat zij en Kim dan terug moeten zeggen dat ze het wel goed met elkaar kunnen vinden etc...
trouwens haar land verloochenen??? achter alles wat de vlamingen/belgen haar hebben aangedaan in de pers en zo... sorry hoor maar ik zou meteen voor een ander land gaan spelen zoals pierce bvb niet voor Canada maar voor France speelt zou ik ook veranderen
al die miserie altijd
't leven is al zo kort
ze wil gewoon vermijden dat ze weer in dat straatje terecht komt en dat zij en Kim dan terug moeten zeggen dat ze het wel goed met elkaar kunnen vinden etc...
trouwens haar land verloochenen??? achter alles wat de vlamingen/belgen haar hebben aangedaan in de pers en zo... sorry hoor maar ik zou meteen voor een ander land gaan spelen zoals pierce bvb niet voor Canada maar voor France speelt zou ik ook veranderen
al die miserie altijd
't leven is al zo kort
Fre7***- God
Fre7*** schreef:ik vind het juist heel logisch dat ze parijs neemt en niet antwerpen
al die miserie altijd
't leven is al zo kort
Waar wacht ze toch op??? Ik zou content zn, gone with the bitch Trouwens wie zou haar hier missen?
dieterk- God
Hier is nog steeds het bewijs hoe Justine echt is!! Een laffe b*tch die over lijken gata als het op winnen aankomt. Door haar werd Serena (ten onrechte dan nog) gewoon uitgefloten en verloor zo de match. Op een bepaald moment gingen de fans er zelfs over... Maar ja iedereen herrinert zich dit moment wel nog
https://www.youtube.com/watch?v=Bb8w5_i6wms
https://www.youtube.com/watch?v=Bb8w5_i6wms
dieterk- God
dat zie je nu toch niet
dat moment dat ze haar hand opsteekt kan gelijk welk moment van de match zijn
en dat ze dat er gewoon bijplakken ofzo
je ziet toch dat ze zich klaarzet in positie en dan niet beweegt tot de bal geslagen is...
anders zou iemand in het publiek dat toch gezien hebben...
je ziet toch dat ze zich klaarzet in positie en dan niet beweegt tot de bal geslagen is...
Fre7***- God
Fre7*** schreef:dat zie je nu toch niet
Haha!! Heb j niet naar die match gekeke! Aan deze band is echt ni geplat zenne, ze heeft echt haar hand opgestoken was duidelijk t zien in d herhalingen en dan vroeg de ref ebde uw hand opgestoke en wete wa z doet! M haar heimelijk face zegt z da z van niks wist! En wa is z dees jaar geworde iets van ambacadrice van iets, awel m mijn complimenten zenne
dieterk- God
sharapova heeft onlangs ook zo is tegen peer gedaan
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
dries22 schreef:sharapova heeft onlangs ook zo is tegen peer gedaan
Ja wete Sharapova Die is zelf even slecht Eeft t geluk da z knap is, die tegenslag eeft Justine ook nog eens Slecht karakter op het veld (want erbuiten kank ni oordelen) en nog lelijk ok
dieterk- God
Haar website is ook al van banner veranderd... de Hardenne is er van afgevallen
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Bart schreef:Haar website is ook al van banner veranderd... de Hardenne is er van afgevallen
Hahahahaha Hoe belachelijk maakt ze haar wel ni Eeerst wilt ze die Hardenne persé aan haar achternaam toegevoged en nu moe hij er terug vanaf.
dieterk- God
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 5 van 9
Permissies van dit forum: