FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

VENUS WILLIAMS

Ga naar beneden

VENUS WILLIAMS Empty VENUS WILLIAMS

Bericht  kken 29.02.08 16:43

Welkom op het player profile van Venus Williams.

VENUS WILLIAMS Venusl10

VENUS WILLIAMS Venus_10

Hey allemaal. Ik ben Venus Williams. Maar dat wisten jullie alvast wel. Ik speel zowe enkelspel als dubbelspel. Dit laatste doe ik momenteel met Safina. Een leuk meisje vanuit Rusland.

Natuurlijk hou ik mij naast tennis ook nog bezig met mijn andere passie. ontwerpen van kleding. Dus het zal je waarschijnlijk wel niet verbazen dat ik de beste geklede speelster van de wereld ben.

Zou zeggen kom regelmatig hier maar eens kijken voor het laatste nieuws rond mij. En wees vooral niet te verlegen om iets te reageren

tot snel
venus
wave

VENUS WILLIAMS Venusw10
kken
kken
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 235
Leeftijd : 35
Registration date : 16-04-07

Terug naar boven Ga naar beneden

VENUS WILLIAMS Empty Re: VENUS WILLIAMS

Bericht  kken 29.02.08 16:51

sydney

enkelspel

eerste ronde

V Williams d. Mandula [4] 2/6 7/6(4) 6/2

tweede ronde

V Williams d. Rubin [WC] 0/6 6/2 6/4

kwartfinale

Safina [LL] d. V Williams 7/6(5) 6/7(0) 7/6(1)

dubbelspel

eerste ronde

Safina/V Williams d. Golovin/Stevenson 0/6 6/0 7/5

kwart finale

Safina/V Williams d. Davenport/Zvonareva [4] 0/6 6/3 6/2

halve finale

Safina/V Williams d. Kuznetsova/Myskina 0/6 6/0 6/3

finale

Safina/V Williams d. Laine/Mandula 0/6 6/2 6/3

Laatst aangepast door kken op 02.03.08 15:59; in totaal 1 keer bewerkt
kken
kken
King Member
King Member

Bericht  kken 29.02.08 16:52

Venus verliest van haar dubbelpartner

Safina [LL] d. V Williams 7/6(5) 6/7(0) 7/6(1)

Vandaag was het dan zover. Venus williams nam het op tegen haar dubbelpartner. Na een spannende driesetter moest ze deze week toch haar meerdere kennen in safina.

Je kan niet altijd winnen hé. Soms moet je een ander ook iets gunnen. En mijn dubbelpartner safina gun ik het zeker.

Daarna speelde venus en dinara terug zij aan zij in het dubbelspel. Ze wonnen hun partij en zitten al weer in de halve finale van het dubbelspel.

Safina/V Williams d. Davenport/Zvonareva [4] 0/6 6/3 6/2

We worden echt een goed duokoppel. We wonnen nog maar pas ons eerste dubbeltornooi. En stonden al enkele keren in de halve finaleen finales.

Venus wat verwacht je van de australian open?

Winnen in het enkel en in het dubbelspel natuurlijk. Voor minder ben ik niet naar hier afgezakt . Ik wil dit jaar eindelijk ook een enkeltitel. Ik heb al enkele finales in het enkelspel verloren. en wil ervanaf. Binnenkort krijg nog de naam van de grootste speelster ooit op de fwta die geen enkeltornooi kon winnen, maar wel in de toptien van de wereld staat
kken
kken
King Member
King Member

Bericht  kken 05.03.08 21:39

Australian Open

enkelspel

eerste ronde

Henin [Q] d. V Williams 6/4 1/6 7/6(4)
kken
kken
King Member
King Member

Bericht  kken 05.03.08 21:40

"Het is oorlog": Venus Williams is woest op Henin

Vandaag was er opschudding op het eerste grand slam van het jaar. Verschillende toppers gingen er al in de eerste ronde onderuit. Onder de slachtoffers bevond zich ook Venus williams. Ze verloor in drie sets van Henin.

Henin [Q] d. V Williams 6/4 1/6 7/6(4)

Ik weet niet hoe het is gebeurd. Ik voelde mij nog zo goed vandaag. In sydney had ik ook al een mooie prestatie neergezet. Maar dit had echt niet verwacht. Hopelijk kunnen we in het dubbelspel wel nog mooi voor de dag komen.

Henin gaf toen straks een interview na haar overwinning. Ze zij dat ze verdiend had gewonnen van jou en dat jij een ex topper bent. wat vind je ervan?

Schandalig gewoon dat een kwalificatiespeelster dat over mij durft te zeggen. Hallo ik ben de nummer tien van de wereld. Mijn hoogste positie sinds dat ik met mijn trainer kken samen werk. En zal nog zeker verder stijgen hoor. Ik ben er gewoon woest van dat zulke meisjes die een of twee wedstrijdjes winnen onmiddelijk menen dat ze alles zijn. De volgende keer dat tegen haar speel sla ik haar van het veld. het is oorlog. Onthou dat maar. Zo iets laat ik niet over mij zeggen. Ik eis op zijn minst Excuses

Je zus is ook terug op de tour. Ze verloor net als jou in de eerste ronde. Heerst er een williams vloek in australië?

Natuurlijk niet. Mijn zus moet is nog niet helemaal onder stoom. Let maa op. binnen de korste keren staan we samen op nummer een en tw
kken
kken
King Member
King Member

Bericht  kken 16.03.08 13:15

FWTA Charleston

enkelspel

Eerste ronde

V Williams d. Clijsters [1] 0/6 6/2 6/3

Tweede ronde

Zakopalova d. V Williams 7/5 3/6 7/5

dubbelspel

Eerste ronde

Harkleroad/Mirza [1] d. Safina/V Williams 6/0 6/2
kken
kken
King Member
King Member

Bericht  kken 16.03.08 13:37

Venus Williams wint tegen de nummer een van de wereld

Venus kreeg geen makkelijke loting in Charleston. Ze moest onmiddelijk tegen de nummer een van het fwta, namelijk kim clijsters. Venus liet duidelijk weten dat ze niet bang was van Clijsters, vermits ze al vaker heeft gewonnen van top vijf speelsters.

V Williams d. Clijsters [1] 0/6 6/2 6/3

Venus williams wat gaat er nu in je om nu je van clijsters hebt gewonnen?

Heel blij natuurlijk. Het was de eerste keer dat ik tegen Clijsters moest spelen. Dat was er dan ook aan te zien in de eerste set. Ik kwam gewoon niet in haar spel. Maar eenmaal dat ik het in de tweede set doorhad ben ik als een speer naar de overwinning gegaan.

In de tweede ronde verloor je in drie sets van Zakopalova, was je vermoeid op het laatste?

Ik was inderdaad moe. Ik had tegen clijsters al tot het uiterste moeten gaan, zakopalova was er net teveel aan.

Volgende week spelen jullie in Boedapest. Wat zijn de verwachtingen.

Dat we in het dubbelspel langer zullen meedraaien, en dat ik eindelijk eens mijn eerste titel in het enkelspel win.
kken
kken
King Member
King Member

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud