Kletscafé
+6
dries22
boyke
dieterk
Grandslamer
Fre7***
HawkEye
10 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Kletscafé
ja 'k heb haar terug derop gesleurddieterk schreef:Surflepel schreef: Aiiiit , twas leuk et tzwemmen
of ist nie de bedoeling dank et hier zet
Gij terug Wb!
Fre7***- God
- Aantal berichten : 893
Leeftijd : 39
Registration date : 09-12-06
Surflepel schreef:meneertje ik ga naar de filmclub ,, Tsss kga ik eens een goede film zeggen
https://www.youtube.com/watch?v=AfrHdNEY6_k
summer 2007
dries22- God
- Aantal berichten : 551
Leeftijd : 40
Registration date : 08-12-06
wahahahaa 't is PINGU !!!!dries22 schreef:Surflepel schreef:meneertje ik ga naar de filmclub ,, Tsss kga ik eens een goede film zeggen
https://www.youtube.com/watch?v=AfrHdNEY6_k
summer 2007
waarom verwonderd het mij niet dat het met surfen is...
Fre7***- God
funny film
dries22- God
das de eerstvolgende film dak ga zien in de cinemadries22 schreef:funny film
Fre7***- God
Die Superman is wel grappig
Is lijk beter dan scarry movie de laatsten want dat was echt flutfilm
Is lijk beter dan scarry movie de laatsten want dat was echt flutfilm
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
Registration date : 07-12-06
Om 14 uur mn laatste examen! Eindelijk!!!!
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
ahahaha tegen dan was ik al bijna klaar met mijn examendieterk schreef:Om 14 uur mn laatste examen! Eindelijk!!!!
laatste voorbij
nu valiezen maken en zo en dan beetje gaan zwemmen en rondtjoelen in't stad
zalig zeg
vakantie
Fre7***- God
ben er ook vanaf
voor mij volgt wel geen vakantie maar eerder een berg thesiswerk
dries22- God
ahahhaaaadries22 schreef:ben er ook vanaf
ik heb meer geluk
een weekje nu vrij
dan weekje school
daarna terug croqusvakantie...
't is om moe van te worden van al die chill time
nee kan ze goed gebruiken
grote voorbereidingen aan het doen
Fre7***- God
Kben er ondertussen ook al vanaf. Sinds gisterenmiddag eigenlijk al. En is de wiskunde wat gegaan?dieterk schreef:Om 14 uur mn laatste examen! Eindelijk!!!!
Weekske vakantie!!! Fistjen!!
boyke- King Member
- Aantal berichten : 334
Registration date : 10-12-06
Fre7*** schreef:croqusvakantie...dries22 schreef:ben er ook vanaf
Gast- Gast
Fre7*** schreef:ahahhaaaadries22 schreef:ben er ook vanaf
ik heb meer geluk
een weekje nu vrij
dan weekje school
daarna terug croqusvakantie...
't is om moe van te worden van al die chill time
nee kan ze goed gebruiken
grote voorbereidingen aan het doen
Ebde gij krokusvakantie???? Das ok ma raar zuje, die heb ik ni!
dieterk- God
Weer tof gedaan Bart of Wimpie!!
dieterk- God
Kirsten op de Showbizzkalender
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Wie zijn de winnaars van de 79e Oscars?
dries22- God
voor de mensen die soms in gent zitten ofzo en wel eens wa willen socializen....
16 April in de Canard Bizar (overpoortstraat 94)
's avonds natuurlijk....
vanaf 20 h ofzo zo ziede mij eens
16 April in de Canard Bizar (overpoortstraat 94)
's avonds natuurlijk....
vanaf 20 h ofzo zo ziede mij eens
Fre7***- God
Iemand al ooit naar Turkije geweest?
Kheb de voorbije twee weken in Turkije rondgereisd (van Ankara naar Antalya naar Istanbul met tussenin allerlei kleine dorpjes) en ik ben echt geschrokken van het grote verschil tussen de Turken daar en Turken hier. Terwijl ze hier vastklampen aan hun tradities en rituelen zijn ze ginder zeer liberaal en haast de tegenpool van hun landgenoten hier.
Is iemand dat ook opgevallen toen ze naar Turkije zijn geweest?
Kheb de voorbije twee weken in Turkije rondgereisd (van Ankara naar Antalya naar Istanbul met tussenin allerlei kleine dorpjes) en ik ben echt geschrokken van het grote verschil tussen de Turken daar en Turken hier. Terwijl ze hier vastklampen aan hun tradities en rituelen zijn ze ginder zeer liberaal en haast de tegenpool van hun landgenoten hier.
Geoffry- Prince Member
- Aantal berichten : 166
Geoffry schreef:Iemand al ooit naar Turkije geweest?
Ik ben 2 keer in Turkije geweest, telkens zelfde streek (Antalya - Kemer - Kiris)
Het is idd een heel groot verschil. Ik denk dat Turken hier zo conservatief doen omdat ze nog iets van de Turkse eigenheid willen behouden en zeker niet gewillig tegenover integratie staan. Denk maar aan de hoofddoek. In Turkije heb ik nauwelijks vrouwen met hoofddoek gezien (enkel de oudere mensen), terwijl hier jonge meisjes dat dragen hoewel ze daartoe meestal niet verplicht worden. Ik denk dus dat het komt door dat ze niet willen 'verbelgen' maar elke strohalm nemen om hun Turkse afkomst te beklemtonen.
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
het heeft, denk ik, inderdaad te maken met het bevestigen van je identiteit. Zoals misschien een homoseksueel heel overdreven vrouwelijk doiet, dat doet ie omdat hij graag zijn homo-zijn wil laten zien. Met een hoofddoekje wil een vrouw zijn moslim-zijn graag laten zien. Het is natuurlijk niet van iedereen op toepassingBart schreef:Geoffry schreef:Iemand al ooit naar Turkije geweest?
Ik ben 2 keer in Turkije geweest, telkens zelfde streek (Antalya - Kemer - Kiris)
Het is idd een heel groot verschil. Ik denk dat Turken hier zo conservatief doen omdat ze nog iets van de Turkse eigenheid willen behouden en zeker niet gewillig tegenover integratie staan. Denk maar aan de hoofddoek. In Turkije heb ik nauwelijks vrouwen met hoofddoek gezien (enkel de oudere mensen), terwijl hier jonge meisjes dat dragen hoewel ze daartoe meestal niet verplicht worden. Ik denk dus dat het komt door dat ze niet willen 'verbelgen' maar elke strohalm nemen om hun Turkse afkomst te beklemtonen.
Grandslamer- God
- Aantal berichten : 760
Leeftijd : 32
Registration date : 10-12-06
Zijn er nog arme zakken zoals mij die nog achter hun boeken zitten en nog niet kunnen genieten van (een welverdiende) vakantie?
dieterk- God
Ik ga in september een week naar Turkije, zal er eens op letten :dGeoffry schreef:Iemand al ooit naar Turkije geweest?
Gunter- Senior Member
- Aantal berichten : 85
Leeftijd : 35
Een vriendin van me doet mee aan een wedstrijd om mee te gaan naar de waddeneilanden en daar te surfen. Ze is al een van de betere surfers van België en elk moment kan ze gesponserd raken. Binnen een week trekt ze naar het BK en daar zal ze wat laten zien.
Maar ze zou graag ook naar de waddeneilanden gaan maar ze moet verkozen worden.
http://www.oneillthecrowning.be/php/voting/
Dit is de site waar je kan stemmen.
Bij "Wavesurf Girls" Stephanie Martinsen selecteren, de rechtergegevens invullen. Je krijgt nog een bevestigingsmail en klaar is kees.
Alvast bedankt
Maar ze zou graag ook naar de waddeneilanden gaan maar ze moet verkozen worden.
http://www.oneillthecrowning.be/php/voting/
Dit is de site waar je kan stemmen.
Bij "Wavesurf Girls" Stephanie Martinsen selecteren, de rechtergegevens invullen. Je krijgt nog een bevestigingsmail en klaar is kees.
Alvast bedankt
Nick- God
- Aantal berichten : 833
Leeftijd : 34
super grappig de kranten van vroeger eens terug lezen
ik was wat aan het rommelen op kot en vond een krant van september 2003
de maandag en donderdag net na de US Open uitgave 2003 waarin Henin na een spectaculaire match in de halve finales tegen Capriati, de finale van Clijsters won met de vingers in de neus zoals ze het daar zeggen
en nog veel grappiger zijn alle soorten uitleg die er worden gegeven waarom Kim verloor
of juist waarom Justine won
vanuit het Clijsters kamp kwam deze gevatte opmerking:
"Zal ik je vertellen waarom Justine het jongste jaar meer van Kim wint? Omdat haar spiermassa is verdubbeld en ze nu over een arm beschikt als die van Serena. Die kracht daarin zit het verschil, niet in haar hoofd of in dat van Justine. Al die 'labbekakken' die nu menen te weten wat er scheelt met Kim kunnen, met permissie, de pot op."
maar op merkelijk is ook dat ze afsluiten met: 'Maar laat dat, evenmin als Kim's ongesteldheid, een excuus zijn. Justine was gewoon sterker, en wie weet waar staat ze straks voor drie, vier jaar op nummer één. Tegen die tijd zal Kim toch al gestopt zijn.'
ik was wat aan het rommelen op kot en vond een krant van september 2003
de maandag en donderdag net na de US Open uitgave 2003 waarin Henin na een spectaculaire match in de halve finales tegen Capriati, de finale van Clijsters won met de vingers in de neus zoals ze het daar zeggen
en nog veel grappiger zijn alle soorten uitleg die er worden gegeven waarom Kim verloor
of juist waarom Justine won
vanuit het Clijsters kamp kwam deze gevatte opmerking:
"Zal ik je vertellen waarom Justine het jongste jaar meer van Kim wint? Omdat haar spiermassa is verdubbeld en ze nu over een arm beschikt als die van Serena. Die kracht daarin zit het verschil, niet in haar hoofd of in dat van Justine. Al die 'labbekakken' die nu menen te weten wat er scheelt met Kim kunnen, met permissie, de pot op."
maar op merkelijk is ook dat ze afsluiten met: 'Maar laat dat, evenmin als Kim's ongesteldheid, een excuus zijn. Justine was gewoon sterker, en wie weet waar staat ze straks voor drie, vier jaar op nummer één. Tegen die tijd zal Kim toch al gestopt zijn.'
Fre7***- God
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: