FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

FWTA Tour Championships & Luxemburg

+9
Nick
dieterk
mehor
de rat
olivier
krullie
jochemver
kwartel83
HawkEye
13 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

FWTA Tour Championships & Luxemburg - Pagina 3 Empty Re: FWTA Tour Championships & Luxemburg

Bericht  Kitty 24.02.08 13:50

De Masters gewonnen Shocked Surprised team

Dat geeft Anabel misschien wel moed om nog even te blijven spelen..
Kitty
Kitty
Prince Member
Prince Member

Vrouw Aantal berichten : 142
Leeftijd : 43
Registration date : 08-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

FWTA Tour Championships & Luxemburg - Pagina 3 Empty Re: FWTA Tour Championships & Luxemburg

Bericht  olivier 24.02.08 14:24

Lyndsay tevreden over Masters

Lindsay, je ziet er wat bedrukt uit. Niet tevreden over je niveau hier?

Oei, zo voel ik me thans niet hoor. Ik had in de loop van dit seizoen niet verwacht dat ik de Masters zou halen, en kijk ... ik ben er geraakt en heb zelfs een wedstrijd gewonnen! Ik ben dus niet bedrukt, maar ik voel me opgelucht en ben zelfs een beetje trots op mijn prestaties. Het is wel jammer dat ik niet verder geraakt ben deze week, maar ik wil het positief bekijken. Ik zou onmiddellijk tekenen om volgend jaar even ver te geraken als nu.

Kon je jezelf nog opladen voor die laatste wedstrijden?

Dat viel wel mee. Het is een slopend seizoen geweest, en dat voel je in de benen. Maar ik wou nog alles op alles zetten hier, en dat heb ik ook gedaan. Ik ben een vechter.

Kijk je al uit naar volgend seizoen?

Laat me nu maar even genieten van de rust. Ik ga alleszins nog niet stoppen met tennis, maar ik moet de batterijen even terug opladen. Ik ben er zeker van dat ik volgend seizoen evenveel ga genieten als nu. Daar mag je op rekenen!

Bedankt Lindsay!

You're welcome!
olivier
olivier
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
Registration date : 11-12-06

Bericht  krullie 24.02.08 14:36

Schnyder : "Perfecte afsluiter van een schitterend seizoen"

FWTA Tour Championships & Luxemburg - Pagina 3 Offcourt192

Proficiat met je 15e titel !

Patty : "Bedankt, ik kan het zelf nog niet geloven, vorige week Antwerpen en nu de Masters ! En zeggen dat ik hoopte om titel 15 pas volgend seizoen te winnen.."

Je speelde hier ook in het enkel, maar dat was geen groot succes..

Patty : "Inderdaad, ik begon ook vermoeid aan dit tornooi en moest me dan nog kwalificeren. Dat was eigenlijk mijn doel, maar nadien was de fut er wat uit. Ik heb dan ook beslist om me helemaal op het dubbel te focussen, en dat is een goeie beslissing geweest."

Ga je volgend seizoen nog door met Anabel ?

Patty : "Eind vorig seizoen dachten we allebei aan stoppen, en we hebben toen samen beslist om er nog een jaartje bij te doen. Anabel had gehoopt om meer te scoren in het enkel dit jaar, maar ik hoop dat deze Masters titel haar toch voldoende vertrouwen geeft om er nog een jaartje bij te doen!"
krullie
krullie
King Member
King Member

Vrouw Aantal berichten : 350
Leeftijd : 44
Registration date : 07-12-06

http://www.xaviermalissesite.be

Bericht  kimmie 24.02.08 15:06

Eerst en vooral, dikke proficiat Kim met je Masterstitel bravo
Schitterend gespeeld, je verdiende de overwinning Wink

Vera kan enkel maar trots terugkijken op dit seizoen en de bonus een finaleplaats te halen op de Masters...maakte dit seizoen af.
Met Lindsay dubbelen is en blijft een plezier en hoopt nog lang samen te spelen hoedje af af voor Lindsay !!! I love you I love you

Elk seizoen was Vera erbij en bij de top horen is een prestatie die ik dan ook verdien want elke week zet ik mij dus keer op keer in voor elke game, elk punt, elke rally naar mijn hand te zetten, blijven vechten ook al lukt het mij niet elke wedstrijd.

Nu pauze nemen in Honolulu flower

Tot volgend seizoen iedereen en ja ik ga jullie missen Sad
Aan de organisatie wil ik zeggen: BEDANKT voor telkens zo geweldige tornooien te organiseren: Vera komt elke keer graag terug !!! klap bier
kimmie
kimmie
God
God

Vrouw Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47

Bericht  dieterk 24.02.08 15:34

Fantastisch!

Wat Kim Clijsters nu presteert is moeilijk te omschrijven met woorden! Na Antwerpen vorige week wint ze deze week alweer voor eigen publiek haar eerste masters titel in Hasselt! In de finale nam ze revanche op Vera Zvonareva van wie ze eerder deze week nog nipt verloor! Zo laat Kim nog maar eens zien dat zij dit seizoen gedomineerd heeft op een manier jamais vu! Ze won dit seizoen 6 titels waaronder 1 grandslam en dus de Masters. Ondertussen staat ze ook al 14 weken op de eerste plaats van de wereldranglijst! Een interview met een overgelukkige winnares:

Dag Kim, nogmaals proficiat! Wat een prestatie zet je hier neer.

"Ja,niet te geloven ej!Twee weken geleden ging het eventjes iets minder want ik was echt toe aan vakantie. Toch heb ik mij kunnen opladen om voor eigen volk goed te presteren en ja dat is mij percies gelukt! Als iemand mij 3 weken geleden had gezegd dat ik zowel Antwerpen als de masters zou winnen dan zou ik die persoon zot verklaard hebben en zie nu!"

Nochtans moest je het in de finale opnemen tegen Vera, van wie je een paar dagen geleden nog verloor.

"Ja, ik was dus gewaarschuwd. Vera is één van de grote namen in de FWTA geschiedenis dus ik wist dat ik mijn beste tennis moest spelen. En zoals altijd werd het een zeer nipte partij die nu in mijn voordeel werd beslist. Toch wil ik haar proficiat wensen: ik heb veel respect voor wat ze al bereikt heeft maar vooral voor de speelster die ze is! Ze is altijd zeer sportief en dat siert haar. Dat kan niet van iedereen gezegd worden: de uithaal van Flavia Pennetta naar mij toe vind ik een beetje overdreven. Het lijkt wel dat ze minder gemotiveerd is om nog te tennisen omdat ik zo goed presteerde dit seizoen. Ik was vroeger juist eens zo gemotiveerd om de nummer 1 van de wereld te verslagen! Gewoon teleurstelling of jaloezie? Wie zal het zeggen!"

Hoe kijk je nu terug op dit seizoen?

"Als een sprookje! In allereerste interview dat ik dit seizoen gaf zei ik dat ik ging vlammen (zie tornooi van Sydney). Dus ik wist wel ergens dat het een goed seizoen ging worden. Ik had zeer veel uren zitten trainen op mijn conditie want in seizoen 6 had ik het wat laten afweten vond ik. Maar dat ik 6 tornooien ging winnen en vanaf Roland Garros tot nu op nummer 1 zou staan neen dat had ik nooit durven dromen. Ik wil dan ook iedereen bedanken: mijn fans, mijn entourage, mijn vriendinnen op de tour en in het specifiek Michaella en natuurlijk tornooi organisator Bart! Alle tornooien zijn prefect georganiseerd en ik ben dan ook fier dat ik nummer 1 mag zijn van de FWTA"

Toch was het niet allemaal plezier vandaag op de court, net zoals vorige week verloor je ook nu de finale van het dubbelspel.

"Ja dat is wel jammer ej! Ik voel me dan ook een beetje schuldig naar Krajieck toe. Zij keert uiteindelijk met lege handen terug terwijl ik toch nog naar huis ga met die 2 enkeltitels. Ik heb in elke finale mijn best gedaan maar de tegenstand was gewoon elke keer te sterk. Ik hoop dat Michaella en ik volgend seizoen er opnieuw tegenaan gaan!"

Veel succes Kim en geniet van deze overwinning!

"Bedankt"

Het seizoen van Kim Clijsters

Sydney: Eerste ronde lost to Pierce 6/3 1/6 6/4
Australian Open: Kwartfinale lost to Kuznetsova 7/6(0) 6/0
Charleston: Tweede ronde lost to Vaidisova 6/2 6/3
Warschau: Kwartfinale lost to Vaidisova 6/3 6/2
Berlijn: Halve finale lost to Laine 7/6(5) 2/6 6/1
Rome: Finale won to Pennetta 7/6(6) 6/2
Roland Garros: Kwartfinale lost to Kirilenko 7/6(3) 6/7(2) 7/5
Pre-Masters Trophy: Finale won to Mandula 2/6 7/5 6/3
Wimbledon: Finale won to Zakopalova 7/5 6/7(0) 7/6(2)
Indian Wells: Tweede ronde lost to Mandula 7/5 6/1
Miami: Kwartfinale lost to Zakopalova 7/6(1) 1/6 6/1
Los Angeles: Finale won to Myskina 2/6 6/3 7/5
Montreal: Kwartfinale lost to Pierce 6/4 1/6 6/3
US Open: Kwartfinale lost to Davenport 7/5 7/6(6)
Tokyo: Tweede ronde lost to Krajicek 7/6(2) 2/6 6/1
Moskou: Tweede ronde lost to Sharapova 6/3 0/6 6/2
Antwerpen: Finale won to Pierce 6/3 4/6 7/6(2)
Masters Hasselt: Finale won to Zvonareva 7/6(6) 7/6(0)

FWTA Tour Championships & Luxemburg - Pagina 3 R89460_265720
Kim Clijsters was dit seizoen de absolute nummer 1
dieterk
dieterk
God
God

Man Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06

Bericht  olivier 24.02.08 16:50

Lindsay geeft laatste interview van het seizoen

Lindsay, ik heb net gehoord dat de rankings binnen zijn. Tevreden?

Absoluut! Ik heb nog nooit zo hoog gestaan op de rankings als dit seizoen! Dat is ongelooflijk! Dit had ik echt niet verwacht begin dit jaar.

Je hebt enkele straffe prestaties neergezet, zoals die dubbele winst op de US Open. Doet dat je verlangen naar meer?

Zeker weten. Dat was de mooiste dag uit mijn carrière. Ik denk niet dat die nog te evenaren valt. Maar ik wil zonder twijfel nog veel meer van dat, ik wil meer wedstrijden winnen. Ik ga me proberen optimaal voor te bereiden op volgend seizoen, en dan zien we wel he.

Ga je nog dubbelen met Vera?

Als het aan mij ligt wel ja. Ik amuseer me rot met Vera, zowel op als naast de court. En we hebben toch maar mooi die Masters gehaald samen, dus ik zie niet in waarom we onze samenwerking zouden stoppen hier.

Wat vond je van de seizoensplanning? Hoe heb je die maanden beleefd?

Wel, het is een slopend seizoen geweest. Er zijn heel wat toernooien te spelen, en als je wil meedingen naar die top 10, dan ben je wel verplicht om elke keer mee te doen. Dat is zeer zwaar, zeker met het reizen, en al die reporters die je aandacht vragen, maar het is de moeite waard. We worden daarnaast ook nog zeer goed in de watten gelegd door de organisatie, waarvoor mijn dank. De speelsters op het circuit mogen zeker niet klagen!

Tenslotte dit: Volgend jaar een race naar de nr1?

We blijven dromen he!! Maar toch, ik zal blij zijn als ik in de top 10 kan blijven staan. We'll see ...

Thx Lindsay!

No prob, Bob!
olivier
olivier
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: