BNP Paribas Masters, Parijs - FRA
+9
kimmie
olivier
boyke
mehor
Ovechkin
Tijnie
Nick
HawkEye
Wimpie
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: BNP Paribas Masters, Parijs - FRA
Net niet naar de Masters
Maar toch een finale gehaald ... das al iets zeker.
Maar toch een finale gehaald ... das al iets zeker.
olivier- King Member
- Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
Registration date : 11-12-06
Monfils bezwijkt onder de druk van het thuispubliek
publiekslieveling monfils heeft het in parijs dit jaar weer niet kunnen waarmaken. Hij verloor al in de eerste ronde
Marcos Baghdatis def. Gael Monfils 6/7(0) 6/2 3/6 7/6(0) 7/6(0)
Ik ben zo teleurgesteld. Ik had er deze week zoveel van verwacht, maar het mocht niet waar zijn. Sorry fans. Volgend jaar zal proberen beter te doen.
Monfils volgende week gaat het weer veel reizen zijn. Van bergen naar de masters op en af costant. Wat vind je ervan?
Ik heb er een hekel aan. Vorig jaar heb ik expres verloren in bergen dat ik mij concentreren in madrid. Misschien ga ik dat dit jaar weer doen.
En monfils wat verwacht je dan van de masters?
Ik wil goed dubbelspel met hewitt spelen. Laten zien waarom we de kampioenen van vorig jaar waren
publiekslieveling monfils heeft het in parijs dit jaar weer niet kunnen waarmaken. Hij verloor al in de eerste ronde
Marcos Baghdatis def. Gael Monfils 6/7(0) 6/2 3/6 7/6(0) 7/6(0)
Ik ben zo teleurgesteld. Ik had er deze week zoveel van verwacht, maar het mocht niet waar zijn. Sorry fans. Volgend jaar zal proberen beter te doen.
Monfils volgende week gaat het weer veel reizen zijn. Van bergen naar de masters op en af costant. Wat vind je ervan?
Ik heb er een hekel aan. Vorig jaar heb ik expres verloren in bergen dat ik mij concentreren in madrid. Misschien ga ik dat dit jaar weer doen.
En monfils wat verwacht je dan van de masters?
Ik wil goed dubbelspel met hewitt spelen. Laten zien waarom we de kampioenen van vorig jaar waren
kken- King Member
- Aantal berichten : 235
Leeftijd : 35
Registration date : 16-04-07
Ollie naar Masters dubbel
Hey Ollie. Proficiat met je plaatsing voor de Masters! Tevreden?
Ik ben zeer blij met die plaatsing! Ik heb er heel hard voor gewerkt, en het heeft zijn vruchten afgeworpen. Wel jammer dat het in het enkel net niet gelukt is, maar ik ben wel tevreden over mijn seizoen. Ik hoop zo nog enkele jaren verder te kunnen gaan.
Wat zijn je verwachtingen ginder?
Ik heb geen verwachtingen hoor. Mijn doel was het behalen van de Masters ... nu is het enkel nog genieten en zien wat komt.
Je neemt het precies licht op.
Begrijp me niet verkeerd, ik ga zeker mijn best doen hoor! Maar ik ga me niet wagen aan een voorspelling of zo. Ik zal wel zien hoever ik geraak.
Ben je blij dat het seizoen er bijna op zit?
Goh, eigenlijk wel ja. Het is een lang en slopend seizoen geweest, en ik kijk er naar uit om het enkele weken rustig aan te doen. Wat tijd met familie door te brengen enzo. Ik voel de nood om de batterijen terug op te laden. Maar eerst nog even doorbijten.
Succes Ollie!
Merci!
olivier- King Member
Ollie wins maiden title
De eerste titel is binnen voor de kleine Belg. Op de BNP Paribas Masters klopte Olivier Rochus het vijfde reekshoofd Lleyton Hewitt in vier sets. Hij stijgt daarmee naar de 10de plaats op de wereldranglijst. Voor de Tennis Masters Cup is hij net niet gekwalificeerd. Rochus strandt op een negende plaats op de Race net achter Hewitt. Hij kan wel opgeroepen worden als reservespeler.
In het dubbelspel ging de zege naar Ivan Ljubicic en James Blake. Zij versloegen Wimbledon en US Openkampioenen John Isner en Nikolay Davydenko. Beide finalistenduo's maken volgende week hun opwachting in Shanghai. Isner en Davydenko kunnen daar ook een gooi doen naar de nummer 1 plaats, die dit seizoen gemonopolyseerd werd door Andy Roddick en Leander Paes.
Rochus is fier op zijn eerste trofee
Finale Singles
Olivier Rochus def. Lleyton Hewitt [5] 6/3 7/6(10) 0/6 6/0
Finale Doubles
Ivan Ljubicic/James Blake def. John Isner/Nikolay Davydenko [2] 6/1 7/6(2) 0/6 0/6 6/1
De eerste titel is binnen voor de kleine Belg. Op de BNP Paribas Masters klopte Olivier Rochus het vijfde reekshoofd Lleyton Hewitt in vier sets. Hij stijgt daarmee naar de 10de plaats op de wereldranglijst. Voor de Tennis Masters Cup is hij net niet gekwalificeerd. Rochus strandt op een negende plaats op de Race net achter Hewitt. Hij kan wel opgeroepen worden als reservespeler.
In het dubbelspel ging de zege naar Ivan Ljubicic en James Blake. Zij versloegen Wimbledon en US Openkampioenen John Isner en Nikolay Davydenko. Beide finalistenduo's maken volgende week hun opwachting in Shanghai. Isner en Davydenko kunnen daar ook een gooi doen naar de nummer 1 plaats, die dit seizoen gemonopolyseerd werd door Andy Roddick en Leander Paes.
Rochus is fier op zijn eerste trofee
Finale Singles
Olivier Rochus def. Lleyton Hewitt [5] 6/3 7/6(10) 0/6 6/0
Finale Doubles
Ivan Ljubicic/James Blake def. John Isner/Nikolay Davydenko [2] 6/1 7/6(2) 0/6 0/6 6/1
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Registration date : 07-12-06
Lleyton Hewitt hoopt op halve finale
Q. Hallo Lleyton Hewitt. Je begon dit seizoen erg sterk met winst, maar daarna kwam je niet meer verder dan de kwartfinale, maar nu sta je ineens weer in de finale. Hoe komt dat?
Lleyton Hewitt: Ik zag dat ik nog kans maakte om naar de masters te gaan wat ik toch wel graag wilde en ik denk dat mij dat extra gemotiveerd heeft. Al ging het ook wel erg goed deze week, de bal die vaak precies wat ik wilde en dan krijgt een tegenstander het erg moeilijk.
Q. Toch verloor je in de finale van de kleine Belg, Olivier Rochus.
Lleyton Hewitt: Ja, ik was al geplaatst voor de masters en ging dus niet meer voluit, bovendien had ik Olivier Rochus het masters-ticket ontnomen voor het enkel. Al denk ik wel dat als ik die tie-break in de tweede set had gewonnen dat deze wedstrijd mijn kant op zou gevallen zijn.
Q. Geplaatst voor beide masters, net zoals vorig jaar. Dat blijft toch een knappe prestatie. Ga je proberen je dubbeltitel te prolongeren of wil je nu nog beter presteren in het enkelspel?
Lleyton Hewitt: Ik ga me niet op 1 van die twee focussen. Bij zowel een enkel- als dubbelwedstrijd zal ik voor de winst gaan en dan hoop ik dat ik toch op zijn minst een halve finale haal, maar meer is altijd leuk natuurlijk. We zien wel wat het wordt.
Q. Bedankt voor dit interview en succes.
Lleyton Hewitt: Graag gedaan.
Yihaaaaa, eerste tornooizege!!
olivier- King Member
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» BNP Paribas Masters, Parijs - FRA
» BNP Paribas Masters, Parijs-FRA
» BNP Parbis Masters, Parijs -FRA