FWTA Antwerpen
+7
kken
kimmie
olivier
jochemver
mehor
Dark Tiger
HawkEye
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: FWTA Antwerpen
Diamonds are a girls best friend!
Kim Clijsters blijft maar titels winnen. Vandaag haalde ze na Wimbledon haar mooiste overwinning van het seizoen binnen. Voor eigen volk mocht ze het prachtige racket in de lucht steken! Het sportpaleis daverde nogmaals op zijn grondveste...
Proficiat Kim, het is je gelukt!
"Dank u! Echt fantastisch! Als ik dit seizoen één toenooi wou winnen dan was het Wimbledon of Antwerpen en ik won ze beiden! Nu kan mijn seizoen echt niet meer stuk. Maar we gaan natuurlijk nog alles geven in Hasselt"
Het staat nu ook vast dat je het seizoen zal eindigen als nummer 1
"Ja? Oh dat is het eerste dat ik daarvan hoor. Mooi! Die nummer 1 was geen doel meer dit seizoen maar toch werd ik het heel onverwacht in Roland Garros en zie ik sta nog altijd op de eerste plaats. Mij hoor je niet klagen!"
Zoals je zelf juist zei mag je je nu opmaken voor de Masters! In je achtertuin Hasselt, de druk zal weer groot zijn!
"Ja inderdaad! Maar ik leef zeer ontspannen toe naar het laatste tornooi van het seizoen. Mijn seizoen is zo i zo geslaagd of ik nu goed of slecht presteer op de masters! Maar ik ontken niet dat een titel daar de ideale afsluiter zou zijn van dit fantastisch seizoen!"
We wensen je alvast veel geluk Kim!
Kim Clijsters blijft maar titels winnen. Vandaag haalde ze na Wimbledon haar mooiste overwinning van het seizoen binnen. Voor eigen volk mocht ze het prachtige racket in de lucht steken! Het sportpaleis daverde nogmaals op zijn grondveste...
Proficiat Kim, het is je gelukt!
"Dank u! Echt fantastisch! Als ik dit seizoen één toenooi wou winnen dan was het Wimbledon of Antwerpen en ik won ze beiden! Nu kan mijn seizoen echt niet meer stuk. Maar we gaan natuurlijk nog alles geven in Hasselt"
Het staat nu ook vast dat je het seizoen zal eindigen als nummer 1
"Ja? Oh dat is het eerste dat ik daarvan hoor. Mooi! Die nummer 1 was geen doel meer dit seizoen maar toch werd ik het heel onverwacht in Roland Garros en zie ik sta nog altijd op de eerste plaats. Mij hoor je niet klagen!"
Zoals je zelf juist zei mag je je nu opmaken voor de Masters! In je achtertuin Hasselt, de druk zal weer groot zijn!
"Ja inderdaad! Maar ik leef zeer ontspannen toe naar het laatste tornooi van het seizoen. Mijn seizoen is zo i zo geslaagd of ik nu goed of slecht presteer op de masters! Maar ik ontken niet dat een titel daar de ideale afsluiter zou zijn van dit fantastisch seizoen!"
We wensen je alvast veel geluk Kim!
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
Patty Schnyder : "Heb ik ooit gedacht aan stoppen ? "
Proficiat met je 14e dubbeltitel !
Patty : "Bedankt ! 14 titels, wow.. ik kan het zelf bijna niet geloven! En zeggen dat ik ooit aan stoppen heb gedacht..
Blij dat je toch nog een jaartje bent doorgegaan ?
Patty : "Natuurlijk, dit seizoen was schitterend! Een Grand Slam gewonnen, en nu weer winst hier in Antwerpen, wat toch wel mijn favoriete tornooi is!"
Vanwaar die speciale band met Antwerpen ?
Patty : "Ik heb jaren gedubbeld met Els, en zo een hechte band opgebouwd met het Belgische publiek. En zelfs nu ik met Medina dubbel, blijft het publiek achter mij staan, super gewoon!"
Wat zijn je toekomstplannen ?
Patty : "Ook volgend jaar is de FWTA nog niet van me verlost, want ik doe er nog een jaartje bij! Op naar de vijftiende titel"
Proficiat met je 14e dubbeltitel !
Patty : "Bedankt ! 14 titels, wow.. ik kan het zelf bijna niet geloven! En zeggen dat ik ooit aan stoppen heb gedacht..
Blij dat je toch nog een jaartje bent doorgegaan ?
Patty : "Natuurlijk, dit seizoen was schitterend! Een Grand Slam gewonnen, en nu weer winst hier in Antwerpen, wat toch wel mijn favoriete tornooi is!"
Vanwaar die speciale band met Antwerpen ?
Patty : "Ik heb jaren gedubbeld met Els, en zo een hechte band opgebouwd met het Belgische publiek. En zelfs nu ik met Medina dubbel, blijft het publiek achter mij staan, super gewoon!"
Wat zijn je toekomstplannen ?
Patty : "Ook volgend jaar is de FWTA nog niet van me verlost, want ik doe er nog een jaartje bij! Op naar de vijftiende titel"
Twee keer masters voor Vaidisova?
Q. Door het vroege verlies van enkele speelsters kon je dit toernooi nog een ticket voor het kwalificatietoernooi van de masters binnenslepen. Uiteindelijk was een tweede ronde genoeg. Tevreden?
Nicole Vaidisova: Natuurlijk ben ik tevreden al denk ik wel dat het erg moeilijk gaat worden om op de hoofdtabel te komen. Laine is een zeer goede speelster en ook Schnyder kan erg gevaarlijk zijn met haar dubbelkwaliteiten. Natuurlijk heb je ook Kuznetsova die redelijk laag is geeindigd in de race, maar ze heeft nog altijd een Grand Slam gewonnen dus we zullen op haar moeten blijven letten.
Q. In het dubbel hadden jullie al een ticket voor de masters. Was je van plan om hier nog een keer te stunten?
Nicole Vaidisova: Dat was wel de bedoeling, maar uiteindelijk is dat jammer genoeg niet gelukt. Als je in de kwartfinale de uiteindelijk tegen de later winnaar stuit dan is dat natuurlijk pech hebben. We hebben wel een set gewonnen tegen ze en dat is al een knappe prestatie vind ik zelf.
Q. Twee keer kun je dus naar de masters, wat zijn je verwachtingen?
Nicole Vaidisova: Natuurlijk zou ik me in het enkel graag willen plaatsen voor de hoofdtabel maar als dat niet lukt gaan we natuurlijk gewoon voor een goed resultaat in Luxemburg. In het dubbel zou ik toch in ieder geval een wedstrijd willen winnen en als het kan zelfs de halve finale halen, maar ik weet niet hoe de poules er uitzien.
Q. We wensen je in ieder geval veel succes en tot ziens.
Nicole Vaidisova: Bye, tot een volgende keer.
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: