FWTA Moskou
+7
dieterk
mehor
Tijnie
olivier
jochemver
kimmie
HawkEye
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: FWTA Moskou
Gelukkig is Nicole slimmer dan een koe
Mirza speelde in Moskou met een verband, maar dit was tevergeefs
Dag Sania, wat is er vandaag gebeurd?
Goh, ik denk dat het een beetje een zwaar seizoen is geweest en mijn zwakke rechterknie is me parten beginnen te spelen. Ik heb het vorige week heel veel matchen gespeeld door mijn dubbele tornooioverwinning en ik moest ook al meteen de eerste dag in Moskou aan de bak. Ik startte goed maar toen begon mijn knie al parten te spelen. Vandaag startten Ashley en ik ook heel goed. Ik had een verband maar halfweg de tweede set kreeg ik terug last. Ik heb geprobeerd door te spelen maar bij 0-5 in de derde set kreeg ik een pijnscheut en heb besloten om meteen te stoppen.
Voor het dubbelspel ben je al zeker van de masters. Je maakt ook kans om deze in het enkelspel te halen. Wat verwacht je?
Ik zal nu al heel blij zijn als ik op de masters kan spelen! Ik kan maar met moeite lopen en ga straks een scan laten maken in het ziekenhuis. Als die scan positief is zal ik alles op alles zetten om in Antwerpen te spelen. Het is een prachtig tornooi en ik zal er nog een goed resultaat moeten neerzetten als ik ook in het enkelspel naar de masters wil. Het wordt gewoon afwachten.
Nicole Vaidisova deed deze middag straffe uitspraken tegen de pers. Ze beweert dat jij en Clijsters betrokken zouden zijn in een omkoopschandaal!
Ik heb er van gehoord ja! Man, man. Wat een domme kip is die Nicole toch. Ze beweert dat mijn opgave bewust was. Maar waarom zou ik opgeven als ik toch al 0-5 achter sta in de derde set?? Blijkbaar dacht Nicole dat Ashley en ik 5-0 voorstonden. Geloof me, ik zal nooit opgeven en nooit matchen opzettelijk verliezen. Ik ben nu uitgegroeid tot een ster op de FWTA en zal alles er aan doen om mijn imago zuiver te houden. Ik ben immers grandslamwinnares en Ashley en ik zijn zeer dichtbij om het beste dubbelduo ooit te worden. Nee hoor, Bart is een goede organisator en zijn naam mag ook niet besmeurd worden. Nicole is misschien wel heel dom, maar gelukkig heeft ze meer hersencellen als een koe, anders zou ze nog op de court durven schijten!
Mirza speelde in Moskou met een verband, maar dit was tevergeefs
Dag Sania, wat is er vandaag gebeurd?
Goh, ik denk dat het een beetje een zwaar seizoen is geweest en mijn zwakke rechterknie is me parten beginnen te spelen. Ik heb het vorige week heel veel matchen gespeeld door mijn dubbele tornooioverwinning en ik moest ook al meteen de eerste dag in Moskou aan de bak. Ik startte goed maar toen begon mijn knie al parten te spelen. Vandaag startten Ashley en ik ook heel goed. Ik had een verband maar halfweg de tweede set kreeg ik terug last. Ik heb geprobeerd door te spelen maar bij 0-5 in de derde set kreeg ik een pijnscheut en heb besloten om meteen te stoppen.
Voor het dubbelspel ben je al zeker van de masters. Je maakt ook kans om deze in het enkelspel te halen. Wat verwacht je?
Ik zal nu al heel blij zijn als ik op de masters kan spelen! Ik kan maar met moeite lopen en ga straks een scan laten maken in het ziekenhuis. Als die scan positief is zal ik alles op alles zetten om in Antwerpen te spelen. Het is een prachtig tornooi en ik zal er nog een goed resultaat moeten neerzetten als ik ook in het enkelspel naar de masters wil. Het wordt gewoon afwachten.
Nicole Vaidisova deed deze middag straffe uitspraken tegen de pers. Ze beweert dat jij en Clijsters betrokken zouden zijn in een omkoopschandaal!
Ik heb er van gehoord ja! Man, man. Wat een domme kip is die Nicole toch. Ze beweert dat mijn opgave bewust was. Maar waarom zou ik opgeven als ik toch al 0-5 achter sta in de derde set?? Blijkbaar dacht Nicole dat Ashley en ik 5-0 voorstonden. Geloof me, ik zal nooit opgeven en nooit matchen opzettelijk verliezen. Ik ben nu uitgegroeid tot een ster op de FWTA en zal alles er aan doen om mijn imago zuiver te houden. Ik ben immers grandslamwinnares en Ashley en ik zijn zeer dichtbij om het beste dubbelduo ooit te worden. Nee hoor, Bart is een goede organisator en zijn naam mag ook niet besmeurd worden. Nicole is misschien wel heel dom, maar gelukkig heeft ze meer hersencellen als een koe, anders zou ze nog op de court durven schijten!
snowball3- Prince Member
- Aantal berichten : 111
Leeftijd : 39
Registration date : 10-12-06
Daar zeg je het zelf.snowball3 schreef:Maar waarom zou ik opgeven als ik toch al 0-5 achter sta in de derde set??
jochemver schreef:Daar zeg je het zelf.snowball3 schreef:Maar waarom zou ik opgeven als ik toch al 0-5 achter sta in de derde set??
Sania Mirza:
Ik bedoelde hier mee: als ik de match toch verkocht had, waarom zou ik dan dat laatste spelletje opgeven als ik toch sowieso verloren had! Ik heb wel een ernstige blessure en hoop toch wel op wat steun van mijn collega's! Nu op naar het ziekenhuis!
snowball3- Prince Member
- Aantal berichten : 111
Leeftijd : 39
Registration date : 10-12-06
Beauties in finale Moskou
Halve finales
Sharapova d. Mandula [5] 6/4 0/6 6/1
Vaidisova d. Zvonareva [8] 6/0 0/6 7/6(0)
Henin/Jankovic d. K Clijsters/Krajicek 6/3 2/6 7/5
Safina/V Williams d. Chakvetadze/Vaidisova 0/6 6/1 6/0
Halve finales
Sharapova d. Mandula [5] 6/4 0/6 6/1
Vaidisova d. Zvonareva [8] 6/0 0/6 7/6(0)
Henin/Jankovic d. K Clijsters/Krajicek 6/3 2/6 7/5
Safina/V Williams d. Chakvetadze/Vaidisova 0/6 6/1 6/0
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Proficiat Nicole
toch een halve finale gehaald
toch een halve finale gehaald
kimmie- God
- Aantal berichten : 640
Leeftijd : 47
Registration date : 11-12-06
Goed gepresteerd Vera!
olivier- King Member
- Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
Nice Vaidisova, jammer van het dubbel maar ja.
Als je er zoveel voor betaalt krijgt dan wil je wel eens verliezen in de halve finale he
Als je er zoveel voor betaalt krijgt dan wil je wel eens verliezen in de halve finale he
Another one bites the dust
Weer geen echte prachtprestatie hier, Lindsay. Hoe komt het?
Wie zal het zeggen. Ik doe mijn best, maar soms is dat gewoon niet genoeg. De tegenstand is zeer sterk, dat moet gezegd worden. Ik kan enkel vooruit kijken, en blijven trainen.
Kijk je al uit naar Antwerpen?
Absoluut. Het is daar telkens opnieuw een groot feest. De organisatie is veruit de beste op het circuit, de speelsters worden echt in de watten gelegd. En Antwerpen is een toffe stad, met leuke winkels. Ik zal me daar zeker niet vervelen op en naast de court.
Wat is je voorspelling op tennisvlak?
Goh, ik ga geen voorspellingen meer doen. Ik hoop gewoon dat ik enkele wedstrijden kan winnen, ook voor het vertrouwen. Het seizoen is bijna gedaan, en dat wordt eigenlijk wel tijd. Het is een slopend seizoen geweest, en dat voel je in de benen. Maar ik blijf alles geven wat ik heb.
Good luck!
Thx!
olivier- King Member
- Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
"Ik bepaal de wedstrijd!"
Morgen staat Maria Sharapova in de finale van het tornooi van Moskou. Ze klopte Laine, Clijsters, Schnyder en Mandula op weg naar de finale. We konden een zeldzaam interview met haar versieren.
Maria, mooie overwinningen allemaal.
Zeg je dat het mooie overwinningen waren?
Euh..
Ja mooi zou ik ze toch niet noemen hoor. Laine, Clijsters, Schnyder en Mandula? De een ziet er al lelijker en hondser uit dan de andere. Nee het was echt de mottigste loting die je je maar kan inbeelden op de huidige FWTA.
Waarom plots die goede vorm?
Goh, een combinatie van factoren denk ik: erg zwakke tegenstanders in de eerste plaats, en ik die er nog eens voor ga hé.
Wat verwacht je van de finale morgen?
Eén ding staat vast: ik bepaal de wedstrijd! Als ik verlies heb ik slecht gespeeld. Ik weet gewoon dat als ik goed speel niemand me kan tegenhouden en zeker Nicolleke niet.
Ken je Nicole goed?
Wie kent Nicole Vaidisova nu niet? Alleen al haar domme uitspraken zijn legendarisch. We zullen ze missen ....
die domme uitspraken hé.
Onlangs noemde Mirza je een frigo, reactie?
Ja kijk, als Sania Mirza blij is met een exvriendje van mij dat ik gedumpt heb notabene, dan is ze wel heel laag gevallen hé. Ze is een schooister: alles wat ik aanraak of doe moet ze ook hebben. Is dat iets typisch Indisch?
Trouwens als ik dan toch een frigo ben, dan ben ik toch zeker een erg mooie frigo hé. Heb je al eens geteld hoeveel foto's van mij organisator Bart heeft gebruikt deze week. Ik zal met mijn nieuwe gsm zo meteen opnieuw eentje trekken en hem die opsturen.
Veel succes morgen Maria!
Morgen staat Maria Sharapova in de finale van het tornooi van Moskou. Ze klopte Laine, Clijsters, Schnyder en Mandula op weg naar de finale. We konden een zeldzaam interview met haar versieren.
Maria, mooie overwinningen allemaal.
Zeg je dat het mooie overwinningen waren?
Euh..
Ja mooi zou ik ze toch niet noemen hoor. Laine, Clijsters, Schnyder en Mandula? De een ziet er al lelijker en hondser uit dan de andere. Nee het was echt de mottigste loting die je je maar kan inbeelden op de huidige FWTA.
Waarom plots die goede vorm?
Goh, een combinatie van factoren denk ik: erg zwakke tegenstanders in de eerste plaats, en ik die er nog eens voor ga hé.
Wat verwacht je van de finale morgen?
Eén ding staat vast: ik bepaal de wedstrijd! Als ik verlies heb ik slecht gespeeld. Ik weet gewoon dat als ik goed speel niemand me kan tegenhouden en zeker Nicolleke niet.
Ken je Nicole goed?
Wie kent Nicole Vaidisova nu niet? Alleen al haar domme uitspraken zijn legendarisch. We zullen ze missen ....
die domme uitspraken hé.
Onlangs noemde Mirza je een frigo, reactie?
Ja kijk, als Sania Mirza blij is met een exvriendje van mij dat ik gedumpt heb notabene, dan is ze wel heel laag gevallen hé. Ze is een schooister: alles wat ik aanraak of doe moet ze ook hebben. Is dat iets typisch Indisch?
Trouwens als ik dan toch een frigo ben, dan ben ik toch zeker een erg mooie frigo hé. Heb je al eens geteld hoeveel foto's van mij organisator Bart heeft gebruikt deze week. Ik zal met mijn nieuwe gsm zo meteen opnieuw eentje trekken en hem die opsturen.
Veel succes morgen Maria!
raf- Senior Member
- Aantal berichten : 79
Leeftijd : 40
Registration date : 09-12-06
Vaidisova opnieuw de sterkste in Moskou
Finales
Vaidisova d. Sharapova 7/5 6/4
Safina/V Williams d. Henin/Jankovic 0/6 6/0 7/6(3)
Nicole Vaidisova heeft haar tweede FWTA-titel gewonnen. De Tsjechische was in de finale te sterk voor local favourite Maria Sharapova. Vaidisova won ook vorig jaar in Moskou en verdedigde haar titel dus met verve. Vorig jaar won Vaidisova ook het dubbelspel. Dit jaar waren Dinara Safina en Venus Williams aan het feest. Safina wint zo eindelijk haar elfde dubbeltitel. Het was al van Rosmalen vorig jaar geleden dat Safina nog eens een dubbeltitel had gewonnen. Voor Williams is het haar eerste dubbeltitel.
Finales
Vaidisova d. Sharapova 7/5 6/4
Nicole Vaidisova heeft haar tweede FWTA-titel gewonnen. De Tsjechische was in de finale te sterk voor local favourite Maria Sharapova. Vaidisova won ook vorig jaar in Moskou en verdedigde haar titel dus met verve. Vorig jaar won Vaidisova ook het dubbelspel. Dit jaar waren Dinara Safina en Venus Williams aan het feest. Safina wint zo eindelijk haar elfde dubbeltitel. Het was al van Rosmalen vorig jaar geleden dat Safina nog eens een dubbeltitel had gewonnen. Voor Williams is het haar eerste dubbeltitel.
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Vorige week zilver voor Venus deze week goud
Dat Venus Williams hot is op de fwtatour hoef je niet meer te vertellen. vorige week stond ze nog in de enkelspel finale. Deze week wint ze met Safina het dubbelspel.
Wat is je eerste reactie op jullie prestatie?
Geweldig. Dat we net hier in Moskou winnen voor Safina. We spelen nog niet zolang dubbel. En hadden tot nu toe nog maar een paar bescheiden prestaties geleverd.
In het enkelspel verliep het deze week wat minder. Hoe kwam dit?
Ik was nog moe van de lange reis, en moest van de organisatie onmiddelijk het veld op. Ik was echt nog moe van vorige week. Maar ben nog net op tijd hersteld voor het dubbelspel.
en Venus, wordt het volgende week een enkelfinale of een dubbelfinale?
Ik denk dat voor volgende week eens ze allebei wil spelen v
Dat Venus Williams hot is op de fwtatour hoef je niet meer te vertellen. vorige week stond ze nog in de enkelspel finale. Deze week wint ze met Safina het dubbelspel.
Wat is je eerste reactie op jullie prestatie?
Geweldig. Dat we net hier in Moskou winnen voor Safina. We spelen nog niet zolang dubbel. En hadden tot nu toe nog maar een paar bescheiden prestaties geleverd.
In het enkelspel verliep het deze week wat minder. Hoe kwam dit?
Ik was nog moe van de lange reis, en moest van de organisatie onmiddelijk het veld op. Ik was echt nog moe van vorige week. Maar ben nog net op tijd hersteld voor het dubbelspel.
en Venus, wordt het volgende week een enkelfinale of een dubbelfinale?
Ik denk dat voor volgende week eens ze allebei wil spelen v
kken- King Member
- Aantal berichten : 235
Leeftijd : 35
Registration date : 16-04-07
WEER GEEN WEDSTRIJD GEWONNEN...
Emma, je verliest hier wederom in de eerste ronde van het enkel en het dubbelspel. Scheelt er iets?
pff **. Het is eigenlijk om radeloos te worden. Hoeveel pech kan iemand hebben bij de loting, en wederom had ik die pech. Ik werd namelijk tegen Sharapova geloot die uiteindelijk finale wist te halen. Dat zegt al genoeg zeker... Ik speelde anders niet slecht, maar Sharapova was dus wel beter.
In het dubbelspel verloor je dus ook in de eerste ronde
Ja maar dat was onze schuld niet, maar lag aan de lijnrechters die volgens mij eens beter naar de oogarts konden gaan. We stonden 6-5 voor in de tie-break van de eerste set en kregen op setpunt een voetfout tegen op 2de opslag. Dit helemaal onterecht bleek, want op de beelden die ze na de eerste set op groot scherm was te zien, bleek zelfs dat ik nog een meter van de achterlijn verwijderd stond en onmogelijk de lijn geraakt had. Maar ja veranderen deed de scheidsrechter niet. ...
Nu naar Antwerpen, hoop je daar beter te presteren?
Natuurlijk hoop ik daar nog eens een paar wedstrijden te winnen want met het oog op eventuele Masters heb ik wel wat punten nog nodig om mij rechstreeks te plaatsen. Ik heb geen zin om kwalificaties te gaan spelen om te kunnen meedoen. Daarom hoop ik in Antwerpen toch ten minste halve finale te halen en veel punten te pakken in zowel het enkel als het dubbelspel
kwartel83- God
- Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: