Davidoff Swiss Indoors, Basel-SUI
+5
HawkEye
Ovechkin
jochemver
kwartel83
Wimpie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Davidoff Swiss Indoors, Basel-SUI
Davidoff Swiss Indoors
Punten sturen tot MAANDAG 4 februari 2008 17u
200 (of 225) punten verdeeld over 5 sets
4 - 10 feb//Basel (SUI)//International Series//Hardcourt Indoors
*1* Jan-Michael Gambill & Max Mirnyi/Kristof Vliegen
Te verdedigen punten: -
Edouard Roger-Vasselin [WC] - Tommy Haas
Stanislas Wawrinka - Lleyton Hewitt [5]
André Agassi [7] - Roger Federer
Novak Djokovic - Steve Darcis
Rafael Nadal - Andy Murray
BYE - James Blake [4]
Xavier Malisse [3] - BYE
Victor Hanescu - Lukasz Kubot
Cosmin Cotet - Leander Paes
Ivan Ljubicic - Tim Henman [6]
John Isner [8] - Marcos Baghdatis
Andy Roddick - Gael Monfils
Jarkko Nieminen - Tommy Robredo
BYE - Hicham Arazi [2]
Doubles Main Draw
Leander Paes/Andy Roddick [1] - BYE
André Agassi/Cosmin Cotet - Marcos Baghdatis/Victor Hanescu
Lukasz Kubot/Andy Murray - Ivan Ljubicic/James Blake
Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka - Lleyton Hewitt/Gael Monfils [4]
Xavier Malisse/Rafael Nadal [3] - Olivier Rochus/Tim Henman
Jarkko Nieminen/Tommy Haas - Richard Gasquet/Steve Darcis
Tommy Robredo/Edouard Roger-Vasselin [WC] - Novak Djokovic/Roger Federer
BYE - John Isner/Nikolay Davydenko [2]
Punten sturen tot MAANDAG 4 februari 2008 17u
200 (of 225) punten verdeeld over 5 sets
4 - 10 feb//Basel (SUI)//International Series//Hardcourt Indoors
*1* Jan-Michael Gambill & Max Mirnyi/Kristof Vliegen
Te verdedigen punten: -
Edouard Roger-Vasselin [WC] - Tommy Haas
Stanislas Wawrinka - Lleyton Hewitt [5]
André Agassi [7] - Roger Federer
Novak Djokovic - Steve Darcis
Rafael Nadal - Andy Murray
BYE - James Blake [4]
Xavier Malisse [3] - BYE
Victor Hanescu - Lukasz Kubot
Cosmin Cotet - Leander Paes
Ivan Ljubicic - Tim Henman [6]
John Isner [8] - Marcos Baghdatis
Andy Roddick - Gael Monfils
Jarkko Nieminen - Tommy Robredo
BYE - Hicham Arazi [2]
Doubles Main Draw
Leander Paes/Andy Roddick [1] - BYE
André Agassi/Cosmin Cotet - Marcos Baghdatis/Victor Hanescu
Lukasz Kubot/Andy Murray - Ivan Ljubicic/James Blake
Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka - Lleyton Hewitt/Gael Monfils [4]
Xavier Malisse/Rafael Nadal [3] - Olivier Rochus/Tim Henman
Jarkko Nieminen/Tommy Haas - Richard Gasquet/Steve Darcis
Tommy Robredo/Edouard Roger-Vasselin [WC] - Novak Djokovic/Roger Federer
BYE - John Isner/Nikolay Davydenko [2]
Laatst aangepast door op 15.02.08 12:43; in totaal 1 keer bewerkt
Wimpie- FATP Tour Director
- Aantal berichten : 3044
Leeftijd : 43
Registration date : 07-12-06
kwartel83- God
- Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Registration date : 11-12-06
Re: Davidoff Swiss Indoors, Basel-SUI
Lleyton Hewitt heeft zijn eigen site
Vandaag kondigde Lleyton Hewitt aan dat hij zijn eigen site heeft, gemaakt door zijn coach jochemver. De site is de enige die zo’n compleet beeld geeft van een speler op de FATP-tour. Er is ook info te vinden over zijn carriere op de ATP-tour en er zijn vele nog niet eerder gepubliceerde artikels te vinden. Zo is er een seizoensoverzicht van seizoen *8* maar ook een toernooioverzicht van de US Open en de Tennis Masters Cup in dat seizoen. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen dus.
Lleyton Hewitt, de huidige nummer vijf van de wereld hield vandaag, vlak voor het begin van de Davidoff Swiss Indoors, een persconferentie. De Australiër won op zijn eerste Grand Slam zowel het enkelspel als het dubbelspel en kon zich vorig seizoen nog net plaatsen voor de Masters waar hij het dubbel won en in het enkel de halve finale haalde. Sinds zijn titel op het eerste toernooi van dit seizoen in eigen land hebben we echter niet veel meer van hem gehoord en is hij in twee weken afgezakt van de tweede naar de vijfde plaats.
Hij kondigde aan dat hij vanaf nu een eigen website heeft waar veel informatie op te vinden is over hem met sommige nog nooit eerder gepubliceerde artikels. De website is gemaakt door zijn coach, jochemver en het is mogelijk dat op diezelfde site binnenkort ook zijn FWTA-speelster staat. Dat zou dan wel pas voor volgend seizoen zijn en wie dat dan is, is ook nog maar de vraag want de geruchten gaan dat Nicole Vaidisova na dit seizoen een andere coach zal hebben. Later meer daarover.
Lleyton Hewitt vertelde ons: “Ik ben blij dat deze site er is zodat mijn trouwe fans, maar natuurlijk ook andere tennisliefhebber, meer over mij te weten kunnen komen. Ook zal het zeer erg appreciëren als ze een berichtje achterlaten in het gastenboek. Ik hoop dat ik de fans binnenkort stukken betere resultaten kan gaan leveren.”
www.freewebs.com/jochemver
Heruitgave finale US Open in tweede ronde Basel
Gasquet krijgt tweede kans tegen Davydenko
Eerste Ronde Singles
Richard Gasquet def. Olivier Rochus 1/6 6/4 7/6(0) 3/6 6/3
Edouard Roger-Vasselin [WC] def. Tommy Haas 1/6 6/4 7/6(3) 6/7(4) 6/2
Stanislas Wawrinka def. Lleyton Hewitt [5] 2/6 2/6 6/4 6/4 6/4
André Agassi [7] def. Roger Federer 6/0 7/5 2/6 1/6 7/6(2)
Steve Darcis def. Novak Djokovic 6/1 7/5 6/2
Rafael Nadal def. Andy Murray 7/5 7/5 2/6 7/6(2)
Victor Hanescu def. Lukasz Kubot 7/6(1) 6/3 6/3
Cosmin Cotet def. Leander Paes 7/6(1) 6/0 3/6 1/6 6/3
Ivan Ljubicic def. Tim Henman [6] 6/1 2/6 6/3 3/6 6/2
John Isner [8] def. Marcos Baghdatis 2/6 1/6 6/1 6/3 7/6(5)
Gael Monfils def. Andy Roddick 5/7 7/5 7/6(1) 3/6 6/2
Jarkko Nieminen def. Tommy Robredo 6/7(1) 6/7(3) 6/2 7/6(1) 7/6(2)
Gasquet krijgt tweede kans tegen Davydenko
Eerste Ronde Singles
Richard Gasquet def. Olivier Rochus 1/6 6/4 7/6(0) 3/6 6/3
Edouard Roger-Vasselin [WC] def. Tommy Haas 1/6 6/4 7/6(3) 6/7(4) 6/2
Stanislas Wawrinka def. Lleyton Hewitt [5] 2/6 2/6 6/4 6/4 6/4
André Agassi [7] def. Roger Federer 6/0 7/5 2/6 1/6 7/6(2)
Steve Darcis def. Novak Djokovic 6/1 7/5 6/2
Rafael Nadal def. Andy Murray 7/5 7/5 2/6 7/6(2)
Victor Hanescu def. Lukasz Kubot 7/6(1) 6/3 6/3
Cosmin Cotet def. Leander Paes 7/6(1) 6/0 3/6 1/6 6/3
Ivan Ljubicic def. Tim Henman [6] 6/1 2/6 6/3 3/6 6/2
John Isner [8] def. Marcos Baghdatis 2/6 1/6 6/1 6/3 7/6(5)
Gael Monfils def. Andy Roddick 5/7 7/5 7/6(1) 3/6 6/2
Jarkko Nieminen def. Tommy Robredo 6/7(1) 6/7(3) 6/2 7/6(1) 7/6(2)
Zwitsers uitgedubbeld
Federer en partner Djokovic werden uitgeschakeld door Wild Card
Eerste Ronde Doubles
Marcos Baghdatis/Victor Hanescu def. André Agassi/Cosmin Cotet 0/6 3/6 6/2 6/2 6/3
Ivan Ljubicic/James Blake def. Lukasz Kubot/Andy Murray 6/2 1/6 7/5 6/1
Lleyton Hewitt/Gael Monfils [4] def. Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka 6/0 6/2 6/3
Xavier Malisse/Rafael Nadal [3] def. Olivier Rochus/Tim Henman 6/3 7/6(4) 0/6 6/4
Jarkko Nieminen/Tommy Haas def. Richard Gasquet/Steve Darcis 6/1 6/1 0/6 6/3
Tommy Robredo/Edouard Roger-Vasselin [WC] def. Novak Djokovic/Roger Federer 6/0 6/0 1/6 6/3
Federer en partner Djokovic werden uitgeschakeld door Wild Card
Eerste Ronde Doubles
Marcos Baghdatis/Victor Hanescu def. André Agassi/Cosmin Cotet 0/6 3/6 6/2 6/2 6/3
Ivan Ljubicic/James Blake def. Lukasz Kubot/Andy Murray 6/2 1/6 7/5 6/1
Lleyton Hewitt/Gael Monfils [4] def. Hicham Arazi/Stanislas Wawrinka 6/0 6/2 6/3
Xavier Malisse/Rafael Nadal [3] def. Olivier Rochus/Tim Henman 6/3 7/6(4) 0/6 6/4
Jarkko Nieminen/Tommy Haas def. Richard Gasquet/Steve Darcis 6/1 6/1 0/6 6/3
Tommy Robredo/Edouard Roger-Vasselin [WC] def. Novak Djokovic/Roger Federer 6/0 6/0 1/6 6/3
Gasquet neemt revenge
De tweede ronde in Basel bracht een heruitgave van de US Openfinale. Nikolay Davydenko won toen zijn tweede Grand Slam op rij van nieuwkomer Richard Gasquet. Ondertussen zijn we twee weken verder en deed de Fransman wat ervaring op. Hij slaagde erin om ook in de dice-break van de derde set het hoofd koel te houden en de nieuwe nummer 1 van de baan te vegen. Ook het tweede reekshoofd behaalde de kwartfinale niet. Hicham Arazi werd in straight sets gestopt door Jarkko Nieminen.
De nieuwe nummer 1 kon zijn openingswedstrijd in Basel niet winnen
Tweede Ronde Singles
Richard Gasquet def. Nikolay Davydenko [1] 7/6(0) 6/2 7/6(9)
Edouard Roger-Vasselin [WC] def. Stanislas Wawrinka 6/7(0) 6/1 1/6 6/4 6/4
Steve Darcis def. André Agassi [7] 3/6 0/6 6/3 6/1 6/2
James Blake [4] def. Rafael Nadal 3/6 2/6 6/0 6/4 6/1
Xavier Malisse [3] def. Victor Hanescu 6/1 6/7(0) 0/6 6/1 7/5
Cosmin Cotet def. Ivan Ljubicic 7/6(0) 6/3 7/6(0)
John Isner [8] def. Gael Monfils 1/6 6/7(0) 7/5 6/2 7/5
Jarkko Nieminen def. Hicham Arazi [2] 6/1 6/1 6/4
De tweede ronde in Basel bracht een heruitgave van de US Openfinale. Nikolay Davydenko won toen zijn tweede Grand Slam op rij van nieuwkomer Richard Gasquet. Ondertussen zijn we twee weken verder en deed de Fransman wat ervaring op. Hij slaagde erin om ook in de dice-break van de derde set het hoofd koel te houden en de nieuwe nummer 1 van de baan te vegen. Ook het tweede reekshoofd behaalde de kwartfinale niet. Hicham Arazi werd in straight sets gestopt door Jarkko Nieminen.
De nieuwe nummer 1 kon zijn openingswedstrijd in Basel niet winnen
Tweede Ronde Singles
Richard Gasquet def. Nikolay Davydenko [1] 7/6(0) 6/2 7/6(9)
Edouard Roger-Vasselin [WC] def. Stanislas Wawrinka 6/7(0) 6/1 1/6 6/4 6/4
Steve Darcis def. André Agassi [7] 3/6 0/6 6/3 6/1 6/2
James Blake [4] def. Rafael Nadal 3/6 2/6 6/0 6/4 6/1
Xavier Malisse [3] def. Victor Hanescu 6/1 6/7(0) 0/6 6/1 7/5
Cosmin Cotet def. Ivan Ljubicic 7/6(0) 6/3 7/6(0)
John Isner [8] def. Gael Monfils 1/6 6/7(0) 7/5 6/2 7/5
Jarkko Nieminen def. Hicham Arazi [2] 6/1 6/1 6/4
Revanche genomen op Davydenko al had ik leiver de US open gewonnen
Ovechkin- Junior Member
- Aantal berichten : 17
Leeftijd : 33
Registration date : 13-01-08
Dice break
Davydenko blijft dus met vertrouwen spelen
Davydenko blijft dus met vertrouwen spelen
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
Nieuwkomers staat in halve finale
Nadat Richard Gasquet gisteren zijn nederlaag in de US Openfinale tegen Nikolay Davydenko goedmaakte, kon hij vandaag niet bevestigen tegen Edouard Roger-Vasselin. Gasquet verloor in vijf sets tegen de Wild Card. Steve Darcis mepte James Blake eruit en ook Xavier Malisse verloor zijn kwartfinale. De wedstrijd tegen Cosmin Cotet ging wel tot het uiterste. Pas in de dice-break van de vijfde set viel de beslissing. John Isner is nu het enige reekshoofd dat overblijft in het enkelspel na een zege op Jarkko Nieminen.
Edouard Roger-Vasselin wint van Richard Gasquet
Kwartfinale Singles
Edouard Roger-Vasselin [WC] def. Richard Gasquet 6/7(0) 6/3 0/6 6/2 6/4
Steve Darcis def. James Blake [4] 6/2 7/6(0) 3/6 7/6(3)
Cosmin Cotet def. Xavier Malisse [3] 7/6(1) 6/7(4) 6/2 0/6 7/6(15)
John Isner [8] def. Jarkko Nieminen 1/6 1/6 6/2 6/4 6/2
Kwartfinale Doubles
Leander Paes/Andy Roddick [1] def. Marcos Baghdatis/Victor Hanescu 6/0 0/6 6/2 6/1
Lleyton Hewitt/Gael Monfils [4] def. Ivan Ljubicic/James Blake 6/3 6/2 6/3
Jarkko Nieminen/Tommy Haas def. Xavier Malisse/Rafael Nadal [3] 6/4 7/5 6/2
John Isner/Nikolay Davydenko [2] def. Tommy Robredo/Edouard Roger-Vasselin [WC] 0/6 0/6 6/0 6/1 7/5
Nadat Richard Gasquet gisteren zijn nederlaag in de US Openfinale tegen Nikolay Davydenko goedmaakte, kon hij vandaag niet bevestigen tegen Edouard Roger-Vasselin. Gasquet verloor in vijf sets tegen de Wild Card. Steve Darcis mepte James Blake eruit en ook Xavier Malisse verloor zijn kwartfinale. De wedstrijd tegen Cosmin Cotet ging wel tot het uiterste. Pas in de dice-break van de vijfde set viel de beslissing. John Isner is nu het enige reekshoofd dat overblijft in het enkelspel na een zege op Jarkko Nieminen.
Edouard Roger-Vasselin wint van Richard Gasquet
Kwartfinale Singles
Edouard Roger-Vasselin [WC] def. Richard Gasquet 6/7(0) 6/3 0/6 6/2 6/4
Steve Darcis def. James Blake [4] 6/2 7/6(0) 3/6 7/6(3)
Cosmin Cotet def. Xavier Malisse [3] 7/6(1) 6/7(4) 6/2 0/6 7/6(15)
John Isner [8] def. Jarkko Nieminen 1/6 1/6 6/2 6/4 6/2
Kwartfinale Doubles
Leander Paes/Andy Roddick [1] def. Marcos Baghdatis/Victor Hanescu 6/0 0/6 6/2 6/1
Lleyton Hewitt/Gael Monfils [4] def. Ivan Ljubicic/James Blake 6/3 6/2 6/3
Jarkko Nieminen/Tommy Haas def. Xavier Malisse/Rafael Nadal [3] 6/4 7/5 6/2
John Isner/Nikolay Davydenko [2] def. Tommy Robredo/Edouard Roger-Vasselin [WC] 0/6 0/6 6/0 6/1 7/5
zowel in enkel als in dubbel is kwartfinale het eindstation. Blake is teleurgesteld!!!
dieterk- God
- Aantal berichten : 960
Leeftijd : 36
Registration date : 08-12-06
Te voorzichtig
Weer vroeg gestrand Ollie. Wat is je verklaring?
Dat klopt. Nu, ik wist dat het moeilijk ging zijn deze week, zeker gezien de loting zoals ik al zei in het vorige interview. In het dubbel hebben we ons toch mooi verweerd tegen het derde reekshoofd. In het enkel had ik wel verwacht de 2de ronde te halen, maar als je ziet dat Richard de nr1 verslagen heeft ... dan wordt het verlies tegen hem toch wat in perspectief gezet.
Vind je dat je je best gedaan hebt? Heb je alles gegeven?
Goh, ik heb mijn best gedaan ja, maar toch durf ik zeggen dat ik misschien wat te voorzichtig gespeeld heb. Ik had mijn kansen in die 2de en 3de set, maar heb ze niet benut. Maar dat neem ik mee naar volgende week.
Wat zijn je verwachtingen voor de Masters?
Ik heb gehoord dat ik sowieso geplaatst ben voor het dubbel, dat is wel super! Tim en ik gaan dat zeker nog vieren. In het enkel zal het moeilijk worden, de tegenstand is enorm sterk. Maar ik doe nog even mijn best en we zien wel. Ik hoop dat ik het haal.
Succes!
Merci!
olivier- King Member
- Aantal berichten : 440
Leeftijd : 42
Opnieuw een zwakke prestatie van Nieminen in het enkel. Wel een halve finale in het dubbel.
Ik schijn uitsluitend dubbelspelers te hebben die tot de allerzwakste enkelspelers behoren.........
Ik schijn uitsluitend dubbelspelers te hebben die tot de allerzwakste enkelspelers behoren.........
mehor- God
- Aantal berichten : 1082
Leeftijd : 58
Registration date : 21-06-07
Monfils in halve finale van het dubbelspel
Monfils en Hewitt zijn weer eens sterk bezig in het dubbelspel. Ze staan in de halve finale zonder een set te verliezen.
We gingen even op bezoek bij monfils om eens te vragen hoe het komt dat ze nog geen enkele set hebben verloren.
Dat is gewoon omdat we zo goed zijn (grapje). We hebben gewoon de afgelopen weken extra hard getraind in het dubbelspel omdat we onze masters titel graag willen verdedegen.
logisch verklaring monfils. In het enkelspel was de tweede ronde deze week het eindstation. je verloor van reekshoofd nummer acht in vijf sets. John Isner [8] def. Gael Monfils 1/6 6/7(0) 7/5 6/2 7/5
tja. Ik had zo graag gewonnnen van isner. Maar in de vijfde set kwam ik net wat tekort. Maar de volgende keer win ik van hem hoor.
Deze week viel er nog meer goed nieuws te rapen in het kamp van monfils. Want ze zijn officieel geplaatst voor de masters in het dubbelspel. En hij maakt bovendien nog kans om in het enkelspel naar de masters te gaan
Dat was inderdaad goed nieuws. Dat wilt zeggen dat we dit jaar weer bij de beste acht beste horen. Een bevestiging dat we vorig jaar geen toeval was dat we de masters wonnen. In het enkelspel denk ik dat het na deze week voor mij over is. Weet niet juist wat de uitslagen van de rest is. Maar als nog een kans zou hebben, dan moet ik het tornooi volgende week winnen. Maar we zullen wel zien en ben al superblij dat ik in het dubbelspel naar de masters mag
Monfils en Hewitt zijn weer eens sterk bezig in het dubbelspel. Ze staan in de halve finale zonder een set te verliezen.
We gingen even op bezoek bij monfils om eens te vragen hoe het komt dat ze nog geen enkele set hebben verloren.
Dat is gewoon omdat we zo goed zijn (grapje). We hebben gewoon de afgelopen weken extra hard getraind in het dubbelspel omdat we onze masters titel graag willen verdedegen.
logisch verklaring monfils. In het enkelspel was de tweede ronde deze week het eindstation. je verloor van reekshoofd nummer acht in vijf sets. John Isner [8] def. Gael Monfils 1/6 6/7(0) 7/5 6/2 7/5
tja. Ik had zo graag gewonnnen van isner. Maar in de vijfde set kwam ik net wat tekort. Maar de volgende keer win ik van hem hoor.
Deze week viel er nog meer goed nieuws te rapen in het kamp van monfils. Want ze zijn officieel geplaatst voor de masters in het dubbelspel. En hij maakt bovendien nog kans om in het enkelspel naar de masters te gaan
Dat was inderdaad goed nieuws. Dat wilt zeggen dat we dit jaar weer bij de beste acht beste horen. Een bevestiging dat we vorig jaar geen toeval was dat we de masters wonnen. In het enkelspel denk ik dat het na deze week voor mij over is. Weet niet juist wat de uitslagen van de rest is. Maar als nog een kans zou hebben, dan moet ik het tornooi volgende week winnen. Maar we zullen wel zien en ben al superblij dat ik in het dubbelspel naar de masters mag
kken- King Member
- Aantal berichten : 235
Leeftijd : 35
Registration date : 16-04-07
Isner triomfeert tweemaal
Zijn dubbelpartner deed het hem eerder al voor in Wimbledon en New York, maar ook John Isner kan volledig ongeslagen uit een tornooi komen. In Basel won de jonge Amerikaan het enkel- én het dubbelspel. Zijn eerste finale werd een uiterst spannende vijfsetter tegen Steve Darcis. Isner kwam twee sets achter, maar wist zich succesvol te herpakken om een beslissende set af te dwingen. Daarin ging het gelijk op, waardoor een dice-break de beslissing moest brengen. Het werd 12-10 in het voordeel van Isner, die even later quasi hetzelfde deed in de dubbelfinale. Samen met Nikolay Davydenko kwam hij terug van twee sets achterstand tegen Lleyton Hewitt/Gael Monfils om de titel binnen te rijven.
Isner tweemaal de beste in Basel
Halve Finale Singles
Steve Darcis def. Edouard Roger-Vasselin [WC] 6/1 0/6 6/3 6/3
John Isner [8] def. Cosmin Cotet 0/6 1/6 6/2 6/0 6/4
Finale Singles
John Isner [8] def. Steve Darcis 1/6 5/7 6/2 7/6(1) 7/6(10)
Halve Finale Doubles
Lleyton Hewitt/Gael Monfils [4] def. Leander Paes/Andy Roddick [1] 5/7 6/0 7/6(4) 0/6 6/1
John Isner/Nikolay Davydenko [2] def. Jarkko Nieminen/Tommy Haas 0/6 0/6 6/0 6/2 6/1
Finale Doubles
John Isner/Nikolay Davydenko [2] def. Lleyton Hewitt/Gael Monfils [4] 0/6 1/6 6/2 6/0 6/4
Zijn dubbelpartner deed het hem eerder al voor in Wimbledon en New York, maar ook John Isner kan volledig ongeslagen uit een tornooi komen. In Basel won de jonge Amerikaan het enkel- én het dubbelspel. Zijn eerste finale werd een uiterst spannende vijfsetter tegen Steve Darcis. Isner kwam twee sets achter, maar wist zich succesvol te herpakken om een beslissende set af te dwingen. Daarin ging het gelijk op, waardoor een dice-break de beslissing moest brengen. Het werd 12-10 in het voordeel van Isner, die even later quasi hetzelfde deed in de dubbelfinale. Samen met Nikolay Davydenko kwam hij terug van twee sets achterstand tegen Lleyton Hewitt/Gael Monfils om de titel binnen te rijven.
Isner tweemaal de beste in Basel
Halve Finale Singles
Steve Darcis def. Edouard Roger-Vasselin [WC] 6/1 0/6 6/3 6/3
John Isner [8] def. Cosmin Cotet 0/6 1/6 6/2 6/0 6/4
Finale Singles
John Isner [8] def. Steve Darcis 1/6 5/7 6/2 7/6(1) 7/6(10)
Halve Finale Doubles
Lleyton Hewitt/Gael Monfils [4] def. Leander Paes/Andy Roddick [1] 5/7 6/0 7/6(4) 0/6 6/1
John Isner/Nikolay Davydenko [2] def. Jarkko Nieminen/Tommy Haas 0/6 0/6 6/0 6/2 6/1
Finale Doubles
John Isner/Nikolay Davydenko [2] def. Lleyton Hewitt/Gael Monfils [4] 0/6 1/6 6/2 6/0 6/4
Super John
HawkEye- HawkEye
- Aantal berichten : 2231
Registration date : 29-10-06
John Isner wint eerste enkeltoernooi als reekshoofd
Johan Isner (FATP 8) heeft zijn 3de enkeltitel van het seizoen beet. Ditmaal begon hij als reekshoofd nummer 8 aan het toernooi en werd hij dus als een van de mogelijke kanshebbers gerekend. Dit in vergelijking met zijn eerste titel die hij wist te behalen als het nummer 33 van de wereld.
Maar tijden veranderen en het niveau van de spelers ook en dat mochten enkele spelers aan de levende lijve ondervinden.
John Isner versloeg op weg naar de finale respectievelijk Marcos Baghdatis (FATP 35), Gael Monfils (FATP 15), Jarkko Nieminen (FATP 21) en Cosmin Cotet (FATP 11).
In de finale moest hij het daarentegen opnemen tegen de Belg Steve Darcis (FATP 28). De Waal begon als beste en won redelijk verrassend de eerste 2 sets waardoor Isner alles moest geven en set 3 en 4 op zijn naam wist te schrijven. In een superspannende 5de set was het John Isner die de handen in de lucht mocht steken.
3de DUBBELTITEL van het jaar
Dat John Isner een veelwinnaar is blijkt na dit eerste seizoen al. Hij won in het enkelspel 3 toernooien en won nu ook in het dubbelspel ook zijn 3de toernooi. Zijn eerdere toernooizeges wist hij samen met Davydenko nog in WImbledon en op de US OPEN te behalen waardoor de dubbelzege in Basel een kleine moeite moet geweest zijn, en dit was het eigenlijk ook wel. Ze zijn eigenlijk nooit echt in de problemen geweest tegen verschillende duo's en bewijzen hiermee dat ze klaar zijn voor de Masters die binnekort beginnen...
Johan Isner (FATP 8) heeft zijn 3de enkeltitel van het seizoen beet. Ditmaal begon hij als reekshoofd nummer 8 aan het toernooi en werd hij dus als een van de mogelijke kanshebbers gerekend. Dit in vergelijking met zijn eerste titel die hij wist te behalen als het nummer 33 van de wereld.
Maar tijden veranderen en het niveau van de spelers ook en dat mochten enkele spelers aan de levende lijve ondervinden.
John Isner versloeg op weg naar de finale respectievelijk Marcos Baghdatis (FATP 35), Gael Monfils (FATP 15), Jarkko Nieminen (FATP 21) en Cosmin Cotet (FATP 11).
In de finale moest hij het daarentegen opnemen tegen de Belg Steve Darcis (FATP 28). De Waal begon als beste en won redelijk verrassend de eerste 2 sets waardoor Isner alles moest geven en set 3 en 4 op zijn naam wist te schrijven. In een superspannende 5de set was het John Isner die de handen in de lucht mocht steken.
3de DUBBELTITEL van het jaar
Dat John Isner een veelwinnaar is blijkt na dit eerste seizoen al. Hij won in het enkelspel 3 toernooien en won nu ook in het dubbelspel ook zijn 3de toernooi. Zijn eerdere toernooizeges wist hij samen met Davydenko nog in WImbledon en op de US OPEN te behalen waardoor de dubbelzege in Basel een kleine moeite moet geweest zijn, en dit was het eigenlijk ook wel. Ze zijn eigenlijk nooit echt in de problemen geweest tegen verschillende duo's en bewijzen hiermee dat ze klaar zijn voor de Masters die binnekort beginnen...
kwartel83- God
- Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Soortgelijke onderwerpen
» Davidoff Swiss Indoors, Basel - SUI
» BNP Paribas Masters & Davidoff Swiss Indoors
» FWTA Basel {Patty Schnyder Cup}
» FWTA Basel {Patty Schnyder Cup}