FWTA & FATP - Fantasy Tennis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

FWTA Tokyo

+9
lordfrans
jochemver
Tijnie
kimmie
Nick
Grandslamer
de rat
Dark Tiger
HawkEye
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

FWTA Tokyo - Pagina 2 Empty Re: FWTA Tokyo

Bericht  kwartel83 03.02.08 19:09

interview met Emma Laine

Emma, zowel in het enkelspel als het dubbelspel eerste ronde verlies. Wat is de reden hiervan?

Ik kan niet zeggen dat mijn niveau slecht was want ik speelde evengoed als op de US OPEN en daar haalde ik nog de enkelfinale.

Heeft het dan te maken met de fysieke capaciteiten? Goh, dat zou wel kunnen, want ik voelde me niet echt 100% fit. Ik speelde 2dagen na mijn US OPEN-finale hier al mijn eerste ronde, dus op die korte tijd kan ik niet veel rusten en ook niet volledig recupereren van de vliegreis.

Eerste ronde verlies levert weinig punten op voor de Champions Race.
Inderdaad dat klopt. EN punten rapen was het enigste dat ik moest doen om mijn 7de plaats in het enkelspel + dubbelspel te behouden.

Met blijdschap kunnen we u dan zeggen dat je in het enkelspel nog steeds op de 7de plaats staat. Nipt gevolgd door Zvonareva, V.Williams en Schnyder.
Dat is natuurlijk wel goed nieuws. Ik hoop aanstaande week dan deze positie te behouden of zelfs nog te verbeteren.

Minder goed nieuws in het dubbelspel. Daar zak je van plaats 7 naar 8. Het duo Clijsters/Krajicek neemt de 7de plaats over.
Dat is wel jammer, maar helemaal te verwachten want de laatste weken draait alles toch niet al te denderend. We zullen aanstaande week dan beter moeten presteren dan Clijsters/Krajicek. Maar we gaan er wel voor Smile

kwartel83
God
God

Man Aantal berichten : 515
Leeftijd : 40
Registration date : 11-12-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Dark Tiger 04.02.08 1:39

Tja, 2 keer halve finale is niet slecht, maar we willen nu toch wel eens een tornooi winnen. clown
Dark Tiger
Dark Tiger
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 293
Leeftijd : 46
Registration date : 10-12-06

http://www.liverpool-fc.be/

Bericht  kken 04.02.08 14:40

Venus williams moet zich tevreden stellen met zilver.

Mirza d. V Williams 6/1 0/6 7/5

Na een spannende driesetter moest venus haar meerdere herkennne in mirza. Venus kreeg al snel door dat het niet simpel zou worden. Voordat ze goed op het vel stond had ze de eerste set al met 6-1 verloren. Maar in de tweede set sloeg ze hard terug 0-6. Maar de derde set was er net teveel aan met 7-5.

Ik ben teleurgesteld. Ik had zo graag de titel willen winnen. Maar mirza heeft verdiend gewonnen.

Venus door deze sterke prestatie ben je op de ranglijst gestegen van nummer 13 naar nummer 8. Ik zou zeggen welkom in de toptien.

oh, dat wist ik nog niet dat ik in de toptien al stond. Voor mij maakt de ranking niet zoveel uit. Ik weet van mijzelf dat ik de beste ben. Maar het is natuurlijk leuk om in de toptien te staan. Ik zou zeggen op naar de topvijf.

Droom je al van een masterdeelname? Je staat momtenteel op de negende plaats. Op enkele punten van nummer acht.

dat zou echt te gek zijn ik op de masters. Maar de achtste en zevende plaats zijn altijd fel bevochten plaatsen. Er zullen zeker nog andere meisjes zijn die dicht in de buurt staan van mij in de race. We zullen wel zien wat er de komende weken gebeurd
kken
kken
King Member
King Member

Man Aantal berichten : 235
Leeftijd : 35
Registration date : 16-04-07

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud